WoW & suomikillat

hukkapiilo

elikkäs mikäli tiedätte suomalaisia kiltoja world of warcraftissä niin pyytäisin Teitä ystävällisesti kertomaan siitä. olen pelannut WoWia julkaisusta alkaen mutta on vielä realm hakusessa.

vielä muistuttaisin siitä että vaikka kuinka lapsettaa tämä aihe niin en kaipaa mitään "voi v**un amis!!!11" tai muuta vastaavaa

eli realm & killan nimi olisivat niitä toivotuimpia.
kiitosta etukäteen.

23

12876

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Dwarfsy

Kyllä mä ainakin olen törmännyt moniinkin suomalaisiin kiltoihin eri servereillä. Ja kyllä ne suomalaiset killat tunnistaa jo ihan nimestäkin. Itse en kyllä liittyisi mihinkään suomalaiseen kiltaan, koska suomalaiset wow-pelaajat ovat n. 90%:sti noita "I pwo|\|s u N00B!!!!11111" -idiootteja.

• Kanooh

Hiljattain hankin tämän WoW:n, ja liityin erääseen suomikiltaan, jossa on toistaiseksi ollut varsin asiallista väkeä. Mutta ehkäpä on parempi ettei mainitse siitä kaikilla foorumeilla välttääkseen näitä "I pwo|\|s u N00B!!!!11111" -idiootteja.

• Gothmog
        Kanooh kirjoitti:

Hiljattain hankin tämän WoW:n, ja liityin erääseen suomikiltaan, jossa on toistaiseksi ollut varsin asiallista väkeä. Mutta ehkäpä on parempi ettei mainitse siitä kaikilla foorumeilla välttääkseen näitä "I pwo|\|s u N00B!!!!11111" -idiootteja.

Entropy, Grim Sight Clan ja Knockout on ainakin.

• erkkipaavohassu

Jos haluut löytää servun, joka on täynnä suomalaisia raidi kiltoja kannattaa valita Stormreaverilla Horden puoli. Siellä on noin 3 todella hyvin menestyvää raid kiltaa. Paras oli kait vetäny melkein full SSC. ja muita pienempiä "Ei niin hyviä", joten sinne vaan. Muutamia nimeltä on esim Sauna(parhaiten menestynyt), Cube ja Disharmony.

• Turnipsi

Dunemaul servul on yks kilta, Verinen kirves.

Ota yhteyttä Hornsmasheriin, jos haluut liittyä.

• WoW

mäkin suosittelen veristä kirvestä.
        se on hyvä

• xerdac

hei kertokaas mulle mikä järki on maksaa ensin pelistä itsensä pipeäksi ja sitten vielä kynitään kuukausimaksuilla hiuksetkin päästä? ja kuinka monella on aikaa pelata koko se 30 päivää mitä yks lisenssi antaa aikaa? jos ihmisillä on niin paljon ylimääräistä että sitä voi tuupata ylihinnoteltuihin kuukausimaksuihin nii kertokaa mullekkin missä semmonen työ on mistä maksetaan niin hyvin?

• Onnea hakuun

• Dwarfsy

Se järki, että peli on vaan niin sa#tanan hyvä. Itse tienaan reippaasti alle 2000 kuussa ja ihan hyvin olen saanut sen 10 euroa kuussa maksettua... lainaa ei ole ainakaan vielä tarvinnut ottaa.

Toiset laittaa harrastuksiinsa kymmeniä kertoja enemmän rahaa, (esim. joku he*vetin salilla käyminen) eikä siinä ole sun mielestä mitään ihmeellistä vai? Tietokonepelaaminen EI ole enää sitä lasten viatonta ajanvietettä muun tekemisen puutteessa, vaan se on harrastus. Vai luuletko tosiaan, että pelien suunnitteluun, tekemiseen ja markkinointiin käytettäisiin miljoonia ja jopa kymmeniä miljoonia euroja, vain että lapset saisivat jotain mukavaa ajanvietettä??

Joko tajuat?

