McDonald's Imatra

Anonyymi

kuulin huhuja että joku olisi tappanut itsensä täällä tänään :(

27

4559

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Saman jutun kuulin itse. Poliisi ei kerro mitään eli puska radion kauttahan nämä jutut leviää.

    • Anonyymi

      Varmaan kielteinen TP-päätös. Kaulan auki vetänyt. Iltalehti kertoo.

    • Anonyymi

      Oliko kyseessä turvapaikanhakija?

    • Anonyymi

      Niin harvemmin suomalaiset itsemurhaa noin tekevät.

    • Anonyymi

      Loppuu tämä p****njauhaminen. Ikävä tapaus kaikin puolin ja ette jauhaisi tällaisia idioottimaisuuksia jos tietäisitte, mistä on todella ollut kyse.

      • Anonyymi

        No kerro mistä kyse ja lopeta muiden höpöpuheet ?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        No kerro mistä kyse ja lopeta muiden höpöpuheet ?

        Lisää tietoa ei tule, eikä se teille kuulu, mutta käyttäkää nyt järkeä mitä nettiin kirjoittelette.


    • Anonyymi

      Tää on niin tätä nyky Imatraa ! Täällä sattuu ja tapahtuu aika usein ja tänään myös ampumis tapaus ! Jotain on vialla Imatralla ? 🤔

      • Anonyymi

        ampumis tapaus Imatralla tänään?


    • Anonyymi

      Sininen Jari Tissi-Lindström päätti retkensä veronmaksajien rahoilla.

    • Yleisellä tasolla asiaa pohtiessani ajauduin siihen ajatukseen , että ESKOTEN ammattilaisten tulisi tiivistää osaamistaan ja panostaa edelleen voimakkaasti ennaltaehkäisyyn ja kaikissa toiminnoissaan olla etupainotteinen. Silti näitä sattuu ja yksikin ( 1 ) tälläinen tapaus on liikaa, misä tahansa kaupungissa / yhteiskunnassa / kulttuurissa ! Tämäkin oli pienen ihmisen SUURI hätähuuto, joihin meidän tulisi kyetä vastaamaan / reagoimaan ennen kuin asiat saavat näin traadgisen muodon ! JAKSAMISTA !

      • Anonyymi

        ESKOTEN kärkiosaaminen muodostuu osakaskuntien lypsämisestä omistajien hyvinvoinnin turvaamiseksi. Välillä jätetään jopa henkilökunnan palkat maksamatta, että kvartaalin tulos täyttää budjetin vaatimukset.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        ESKOTEN kärkiosaaminen muodostuu osakaskuntien lypsämisestä omistajien hyvinvoinnin turvaamiseksi. Välillä jätetään jopa henkilökunnan palkat maksamatta, että kvartaalin tulos täyttää budjetin vaatimukset.

        Onko ESKOTE ja EKSOTE kilpailijoita keskenään...


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Onko ESKOTE ja EKSOTE kilpailijoita keskenään...

        No ei varsinaisesti, ESKOTE on Etelä-Saimaan kotiteollisuus, EKSOTE on Etelä-Karjalan sosiaali ja terveyspiiri. :)


    • Anonyymi

      Joku veikkasi että olisi ollut puurokenraali asialla, mutta en usko. Ja mitä se Sumatralla tekisi..
      Matuille ominaista on viattomien sivullisten puukottaminen, kunnes poliisi ampuu ja paratiisin ovet aukeaa marttyyrille.

    • Anonyymi

      Jatkuva ei ei ei ei ei aiheuttaa seppukoja, luulisin.

    • Anonyymi

      Mä taas kuuli Ruakolahre sale porstuas, että siäl olis laitettu alul uus ihmine. Semmossi mä kuuli. mä kuule ain kaikellaist. Mä o semmone.

    • Anonyymi

      Ameriikan burgeri butiikeissa sattuu ja tapahtuu, vetää puoleensa roskajoukkoa enempi?

