Olen 34v mies ja tykkään käyttää naisten vaatteita. Olen syntynyt naisen vartaloon minulla on naisen sääret ja pakarat on myös naiselliset.käytän lenkkeillessä naisten stringejä ja kotona ollessa tykkään käyttää tiukkoja naisten urheilu trigoita. Olisi kiva kun löytäisin saman henkistä seuraa täältä.
Heippa kaikki kivat ihmiset
6
115
Vastaukset
- Anonyymi
Eli olet transmies, joka rakastaa naisellista kroppaansa ja erittäin naisellisia vaatteita, mutta jostain kumman syystä nyt kuitenkin identifioituu tiittimieheksi?
- Anonyymi
Venäjän tripilläkö se olis? Slavaa, uraa ja kunniakkaat tyssäykset!
- Anonyymi
Mies joka kokee olevansa nainen, on transnainen. Mies joka tykkää pukeutua naisten vaatteisiin on transvestiitti. Eli termit kannattaa pitää mielessä, jos etsii keskustelukaveria.
- Anonyymi
Tää on taas niitä ketjuja, joista tavalliset viestit poistetaan alta aikayksikön.
- Anonyymi
Joo, kysyin onko tämä naisen vartaloon syntynyt siis syntynyt naistyypillisillä sukuelimillä ja viesti poistui heti...
- Anonyymi
Minulla sama.vaikeaa kun pitäisi olla mies samaan aikaan. Ihana välillä kun pääsee rentoutumaan ja olla se kun on. Tiina
Ketjusta on poistettu 3 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Ikävöin sinua kokoyön!
En halua odottaa, että voisin näyttää sinulle kuinka paljon rakastan sinua. Toivon, että uskot, että olen varsin hullun614408KALAJOEN UIMAVALVONTA
https://www.kalajokiseutu.fi/artikkeli/ei-tulisi-mieleenkaan-jattaa-pienta-yksinaan-hiekkasarkkien-valvomattomalla-uimar1523251Jos sinä olisit pyrkimässä elämääni takaisin
Arvelisin sen johtuvan siitä, että olisit taas polttanut jonkun sillan takanasi. Ei taida löytyä enää kyliltä naista, jo492524Kadonnut poika hukkunut lietteeseen mitä kalajoella nyt on?
Jätelautta ajautunut merelle ja lapsi uponnut jätelautan alle?522485- 1092207
- 241893
- 231652
- 301616
- 1611494
- 361265