Mikä on parasta lesboudessa?

Anonyymi

Ja mikä on suurin turn-on naisessa?
Oli se luonnetta tai ulkoista tms...

67

948

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Parasta varmaankin se, että on kokenut olevansa aina vähän erilainen, mutta uskaltanut silti olla oma itsensä. Se on tuonut paljon elämään rohkeutta ja sitä kautta on tullut toteutettua paljon unelmia elämässä. Omia polkuja olen aina tallannut ja tehnyt juuri niitä asioita, joista nautin. En usko, että heteroelämä olisi ollut näin rikasta, mutta sitä en koskaan saa tietää. :)

      Turn-on naisessa on ehdottomasti se, että hän ei esitä mitään, on vain oma itsensä olipa millainen tahansa. Se saa kyllä syttymään. Nykyään on niin paljon ihmisiä, joilla on aina jokin "rooli" päällä. Ei kyllä nappaa ollenkaan.

      Eipä kysytty turn-off:a, mutta sanonpahan nyt senkin. ;D
      Ehdoton turn-off on se, että annetaan ymmärtää, että ollaan toisesta kiinnostuneita, mutta sitten petetään miehen kanssa. Pariin kertaan saanut tämän kokea ja kolmatta ei toivottavasti tule. :)

      • Anonyymi

        Ikävä kuulla että oot joutunut tuollaista kokemaan. 🤔

        Ihan kiinnostava kysymys, kannattaako lesbon yrittää vakavaa suhdetta bi:n kanssa. Eri asia vähän tapailla toista ja näin, mutta jos puhutaan monogaamisista suhteista ja aikuisista ihmisistä.
        No kukin tavallaan. 😏


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ikävä kuulla että oot joutunut tuollaista kokemaan. 🤔

        Ihan kiinnostava kysymys, kannattaako lesbon yrittää vakavaa suhdetta bi:n kanssa. Eri asia vähän tapailla toista ja näin, mutta jos puhutaan monogaamisista suhteista ja aikuisista ihmisistä.
        No kukin tavallaan. 😏

        -Miksi pitää aina käyttää tuollaisia vieraita sanoja kuten turn-on??

        t: Uffa Hintmann


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ikävä kuulla että oot joutunut tuollaista kokemaan. 🤔

        Ihan kiinnostava kysymys, kannattaako lesbon yrittää vakavaa suhdetta bi:n kanssa. Eri asia vähän tapailla toista ja näin, mutta jos puhutaan monogaamisista suhteista ja aikuisista ihmisistä.
        No kukin tavallaan. 😏

        Mitä järkeä on "vähän tapailla toista ja näin" vai provoiletko ihan lystiksesi?


    • Anonyymi

      Jotenkin kuvittelen naisten väliset suhteet miljoona kertaa intohimoisemmaksi, kaikella tapaa. Ja kuvittelen myös, että keskustelua tapahtuu enemmän.

      Suurin turn-on on ehdottomasti itsevarmuus (ei liiallinen). Olen äärimmäisen heikkona naisiin, jotka tietää mitä tekevät ja uskaltavat sanoa mielepiteensä. Eikä kyllä lainkaan haittaa jos tälläinen nainen käy suoraan haaroihin kiinni ja tekee mulle mitä haluaa. Sori vaan jos jotakin tuo lause haittaa.

      • Anonyymi

        Ja siis turn off on naiset, jotka pukeutuu kuin pikku pojat.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ja siis turn off on naiset, jotka pukeutuu kuin pikku pojat.

        Ja toinen turn off ovat naiset jotka ei tiedä mitkä ovat yhdyssanoja : pikkupoika


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ja toinen turn off ovat naiset jotka ei tiedä mitkä ovat yhdyssanoja : pikkupoika

        Ja ne, jotka eivät osaa käyttää pilkkuja.


    • Anonyymi

      Mä koen että lesbona on saanut elää moniulotteista ja rikasta elämää siinä mielessä, että saanut (ollut pakkokin) katsoa elämää vähän eri näkövinkkelistä. Siinä on oppinut paljon ihmisistä ja itsestään.

      Toinen juttu on että naiset on rakastettavia, upeita ja aivan mahtavia!

