Tämmöiseen törmäsin facebookissa https://malmiairport.wordpress.com
Ei taida olla ihan aito tai sitten nuo malmilaiset ovat enemmän sekaisin kuin luulinkaan. Toki tommoistahan se meno on tuolla facebookissa ja muussa ollut pitkään että ehkä on ihan oikeakin ohje sivusto.
Malmin lentokentän sivut
13
132
Vastaukset
- Anonyymi
Hah, haa. Oli kyl sumeeta tekstiä. Ite törmäsin tähän malmijengiin Viikin Prismas ja olivat kyllä yhtä sekasin kuin tuon sivun tekijä. Varmaa joo vitsi, mut parhail vitseil on aina totuuspohja. Kiitos linkist!
- Anonyymi
Ole hyvä vaan :D :D Olen kanssa saanut käsityksen että ovat kunnon fanaatikkoja kun mouhoavat milloin missäkin. Menee vaan ilmailulta kohta maine niiden takia
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ole hyvä vaan :D :D Olen kanssa saanut käsityksen että ovat kunnon fanaatikkoja kun mouhoavat milloin missäkin. Menee vaan ilmailulta kohta maine niiden takia
Todellaki. Ne koneet on mageit, mut ei niitä tarttis hyvällä rakennusmaalla seisottaa!
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Todellaki. Ne koneet on mageit, mut ei niitä tarttis hyvällä rakennusmaalla seisottaa!
Siis suolla, taidat tarkoittaa. Hyvää rakennusmaata joo.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Siis suolla, taidat tarkoittaa. Hyvää rakennusmaata joo.
Suolla operoi DC-3 ? Taidat puhua soopaa suu vaahdossa.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Menyt jo . Lähtevät muualle meuhkaamaan melko pian.
- Anonyymi
Saako lukea jos ei asu kehäkolmosen sisäpuolella?
- Anonyymi
Ei ole tietenkään aito. Tehty jo ilmoitus sivustosta.
- Anonyymi
Kivat sulle ku ilmoitit ,en ois muuten tienytkään. Hauska jutska ja niin totta!!
- Anonyymi
Nyt jysähti! Hovioikeus ei anna valituslupaa "kenttäkaappareille" Joko kesnapiperit suunnisttaa muille kentille lopullisesti. Hienoa ,aidat nurin ja virkistyskäyttöön viimein.
- Anonyymi
Loppuu kuin kanan lento. Hienoa.
- Anonyymi
Loppui jo lento, koneet seisoo viel platalla. Ajoissa pois tai ulosotto ottaa haltuun.
Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Oi mun haniseni
Mul on ihan törkee ikävä sua. En jaksais tätä enää. Oon odottanut niin kauan, mutta vielä pitää sitä tehdä. Tekis mieli204355Kyllä mulla on sua ikävä
Teen muita juttuja, mutta kannan sua mielessäni mukana. Oot ensimmäinen ajatus aamulla ja viimeinen illalla. Välissä läm103194Hei rakas sinä
Vaikka käyn täällä vähemmän, niin ikäväni on pahempaa. Pelkään että olen ihan hukassa😔 mitä sinä ajattelet? naiselle403097IS:n tiedot: Toni Immonen irtisanottiin MTV:ltä Toni Immonen työskenteli pitkään MTV:llä.
IS:n tiedot: Toni Immonen irtisanottiin MTV:ltä Toni Immonen työskenteli pitkään MTV:llä. IS uutisoi torstaina Toni Imm442397Vihdoin tiedän että tämä on molemminpuolista
Saattoi se koko ajan olla silmiemme edessä mutta kumpikaan ei uskaltanut sitä toivoa. Kunpa nähtäisiin pian, toivottavas811216- 791079
- 561054
Natoon liittyminen on alkanut kaduttaa.
Nato on muuttunut niin paljon, että se ei ole enää se mihin haluttiin liittyä. Usa on vetäytynyt ja 5% osuus valtion tul3681019Israel aloitti 3. maailmansodan
https://www.is.fi/ulkomaat/art-2000011297979.html Israel se sitten aloitti näköjään kolmannen maailmansodan.2221004Alex ja Sanna taas Bilderberg-kokoukseen
Kansainvälinen parivaljakkomme on taas yhdessä siellä missä tapahtuu. https://www.iltalehti.fi/ulkomaat/a/09eda060-635e138880