kyseisestä ajokoneesta tietoa.tekeekö mitään,minä vuosina valmistettu, tuntuu aika harvinaiselta koneelta.millä moottorilla, minkä painonen kone,entä laatikko.missä hinnoissa kyseiset koneet pyörii.yks kaveri haukku koneen pystyyn just hydrostaattisen laatikon takia.mikä malli oli koneen seuraaja.
lokomo s12
5
1769
Vastaukset
- ex-konekuski
...on ton seuraaja.Periytyvät 250 ösa:sta.Kärryssä painopiste aika korkealla kuten ösassakin aikoinaan...
- super nalle
Toi TJ1210 on täysin eri kone ku FMG Lokomo 12S.
12S on uus painos 250, 1210 taas kokonaan eri kone!
12S hinta pyörii 10000e-15000e kieppeillä, konetta ei ole kehunut kukaan joka sillä olis ajanu, toisin ku ÖSA 250!
eti hyvä 250 ni se on paljo varmempi!
ja jos rahaa riittää ni 1210 on kova peli!
- metsäkonekoulussa
oli aikoinaan tuommoinen supernalle.En tiedä muuta kuin että oli tosi keikkana kone,pojat kaato sen kolmesti puolen vuoden aikana,muita koneita ei ollenkaan.Painopiste liian korkealla
- EX-metsäkonekuski
Mikä vuosi kun olit hirvaan metsäkone koulussa? Olin itse -77 ja -78
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Kansa on on puhunut.
Ja pulinat pois. Amerikan kansa kyllästyi edelliseen 4 vuoteen. Demokratia toteutuu. Vaalivilppiä salaliittoteoriaksi ha4102729Miten Trump " tuo rauhaa"?
Kertoisiko joku? Ymmärtääkseni hän pikemminkin pakottaa länsimaat varustelukierteeseen. Muuta vaihtoehtoahan ei ole, jo5932212Sofia B - ansiotulot ovatkin 0 euroa ja millä rahoilla hän siis elää?
Oho olipa paljastus nyt tästä luksus elämää viettävästä naisesta.1032132Ensitreffit Jenni tykittää - Tämä Jyrkin lause nostaa karvat pystyyn: "Niin epämiellyttävä..."
Jenni tykittää menemään… Jaetaankos teillä laskut tasan tai tuleeko raha-asioista kiistaa? Lue lisää: https://www.suom401945etkö osaa jättää rauhaan?
Et halua mitään, silti stalkkaat ja vainoat! jätä rauhaan niin voin jatkaa elämää!651473- 981344
Leikkeleet pois leivältä
Oikea suunta. Uusissa suomalaisissa ravitsemussuosituksissa suositellaan jättämään leivän päältä leikkeleet pois mielu1321201Saatiin meidän oma mies valkoiseen taloon!
Miltäs nyt tuntuu Ylen petkuttamat sosialistit ja muut femakot? Ilmastousko ja woke lähti liikkeelle USA:sta, ne valhee1521167- 1681162
- 531125