      Suurin turn on naisessa... No mä tykkään naisista yleisesti, harvoin on tullut mitään mainittavia negatiivisia fiiliksiä. Eniten kuitenkin mun makuun on älykkäät ja itsevarmat naiset, jotka on sanavalmiita, sosiaalisia ja hyviä keskustelemaan aiheesta kun aiheesta ja perustelemaan mielipiteensä. Ton lisäksi jos on vähän isompia tavoitteita ja mielenkiinnon kohteita elämässä ja halua viedä yhteiskuntaa eteenpäin, niin aina vain parempi, tykkään naisista jotka katselee elämää vähän omaa piiriä laajemmin. Tietynlainen aktiivisuus ja aloitteellisuus projekteissa on myös tärkeää, koska itsekin tykkään vähän dynaamisemmasta menosta.

      Ulkoisesti mun makuun on naiset joilla on omintakeinen tyyli, sellainen vähän feminiinisempi mutta ei mikään prinsessamainen tai teennäinen. Terävä katse on aina sytyttänyt, viittaa hyvään huomiokykyyn :D

      Kaikenlainen itsensä anteeksipyytely ja muu nöyristeleminen on mun mielestä turhaa ellei haitallista. Toinen ei niin kiva piirre on pikkumaisuus ja muu sellainen turhanpäiväinen kapeakatseisuus ja yleinen negatiivisuus. Eteenpäin sanoi mummo lumessa :D

    • Anonyymi

      Minusta on kiihottavaa tiedostaa oma viehätysvoimani, etenkin lesbojen keskuudessa. Suorastaan rakastan sitä, miten paljon saan huomiota pelkällä ulkonäölläni. Menestys on tehnyt minusta paljon rohkeamman myös suhteessa heteronaisiin. Ja minusta on aina uudelleen kutkuttavaa ja jännittävää kokea, miten onnistuneesti kykenen oman persoonallisuuteni ja viehätysvoimani avulla houkuttelemaan heteronaisia lesbosuhteisiin ...

      • Anonyymi

        Siis he jatkavat heteroelämäänsä sun jälkeen?
        Haet siis jotain lyhyitä suhteita heteronaisten kanssa?
        Sitä paitsi harva on 100% hetero joten en oikein ymmärtänyt sun kirjoituksen tarkoitusta.


      • Anonyymi

        Tuollainen on just sellainen turn off jo kun "ah, rakastan kun tiedostan oman ulkonäköni mahtavuuden ja haluan myös käyttää sitä heteronaisiin"

        Hyih, tulee puistatus kun tuo on jo tuollaista inhottavaa "itsevarmuutta".


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Tuollainen on just sellainen turn off jo kun "ah, rakastan kun tiedostan oman ulkonäköni mahtavuuden ja haluan myös käyttää sitä heteronaisiin"

        Hyih, tulee puistatus kun tuo on jo tuollaista inhottavaa "itsevarmuutta".

        Pahin turn off on tosiaan kun joku luulee tiedostavansa viehätysvoimansa. Siihen se viehätys viimeistään karisee.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Pahin turn off on tosiaan kun joku luulee tiedostavansa viehätysvoimansa. Siihen se viehätys viimeistään karisee.

        Tuo kommenttihan on selvä provo, ettekö huomaa.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Tuo kommenttihan on selvä provo, ettekö huomaa.

        Kiitos, en tajunnut. 😅
        Toivottavasti siis on.
        Koska juuri tuollaiset "ah olen niin upea et kaikki heteronaiset lankeaa mun viehätysvoimaan". Järkyttävää puhetta. 😂😂


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Tuo kommenttihan on selvä provo, ettekö huomaa.

        Minusta taas se vaikuttaa hyvinkin totuudenmukaiselta 🙂


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Pahin turn off on tosiaan kun joku luulee tiedostavansa viehätysvoimansa. Siihen se viehätys viimeistään karisee.

