Ella kertoo omaa tarinaansa seksuaalisesta suuntautumisestaan ja sai täällä kotisohvalla herkistymään ja kyynelehtimään. Ihanasti nuo tytöt häntä tukee. Jos missasit, kelaa taaksepäin. :)
Ellan tarina
10
<50
Vastaukset
- Anonyymi
Ellalla on lasten prinsessa röyhelömekko. Lasten kerhossa pitämä satuprinsessamekko. Onko ella 4v ?
- Anonyymi
Ella on 3v ja leikkii päiväkodissa prinsessaa.
- Anonyymi
Frozen elsa. Vai frozen ella ? Joo, Ei aikuinen ihminen käytä pikkulapselle suunnattua prinsessa mekkoa.
- Anonyymi
En ole vissiin ikinä nähnyt kenenkään aikuisen naisen pukeutuvan tuollaiseen lasten satuprinsessa mekkoon. Huomion makemista ja rajua. "kato mua, kato mua".
- Anonyymi
Usein näillä "poikkeavilla" on kova tarve tulla huomatuiksi ja tulla etenkin hyväksytyiksi erilaisina kuin muut. En tiedä onko jotain uhmaa, tai ajattelumalli, että nyt on maailma sellainen, että kaikkien pitää hyväksyä kaikki mahdollinen poikkeavuus.
Ihan hyvä ideologia sinänsä. Jos tälläisille seksuaalivähemmistöillekin haetaan hyväksyntää ja jos heille riittää kaikilta ymmärrystä ja sympatiaa, empatiaa.
Olisi vaan hienoa nähdä joskus, että myös muita vähemmistöjä, kuten kehitysvammaisia ja muita vammaisia alettaisiin ymmärtämään, hyväksymään ja heitä lakattaisiin pilkkaamasta ja nimittelemästä "kehareiksi" ja muilla rumilla nimityksillä.- Anonyymi
Jos et itse ole valmis hyväksymään BBEllaa, kuten näkyy ettet todellakaan ole, kun tuomitset hänet huomion hakijaksi ja uhmakkaaksi, niin miten luulet että täällä hyväksyttäisiin muita vähemmistöjä? Sinä olet se ongelma!
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Jos et itse ole valmis hyväksymään BBEllaa, kuten näkyy ettet todellakaan ole, kun tuomitset hänet huomion hakijaksi ja uhmakkaaksi, niin miten luulet että täällä hyväksyttäisiin muita vähemmistöjä? Sinä olet se ongelma!
Ella on se ongelma. Miksi pukeutuu kuin pikkulapsi.
- Anonyymi
Ei täällä kukaan ole puhunut hyväksymisestä, Vaan tuosta naurettavasta pukeutumisesta.
- Anonyymi
Miksi 45 vuotiasta yksin elävää lievästi ylipainoista lihaa syövää heteromiestä ei hyväksytä ja suvaita ? Miksi hän on muka aina syyllinen kaikkeen kurjuuteen ja syntipukki , Jonka pitää polvistua, nöyristellä/alistua ja pyydellä anteeksi vaikka ei ole tehnyt yhtään mitään väärää ?? keski-ikäiset valkoiset lihavat juntit lives matter. Mekin olemme ihmisiä.
- Anonyymi
Frazen elsa. Huomionhakua.
Ketjusta on poistettu 3 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Aivosyöpää sairastava Olga Temonen TV:ssä - Viimeinen Perjantai-keskusteluohjelma ulos
Näyttelijä-yrittäjä Olga Temonen sairastaa neljännen asteen glioomaa eli aivosyöpää, jota ei ole mahdollista leikata. Hä602007Jos ottaisit yhteyttä, näyttäisin viestin kaikille
Yhdessä naurettaisiin sulle. Ymmärräthän tämän?1661688Heikki Silvennoinen ( Kummeli)
Kuollut 70-vuotiaana. Kiitos Heikille hauskoista hetkistä. Joskus olen hymyillyt kyynelten läpi. Sellaista se elämä on701408Mikä saa ihmisen tekemään tällaista?
Onko se huomatuksi tulemisen tarve tosiaan niin iso tarve, että nuoruuttaan ja tietämättömyyttään pilataan loppuelämä?2411367Pelotelkaa niin paljon kuin sielu sietää.
Mutta ei mene perille asti. Miksi Venäjä hyökkäisi Suomeen? No, tottahan se tietenkin on jos Suomi joka ei ole edes soda2321313Kauanko valitatte yöpäivystyksestä?
Miks tosta Oulaisten yöpäivystyksen lopettamisesta tuli nii kova myrsky? Kai kaikki sen ymmärtää että raha on nyt tiuk3391179- 1281155
- 801135
Nyt kun Pride on ohi 3.0
Edelliset kaksi ketjua tuli täyteen. Pidetään siis edelleen tämä asia esillä. Raamattu opettaa johdonmukaisesti, että3171085IL - VARUSMIEHIÄ lähetetään jatkossa NATO-tehtäviin ulkomaille!
Suomen puolustuksen uudet linjaukset: Varusmiehiä suunnitellaan Nato-tehtäviin Puolustusministeri Antti Häkkänen esittel3421082