Facessa tuli vastaan puskariossa isän ja poikien kattoremppa ja pelolla katoin kuvat.
En kyllä omia poikiani päästäis noin korkeelle ilman valjaita tekee hommia. Tuolta ku tippuisi ni sais tilata ampulanssin tai ruumisauton viemään pois.
Mitäs säännöt muuten sannoo kypärästä nykyisin? Ainakin kuolutyömaala on kaikilla aina kypärä pääsä ku vetävät lapijota peräässäänsä. Vai onko kenties nii et pienil työmail ei tarvi kypärää?
Vaarallisen näköistä touhua isällä ja pojilla
14
818
Vastaukset
- Anonyymi
Tämä on törkeä kysymys.!
- Anonyymi
Työsuojelupiirin ilmootusta
- Anonyymi
Voin korjata vauriot jos sattuu. Tulkaahan vastaanotille.
”Tohtori”- Anonyymi
Taitaa olla myöhäistä laittaa viestiä työsuojelupiirille, mutta näkeehän ne kuvat facesta jos haluavat todistusaineistoa
- Anonyymi
No, rauhoitutaampas nyt!
- Anonyymi
Kotonaan saa touhuta ihan niin kuin haluaa. Toisen työssä eri vaatimukset. Ei kai kukaan tämmöistä holhousta tarvitse.
- Anonyymi
Kotona saa hypätä vaikka katolta alas pää edeltä eikä se kuulu kenellekään. Eikä silloinkaan tarvitse laittaa kypärää päähän.
- Anonyymi
Katolt alas ja vaikk miakka käress😂
- Anonyymi
Pojat olivat siis vapaaehtoisesti katolla? Isäthän itse saa tehdä mitä lystäävät. Kyllä joka työllä, siis yksityiselläkin, pitää olla johtaja.
En ole nähnyt kuvia, mutta kommentoimpahan ihan vaan yleisellä tasolla. Koskee kaikkia töitä. - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Pojat olivat siis vapaaehtoisesti katolla? Isäthän itse saa tehdä mitä lystäävät. Kyllä joka työllä, siis yksityiselläkin, pitää olla johtaja.
En ole nähnyt kuvia, mutta kommentoimpahan ihan vaan yleisellä tasolla. Koskee kaikkia töitä.Ihan ansiotyössä ovat perheyrityksessä ja laskuttavat työn tilannutta.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ihan ansiotyössä ovat perheyrityksessä ja laskuttavat työn tilannutta.
Sittenhän tilanne on aivan selvä! Luulin, että perhe puuhasteli omalla katollaan.
- Anonyymi
Työ ei ole vaarallista. Miten sitä tehdään ratkaisee onko.
- Anonyymi
Mää oon katoilla kulkenut työssä enken ole tippunut. Oon vähä kattonu minne astun.
- Anonyymi
Ei tartte huolehtia. Evoluutio karsii huonot yksilöt automaattisesti pois.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Nurmossa kuoli 2 Lasta..
Autokolarissa. Näin kertovat iltapäivälehdet juuri nyt. 22.11. Ja aina ennen Joulua näitä tulee. . .1367499Maisa on SALAKUVATTU huumepoliisinsa kanssa!
https://www.seiska.fi/vain-seiskassa/ensimmainen-yhteiskuva-maisa-torpan-ja-poliisikullan-lahiorakkaus-roihuaa/15256631664512Vanhalle ukon rähjälle
Satutit mua niin paljon kun erottiin. Oletko todella niin itsekäs että kuvittelet että huolisin sut kaiken tapahtuneen573522Mikko Koivu yrittää pestä mustan valkoiseksi
Ilmeisesti huomannut, että Helenan tukijoukot kasvaa kasvamistaan. Riistakamera paljasti hiljattain kylmän totuuden Mi5113298Purra hermostui A-studiossa
Purra huusi ja tärisi A-studiossa 21.11.-24. Ei kykene asialliseen keskusteluun.2972174Joel Harkimo seuraa Martina Aitolehden jalanjälkiä!
Oho, aikamoinen yllätys, että Joel Jolle Harkimo on lähtenyt Iholla-ohjelmaan. Tässähän hän seuraa mm. Martina Aitolehde361823Kaksi lasta kuoli kolarissa Seinäjoella. Tutkitaan rikoksena
Henkilöautossa matkustaneet kaksi lasta ovat kuolleet kolarissa Seinäjoella. Kolmas lapsi on vakasti loukkaantunut ja251820- 911593
Miksi pankkitunnuksilla kaikkialle
Miksi rahaliikenteen palveluiden tunnukset vaaditaan miltei kaikkeen yleiseen asiointiin Suomessa? Kenen etu on se, että1791515Ensitreffit Hai rehellisenä - Tämä intiimiyden muoto puuttui suhteesta Annan kanssa: "Meillä ei..."
Hai ja Anna eivät jatkaneet avioliittoaan Ensitreffit-sarjassa. Olisiko mielestäsi tällä parilla ollut mahdollisuus aito151456