        Minun mielestäni itsevarmuus on seksikästä 🙂


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Minun mielestäni itsevarmuus on seksikästä 🙂

        Itsevarmuutta on erilaista.
        Näköjään sulla on eri käsitys itsevarmuudesta


    • Anonyymi

      Turn-on vaatii ehdottomasti ulkoista ja sisäistä kauneutta, säkenöivää nuoruutta, älykkyyttä sekä miellyttävää luonnetta. Puuttuikohan tästä jotain?

    • Anonyymi

      Sisäiset turn on -ominaisuudet: itsenäisyys ja hyvä itsetunto, epäitsekkyys ja muiden huomioon ottaminen, tunteellisuus ja lämminhenkisyys, huolehtivaisuus, kärsivällisyys, vakaus ja pitkäjännitteisyys, muiden ihmisten, eläinten sekä luonnon arvostaminen.

      Ulkoinen olemus: oman valinnan mukaan, missä itse on kotonaan, hiukset ja silmät voi kiinnittää huomion.

    • Anonyymi

      Itse taas viehätyn lempeistä, vähän sivussa olijoista ketkä ei halua olla huomion keskipisteenä.
      En pidä koko ajan äänessä olevista, liian itsevarmoista ihmisistä jotka eivät voi näyttää omaa epävarmuuttaan.

      • Anonyymi

        Samaa mieltä, herkät ja tunneälykkäät vetoavat enemmän kuin kovat ihmiset.


    • Anonyymi

      Sit kun se osuu kohdalle niin sen vain tuntee. Mä en kyl rehellisesti osaa tähän luetella mitään ainakaan ulkoisesti. Oon aina ihastunut hyvin erilaisiin naisiin ulkonäöllisesti.
      Luonteesta voisi luetella paljonkin, mut tärkeimpänä ystävällisyys ja rehellisyys, luontoa ja eläimiä rakastava.

    • Anonyymi

      Turn-on:
      Nauraa mun jutuille, älykkyys, fiksuus, säihkyvät tai lempeät silmät, avarakatseisuus ja empatiakyky, kantaa itsensä hyvin, tyttömäinen/naisellinen habitus (tämä preferenssinä), tuoksuu hyvältä, useimmiten... 😉
      Turn-off:
      Pomotteleva luonne, tuittupäisyys, kaljuus tai
      parin millin siili, yliasiallisuus, pintaliitomainen elämäntyyli

      • Anonyymi

        Millä tavalla fiksu ja älykäs?


    • Anonyymi

      Aitous, kokonaisuus eli persoona ja ulkonäkö sopusoinnussa. Luotettavuus, erilaisuuden sietokykyä ja hurmaannutaan toisistamme. Annetaan aikaa toisillemme. On tavoitettavissa ja saatavilla tarvittaessa. Sitoudutaan toisiimme ja tuetaan myös hädän hetkellä. Arki toimii.

      Epämieluisaa olisi pahan puhuminen toisista, luottamuksen pettäminen, pinnallisuus, päihteiden väärinkäyttö, väkivaltaisuus, sitoutumattomuus.

      • Anonyymi

        Tää on ihanasti ajateltu ja kirjoitettu 😇


    • Anonyymi

      Täällä ei tulisi naisista riitaa, kun kaikilla on täysin eri maku

      • Anonyymi

        Jaa-a, tälle palstalle taitaa kirjoittaa melko heterogeenistä sakkia, joten ihme olisi ellei naismakukin vaihtelisi. Livetapaamisissa on usein enemmän keskenään samanlaisia ja sehän voi taas johtaa kilpailuun;)


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Jaa-a, tälle palstalle taitaa kirjoittaa melko heterogeenistä sakkia, joten ihme olisi ellei naismakukin vaihtelisi. Livetapaamisissa on usein enemmän keskenään samanlaisia ja sehän voi taas johtaa kilpailuun;)

        Oot sä ihan pihalla.
        Ei kaikilla lesboilla todellakaan oo sama maku.
        Mut provohan tää oli.

        🤦‍♀️😂😂😂😂


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Oot sä ihan pihalla.
        Ei kaikilla lesboilla todellakaan oo sama maku.
        Mut provohan tää oli.

        🤦‍♀️😂😂😂😂

        Kärsitkö luetun ymmärtämisen vaikeudesta vai haastatko riitaa?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kärsitkö luetun ymmärtämisen vaikeudesta vai haastatko riitaa?

