Musta raamattu

Lady in black

Tuli luultavsti väärään paikkaan...
Mutta mistä netissä voisi lukea Mustaa raamattua tai mistä sen voisi ostaa?

17

3025

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • PekkaPakana

      Miksi vitussa haluat lukea mustaa raamattua? Olisi paljon parempaakin luettavaa. Vaikka Harry Potteri. No mutta voin myydä viidellä tuhannella eurolla jos kiinnostaa. Mustat raamatut ovat katsos tosi arvokkaita keräily harvinaisuuksia.

    • Aurelianus

      Noin ylipäätään lapsellista touhua.

    • taasenmaasen

      Parahin mustaan pukeutuva wannabevelho.

      Kyseinen opus on kirjastossa.Sen sanotaan kuuluneen raamattuun, joten saatananpalvontaopasta kaipaavat voivat imeä peukaloaan.

      Siinä lukee osia loitsuista yms. turhasta.
      Kokonaisia ei siinä ole.
      Muistaakseni jotain pellekamaa nuoren kyyhkysen verellä kirjoittelusta ja henkien manausta.

      Jos oli osa raamattua(poistetut sivut), oli hyvä että poistettiin, täysin turhaa kamaa,sekottaa vaan jonkun wannabeen viimeiset aivosolut ja pistää tekemään typeriä.

      Täälläpäin oli taannoin kakarat lukeneet tuota jätekirjaa,olivat wannabeitä, heittivät palavan raamatun kirkon portaille ja potkivat hautakiviä.

      Sakkojen ja nuhtelun jälkeen osa järjestä palasi.

      Keskittyisit sinäkin johonkin kehittävämpään, vaikka sulkapalloon tai jotain.

      • Nimimerkkini mun

        Kyseessähän on Mooseksen 6. ja 7. kirjat jotka on väitetty kuuluneen alkuperäiseen raamattuun. JOtkut myös väittävät pystyvänsä todistamaan kirjat väärennetyiksi.


      • The_Ace
        Nimimerkkini mun kirjoitti:

        Kyseessähän on Mooseksen 6. ja 7. kirjat jotka on väitetty kuuluneen alkuperäiseen raamattuun. JOtkut myös väittävät pystyvänsä todistamaan kirjat väärennetyiksi.

        Kyseinen Kirja ei liity mitenkään Raamattuun. Tuo "Musta Raamattu" on joskus ~1700 luvulla kirjoittaman Alkemistin muistelmia, jonkinlainen kokoelma.


      • sorkkis
        The_Ace kirjoitti:

        Kyseinen Kirja ei liity mitenkään Raamattuun. Tuo "Musta Raamattu" on joskus ~1700 luvulla kirjoittaman Alkemistin muistelmia, jonkinlainen kokoelma.

        Mustan Raamatun on kirjoittanut muuan saksalainen Johann Scheibel (1736-1809) ja se on julkaistu ensi kertaa ilmeisesti perikunnan toimesta 40 vuotta hänen kuolemansa jälkeen, eli 1849 Stuttgartissa. Eli kyseessä ei ole edes kovin vanha teos. Scheibel väitti, että kirjassa esiintyvät sinettikuviot olisivat peräisin juutalaisesta talmud-kirjallisuudesta, mutta se ei tietääkseni pidä paikkansa. Scheibel kirjoitti Mustan Raamatun (tai oikeammin "Mooseksen kuudes ja seitsemäs kirja, eli niin sanottu Mooseksen taika- ja henkioppi") lisäksi myös elämänkerrallista ja astronomista kirjallisuutta, mutta muuta miekkosesta ei juuri tiedetäkään.


    • xxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxx
    • utelias

      Älä turhaa lue kyseistä teosta, luin sen itse nuorempana ihan uteliaisuuttani. Oli suunnaton pettymys, täynnä kaikkea täyteläpinää jonka voi hyvin uskoa jääneen yli raamattua koottaessa. Siinä esitetään joitain rituaaleja joilla muka pitäisi saadaa hyviä ja huonompia henkiä näkyviin, suurin osa niistä noudattaa peruskaavaa: istu keskellä korpea kivellä alastomana kolme päivää putkeen, tottakai paastoten ja puhaltele sarvesta väkerrettyyn torveen. Että korkeintaan puuceehen pyyhkimistä varten.

      • toxic.tears

        Luin äsken 3 sivua sitä mustaa raamattua ja nyt jo väsyttää. Pitää näemmä ottaa iltalukemiseksi...


    • usva999

      mulla on myytävänä musta raamattu. Sen kuin ostat sn minulta. Tarjoa mitä haluat.
      Usva

      • kalmankaunis

        onko sinulla usva 999 vielä se raamattu ?


