Mun entinen radio on ollut nyt jonkin aikaa taloyhtiön yleisessä juhla ja kokoushuoneessa käytössä ja merkki on Aiwa W330.
Kovan käytön takia kasettipesät hajonneet , mutta radio toimii ja eipä kasetteja taida kellään ollakaan joten eipä paljon haittaa.
Kokoushuoneeseen tuotu välillä uudempia radioita , mutta kuuluvuus tuossa vanhassa jostain syystä paljon parempi silloin , kun kummatkin kaiuttimet suostuvat toimimaan joten saanut pysyä paikallaan. Ehkä syy myös se , että tää vanha on tehty aikanaan laadukkaasti , mutta ne muut mitä sinne ollaan tuotu ovat olleet sellaisia halpoja kiinatavaroita.
Mietin kuitenkin , että onko tuollainen turvallinen vai voiko sytyttää tulipalon?
Harvoin kukaan sitä muistaa irrottaakaan pistorasiasta.
Ehkä pikkusen syyttäsin itteeni jos mun radio polttais taloyhtiön ulkorakennuksen.
Onko 80luvun radio vaarallinen?
4
<50
Vastaukset
- Anonyymi
Ainakin kannattaa sijoittaa niin ettei heti ole jotain syttyviä materiaaleja esim. verhoja siinä aivan liki kiinni laitteessa
- Anonyymi
Heittäkää pois!
- Anonyymi
Olen käyttänyt 31 vuotta Onkyo-merkkistä viritinvahvistinta joka päivä, paitsi lomilla ollessani. Mieleenikään ei ole juolahtanut, että se olisi vaarallinen.
- Anonyymi
No itse en tiedä tällaisten laitteiden tuleensyttymisriskistä , mutta saattaahan ne jotkut johtojen liitokset käsittääkseni haurastua. Ainakin putkitelevisioita on syttynyt palamaan haurastuneiden liitosten petettyä ja sisään kerääntynyt pöly on vielä saanut palon leviämään nopeesti. Ehkä kannattaisi joltakin sähkölaitteiden korjaamiseen perehtyneeltä henkilöltä kysyä.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Ymmärrän paremmin kuin koskaan
Roikut kädessäni ja vedät puoleesi. Näen kuitenkin tämän kaiken lävitse ja kaikkien takia minun on tehtävä tämä. Päästän475196- 3261918
Nainen, se auttaisi jo paljon minua
tuskissani, jos tunnustaisit sinulla olevan tunteita, vaikka et haluaisikaan suhdetta. Olisi upeaa tietää, että olen sin1131848Anja ja Janne
Eli nämä kosulan manipellet sai raploojan tubetuksen loppumaan,sitten selitellään uusimmalla videolla ettei heillä ollut701517Tässä epämiellyttävä totuus
Sinä olet henkisesti sairas ja se on epämiellyttävä totuus jota välttelet ja jota et halua kuulla sanottavan. Sinä elät681467Elämäni rakkaus
Miten hirveästi haluaisin olla lähelläsi, halata sinua ja kuiskata monta kertaa, että rakastan sinua. Hyvää yötä! Mieh331221- 811214
- 361056
- 421035
Mikä sinussa on parasta
Olet sellainen ihana kokonaisuus, että en löydä huonoa juttua. Mutta siis parasta. Tarmokkuus, pitkäjänteisyys, kädet, ä21984