        Siis kirjoitit että täällä on heterogeenistä sakkia (mistä voit tietää sen, et voi tietää)
        Lisäksi sanot et kun livenä tapaa sitten niitä aitoja lesboja kun täällä ei sun mielestä niitä ole niin sit livenä ollaan lähes aina samanlaisia keskenään.
        En siis vaan tajua. Sori


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kärsitkö luetun ymmärtämisen vaikeudesta vai haastatko riitaa?

        Oot vielä enemmän pihalla, heh heh hee buahah hah haaa


    • Anonyymi

      Tuli ja käry. Ai niin..

    • Anonyymi

      Jassoo, jos ilmaisisi mielipiteensä. Innostuneella ja tutkivalla otteella elämään suhtautuva nainen, jolla on oma elämä hallinnassa ja kiinnostusta laajemminkin vaikuttaa ja seurata ajankohtaisia asioita. Intohimo työhön tai harrastukseen, nainen, josta voi sanoa "ottaa elämän täysillä ja tosissaan". Aktiivinen ja aikaansaava, ei kompastu joka kiveen ja kantoon, tai jos kompastuu, nousee ylös. Tulee toimeen muiden kanssa, eikä tee elämästä ongelmaa riitelemällä ellei ole selvää ja suurempaa asiaa. Ei kysele äiskältä ja iskältä tai naapurin Riikalta, miten saa elää. Siinä turn on.

      Turn off on edellä mainitun vastakohta, ei siitä sen enempää.

      Ulkonäkö, punaiset hiukset pitää olla.

      Mikä lesboudessa on parasta? Sama mikä muussakin ihmisenä olossa.

    • Anonyymi

      En osaa määritellä mikä lesboudessa on parasta. Se että ymmärtää naissukupuolen ihanuuden?

      Turn on on itsevarma, älykäs, itsenäinen, vahva (mielellään henkisesti ja fyysisesti). Ei valittaja tai marmattaja luonne, ei lammas tai perässä vedettävä, eikä liian herkkä. Ja pikku heikkouksia saa olla ettei oo ihan liian täydellinen 😉👌

      • Anonyymi

        Kaikil tulee aina tää et itsevarma sen pitää olla.
        Nii i, mikä luokitellaan itsevarmuudeksi.
        Kai ihmisil epävarmuuksia ja heikkouksia saa olla.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kaikil tulee aina tää et itsevarma sen pitää olla.
        Nii i, mikä luokitellaan itsevarmuudeksi.
        Kai ihmisil epävarmuuksia ja heikkouksia saa olla.

        Niin,onko se itsevarmuus vaan esittämistä,sitähän ei heti pysty sanomaan. Olen sitä mieltä että on vahvuutta näyttää myös heikkouksiaan.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Niin,onko se itsevarmuus vaan esittämistä,sitähän ei heti pysty sanomaan. Olen sitä mieltä että on vahvuutta näyttää myös heikkouksiaan.

        Itsevarmuushan on nimenomaan sitä, ettei esitä mitään, uskaltaa olla oma itsensä ja näyttää kaikki puolet itsestään.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Itsevarmuushan on nimenomaan sitä, ettei esitä mitään, uskaltaa olla oma itsensä ja näyttää kaikki puolet itsestään.

        Kun odottaa muitten toimivan niin,toimiiko myös itse? Alkaa oikeasti tympimään tää lesbojen suhteitten vaatimustaso; asetetaan ihan helvetin isot kriteerit muille,mut ollaanko itse samaa tasoa? Ja tää ulkonäön ja pukeutumisen määrittely; ei paljon näy suvaitsevaisuus jos pitää määrätä miten mahdollinen potentiaalinen tyttöystävä pukeutuu. Ekaksi pitää katsoa peiliin, ja sitten vasta alkaa esittää vaatimuksia muille jos on aihetta. Kokovartalopeiliin.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kun odottaa muitten toimivan niin,toimiiko myös itse? Alkaa oikeasti tympimään tää lesbojen suhteitten vaatimustaso; asetetaan ihan helvetin isot kriteerit muille,mut ollaanko itse samaa tasoa? Ja tää ulkonäön ja pukeutumisen määrittely; ei paljon näy suvaitsevaisuus jos pitää määrätä miten mahdollinen potentiaalinen tyttöystävä pukeutuu. Ekaksi pitää katsoa peiliin, ja sitten vasta alkaa esittää vaatimuksia muille jos on aihetta. Kokovartalopeiliin.

