Pelkkää paskaa

Anonyymi

Mika Järvinen on täysi paska, Marketta Kitkiöjoki on vielä suurempi paska, kunnanhallitus on tosi paljon suurempi paska, kunnanvalttusto on oikea superpaska ja kuntalaiset ovat kurapaskaa. Minä itse olen hajuveden tuoksuinen pikku pieru, oikeastaan vain tuhnu. Täällä viisastelijat ovat kurapaskaa, jotka ei kelpaa edes keväällä pellolle. Mielisairaat eivät edes ymmärrä olevansa sairaita, joka sinänsä on hyvä asia ja siksi minäkin olen onnellinen ja tyytyväinen sysmäläinen. Näillä mennään, vaikka joillakin on näköjään tosi paha olo. Minulla olo on hyvä ja elämäni on kivaa. Koettakaa pärjätä ongelmienne kanssa, sillä elämä on lyhyt ja tarkoitettu elettäväksi, ei kärsittäväksi!

24

546

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Ai sulla on noin paha olla, ei se mitään, vinkkasin varmuuden vuoksi.

    • Anonyymi

      Kyllähän tuo kertomasi on täyttä totta, mutta sivistynyt ihminen käyttää ilmaisua kakka tai uloste.

      • Anonyymi

        Tuhnuja.


      • Anonyymi

        Juurikin näin.


    • Anonyymi

      Tämä taitaa olla se Järvisen fanaattisin kannattaja eli Neiti Järvinen itse.

    • Anonyymi

      Aloittajalle ehdotus, korkki kiinni, tyhjennä se puuceen alusta loppuun ja lähde lenkille.

    • Anonyymi

      Minulla on varsin hyvä olla, paitsi että säälin teitä sairaita niin paljon, että ihan heikottaa. Mutta vain ja ainoastaan sen tähden.

    • Anonyymi

      Korkki on ollut kiinni 56 vuotta, eli syntymästäni saakka. Kieltämättä kerran sorruin, kun rippikoulun jälkeen ehtoollisviinin nautin. En myöskään ole koskaan tupakoinut.

    • Anonyymi

      Ootko runkannut?

    • Anonyymi

      Juupa juu

    • Anonyymi
      • Anonyymi

        Valta hiipuu valituksiin.


      • Anonyymi

        Tästä artikkelista kirkkaasti tulee julki miten luottamushenkilöiden kesken on taistelu, vehkeily ja keskinäinen kilpailu, keskiössä yksi luottamushenki-löistä.Koulu asiassa kunnan talouspäällikkö sivuutettiin. Luottamushenkilö on osin toiminut muiden selän takana. Hän on toiminut itsenäisesti omin päin. Kuitenkin on saanut sekä valtuuston ja hallituksen pj paikat. Kunnassa on kuitenkin kaikkien silmien alla saanut aiheuttaa mönkään menneitä hankeyriryksiä, joista jo fiksu ensisilmäyksellä näki että ei tule mitään. On varsin saamatonta että ei ole puututtu kovalla kädellä jo heti alkuunsa silloin.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Tästä artikkelista kirkkaasti tulee julki miten luottamushenkilöiden kesken on taistelu, vehkeily ja keskinäinen kilpailu, keskiössä yksi luottamushenki-löistä.Koulu asiassa kunnan talouspäällikkö sivuutettiin. Luottamushenkilö on osin toiminut muiden selän takana. Hän on toiminut itsenäisesti omin päin. Kuitenkin on saanut sekä valtuuston ja hallituksen pj paikat. Kunnassa on kuitenkin kaikkien silmien alla saanut aiheuttaa mönkään menneitä hankeyriryksiä, joista jo fiksu ensisilmäyksellä näki että ei tule mitään. On varsin saamatonta että ei ole puututtu kovalla kädellä jo heti alkuunsa silloin.

        Tarkennan että nämä tapahtumat olivat silloin kun kokkareet olivat vallankahvassa.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Tarkennan että nämä tapahtumat olivat silloin kun kokkareet olivat vallankahvassa.

        Valtataistelusta puolueiden välillä on ollut kysymys, ja vallassa ollut puolue on sitä valtaansa harjoittanut muihin nähden,hinnalla millä hyvänsä ja järkipuheet eivät ole kelvanneet. Kuin vasta kun paras ratkaisu jo meni ohitse. Niin vasta sitten myöhemmin, uusi yritys,hinta vääristä toimeenpanoista tuli kunnalle ylettömän kalliiksi kaikilla mittareilla.