• PekkaPelaaja
        Dwarfsy kirjoitti:

Se järki, että peli on vaan niin sa#tanan hyvä. Itse tienaan reippaasti alle 2000 kuussa ja ihan hyvin olen saanut sen 10 euroa kuussa maksettua... lainaa ei ole ainakaan vielä tarvinnut ottaa.

Toiset laittaa harrastuksiinsa kymmeniä kertoja enemmän rahaa, (esim. joku he*vetin salilla käyminen) eikä siinä ole sun mielestä mitään ihmeellistä vai? Tietokonepelaaminen EI ole enää sitä lasten viatonta ajanvietettä muun tekemisen puutteessa, vaan se on harrastus. Vai luuletko tosiaan, että pelien suunnitteluun, tekemiseen ja markkinointiin käytettäisiin miljoonia ja jopa kymmeniä miljoonia euroja, vain että lapset saisivat jotain mukavaa ajanvietettä??

Joko tajuat?

Itselle se ei kyl oo mikää iso summa se ~10e/kk, riittää kun olen yhden lauantain vuodessa selvinpäin niin sillä maksan wow:n itselleni vuodeksi, ja kaikille jotka eivät usko niin, kyllä minulla voi mennä yhdessä illassa baariin 150e, eikä tee edes tiukkaa!

• Nimppa

Oih, ostin wow:in viime perjantaina....
        eli noin 168tuntia sitten -nukkumistet 56h,
        -koulu 30h, laskin just että olen pelannu wowia tämän viikon aikana 43% valveillaolo ajastani...
        ja jos lasketaan vielä koulutunnit pois niin päästään johonkin 70%... et tota menoo säästää keviästi muista huvituksista sen 12€ ihan kevyesti!!!!

• Evo

Niinpä niin. Miksi kaikesta pitää maksaa?

World of Warcraftissa on kuukausimaksu, ja selityskin sille löytyy ihan puhtaalla englannin kielellä:

Why isn't World of Warcraft free?
        World of Warcraft will require a fee to play. This fee will be used to support the costs associated with the high-quality levels of service, support, and ongoing content creation that we are planning for World of Warcraft.

, Tämän edellämainitun tekstin sitten löytää @ http://www.wow-europe.com/en/info/faq/general.html

Ja edelliseen tekstiin vielä sen verran, että jos pelissä on kuukausimaksu, niin ihmiset silloin vielä pelaavat yleensä sitä peliä, minkä kuukausimaksua maksavat, siis korostan: pelaavat. Kuukausimaksunsa maksajat eivät tule servereille häiritsemään, "floodaamaan" tai "peeloilemaan" koska se olisi turhan kallista.

Näin meillä.

• uuu

Kaipa tuo on sama tukea omaa harrastustaan rahallisesti oli se harrastus sitten wow tai jalkapallo. KKmaksut ovat olemassa sen takia, että niillä rahoitetaan servereiden ylläpitoa ja jatkuvia laajoja patcheja. Kukin tavallaan, pidät tai et, mutta rahalla saa enemmän, peleissäkin, sillä tässä maailmassa ei mikään hyvä ole ilmaista.

• xerdac
        uuu kirjoitti:

Kaipa tuo on sama tukea omaa harrastustaan rahallisesti oli se harrastus sitten wow tai jalkapallo. KKmaksut ovat olemassa sen takia, että niillä rahoitetaan servereiden ylläpitoa ja jatkuvia laajoja patcheja. Kukin tavallaan, pidät tai et, mutta rahalla saa enemmän, peleissäkin, sillä tässä maailmassa ei mikään hyvä ole ilmaista.

olet ihan oikeessa mitään ei saa nyky maailmassa ilmaiseksi.. se tässä sapettaakin. kuten esim netti puheluja yritetään saada maksulliseksi, ettei vaan mikään olisi ilmaista.

• Boar

itse pelaan dunemaul serverillä en tosin ole suomalaisessa killassa mutta olen tehnyt paljon juttuja verisen kirveen tyyppien kanssa joten suosittelen sitä

• Auron.X

Ja perkule siis 10e saa vaikka pulloja keräämällä ojasta.. tai otat kaks kattilan kantta ja meet hakkaa kaupan oven eteen ja raha purkki siihe nii perkule kaikki haluu sut pois siitä ja kaikki varmaanki antaa sen 10e sulle jos lähtisit pois ! no ei ny iha mut kummiski..