        Hyvin kirjoitettu. Olen samaa mieltä. 👍 Tälle


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kun odottaa muitten toimivan niin,toimiiko myös itse? Alkaa oikeasti tympimään tää lesbojen suhteitten vaatimustaso; asetetaan ihan helvetin isot kriteerit muille,mut ollaanko itse samaa tasoa? Ja tää ulkonäön ja pukeutumisen määrittely; ei paljon näy suvaitsevaisuus jos pitää määrätä miten mahdollinen potentiaalinen tyttöystävä pukeutuu. Ekaksi pitää katsoa peiliin, ja sitten vasta alkaa esittää vaatimuksia muille jos on aihetta. Kokovartalopeiliin.

        Ulkonäkö on monen mielestä tärkeä asia alkuvaiheessa. Mielestäni on jokaisen oikeus laatia omat kriteerit. Esimerkiksi ite en vois ikinä kuvitellakaan olevani naisten kanssa jotka pukeutuu huppareihin yms pipoihin (kotona ja lenkillä eri asia). Se ei viehätä mua lainkaan. Ja kyllä, olen saanut vaimon näillä vaatimuksilla. Ei ole kyse suvaitsevaisuudesta, vaan mieltymyksistä.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ulkonäkö on monen mielestä tärkeä asia alkuvaiheessa. Mielestäni on jokaisen oikeus laatia omat kriteerit. Esimerkiksi ite en vois ikinä kuvitellakaan olevani naisten kanssa jotka pukeutuu huppareihin yms pipoihin (kotona ja lenkillä eri asia). Se ei viehätä mua lainkaan. Ja kyllä, olen saanut vaimon näillä vaatimuksilla. Ei ole kyse suvaitsevaisuudesta, vaan mieltymyksistä.

        Eiköhän jokainen saa vaatia tai odottaa mitä haluaa. Itsevarmat eli terveen itsetunnon omaavat naiset miellyttää monia ihan siksi, että epävarma ihminen on raskas kumppani, usein takertuva ja aiheetta mustasukkainen.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ulkonäkö on monen mielestä tärkeä asia alkuvaiheessa. Mielestäni on jokaisen oikeus laatia omat kriteerit. Esimerkiksi ite en vois ikinä kuvitellakaan olevani naisten kanssa jotka pukeutuu huppareihin yms pipoihin (kotona ja lenkillä eri asia). Se ei viehätä mua lainkaan. Ja kyllä, olen saanut vaimon näillä vaatimuksilla. Ei ole kyse suvaitsevaisuudesta, vaan mieltymyksistä.

        Eli sä et voi lähtee tyttöystäväni kanssa kauppareissuu jos hänellä ois huppari ja pipo. Siis mitää vikaa hupparissa on?
        Suomen oloissa normivaatetus. Vai pitääkö kaupas käydä jakkupuku päällä korkkareissa.? Mua ahdistais olla parisuhteessa ihmisen kanssa joka määräisi miten pukeudun. Onneksi ei tarvi. Onnea vaan!


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Eli sä et voi lähtee tyttöystäväni kanssa kauppareissuu jos hänellä ois huppari ja pipo. Siis mitää vikaa hupparissa on?
        Suomen oloissa normivaatetus. Vai pitääkö kaupas käydä jakkupuku päällä korkkareissa.? Mua ahdistais olla parisuhteessa ihmisen kanssa joka määräisi miten pukeudun. Onneksi ei tarvi. Onnea vaan!

