Miten liittyy Suomi24:n käyttöön.
Taitaa olla vain käyttäjien profilointia. Muutoinkin nämä kyselyt haiskahtavat pahasti yksityistietojen kalastelulta.
Kysely BB-talosta
5
129
Vastaukset
Terve! Kyseessä ovat viihteelliset päivän kysymykset. Tietenkään niillä ei kaikkia voi miellyttää, mutta vastausten määrän huomioiden hyvin moni niihin tykkää vastailla. Pakko vastata ei tietenkään ole.
Kyselyn jälkeisessä infossa lukee näin: "Kysymme käyttäjiltä silloin tällöin anonyymisti ajankohtaisen kysymyksen, jolla saamme kiinnostavaa tietoa suomalaisten tilanteista, mielipiteistä ja asenteista. Kyselyiden tuloksia käytetään ainoastaan Suomi24:n omiin some- ja blogisisältöihin."
Kyselyiden tuloksista emme näe mitään käyttäjiin liittyvää tietoa, emme edes mahdollista nimimerkkiä. Tarkoitus on niillä luoda anonyymiä sisältöä jostain ajankohtaisesta aiheesta: tilastot ovat usein aika kiinnostavia.- Anonyymi
Pitääkö yrittää loistaa oikein kaksinkertaisilla lässytyksillä!
Kyllä nuo kyselyt ovat häiriköintiä. Eihän niitä saa edes estettyä. - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Pitääkö yrittää loistaa oikein kaksinkertaisilla lässytyksillä!
Kyllä nuo kyselyt ovat häiriköintiä. Eihän niitä saa edes estettyä.Saivat noin kätevästi suoritteita lisää.
- Anonyymi
<BB-talo laillistettu bordeloko
- Anonyymi
Liittyy kalasteluun. Kuten vilahtava palautelomake teksti ladattavan sivun yläkulmassa.
Vakoilua.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
20e Riskitön veto 20e talletuksella VB:lle
Pssst! Vinkki viis rotvallinreunalla eläjille. VB tarjoaa 20 euron riskittömän vedon ensitallettajille vedonlyöntiin.52452- 1161617
Viiimeinen viesti
Sinulle neiti ristiriita vai mikä nimesi sitten ikinä onkaan. Mulle alkaa riittää tää sekoilu. Oot leikkiny mun tunteill361356Analyysiä: Kiuru-keissi oli ja meni - demarit hävisi tässäkin
Tapauksen tultua julki alkoi demarit ja muu vasemmisto selittään, että tämä oli poliittista väkivaltaa, siis ennen kuin1561181- 521095
- 1131082
Suomessa on valittava 2 lucia neitoa...
Maahanmuuttajille oma lucia neito ja Suomalaisille oma SUOMALAINEN Lucia neito....sama juttu on tehtävä miss Suomi kisoi1051044- 571041
Olet tärkeä
mutta tunnen jotain enemmän ja syvempää. Jos voisinkin kertoa sinulle... Olen lähinnä epätoivoinen ja surullinen.46919- 60882