Facessa tuli vastaan puskariossa isän ja poikien kattoremppa ja pelolla katoin kuvat.
En kyllä omia poikiani päästäis noin korkeelle ilman valjaita tekee hommia. Tuolta ku tippuisi ni sais tilata ampulanssin tai ruumisauton viemään pois.
Mitäs säännöt muuten sannoo kypärästä nykyisin? Ainakin kuolutyömaala on kaikilla aina kypärä pääsä ku vetävät lapijota peräässäänsä. Vai onko kenties nii et pienil työmail ei tarvi kypärää?
Vaarallisen näköistä touhua isällä ja pojilla
14
833
Vastaukset
- Anonyymi
Tämä on törkeä kysymys.!
- Anonyymi
Työsuojelupiirin ilmootusta
- Anonyymi
Voin korjata vauriot jos sattuu. Tulkaahan vastaanotille.
”Tohtori”- Anonyymi
Taitaa olla myöhäistä laittaa viestiä työsuojelupiirille, mutta näkeehän ne kuvat facesta jos haluavat todistusaineistoa
- Anonyymi
No, rauhoitutaampas nyt!
- Anonyymi
Kotonaan saa touhuta ihan niin kuin haluaa. Toisen työssä eri vaatimukset. Ei kai kukaan tämmöistä holhousta tarvitse.
- Anonyymi
Kotona saa hypätä vaikka katolta alas pää edeltä eikä se kuulu kenellekään. Eikä silloinkaan tarvitse laittaa kypärää päähän.
- Anonyymi
Katolt alas ja vaikk miakka käress😂
- Anonyymi
Pojat olivat siis vapaaehtoisesti katolla? Isäthän itse saa tehdä mitä lystäävät. Kyllä joka työllä, siis yksityiselläkin, pitää olla johtaja.
En ole nähnyt kuvia, mutta kommentoimpahan ihan vaan yleisellä tasolla. Koskee kaikkia töitä. - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Pojat olivat siis vapaaehtoisesti katolla? Isäthän itse saa tehdä mitä lystäävät. Kyllä joka työllä, siis yksityiselläkin, pitää olla johtaja.
En ole nähnyt kuvia, mutta kommentoimpahan ihan vaan yleisellä tasolla. Koskee kaikkia töitä.Ihan ansiotyössä ovat perheyrityksessä ja laskuttavat työn tilannutta.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ihan ansiotyössä ovat perheyrityksessä ja laskuttavat työn tilannutta.
Sittenhän tilanne on aivan selvä! Luulin, että perhe puuhasteli omalla katollaan.
- Anonyymi
Työ ei ole vaarallista. Miten sitä tehdään ratkaisee onko.
- Anonyymi
Mää oon katoilla kulkenut työssä enken ole tippunut. Oon vähä kattonu minne astun.
- Anonyymi
Ei tartte huolehtia. Evoluutio karsii huonot yksilöt automaattisesti pois.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Ja taas ammuttu kokkolassa
Kokkolaisilta pitäisi kerätä pois kaikki ampumaset, keittiöveitset ja kaikki mikä vähänkään paukku ja on terävä.354209Kuinka kauan
Olet ollut kaivattuusi ihastunut/rakastunut? Tajusitko tunteesi heti, vai syventyivätkö ne hitaasti?1141566Milli-helenalla ongelmia
Suomen virkavallan kanssa. Eipä ole ihme kun on etsintäkuullutettu jenkkilässäkin. Vähiin käy oleskelupaikat virottarell2481526Helena Koivu on äiti
Mitä hyötyä on Mikko Koivulla kohdella LASTENSA äitiä huonosti . Vie lapset tutuista ympyröistä pois . Lasten kodista.2041343Löydänköhän koskaan
Sunlaista herkkää tunteellista joka jumaloi mua. Tuskin. Siksi harmittaa että asiat meni näin 🥲1321052Ja taas kerran hallinto-oikeus että pieleen meni
Hallinto-oikeus kumosi kunnanhallituksen päätöksen vuokratalojen pääomituksesta. https://sysmad10.oncloudos.com/cgi/DREQ851046- 261028
Kun näen sinut
tulen iloiseksi. Tuskin uskallan katsoa sinua, herätät minussa niin paljon tunteita. En tunne sinua hyvin, mutta jotain461020Purra saksii taas. Hän on mielipuuhassaan.
Nyt hän leikkaa hyvinvointialueiltamme kymmeniä miljoonia. Sotea romutetaan tylysti. Terveydenhoitoamme kurjistetaan. ht254998- 62974