        Siis nainen ei saa käyttää hupparia kuin lenkillä? 🤦‍♀️
        Mikä paita sinne kauppaan pitää laittaa syyskeleillä? Siis haluisin vaan tietää uteliaisuudesta et miten sun nainen ja sä itse pukeudut kauppaan jos ette hupparia voi laittaa esim 15 kelillä?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Siis nainen ei saa käyttää hupparia kuin lenkillä? 🤦‍♀️
        Mikä paita sinne kauppaan pitää laittaa syyskeleillä? Siis haluisin vaan tietää uteliaisuudesta et miten sun nainen ja sä itse pukeudut kauppaan jos ette hupparia voi laittaa esim 15 kelillä?

        Jos jäädään tähän huppari-sanaan kiinni, niin mun mielestä se ei vaan ole aikuisen vaate (ei minkään sukupuolen) ja sitä ei pueta päälle treffeille tms baariin ja ravintoloihin. En todella tarkoita että jakkupukuun tms mekkoihin ja korkkareihin pitäisi pukeutua. Ihan normi vaatteet käy kuhan eivät ole retkuja. Toki, kotona ja mökillä aivan sama mitä on päällä. Tarkoitin yleisesti ottaen lepakoita, joiden jokapäiväinen vaatetus koostuu näistä huppareista ja pipoista yms.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Siis nainen ei saa käyttää hupparia kuin lenkillä? 🤦‍♀️
        Mikä paita sinne kauppaan pitää laittaa syyskeleillä? Siis haluisin vaan tietää uteliaisuudesta et miten sun nainen ja sä itse pukeudut kauppaan jos ette hupparia voi laittaa esim 15 kelillä?

        Alasti mennään kauppaan, koska emme omista huppareita.. Haloo


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Jos jäädään tähän huppari-sanaan kiinni, niin mun mielestä se ei vaan ole aikuisen vaate (ei minkään sukupuolen) ja sitä ei pueta päälle treffeille tms baariin ja ravintoloihin. En todella tarkoita että jakkupukuun tms mekkoihin ja korkkareihin pitäisi pukeutua. Ihan normi vaatteet käy kuhan eivät ole retkuja. Toki, kotona ja mökillä aivan sama mitä on päällä. Tarkoitin yleisesti ottaen lepakoita, joiden jokapäiväinen vaatetus koostuu näistä huppareista ja pipoista yms.

        Milläköhän planeetalla sä elät? Maa kutsuu,täällä vedetään hupparissa kesät talvet,ja kyse ei ole pelkästään lesboista. Ja yleensäkin mitä ihmisten pukeutuminen kuuluu, varsinkin lepakoitten, -sulle?
        Kyllä yksilönvapauteen kuuluu pukeutua just kuinka haluaa. Mun ei tulis mieleen puuttua kenenkään vaatteisiin, kukin saa olla niinkuin mukavaksi kokee.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Milläköhän planeetalla sä elät? Maa kutsuu,täällä vedetään hupparissa kesät talvet,ja kyse ei ole pelkästään lesboista. Ja yleensäkin mitä ihmisten pukeutuminen kuuluu, varsinkin lepakoitten, -sulle?
        Kyllä yksilönvapauteen kuuluu pukeutua just kuinka haluaa. Mun ei tulis mieleen puuttua kenenkään vaatteisiin, kukin saa olla niinkuin mukavaksi kokee.

        Kyllä ihmiset saa pukeutua niin kuin haluaa, en ole toisin väittänytkään. En tiedä missä asut, jos väität että porukka pukeutuu huppareihin? En tajua miksi menee noin ihon alle. Ihmiset pitävät eri asioista.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kyllä ihmiset saa pukeutua niin kuin haluaa, en ole toisin väittänytkään. En tiedä missä asut, jos väität että porukka pukeutuu huppareihin? En tajua miksi menee noin ihon alle. Ihmiset pitävät eri asioista.

        En oo kyl ennen kuullut et huppari kaupassa olis jotenki huonoa pukeutumista.
        Toimistotyössäkin käytetään siistejä esim hupparimekkoja..


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        En oo kyl ennen kuullut et huppari kaupassa olis jotenki huonoa pukeutumista.
        Toimistotyössäkin käytetään siistejä esim hupparimekkoja..

        En ole missään vaiheessa sanonut, että kaupassa ei voi käydä himavaatteet päällä.


