Apuaaaaaaa

Anonyymi

Okei eli oon siis 06 eli ens kesään ois se protu/riöari mut mua epäilyttää kauheesti se kun menisin protulle nelko kauas yksin kun kaikki mun frendit mennöö riparille ja sitte virl mun paras kaveri on mulle koko aika sillee tuu ny pliiis mun ja toinen besu kaa samalle riparille mut ku tahon protulle ja en kyl ees kuulu kirkkoo. Mutta sitte mua pelotta etten sais usii frendei protulta ku siis nää besut tälkii hetkel nii hyö oli aluks miun kiusaajii että se mua kans vähä pelottaa ku menee yksin että jään ulkopuolelle ku oon luonteeltani melko lapsellinen ja sietämätön 😅😅

2

65

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Mun isosiskol oli samanlaine tilanne kaks vuotta sit, mut sit se kuitenki päätti mennä protulle, vaikkei sieltä ketää tuntis ja se on aika hiljanen ja erilainen.
      Se tutustu kaikkiin siellä ja pitää ainaki joihinki edellee yhteyttä vaik ne asuuki jotkut toisel puolel suomee. (En oo varma onks toi ihan totta mut toi on se mitä mä tiiän!)
      Mee vaa rohkeesti sinne protulle ja jos sua aletaa siel kiusaa tai jotain sanot vaa jollekki ja jos se ei lopu voit aina tai ainakin sun pitäis voida lähtee pois kesken. Eihän se kivaa ois. Uskon et tuut saamaa sielt kavereita :)

    • Anonyymi

      Itsekkin lähdin protulle vaikka kaikki kaverit meni riparille. Lähes kaikki lähtee protulle yksin, ja pääpointtihan siellä on olla oma itsensä, kyllä sä kavereita saat kunhan yrität puhua niille. Oma protunikin oli ihan kunnon omituisten otusten kerho, mutta se teki siitä kivaa. Mutta loppujen lopuksi se on ihan oma päätöksesi, mutta suosittelen valitsemaan sen kumpi kiinnostaa enemmän eikä mennä vaan koska bestiskin menee. Jos siitä tulee vaikeaa, voit käydä molemmat kunhan eivät ole samalla viikolla

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Suomi on täysin sekaisin

      Jo ties monettako päivää hirveä itku ja poru jostain helvetin nilviäisistä. https://www.is.fi/taloussanomat/art-2000010
      Maailman menoa
      445
      4778
    2. Ensimmäisestä kohtaamisesta saakka

      minulla on ollut hämmentynyt olo. Miten voit tuntua siltä, että olisin tuntenut sinut aina? Sinun kanssasi on yhtä aikaa
      Ikävä
      15
      1702
    3. Aivan täysin tahallinen teko

      Ei mitään puolusteluja, eikä selittelyitä. Kuljettajalle kerrottiin asiasta siinä paikanpäällä, mutta silti hän ajoi ves
      Suomussalmi
      93
      1438
    4. Suomussalmi saatu vihdoin maailmankartalle!

      Nyt kun Suomussalmi on vihdoin viimein saatu ennennäkemättömällä tavalla maailman tietoisuuteen niin voitaisiin järjestä
      Suomussalmi
      53
      1339
    5. Olet saanut minut sekoamaan

      Tunteiden ristiaallokossa vellominen on ollut melkoinen kokemus. Ei kukaan ole saanut minua niin raiteiltaan kuin sinä.
      Ikävä
      22
      1296
    6. Mainehaitta metsäkonefirmalle

      Hukkajoen tapahtumista liikkuu paljon huhuja. Eikö kannattaisi julkaista raakkuja tuhonneen metsäkoneyrityksen nimi, kos
      Suomussalmi
      50
      1171
    7. Oho! Maajussi-Kallelta pakit saanut morsioehdokas Miss Suomi -kisoissa! Tunnistaisitko hänet nyt?

      Hmm, tunnistaisitko?!? Onnea missihulinoihin! Lue lisää ja katso kuvat: https://www.suomi24.fi/viihde/oho-maajussi-
      Suomalaiset julkkikset
      0
      1065
    8. Myönnän sinulle nyt

      Että olen erittäin mustasukkainen sinusta jo nyt. Ikävä on tämä tunne, kun tietämättömyyden solista nousee myrkkyä miele
      Ikävä
      54
      980
    9. Pysytäänkö nainen

      edelleen yhtä viileän tyynenä kun nähdään. Uskotko että tahtoessani saisin murettua tyyneytesi hyvin helposti.
      Ikävä
      57
      865
    10. Olen käyttäytynyt ristiriitaisesti

      eikä minusta varmaankaan ota mitään selvää. Se johtuu siitä, kun järki sanoo ei, ei, ei ja sydän sanoo kyllä, kyllä, kyl
      Ikävä
      60
      839
    Aihe