DUNEMAULILLE ALLIANCELLA PELAA JA LIITY FROSTBITEEN! 100% suomalainen

• xgs

amis rules

• WeeZyziini

Winterheart hakee riveihinsä vielä paljon osaavia pelaajia. Aloitamme zg:n heti vain, kun se on mahdollista eli on tarpeeksi porukkaa ja classibalance on ok. Meille tärkeintä on mukanava ja asiallinen porukka, jonka kanssa on mukava pelata.

• Weezyziini

Unohtu tuossa rytäkässä, että puoli on horde ja kiltaan voit kysyä /w wezjin tai /w zooq tai /w moonul

• holy paladin

Dark Iron Mononen
      Level 25 Horde Guild,
      Lightning's Blade. EU

• holy paladin

FOR THE HORDE

• holy paladin

tai Ðominance
        Level 25 Horde Guild,
        Lightning's Blade.
        ei oo suomalainen mutta tarvitsee actiivi pelaajia
        [ 10/25 raid ja rbg] kumpaankin mahtuu viel

toi {Drak iron Mononen one suomalainen guild}
        sauna guild - [dream paragon perustus guild]
        kaikki ovat samalla servulla

• Namupala13

http://revontuli.guildlaunch.com/
      Revontuli on täysin suomalainen kilta joka etsii aktiivisia raidaajia lisää riveihinsä
      Jos olet 16 vuotias ja haluat tehdä progressia ja raidata käy katsomassa kiltasivuilta lisä infoa ja tee hakemusta meille

Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Aivosyöpää sairastava Olga Temonen TV:ssä - Viimeinen Perjantai-keskusteluohjelma ulos

Näyttelijä-yrittäjä Olga Temonen sairastaa neljännen asteen glioomaa eli aivosyöpää, jota ei ole mahdollista leikata. Hä
      Maailman menoa
      61
      2079
    2. Jos ottaisit yhteyttä, näyttäisin viestin kaikille

Yhdessä naurettaisiin sulle. Ymmärräthän tämän?
      Ikävä
      166
      1708
    3. Heikki Silvennoinen ( Kummeli)

Kuollut 70-vuotiaana. Kiitos Heikille hauskoista hetkistä. Joskus olen hymyillyt kyynelten läpi. Sellaista se elämä on
      Kotimaiset julkkisjuorut
      70
      1418
    4. Mikä saa ihmisen tekemään tällaista?

Onko se huomatuksi tulemisen tarve tosiaan niin iso tarve, että nuoruuttaan ja tietämättömyyttään pilataan loppuelämä?
      Sinkut
      243
      1389
    5. Pelotelkaa niin paljon kuin sielu sietää.

Mutta ei mene perille asti. Miksi Venäjä hyökkäisi Suomeen? No, tottahan se tietenkin on jos Suomi joka ei ole edes soda
      Maailman menoa
      237
      1337
    6. Kauanko valitatte yöpäivystyksestä?

Miks tosta Oulaisten yöpäivystyksen lopettamisesta tuli nii kova myrsky? Kai kaikki sen ymmärtää että raha on nyt tiuk
      Pyhäjärvi
      342
      1195
    7. Minkä merkkisellä

Autolla kaivattusi ajaa? Mies jota kaipaan ajaa Mersulla.
      Ikävä
      81
      1166
    8. Mitä toivot

ensi vuodelta? :)
      Ikävä
      128
      1155
    9. IL - VARUSMIEHIÄ lähetetään jatkossa NATO-tehtäviin ulkomaille!

Suomen puolustuksen uudet linjaukset: Varusmiehiä suunnitellaan Nato-tehtäviin Puolustusministeri Antti Häkkänen esittel
      Maailman menoa
      351
      1109
    10. Nyt kun Pride on ohi 3.0

Edelliset kaksi ketjua tuli täyteen. Pidetään siis edelleen tämä asia esillä. Raamattu opettaa johdonmukaisesti, että
      Luterilaisuus
      326
      1100
    Aihe