Minulla on nyt päälle kolme kuukautta oleva täysimetetty vauva. Tuttipullosta on saanut joskus pumpattua maitoa jos minun on tarvinut käydä jossain. Minulla on vanhempikin lapsi jota imetin osittain koska hän oppi teholla juomaan tuttipullosta niin maito ei enää tahtonut kelvata luonnollisesta lähteestä. Tämän nuoremman lapsen kanssa silti imetys on yhtä helvettiä. Luulisi, että jos rintaa on aina saanut niin sitä suostuisi kiltisti syömään mutta ei. Yleensä kun yrittää niin puoli tuntia on yhtä huutoa ennenkuin hän suostuu syömään. Silloinkin jos hän rauhoittuu ja yrittää liikuttaa häntä aivan vähän niin sama huuto alkaa. Selälleen vauva ei tahdo mennä kirveelläkään. Joskus on ihanaa jos vauva suostuu syömään rinnasta tuosta nuin vain. Öisin on varsinkin todella raskasta koska jonkun takia sitä aina ajattelee, että nopeasti syötän niin pääsee takaisin nukkumaan, mutta ei. Ensin tarvitsee kuunnella puoli tuntia huutoa ennenkuin vauva suostuu millekkään. Hävettää jos joku on kylässä kun miettii, että mitä muut ajattelevat kun vauva vain huutaa. Samaten lastenhoitohuoneessa tulee oltua todella kauan. Sitä sanotaan, että imetys lähentää välejä mutta minulla se taas on aivan päin vastoin kun joka kerta se syöttäminen on sellaista tappelua. Sitten jos sitä suostutaan syömään niin sitten huidotaan ja työnnetään rintaa pois suusta tai kiskotaan tai työnnetään koko naama rintaan kiinni. Olen miettinyt, että kannattaisiko vain luovuttaa ja alkaa syöttämään pullosta. Se pumppaaminen on kyllä vielä ärsyttävämpää kun siihen menee tuntikausia. Sitä paitsi en tajua, että kenellä on niin leveät nännit, että ne muka sopisivat niihin suppiloihin. Jotain unohtui mutta saatan lisätä myöhemmin.
"Ihana" kamala imetys
2
1005
Vastaukset
- Anonyymi
AP
Nytkin olen jo tunnin yrittänyt antaa lapselle ruokaa mutta ei. Yhtä huutoa vain. Sitten jos hän suostuu ottamaan niin kohta jatkuu kuitenkin huuto. Ajattelen aina, että jos yritän antaa mahdollisimman usein niin, että nälkä ei kerkeä kasvaa hirveän suureksi niin siltikin sitä vain huudetaan eikä suostuta syömään. - Anonyymi
AP
Luovutin viime kerralla mutta nyt vauva suostui syömään jonkun ajan huudettuaan. Alun perin ajattelin etten edes imettäisi jos saisin lapsia koska minusta se on vastenmielistä. Luin kuitenkin odottaessani ensimmäistä lasta äidinmaidon ominaisuuksista ja päätin uhrautua. Vanhempaa lasta imetin puolivuotiaaksi ja nykyistä ajattelin imettää 4-12kk ikäiseksi. Saa kuitenkin nähdä, että miten hermot kestää. Toivottavasti tilanne helpottuu, kun lapsi saa alkaa syömään kiinteitä.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Nurmossa kuoli 2 Lasta..
Autokolarissa. Näin kertovat iltapäivälehdet juuri nyt. 22.11. Ja aina ennen Joulua näitä tulee. . .1458550Joel Harkimo seuraa Martina Aitolehden jalanjälkiä!
Oho, aikamoinen yllätys, että Joel Jolle Harkimo on lähtenyt Iholla-ohjelmaan. Tässähän hän seuraa mm. Martina Aitolehde472429Kaksi lasta kuoli kolarissa Seinäjoella. Tutkitaan rikoksena
Henkilöautossa matkustaneet kaksi lasta ovat kuolleet kolarissa Seinäjoella. Kolmas lapsi on vakasti loukkaantunut ja272241- 361932
- 951758
Miksi pankkitunnuksilla kaikkialle
Miksi rahaliikenteen palveluiden tunnukset vaaditaan miltei kaikkeen yleiseen asiointiin Suomessa? Kenen etu on se, että1811737Sinä saat minut kuohuksiin
Pitäisiköhän meidän naida? Mielestäni pitäisi . Tämä värinä ja jännite meidän välillä alkaa olla sietämätöntä. Haluai211332Tunnekylmä olet
En ole tyytyväinen käytökseesi et osannut kommunikoida. Se on huono piirre ihmisessä että ei osaa katua aiheuttamaansa p1081143Taisit sä sit kuiteski
Vihjata hieman ettei se kaikki ollutkaan totta ❤️ mutta silti sanoit kyllä vielä uudelleen sen myöhemmin 😔 ei tässä oik61033- 531015