Apuaaaaaaa

Anonyymi

Okei eli oon siis 06 eli ens kesään ois se protu/riöari mut mua epäilyttää kauheesti se kun menisin protulle nelko kauas yksin kun kaikki mun frendit mennöö riparille ja sitte virl mun paras kaveri on mulle koko aika sillee tuu ny pliiis mun ja toinen besu kaa samalle riparille mut ku tahon protulle ja en kyl ees kuulu kirkkoo. Mutta sitte mua pelotta etten sais usii frendei protulta ku siis nää besut tälkii hetkel nii hyö oli aluks miun kiusaajii että se mua kans vähä pelottaa ku menee yksin että jään ulkopuolelle ku oon luonteeltani melko lapsellinen ja sietämätön 😅😅

2

164

Vastaukset 2

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

Mun isosiskol oli samanlaine tilanne kaks vuotta sit, mut sit se kuitenki päätti mennä protulle, vaikkei sieltä ketää tuntis ja se on aika hiljanen ja erilainen.
      Se tutustu kaikkiin siellä ja pitää ainaki joihinki edellee yhteyttä vaik ne asuuki jotkut toisel puolel suomee. (En oo varma onks toi ihan totta mut toi on se mitä mä tiiän!)
      Mee vaa rohkeesti sinne protulle ja jos sua aletaa siel kiusaa tai jotain sanot vaa jollekki ja jos se ei lopu voit aina tai ainakin sun pitäis voida lähtee pois kesken. Eihän se kivaa ois. Uskon et tuut saamaa sielt kavereita :)

• Anonyymi

Itsekkin lähdin protulle vaikka kaikki kaverit meni riparille. Lähes kaikki lähtee protulle yksin, ja pääpointtihan siellä on olla oma itsensä, kyllä sä kavereita saat kunhan yrität puhua niille. Oma protunikin oli ihan kunnon omituisten otusten kerho, mutta se teki siitä kivaa. Mutta loppujen lopuksi se on ihan oma päätöksesi, mutta suosittelen valitsemaan sen kumpi kiinnostaa enemmän eikä mennä vaan koska bestiskin menee. Jos siitä tulee vaikeaa, voit käydä molemmat kunhan eivät ole samalla viikolla

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Olen tumma ja tulinen

Ja vielä suora - en ollut sinua varten. n to m
      Ikävä
      174
      1223
    2. Tunnustuksia

Haluatko tunnustaa jotain, mitä on sydämelläsi?
      Ikävä
      75
      1063
    3. Mitä kysyisit

Mihin haluaisit vastauksen häneltä eli mitä kysyisit?
      Ikävä
      87
      832
    4. Sä et vaan töllö tajua että rakastuin

Mikä stana siinä on niin vaikea ymmärtää?! Täh
      Ikävä
      48
      773
    5. Mitä luulet

Mitä luulet kaivattusi ajattelevan sonusta? Onko jotain mitä haluaisit oikaista hänelle?
      Ikävä
      72
      747
    6. Vielä hyvinvointitalosta

Suurin osa pyhäjärvisistä on sivistynyttä fiksua porukkaa ja on täysin hankkeen kannalla. Nyt vain pieni äänekäs joukko
      Pyhäjärvi
      81
      678
    7. Suhde sinuun on ollut yhtä draamaa

ilman draamaa ja suhdetta. 😅 Oikeasti ei naurata. Nainen, olet pitänyt minut pihdeissäsi. Tunne on välillä vahva ja su
      Ikävä
      40
      643
    8. IS Viikonloppu 25.-26.7.2026

Lähes kymmenen vuotta kestänyt putki täysiin 3.0 ristikoihin on Skytän osalta ilmeisesti nyt ohi. Kollegat ovat arvioin
      Sanaristikot
      67
      621
    9. Rakastan sua mies joka päivä vähän enemmän

Ei uskois 😉
      Ikävä
      28
      615
    10. Luule ja ajattele minusta

mitä tykkäät nainen, olet ajat sitten antanut itsestäsi ihan omanlaisen kuvan.. 😅
      Ikävä
      46
      599
    Aihe