"Ihana" kamala imetys

Anonyymi

Minulla on nyt päälle kolme kuukautta oleva täysimetetty vauva. Tuttipullosta on saanut joskus pumpattua maitoa jos minun on tarvinut käydä jossain. Minulla on vanhempikin lapsi jota imetin osittain koska hän oppi teholla juomaan tuttipullosta niin maito ei enää tahtonut kelvata luonnollisesta lähteestä. Tämän nuoremman lapsen kanssa silti imetys on yhtä helvettiä. Luulisi, että jos rintaa on aina saanut niin sitä suostuisi kiltisti syömään mutta ei. Yleensä kun yrittää niin puoli tuntia on yhtä huutoa ennenkuin hän suostuu syömään. Silloinkin jos hän rauhoittuu ja yrittää liikuttaa häntä aivan vähän niin sama huuto alkaa. Selälleen vauva ei tahdo mennä kirveelläkään. Joskus on ihanaa jos vauva suostuu syömään rinnasta tuosta nuin vain. Öisin on varsinkin todella raskasta koska jonkun takia sitä aina ajattelee, että nopeasti syötän niin pääsee takaisin nukkumaan, mutta ei. Ensin tarvitsee kuunnella puoli tuntia huutoa ennenkuin vauva suostuu millekkään. Hävettää jos joku on kylässä kun miettii, että mitä muut ajattelevat kun vauva vain huutaa. Samaten lastenhoitohuoneessa tulee oltua todella kauan. Sitä sanotaan, että imetys lähentää välejä mutta minulla se taas on aivan päin vastoin kun joka kerta se syöttäminen on sellaista tappelua. Sitten jos sitä suostutaan syömään niin sitten huidotaan ja työnnetään rintaa pois suusta tai kiskotaan tai työnnetään koko naama rintaan kiinni. Olen miettinyt, että kannattaisiko vain luovuttaa ja alkaa syöttämään pullosta. Se pumppaaminen on kyllä vielä ärsyttävämpää kun siihen menee tuntikausia. Sitä paitsi en tajua, että kenellä on niin leveät nännit, että ne muka sopisivat niihin suppiloihin. Jotain unohtui mutta saatan lisätä myöhemmin.

2

933

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      AP

      Nytkin olen jo tunnin yrittänyt antaa lapselle ruokaa mutta ei. Yhtä huutoa vain. Sitten jos hän suostuu ottamaan niin kohta jatkuu kuitenkin huuto. Ajattelen aina, että jos yritän antaa mahdollisimman usein niin, että nälkä ei kerkeä kasvaa hirveän suureksi niin siltikin sitä vain huudetaan eikä suostuta syömään.

    • Anonyymi

      AP

      Luovutin viime kerralla mutta nyt vauva suostui syömään jonkun ajan huudettuaan. Alun perin ajattelin etten edes imettäisi jos saisin lapsia koska minusta se on vastenmielistä. Luin kuitenkin odottaessani ensimmäistä lasta äidinmaidon ominaisuuksista ja päätin uhrautua. Vanhempaa lasta imetin puolivuotiaaksi ja nykyistä ajattelin imettää 4-12kk ikäiseksi. Saa kuitenkin nähdä, että miten hermot kestää. Toivottavasti tilanne helpottuu, kun lapsi saa alkaa syömään kiinteitä.

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Baaritappelu

      Hurjaksi käynyt meno Laffassa. Jotain jätkää kuristettu ja joutunu teholle...
      Kokkola
      63
      6293
    2. Tappo Kokkolassa

      Päivitetty tänään Iltalehti 17.04.2024 Klo: 15:23..Mikähän tämä tapaus nyt sitten taas on.? Henkirikos Kokkolassa on tap
      Kokkola
      25
      4036
    3. Miksi tytöt feikkavat saaneensa orgasmin, vaikka eivät ole saaneet?

      Eräs ideologia itsepintaisesti väittää, että miehet haluavat työntää kikkelinsä vaikka oksanreikään, mutta tämä väite ei
      Sinkut
      263
      2446
    4. Poliisit vaikenee ja paikallinen lehti

      Poliisit vaikenee ja paikallinen lehti ei kerro taposta taaskaan mitään. Mitä hyötyä on koko paikallislehdestä kun ei
      Kokkola
      26
      1970
    5. MAKEN REMPAT

      Tietääkö kukaan missä tämmöisen firman pyörittäjä majailee? Jäi pojalla hommat pahasti kesken ja rahat muisti ottaa enna
      Suomussalmi
      26
      1433
    6. Mitä ihmettä

      Kaipaat hänessä
      Ikävä
      95
      1316
    7. Itämaisesta filosofiasta kiinnostuneille

      Itämaisesta filosofiasta kiinnostuneille. Nämä linkit voivat auttaa pääsemään niin sanotusti alkuun. https://keskustel
      Hindulaisuus
      304
      1087
    8. Kuntoutus osasto Ähtärin tk vuode osasto suljetaan

      5 viikkoa ja mihin työntekijät, mihin potilaat. Mikon sairaalan lopetukset saivat nyt jatkoa. Alavudelle Liisalle tulee
      Ähtäri
      54
      1060
    9. Välillä käy mielessä

      olisiko sittenkin ollut parempi, että emme koskaan olisi edes tavanneet. Olisi säästynyt monilta kyyneleiltä.
      Ikävä
      77
      1006
    10. Mulla on kyllä

      Järkyttävä ikävä sua. Enkä yhtään tykkää tästä olotilastani. Levoton olo. Ja vähän pelottaa..
      Ikävä
      39
      981
    Aihe