Oli sitten mökkikin palanut..
Mökkikausi
5
1477
Vastaukset
- Anonyymi
Ja löysivät vainajan..
Olikohan ukko unohtaneet että mökissä oli muitakin- Anonyymi
Just.
Voi olla että oli päässyt unohtumaan. Viimeisin kuulemani tieto tosiaan oli, että keski-ikäinen mies oli palstautunut ikkunasta ja telonut kätensä siinä samalla. - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Just.
Voi olla että oli päässyt unohtumaan. Viimeisin kuulemani tieto tosiaan oli, että keski-ikäinen mies oli palstautunut ikkunasta ja telonut kätensä siinä samalla.Paikallinen lehti ei heti maininnut jotta oli toinenkin henkilö mökissä.
Mikä sen sitten sytytti selviää sitten aikanaan.... - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Paikallinen lehti ei heti maininnut jotta oli toinenkin henkilö mökissä.
Mikä sen sitten sytytti selviää sitten aikanaan....Kuulemma ukko niin shokissa kun palokunta tuli. Talo täynnä sankkaa savua. Palokunta ihmetteli kuinka oli päässyt itse ulos.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Paikallinen lehti ei heti maininnut jotta oli toinenkin henkilö mökissä.
Mikä sen sitten sytytti selviää sitten aikanaan....Taikka sitten ei ! Ihme kun ei ole kerrottu edes syttymissyytä julkisuudessa!
Kävikö edes palokoira paikalla?
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Oletko kertonut jo muille tunteistasi?
Ystävillesi esimerkiksi? Minä en ole vielä kertonut kenellekään tästä meidän jutusta.774622- 1801897
- 1241590
- 1241125
Miten minusta tuntuu että kaikki tietää sun tunteista mua kohtaan
Paitsi suoraan minä itse, vai mitä hlvettiä täällä tapahtuu ja miksi ihmiset susta kyselee minulta 🤔❤️161071- 351036
- 78933
- 52896
Hyvää huomenta!
Mietin miten suhtaudut minuun, jos kerron tunteista. Voinko enää sen jälkeen olla samassa paikassa kanssasi, jos koet as78872- 4838