Lomallo Makkonen

Anonyymi

Lomallo Makkonen kehuu Facebookin Holiday Club osakkaat ryhmässä omistavansa n. 100 lomaosaketta. Omistaako Makkone nämä viikot vai jokin yritys? Sata viikkoa on pyöreästi n. 40 000 euroa vastikkeita vuodessa. Maksaako Lomallo Makkonen nämä itse kun sanoo omistavansa?

12

133

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

Jos muka Lomallo 6000 jäsentä. Todellisuuudessa jäseniä Lomallo 600 ja makkosella 10 osaketta. Jos sitäkään.

• Anonyymi

Prrrr ...... Prrrrr ........ Makkonen ....... haloo haloo huono linja onko Makkonen ......... puhelimessa ....... joo hei se oon mä anonyymi täältä suomi24 foorumilta ja tahdottais tietää kuka sun osakkees, niiden kulut maksaa, sekä paljoko sulla niitä on. KLIK.

• Anonyymi

Mielikuvitushahmoilla on jokaisella satoja viikkoja omistuksessaan, minullakin 150 kpl.

• Anonyymi

Makkosella aina15 enemmän.

• Anonyymi

Mä en nyt oikein ymmärrä tätä. Jos sanon omistavani 2 kämppää Helsingin ydinkeskustasta, niin pankkihan ne todellisuudessa omistaa kun on laina sielt. Tämän bemarini omistaa rahoitusyhtiö, en minä vaikka ajan sill. Lomallon omistaa Ontojoki Capital ja tämän osakkeet omistaa Makkonen. Julkista tietoa. Veikkaisin että nämä Makkosen mainostamat osakkeet. on sitten jonkin oy:n nimissä, ei lomallon. Poika pullistelee facessa ja ne voi jåttåå omaan arvoonsa, muutaman osakkeen voi omistaa henk koht.

• Anonyymi

taitaa olla feikkiä tää koko lomallo ja kaikki sen takana olevat tahot. miten se menikään, moni kakku päältä kaunis

• Anonyymi

Oni kakku päältä kaunis ja kauniimpi vielä sisältö. Noin se menee.

• Anonyymi

Mulla on pihalla 39 saabia. Monella on enemmän, mutta minä olen onnellinen juuri tästä määrästä.

• Anonyymi

Lomallo on jäsenyys tolloille, tolloille jotka maksaa kymppitonnin mustanaamiokortista.

• Anonyymi

Sinäki olit ostanu jäsenyyden. Miksi näin.

• Anonyymi

huomion kipeä on hän.

• Anonyymi

Johan on laimeaksi mennyt nämäkin lomaosakehommelit kun joku fasebookissa elvistelee ja porukkaa alkaa harmittaa. Eiko jotain metoo-juttuja kenties olisi tarjolla?

Ketjusta on poistettu 4 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Poliisi: Kymmenhenkinen pohjalaisperhe ollut vuoden kateissa kansainvälinen etsintäkuulutus Poliis

Poliisi: Kymmenhenkinen pohjalaisperhe ollut vuoden kateissa – kansainvälinen etsintäkuulutus Poliisi pyytää yleisön apu
      Maailman menoa
      453
      3876
    2. Tässä totuus jälleensyntymisestä - voit yllättyä

Jumalasta syntyminen Raamatussa ei tässä Joh. 3:3. ole alkukielen mukaan ollenkaan sanaa uudestisyntyminen, vaan pelkä
      Jälleensyntyminen
      318
      1662
    3. Mitään järkeä?

Että ollaan erillään? Kummankin pää on kovilla.
      Ikävä
      116
      1486
    4. En kadu sitä, että kohtasin hänet

mutta kadun sitä, että aloin kirjoittamaan tänne palstalle. Jollain tasolla se saa vain asiat enemmän solmuun ja tekee n
      Ikävä
      89
      1454
    5. Noniin rakas

Annetaanko pikkuhiljaa jo olla, niin ehkä säilyy vienot hymyt kohdatessa. En edelleenkään halua sulle tai kenellekään mi
      Ikävä
      99
      1388
    6. Oisko mitenkään mahdollisesti ihan pikkuisen ikävä..

...edes ihan pikkuisen pikkuisen ikävä sulla mua??.. Että miettisit vaikka vähän missähän se nyt on ja oiskohan hauska n
      Ikävä
      59
      1346
    7. Lapuan sanomissa käy rytinä

Pistivät sitten päätoimittajan pihalle
      Lapua
      50
      1266
    8. Helena Koivu : Ja kohta mennään taas

Kohta kohtalon päivä lähestyy kuinka käy Helena Koivulle ? Kenen puolella olet? Jos vastauksesi on Helenan niin voisi
      Kotimaiset julkkisjuorut
      93
      1204
    9. Oot ihana

Toivottavasti nähdään sattumalta jonain kesäpäivänä♥️🥺🫂
      Ikävä
      44
      1059
    10. Au pair -työ Thaimaassa herättää kiivasta keskustelua somessa: "4cm torakoita, huumeita, tauteja..."

Au pairit -sarjan uusi kausi herättää keskustelua Suomi24 Keskustelupalvelussa. Mielipiteitä ladataan puolesta ja vastaa
      Tv-sarjat
      33
      1047
    Aihe