"Ihana" kamala imetys

Anonyymi

Minulla on nyt päälle kolme kuukautta oleva täysimetetty vauva. Tuttipullosta on saanut joskus pumpattua maitoa jos minun on tarvinut käydä jossain. Minulla on vanhempikin lapsi jota imetin osittain koska hän oppi teholla juomaan tuttipullosta niin maito ei enää tahtonut kelvata luonnollisesta lähteestä. Tämän nuoremman lapsen kanssa silti imetys on yhtä helvettiä. Luulisi, että jos rintaa on aina saanut niin sitä suostuisi kiltisti syömään mutta ei. Yleensä kun yrittää niin puoli tuntia on yhtä huutoa ennenkuin hän suostuu syömään. Silloinkin jos hän rauhoittuu ja yrittää liikuttaa häntä aivan vähän niin sama huuto alkaa. Selälleen vauva ei tahdo mennä kirveelläkään. Joskus on ihanaa jos vauva suostuu syömään rinnasta tuosta nuin vain. Öisin on varsinkin todella raskasta koska jonkun takia sitä aina ajattelee, että nopeasti syötän niin pääsee takaisin nukkumaan, mutta ei. Ensin tarvitsee kuunnella puoli tuntia huutoa ennenkuin vauva suostuu millekkään. Hävettää jos joku on kylässä kun miettii, että mitä muut ajattelevat kun vauva vain huutaa. Samaten lastenhoitohuoneessa tulee oltua todella kauan. Sitä sanotaan, että imetys lähentää välejä mutta minulla se taas on aivan päin vastoin kun joka kerta se syöttäminen on sellaista tappelua. Sitten jos sitä suostutaan syömään niin sitten huidotaan ja työnnetään rintaa pois suusta tai kiskotaan tai työnnetään koko naama rintaan kiinni. Olen miettinyt, että kannattaisiko vain luovuttaa ja alkaa syöttämään pullosta. Se pumppaaminen on kyllä vielä ärsyttävämpää kun siihen menee tuntikausia. Sitä paitsi en tajua, että kenellä on niin leveät nännit, että ne muka sopisivat niihin suppiloihin. Jotain unohtui mutta saatan lisätä myöhemmin.

2

1093

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

AP

Nytkin olen jo tunnin yrittänyt antaa lapselle ruokaa mutta ei. Yhtä huutoa vain. Sitten jos hän suostuu ottamaan niin kohta jatkuu kuitenkin huuto. Ajattelen aina, että jos yritän antaa mahdollisimman usein niin, että nälkä ei kerkeä kasvaa hirveän suureksi niin siltikin sitä vain huudetaan eikä suostuta syömään.

• Anonyymi

AP

Luovutin viime kerralla mutta nyt vauva suostui syömään jonkun ajan huudettuaan. Alun perin ajattelin etten edes imettäisi jos saisin lapsia koska minusta se on vastenmielistä. Luin kuitenkin odottaessani ensimmäistä lasta äidinmaidon ominaisuuksista ja päätin uhrautua. Vanhempaa lasta imetin puolivuotiaaksi ja nykyistä ajattelin imettää 4-12kk ikäiseksi. Saa kuitenkin nähdä, että miten hermot kestää. Toivottavasti tilanne helpottuu, kun lapsi saa alkaa syömään kiinteitä.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Eläkeläiset siirrettävä muuttotappioalueille

Joutoväki pois ruuhkauttamasta elättäjien arkea. Samalla putoaa jokaisen asumiskulut ja rahaa jää enemmän kuluttamiseen.
      Maailman menoa
      297
      2671
    2. Riikka runnoo: datakeskuksille tulee UUSI yritystuki

"Suomen valtio erikseen tukee esimerkiksi kryptovaluuttaan tai aikuisviihteeseen tai muuhun keskittyviä datakeskuksia."
      Maailman menoa
      78
      2465
    3. SDP pelastaa uppoavan Suomen

2027 kun SDP voittaa ylivoimaisesti vaalit alkaa Suomen uusi raju syöksy kohti täystyöllisyyttä ja turvallisempaa yhteis
      Maailman menoa
      55
      2205
    4. Kauppalehti - Törkeä skandaali paljastui: Espanja käytti EU-rahoja ihan muuhun kuin piti

Espanja on käyttänyt miljardeja euroja EU:n elpymisavustuksia eläkkeisiin ja sosiaalimenoihin – ja pyytää lisää. Espanj
      Maailman menoa
      77
      1893
    5. Onko kivaa jättää

elämän suurin rakkaus hiljaisuuteen?
      Ikävä
      125
      1672
    6. Jopa Espanjassa talous kasvaa, Purra vain irvistelee

Huomaa kuinka Purra on Suomen historian huonoin miniseteri, joka ei ole saanut aikaiseksi kuin tuhoa, Siis jopa vasemmis
      Maailman menoa
      59
      1554
    7. Mitä haluaisit sanoa hänelle tänään?

Kerro tähän viestisi. 🍭🍡🍦
      Ikävä
      137
      1447
    8. En kerro nimeäsi nainen

Sillä olet nyt salaisuus jota kannan sydämessäni. Tämä mitä tunnen ja kuinka sinuun vahvasti ihastuin on jo niin erikoin
      Ikävä
      73
      1328
    9. Auta mua mies

Ota vielä yhteyttä, keksi oikeat sanat että vuosien ajan kasvanut muuri murtuu meidän väliltä vaikka aluksi vain vähän.
      Ikävä
      88
      1140
    10. Olet kiva ihminen

En kiellä sitä yhtään. Sinussa on hyvin paljon erinomaisia puolia, enemmän varmasti kun meissä muissa. Sitten on puoli
      Ikävä
      77
      1114
    Aihe