    • bldmhhaaa

      Vitun idiootti!! Se on natsien kirjottama satukirja.. Jos puhut Anton LaVeyn Kirjottamasta The Satanic Biblesta, Ni se on kyl sit asia erikseen.. Painu helvettiin.

      • Lady in Black

        Voi jumalauta... ei millään pahalla mut en mäkään ole mikään maailman tyhmin ihminen!!
        Enköhän mä tiedä et jos tarkotan Mustaa Raamattua ni tarkotan sitä Mustaa Raamattua!
        Toiseks te ilmeisesti luulette että mä olen joku typerä teini joka koittaa olla joku wannabe kovis...
        Niin ei kumminkaan oo asia ja mua kiinostaa Musta Raamattu vaan aiheena, eli haluan tietää mitä se sisältää.
        Ja sen taas haluan lukea itse enkä luota siihen että ilmoitatte "sitten siellä on tälläinen loitsu"... haluan lukea sen Itse.
        Kiitos vaan vastanneille jotka ovat puhuneet mustasta raamatusta eivätkä sotkeneet The Satanic Bibleä asiaan...
        ja...mä en painu helvettiin, koska mä en ajatellu kuolla vielä ja.. Mitään helvettiä ja taivasta ja jumalaa ei ole olemassa..ainakaan mulle.


      • entinen kirjastotäti

        Kerran osui käteen musta raamattu,vilkasin salavihkaa,VOE TSIISUS:oli miun ilme ja lens nopeesti mun kädestä!Vaikka uson kaikkeen yliluonnollisiin asioihin,niin siihen en koskenut.Minulle sattunut paljon asioit,ettei mene monenkaan tajuntaa,mut tota raamattuu en suosittele kelleen.Pitää kyllä olla sellainen henkilö joka lukee sen et ei saa vaikutteita siitä.Mul vaan periaate etten LUE SITÄ!Sen kans ei ole leikkimistä,tso tso!


      • ...

        mistä voin ostaa mustan raamatun netistä..?


    • Jeesus v.2

      Raamattu on paskaa mustana tai "alkuperäisenä".

      Avatkaa jo silmänne :)

      -"Jo vanhan simpukankuoren löytäminen rannalta todistaa evoluution"

    • Mephistopheles

    Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Tapio Suominen on kuollut

      Urheilutoimittaja Tapio Suominen on kuollut. Suominen oli kuollessaan 60-vuotias. Selostajalegendan kuolemasta kertoo Y
      Maailman menoa
      252
      18515
    2. Tapio Suominen oli sairauden uhri

      Urheiluselostaja Tapio Suominen kuoli eilen keskiviikkona aamulla tapaturmaisesti Hattulassa. Toisen uutisen mukaan van
      83
      3175
    3. Tapio suominen

      Liian aikaisin lähdit sinua oli kiva kuunnella.
      Ikävä
      123
      2171
    4. Mitä toivot

      Tämän hetkiseen tilanteeseen?
      Ikävä
      191
      1860
    5. Sydämeni on

      varattu sinulle. Et ole minun, en ole sinun. Me on mahdottomuus. Mutta olet se joka on mielessäni ensimmäisenä kun herää
      Ikävä
      134
      1735
    6. Rannalle! Uimaan!! Rinnat paljaiksi!!!

      Järki kadonnut sekä niiltä feministeiltä, jotka vaativat saada esiintyä rinnat paljaina julkisilla uimarannoilla, kuten
      Maailman menoa
      272
      1426
    7. Minä itkin kotona kun tajusin että

      Pelkuruuteni takia kun en lähestynyt vaikka järjestit otollisen hetken ja myöhemmin huomasin lasittuneen katseesi miten
      Ikävä
      10
      1282
    8. Kok-edustaja: Yle aivopesee työntekijöitä

      "– Yle ei vain sensuroi Kyllä isä osaa-sarjaa, vaan haluaa jaksojen määrää manipuloimalla HÄVITTÄÄ ”ongelman” todellisuu
      Maailman menoa
      83
      1101
    9. Elämääni tulee pian uusi uros

      Se on sinisilmäinen, blondi. 😍 Toivottavasti tämä ok?
      Ikävä
      118
      960
    10. Ylen jälkiviisaat estotonta Kamala Harris suitsutusta

      Kolme samanmielistä naikkosta hehkutti Kamala Harrisia ja haukkui Trumpia estottomasti. Nyt oli tarkoituksella valittu
      Maailman menoa
      232
      959
    Aihe