Mistähän mahtaa johtua tuo Vehkasuon lähteen huonolaatuisuus, että pitää koko paikka purkaa? Sabotoidaanko Petäjäveden vesistöjä tarkoituksella jollain myrkyllä tai biologisella aineella? Vuosi sitten oli hanavesikin kuulemma niin paskaista, ettei kelvannut sekään juotavaksi. En kyllä paskavettä uskaltaisi siellä käyttää, jos satun vierailemaan.
Petäjäveden vesiongelmat?
Anonyymi
5
83
Vastaukset
- Anonyymi
Kaikilla tulee raanasta puhdasta vettä, se riittää.
- Anonyymi
ja vittu millä hinnalla.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
ja vittu millä hinnalla.
Voisi tänä päivänä sanoa, että vesi alkaa olla kullan arvoista, vaikka hinta ja laatu eivät kohtaa.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Voisi tänä päivänä sanoa, että vesi alkaa olla kullan arvoista, vaikka hinta ja laatu eivät kohtaa.
Hyvä että tulee raanasta ja loppu se kanistereissa veden hakeminen.
- Anonyymi
Ihan hyvvää vettä siitä lähteestä tulee
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Oletko kertonut jo muille tunteistasi?
Ystävillesi esimerkiksi? Minä en ole vielä kertonut kenellekään tästä meidän jutusta.824787- 1872113
- 1321792
- 1751425
Miten minusta tuntuu että kaikki tietää sun tunteista mua kohtaan
Paitsi suoraan minä itse, vai mitä hlvettiä täällä tapahtuu ja miksi ihmiset susta kyselee minulta 🤔❤️161291ROTAT VALTAAVAT ALUEITA
Asukkaat nyt loukkuja tekemään ja kiireellä, jätehuolto kuntoon, jätteet niille kuuluville paikoille, huomioikaa yrittäj171113- 351106
Reuters: Ukraina on iskenyt Venäjän strategisia pommikoneita vastaan. Jopa 40 konetta vahingoittunut
Ukrainan turvallisuuspalvelu SBU on iskenyt Venäjän strategisia pommikoneita vastaan, kertoo Reuters. Uutistoimiston läh304996- 78993
- 52976