    • Anonyymi

      Hyvä että kaivelette näitä vanhoja! Hauskaa luettavaa. Miten on paha olo ollut jo kymmeniä vuosia ja samoja henkilöitä solvattu. Ei mitään uutta rintamalla.

      • Anonyymi

        Hyvä, että kaivellaan vanhat asiat esille, niin ei syytellä vääriä ihmisiä koulun pienuudesta tai asioitten jarruttelusta Sysmän kunnassa.!


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Hyvä, että kaivellaan vanhat asiat esille, niin ei syytellä vääriä ihmisiä koulun pienuudesta tai asioitten jarruttelusta Sysmän kunnassa.!

        Taas sama jankutus alkaa. Oletko ihan kunnossa?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Taas sama jankutus alkaa. Oletko ihan kunnossa?

        Rehellisillä ihmisillä ei ole hätä päivää, mutta niistä toisista en lähtisi takuuseen.


    • Anonyymi

      Rokotetut ovat NPC, täällä vain esittämässä ihmisiä.Kun menevät kotiin niin sammuvat sohvalle kuin robotit, kun ovikello soi niin lähtevät taas päälle.Sama asia on näitten slaavailijoitten kanssa.

      • Anonyymi

        On sullakin elämä!


      • Anonyymi

        Paranoidiselle skitsofrenialle ominaisia ovat monesti paranoidiset harhaluulot eli vainoamisharhat ja kuuloharhat.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Paranoidiselle skitsofrenialle ominaisia ovat monesti paranoidiset harhaluulot eli vainoamisharhat ja kuuloharhat.

        Kerrotko sinun omalääkärin antaman lausunnon sinusta, nyt meille kaikille lukijoille. Ei hyvältä näytä.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Paranoidiselle skitsofrenialle ominaisia ovat monesti paranoidiset harhaluulot eli vainoamisharhat ja kuuloharhat.

        Tauti on kokkareissa.


    Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. KUPSinpelaaja vangittu törkeästä rikoksesta

      Tänään tuli uutinen että Kupsin sopimuspelaajs vangittu törkeästä rikoksesta epäiltynä. Kuka pelaaja kysressä ja mikä ri
      Kuopio
      19
      1801
    2. Taasko se show alkaa

      Koo osottaa taas mieltään
      Ikävä
      27
      1348
    3. Minun oma kaivattuni

      Ei ole mikään ilkeä kiusaajatyyppi, vaan sivistynyt ja fiksu sekä ystävällinen ihminen, ja arvostan häntä suuresti. Raka
      Ikävä
      62
      1230
    4. Miksi ihmeessä nainen seurustelit kanssani joskus

      Olin ruma silloin ja nykyisin vielä rumempi En voi kuin miettiä että miksi Olitko vain rikki edellisestä suhteesta ja ha
      Ikävä
      9
      1150
    5. Persut nimittivät kummeli-hahmon valtiosihteeriksi!

      Persujen riveistä löytyi taas uusi törkyturpa valtiosihteeriksi! Jutun perusteella järjenjuoksu on kuin sketsihahmolla.
      Perussuomalaiset
      29
      1105
    6. Onko ministeri Juuso epäkelpo ministerin tehtäviensä hoitamiseen?

      Eikö hänellä ole kompetenttia hoitaa sosiaali- ja terveysministetin toimialalle kuuluvia ministerin tehtäviä?
      Perussuomalaiset
      13
      1068
    7. Tervehdys!

      Sä voit poistaa nää kaikki, mut mä kysyn silti A:lta sen kokemuksia sun käytöksestä eron jälkeen. Btw, miks haluut sabot
      Turku
      64
      1057
    8. Elia tulee vielä

      Johannes Kastaja oli Elia, mutta Jeesus sanoi, että Elia tulee vielä. Malakian kirjan profetia Eliasta toteutuu kokonaan
      Helluntailaisuus
      30
      1019
    9. Sakarjan kirjan 6. luku

      Jolla korva on, se kuulkoon. Sain profetian 22.4.2023. Sen sisältö oli seuraava: Suomeen tulee nälänhätä niin, että se
      Profetiat
      7
      1017
    10. Nellietä Emmaa ja Amandaa stressaa

      Ukkii minnuu Emmaa ja Amandaa stressaa ihan sikana joten voidaanko me koko kolmikko hypätä ukin kainaloon ja syleilyyn k
      Isovanhempien jutut
      6
      1002
    Aihe