    • Anonyymi

      Parasta on naiskeskeisyys ja mutkattomuus. Deittaillessakin ollaan aika samalla sivulla sen suhteen miten käyttäydytään ja kommunikoidaan, yhtäkään huonoa kokemusta ei ole ollut. Ei myöskään tarvitse miettiä niin paljoa sukupuolirooleja sun muuta, oma persoona on tärkein. On myös vahva solidaarisuus ja samassa veneessä olemisen kokemus kun tapaa uusia queer-naisia.

    • Anonyymi

      Tämäntapaisia listoja unelmakumppaneista, siis miehistä tässä tapauksessa, kirjoitetaan Vauva-lehden palstallakin. En ole koskaan tajunnut tällaista "shoppailua".

      Kun rakkaus, himo tai vetovoima iskee, se iskee, ei siinä kaiveta laskukonetta esiin ja ruveta erottelemaan ominaisuuksia. Mutta olenkin intohimoinen hetero.

      Ei ihme, että ihmiset ei löydä elämänkumppania, koska paketit on harvoin täydellisiä, sitä joutuu elämään monimutkaisten ihmusten kanssa ristiriitojakin sisältävissä ihmissuhteissa. Jotain saa, jostain joutuu luopumaan. That's life! t. nainen 63 v,

      • Anonyymi

        Samaa mieltä


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Samaa mieltä

        Samaa mieltä siis etenkin siitä et mun on vaikea alkaa luettelemaan mitään listaa koska mulla ei oikeesti vaan ole sellaista.
        Kaikki ihastumiset vaan tapahtuu ihan yhtäkkiä


      • Anonyymi

        Mummo, mene heteropalstalle! Vauva.fi on sinulle sopiva, kuten mainitsitkin.

        Täällä on vain kauniita nuoria lesbonaisia. That`s life!


      • Anonyymi

        Noin se juuri menee. Itsekin listasin jotain ominaisuuksia tuossa aiemmin, lähinnä olen vain huomannut että ne naiset joihin olen silmäni iskenyt, heissä on näitä ominaisuuksia ollut. En siis listan kanssa etsi ketään, vaan tulee kun tulee ja katotaan sit ne ominaisuudet.
        Kyl mummot tietää 😉


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Noin se juuri menee. Itsekin listasin jotain ominaisuuksia tuossa aiemmin, lähinnä olen vain huomannut että ne naiset joihin olen silmäni iskenyt, heissä on näitä ominaisuuksia ollut. En siis listan kanssa etsi ketään, vaan tulee kun tulee ja katotaan sit ne ominaisuudet.
        Kyl mummot tietää 😉

        Ajattelen samoin. En odota kenenkää täyttävän
        tai omaavan kaikkia oman "toivelistani" ominaisuuksia. En ole mikään naiivi tytöntyllerö ilman minkäänlaista realismintajua hei.;)

        Ne on vaan tiettyjä asioita naisessa, jotka kiinnittää usein huomiota ja saa kiinnostumaan.


    • Anonyymi

      Suurin turn-on olisi varmasti minds alike. Kun huomaat keskustellessa ennalta vieraan ihmisen kanssa että teillä on paljon yhteistä. mm kiinnostuksen kohteet, musiikki ja tietää jo katseesta melkeinpä toisen ajatukset. Ja se mind-blown yhteys.

      Mulla oli tämän kaltainen kokemus vuosia sitten. Vietettiin vain muutama päivä samassa paikassa ja ei olla sen jälkeen nähty koska asutaan eripuolilla maailmaa. Harmi etten asialle tehnyt mitään sen enempää tai ilmaissut tuntemuksiani, olimme maassa jossa homoseksuaalisuutta ei silloin katsottu hyvällä ja tuntui muutenkin typerältä puhua mun tajunnanräjäytys tuntemuksista ihmiselle jonka olen tuntenut n. 3 päivää.

    • Anonyymi

      Parasta on lesbous ☺. Itsensä hyväksyminen naista rakastavana naisena ❤❤❤

    • Anonyymi

      Eiköhän se ole kiihkeä paneskelu nuoren ja viehättävän naisen kanssa.

