kuulin huhuja että joku olisi tappanut itsensä täällä tänään :(
McDonald's Imatra
27
4857
Vastaukset
- Anonyymi
Saman jutun kuulin itse. Poliisi ei kerro mitään eli puska radion kauttahan nämä jutut leviää.
- Anonyymi
Varmaan kielteinen TP-päätös. Kaulan auki vetänyt. Iltalehti kertoo.
- Anonyymi
Oliko kyseessä turvapaikanhakija?
- Anonyymi
Niin harvemmin suomalaiset itsemurhaa noin tekevät.
- Anonyymi
Loppuu tämä p****njauhaminen. Ikävä tapaus kaikin puolin ja ette jauhaisi tällaisia idioottimaisuuksia jos tietäisitte, mistä on todella ollut kyse.
- Anonyymi
No kerro mistä kyse ja lopeta muiden höpöpuheet ?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
No kerro mistä kyse ja lopeta muiden höpöpuheet ?
Lisää tietoa ei tule, eikä se teille kuulu, mutta käyttäkää nyt järkeä mitä nettiin kirjoittelette.
- Anonyymi
Tää on niin tätä nyky Imatraa ! Täällä sattuu ja tapahtuu aika usein ja tänään myös ampumis tapaus ! Jotain on vialla Imatralla ? 🤔
- Anonyymi
ampumis tapaus Imatralla tänään?
- Anonyymi
Sininen Jari Tissi-Lindström päätti retkensä veronmaksajien rahoilla.
Yleisellä tasolla asiaa pohtiessani ajauduin siihen ajatukseen , että ESKOTEN ammattilaisten tulisi tiivistää osaamistaan ja panostaa edelleen voimakkaasti ennaltaehkäisyyn ja kaikissa toiminnoissaan olla etupainotteinen. Silti näitä sattuu ja yksikin ( 1 ) tälläinen tapaus on liikaa, misä tahansa kaupungissa / yhteiskunnassa / kulttuurissa ! Tämäkin oli pienen ihmisen SUURI hätähuuto, joihin meidän tulisi kyetä vastaamaan / reagoimaan ennen kuin asiat saavat näin traadgisen muodon ! JAKSAMISTA !
- Anonyymi
ESKOTEN kärkiosaaminen muodostuu osakaskuntien lypsämisestä omistajien hyvinvoinnin turvaamiseksi. Välillä jätetään jopa henkilökunnan palkat maksamatta, että kvartaalin tulos täyttää budjetin vaatimukset.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
ESKOTEN kärkiosaaminen muodostuu osakaskuntien lypsämisestä omistajien hyvinvoinnin turvaamiseksi. Välillä jätetään jopa henkilökunnan palkat maksamatta, että kvartaalin tulos täyttää budjetin vaatimukset.
Onko ESKOTE ja EKSOTE kilpailijoita keskenään...
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Onko ESKOTE ja EKSOTE kilpailijoita keskenään...
No ei varsinaisesti, ESKOTE on Etelä-Saimaan kotiteollisuus, EKSOTE on Etelä-Karjalan sosiaali ja terveyspiiri. :)
- Anonyymi
Joku veikkasi että olisi ollut puurokenraali asialla, mutta en usko. Ja mitä se Sumatralla tekisi..
Matuille ominaista on viattomien sivullisten puukottaminen, kunnes poliisi ampuu ja paratiisin ovet aukeaa marttyyrille. - Anonyymi
Jatkuva ei ei ei ei ei aiheuttaa seppukoja, luulisin.
- Anonyymi
Mä taas kuuli Ruakolahre sale porstuas, että siäl olis laitettu alul uus ihmine. Semmossi mä kuuli. mä kuule ain kaikellaist. Mä o semmone.
- Anonyymi
Ameriikan burgeri butiikeissa sattuu ja tapahtuu, vetää puoleensa roskajoukkoa enempi?
- Anonyymi
Näio, Porvoossa mannepaskaesafakinookkerlund ampui kolme ihmistä jenkkiauton kyytiin autokaistalla syntyneen suukovun takia.
- Anonyymi
Tosi järkeväähän se on tehdä itsemurha Tainionkoskentien ja Heikinkadun liikenneympyrässä, kun vastapäätä McDonald'sia Heikinkadun varressa on EKSOTE! Hienoa työtä. (SARKASMIA OSAA KÄYTTÄÄ EIKÖ NIIN?)
- Anonyymi
mut aineki se pääs pois imatralta
- Anonyymi
Väärin.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Väärin.
no ei tarvinnu kärsii imatra o iha hirvee lappernassa o paremma näksöii ihmsii
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Antaa olla jo tämän tapauksen, oli sen verran äärimmäinen ja törkeä teko että ei tuollaista ymmärrä mistä johtui?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Pitänee käydä katsastamassa, mutta missä päin Suomea tuo Lappernassa oikein on.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Lapperna on iha perseessä.sieltä veneellä on tosi pitkä matka puumalaa,mikä on kesällä keskipiste.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
siis gay shit et sä niist tajuist mitää hetero
Ketjusta on poistettu 8 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Alahan tulla paikkaamaan tekojas
Ja lopeta se piilossa oleminen. Olet vastuussa mun haavoista. Vien asian eteenpäin jos ei ala kuulumaan.348434- 434693
- 364614
Onko kenellekään muulle käynyt niin
Että menetti tilaisuutensa? Kaivattu oli kuin tarjottimella, osoitti kiinnostusta vahvasti, silmät ja olemus täynnä rakk1893599- 132913
- 312706
- 382650
- 442383
- 1662069
Vimpelin liikuntahallilla tulipalo?
Katsoin, että liikuntahallista tuloo mustaa savua. Sitten ovet pärähti hajalle, ja sisältä tuli aikamoinen lieska. Toise642008