Nokian puhelimessa (ehkä muissakin Androideissa) on näytön lukituksessa asetukset, jossa voi määrittää, että laitteen lukituksen pitäisi pysyä auki sijainnin perusteella. Olen määrittänyt sijainniksi kodin, mutta miksi puhelin ei tajua, että se on kyseisessä sijainnissa, vaan se menee lukkoon määräajan jälkeen.?
Smart Lock - näytön lukituksen asetukset
13
82
Vastaukset
- Anonyymi
Kyseinen toiminto on aika heikko tietoturvaltaan koska koti on aika laaja käsite summittaiselle sijainnille.
- Anonyymi
Ehkä näin, mutta tätä ei kuitenkaan kysytty. Harvemmin jätän puhelintani kodin ulkopuolelle kadun reunalle.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ehkä näin, mutta tätä ei kuitenkaan kysytty. Harvemmin jätän puhelintani kodin ulkopuolelle kadun reunalle.
Kysyttiin..
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Kysyttiin..
Pöh. Luetun ymmärtäminen hukassa? Kysyttiin, miksi puhelin menee lukkoon, vaikka sille on asetuksissa annettu, että kotisijainnissa ei pitäisi mennä lukkoon.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Pöh. Luetun ymmärtäminen hukassa? Kysyttiin, miksi puhelin menee lukkoon, vaikka sille on asetuksissa annettu, että kotisijainnissa ei pitäisi mennä lukkoon.
Pöh:D
- Anonyymi
Tuommonen kikka kolmonen löyty. Asetuksissa mennään kartta näkymään ja ja hieman sormella siirtää sijaintia.
https://www.computerworld.com/article/3199592/android-smart-lock-trusted-places.html- Anonyymi
Hienoa. joku aina oikeesti osaa neuvoa. Tämä on nyt testauksessa ja kerron kohta, toimiiko se. Mutta kuuluuko sen olla niin, että nuppineula pysyy paikallaan ja karttapohja siinä alla liikkuu?
- Anonyymi
En saanut tällä kikalla lukitusta workkimaan. Kokeilin montaa eri kohtaa kartalla alkuperäisen nuppineulan ympäriltä, mutta puhelin meni kuitenkin aina lukkoon määräajan jälkeen.
- Anonyymi
Onko ylipäätään kukaan tätä paikannuksen avulla tehtävää juttua käyttänyt ja saanut toimimaan?
- Anonyymi
Eipä sitä muutenkaan kannata käyttää niin ihan sama..
- Anonyymi
Unohtaa hömpötykset laittaa 1 min-5min ajastimen päälle.
- Anonyymi
Olis vaan kätevää, kun kotona ajastin ei menisi päälle.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Olis vaan kätevää, kun kotona ajastin ei menisi päälle.
Saatko siirrettyä kotinäyttöön on/of fsäädön,yleensä ne saa.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1211841
Tyttäreni kuoli lihavuusleikkaukseen.
Miettikää kuiten 2 kertaa, ennenkuin menette lihavuusleikkaukseen.1381676Viiimeinen viesti
Sinulle neiti ristiriita vai mikä nimesi sitten ikinä onkaan. Mulle alkaa riittää tää sekoilu. Oot leikkiny mun tunteill551548Suomessa on valittava 2 lucia neitoa...
Maahanmuuttajille oma lucia neito ja Suomalaisille oma SUOMALAINEN Lucia neito....sama juttu on tehtävä miss Suomi kisoi1671372Analyysiä: Kiuru-keissi oli ja meni - demarit hävisi tässäkin
Tapauksen tultua julki alkoi demarit ja muu vasemmisto selittään, että tämä oli poliittista väkivaltaa, siis ennen kuin1741356- 1511326
- 521228
Olet tärkeä
mutta tunnen jotain enemmän ja syvempää. Jos voisinkin kertoa sinulle... Olen lähinnä epätoivoinen ja surullinen.761173- 591158
- 1191045