Lomallo Makkonen kehuu Facebookin Holiday Club osakkaat ryhmässä omistavansa n. 100 lomaosaketta. Omistaako Makkone nämä viikot vai jokin yritys? Sata viikkoa on pyöreästi n. 40 000 euroa vastikkeita vuodessa. Maksaako Lomallo Makkonen nämä itse kun sanoo omistavansa?
Lomallo Makkonen
12
207
Vastaukset
- Anonyymi
Jos muka Lomallo 6000 jäsentä. Todellisuuudessa jäseniä Lomallo 600 ja makkosella 10 osaketta. Jos sitäkään.
- Anonyymi
Prrrr ...... Prrrrr ........ Makkonen ....... haloo haloo huono linja onko Makkonen ......... puhelimessa ....... joo hei se oon mä anonyymi täältä suomi24 foorumilta ja tahdottais tietää kuka sun osakkees, niiden kulut maksaa, sekä paljoko sulla niitä on. KLIK.
- Anonyymi
Mielikuvitushahmoilla on jokaisella satoja viikkoja omistuksessaan, minullakin 150 kpl.
- Anonyymi
Makkosella aina15 enemmän.
- Anonyymi
Mä en nyt oikein ymmärrä tätä. Jos sanon omistavani 2 kämppää Helsingin ydinkeskustasta, niin pankkihan ne todellisuudessa omistaa kun on laina sielt. Tämän bemarini omistaa rahoitusyhtiö, en minä vaikka ajan sill. Lomallon omistaa Ontojoki Capital ja tämän osakkeet omistaa Makkonen. Julkista tietoa. Veikkaisin että nämä Makkosen mainostamat osakkeet. on sitten jonkin oy:n nimissä, ei lomallon. Poika pullistelee facessa ja ne voi jåttåå omaan arvoonsa, muutaman osakkeen voi omistaa henk koht.
- Anonyymi
taitaa olla feikkiä tää koko lomallo ja kaikki sen takana olevat tahot. miten se menikään, moni kakku päältä kaunis
- Anonyymi
Oni kakku päältä kaunis ja kauniimpi vielä sisältö. Noin se menee.
- Anonyymi
Mulla on pihalla 39 saabia. Monella on enemmän, mutta minä olen onnellinen juuri tästä määrästä.
- Anonyymi
Lomallo on jäsenyys tolloille, tolloille jotka maksaa kymppitonnin mustanaamiokortista.
- Anonyymi
Sinäki olit ostanu jäsenyyden. Miksi näin.
- Anonyymi
huomion kipeä on hän.
- Anonyymi
Johan on laimeaksi mennyt nämäkin lomaosakehommelit kun joku fasebookissa elvistelee ja porukkaa alkaa harmittaa. Eiko jotain metoo-juttuja kenties olisi tarjolla?
Ketjusta on poistettu 4 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Räppäri kuoli vankilassa
Ei kuulemma ole tapahtunut rikosta. Sama vahinkohan kävi Epsteinille. https://www.hs.fi/suomi/art-2000011840869.html "1465621Välillä kyllä tuntuu, että jaat vihjeitä
Mutta miten niistä voi olla ollenkaan varma? Ja minä saan niistä kimmokkeen luulemaan yhtä sun toista. Eli mitä ajatella314022Näin Enter-napilla tehdään miljardi euroa - Helsingissä
"Ei se nyt niin kovin ihmeelliseltä näytä. Tavallinen nappi, musta muovinpala, joka kököttää parikymppiä maksavan mustan03500No kyllä te luuserit voitte tehdä mitä vaan keskenänne, sitä en ymmärrä miksi pelaat,nainen
Pisteesi silmissäni, edes ystävätasolla tippui jo tuhannella, kun sain selville pelailusi, olet toisen kanssa, vaikka ol452500Eipä tunnu se "pedofilia" huuto kiinnostavan
Lähinnä se sekohäirikkö ressukka joutuu itse vastaileen itselleen, mitään näkyvyyttä ei saa, palstalla ylipäätään on hyv442332Jätä minut rauhaan
En pidä sinusta. Lopeta seuraaminen. Älä tulkitse keskustelutaitoa tai ystävällisyyttä miksikään sellaiseksi mitä ne eiv312198- 242043
- 431895
Ben Z: "SDP ei ole ollut 50 vuoteen näin huolissaan velasta"
"– Olen ollut eduskunnassa noin 50 vuotta, eikä SDP ole koskaan ollut niin huolissaan velasta kuin nyt. Se on tietysti h231893- 111814