Tarjoan matematiikan, fysiikan ja kemian yksityisopetusta koululaisille, lukion oppilaille sekä korkeakouluopiskelijoille pääkaupunkiseudulla, Espoo, Helsinki tai online videoyhteydellä.
Olen kärsivällinen ja avulias kahden lapsen isä jolla on pitkä kokemus matematiikan, kemian ja fysiikan opetuksesta. Matematiikkaa ja kemiaa olen opiskellut Helsingin yliopistossa (FM) ja kasvatustiedettä Jyväskylän yliopistossa. Minulla on 25 vuoden kokemus yksityisopetuksesta ja olen opettanut myös valmennuskursseilla ja kouluissa.
Yksityisopetus sovitetaan aina opiskelijan osaamistason ja tempon mukaan. Opetus voidaan pitää joko oppilaan kotona tai sopimuksen mukaan. Oppituntien määrä ja opetusaika sovitaan myös aina opiskelijan toiveiden mukaan. Opetan myös ruotsiksi tai englanniksi.
Ota yhteyttä, niin annan mielelläni lisätietoja
p. 0451208668 tai [email protected]
https://matematiikanopetus2.wixsite.com/espoo
t. Henkka Metsälä
Matematiikan yksityisopetusta Espoossa
Anonyymi
0
<50
Vastaukset
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Ootko nainen noin mustis musta
Onhan se toki imartelevaa kun olet kaunis ja kaikkea muutakin, mutta ehkä vähän kummallista, kun ei varsinaisesti olla t846665- 353591
- 443158
Kauan säkin jaksoit
Minun perässä juosta. Kunnes pahoitit mielen. Kuinka monta anteeksipyyntöä olet vailla? 🧐402382Ajattelen sinua tänäkin iltana
Olet huippuihana❤️ Ajattelen sinua jatkuvasti. Toivottavasti tapaamme pian. En malttaisi odottaa, mutta odotan kuitenkin282221- 2002126
- 1202123
Miksi kaipaat
Ja olet elämässäni vielä kaiken tämän jälkeen? Eikö kaikki ole jo selvää välillämme?292049- 401962
Mietin tässä T....
Oletko jo kesälomalla.?Keli on ihanaa, ja sinä nautit veneilystä.... Edelleen käyt mielessä.... En ole unohtanut sinua..241678