      • Anonyymi

        Näio, Porvoossa mannepaskaesafakinookkerlund ampui kolme ihmistä jenkkiauton kyytiin autokaistalla syntyneen suukovun takia.


    • Anonyymi

      Tosi järkeväähän se on tehdä itsemurha Tainionkoskentien ja Heikinkadun liikenneympyrässä, kun vastapäätä McDonald'sia Heikinkadun varressa on EKSOTE! Hienoa työtä. (SARKASMIA OSAA KÄYTTÄÄ EIKÖ NIIN?)

    • Anonyymi

      mut aineki se pääs pois imatralta

      • Anonyymi

        Väärin.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Väärin.

        no ei tarvinnu kärsii imatra o iha hirvee lappernassa o paremma näksöii ihmsii


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        no ei tarvinnu kärsii imatra o iha hirvee lappernassa o paremma näksöii ihmsii

        Antaa olla jo tämän tapauksen, oli sen verran äärimmäinen ja törkeä teko että ei tuollaista ymmärrä mistä johtui?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        no ei tarvinnu kärsii imatra o iha hirvee lappernassa o paremma näksöii ihmsii

        Pitänee käydä katsastamassa, mutta missä päin Suomea tuo Lappernassa oikein on.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Pitänee käydä katsastamassa, mutta missä päin Suomea tuo Lappernassa oikein on.

        Lapperna on iha perseessä.sieltä veneellä on tosi pitkä matka puumalaa,mikä on kesällä keskipiste.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Pitänee käydä katsastamassa, mutta missä päin Suomea tuo Lappernassa oikein on.

        siis gay shit et sä niist tajuist mitää hetero


    Ketjusta on poistettu 8 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. 176
      5259
    2. Katso: Ohhoh! Miina Äkkijyrkkä sai käskyn lähteä pois Farmi-kuvauksista -Kommentoi asiaa: "En ole.."

      Tämä oli shokkiyllätys. Oliko tässä kyse tosiaan siitä, että Äkkijyrkkä sanoi asioita suoraan vai mistä.... Tsemppiä, Mi
      Tv-sarjat
      128
      4715
    3. Voi kun mies rapsuttaisit mua sieltä

      Saisit myös sormiisi ihanan tuoksukasta rakkauden mahlaa.👄
      Ikävä
      30
      3006
    4. Kyllä poisto toimii

      Esitin illan suussa kysymyksen, joka koska palstalla riehuvaa häirikköä ja tiedustelin, eikö sitä saa julistettua pannaa
      80 plus
      30
      1961
    5. "Joka miekkaan tarttuu, se siihen hukkuu"..

      "Joka miekkaan tarttuu, se siihen hukkuu".. Näin puhui jo aikoinaan Jeesus, kun yksi hänen opetuslapsistaan löi miekalla
      Yhteiskunta
      23
      1804
    6. Haluan jutella kanssasi Nainen

      Olisiko jo aika tavata ja avata tunteemme...On niin paljon asioita joihin molemmat ehkä haluaisimme saada vastaukset...O
      Ikävä
      16
      1757
    7. Hermo mennyt sotealueeseen?

      Nyt hammaslääkäriaika peruttiin neljännen kerran. Perumiset alkoi tammikuussa. Nyt uusi aika elokuulle!????
      70 plus
      110
      1744
    8. Poliisiauto Omasp:n edessä parkissa

      Poliisiauto oli parkissa monta tuntia Seinäjoen konttorin edessä tänään. Haettiinko joku tai jotain pankista tutkittavak
      Seinäjoki
      22
      1730
    9. Haluan tavata Sinut Rakkaani.

      Olen valmis Kaikkeen kanssasi...Tulisitko vastaa Rakkaani...Olen todella valmistautunut tulevaan ja miettinyt tulevaisuu
      Ikävä
      30
      1643
    10. Onko mies niin,

      että sinulle ei riitä yksi nainen? Minulle suhde tarkoittaa sitoutumista, tosin eihän se vankila saa olla kummallekaan.
      Tunteet
      18
      1571
    Aihe