    • Anonyymi

      Parasta on...noh, naiset! :)

      Suurin turn-off on toisen heikko itsetunto, ja vielä niin, että se näkyy suhteessa pyrkimyksenä rajoittaa toista, toisen alistamisena tai huonona kohteluna. Näihin en pysty näkemään mitään muuta syytä kuin ko. ihmisen omat epävarmuudet tai ongelmat itsensä kanssa.

      • Anonyymi

        Ja suurin turn-on on lempeys, halu ymmärtää toista, kyky tulla suhteeseen ilman turhia naamioita ja aitona itsenään.
        Lisäksi kyky hyväksyä toinen sellaisena kuin on, mutta myös kyky ymmärtää, että kaikki muuttuvat elämän aikana ja omata riittävästi joustoa että toisella on myös tilaa kasvaa suhteessa. Tämä pätee tietysti molempiin osapuoliin. :)


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ja suurin turn-on on lempeys, halu ymmärtää toista, kyky tulla suhteeseen ilman turhia naamioita ja aitona itsenään.
        Lisäksi kyky hyväksyä toinen sellaisena kuin on, mutta myös kyky ymmärtää, että kaikki muuttuvat elämän aikana ja omata riittävästi joustoa että toisella on myös tilaa kasvaa suhteessa. Tämä pätee tietysti molempiin osapuoliin. :)

        Ihanaa❤löytäisinpä tällaisen naisen vierelleni.


      • Anonyymi

        Mul on erittäin huono itsetunto, mut en rajoita toista enkä halua kohdella toista huonosti.
        Olen toki sinkku ja sellaisena varmaan pysynkin.
        Oma huono itsetunto näkyy vain siinä et vihaan itteeni useimmiten enkä sen takia tee aloitetta jos olen ihastunut. En oo siis tyytyväinen siihen millainen oon.


    • Anonyymi

      Hyvät tissit ja peppu. Naama saa olla ihan minkä näköinen tahansa, eikä järkeä vaadita enempää kuin sen, että ymmärtää olla hiljaa.

    • Anonyymi

      Lesboudessa parasta on yhteinen kokemus kumppanin kanssa elämästä ja se, ettei ehkäisyä ole tarvinnut miettiä koskaan.

      Naisessa suurin turn on oman tien kulkeminen jo nuoresta saakka eikä turha muiden ihmisten miellyttämisen tarve tai eläminen sen mukaan. Itsenäisyys, rohkeus ja lempeä vahvuus.

    Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. 195
      2609
    2. Euroviisut fiasko, Suomen kautta aikain typerin esitys, jumbosija odottaa. Olisi pitänyt boikotoida!

      Tämän vuoden euroviisut on monella tapaa täydellinen fiasko. Ensinnäkin kaikkien itseään kunnioittavien eurooppalaisten
      Maailman menoa
      208
      2374
    3. Hei A, osaatko

      sanoa, miksi olet ihan yhtäkkiä ilmestynyt kaveriehdotuksiini Facebookissa? Mitähän kaikkea Facebook tietää mitä minä en
      Ikävä
      63
      2292
    4. Synnittömänä syntyminen

      Helluntailaisperäisillä lahkoilla on Raamatunvastainen harhausko että ihminen syntyy synnittömänä.
      Helluntailaisuus
      184
      1782
    5. Mitä tämä tarkoittaa,

      että näkyy vain viimevuotisia? Kirjoitin muutama tunti sitten viestin, onko se häipynyt avaruuteen?
      Ikävä
      41
      1354
    6. Tuollainen kommentti sitten purjehduspalstalla

      "Naisen pillu se vasta Bermudan kolmio on. Sinne kun lähdet soutelemaan niin kohta katoaa sekä elämänilo että rahat"
      Suhteet
      12
      1298
    7. Nukkumisiin sitten

      Käsittelen asiaa tavallani ja toiveissa on vielä että tästä pääsee hyppäämään ylitse. Kaikenlaisia tunteita on läpikäyny
      Ikävä
      4
      1287
    8. Syö kohtuudella niin et liho.

      Syömällä aina kohtuudella voi jopa laihtua.On paljon laihoja jotka ei harrasta yhtään liikuntaa. Laihuuden salaisuus on
      Laihdutus
      20
      1233
    9. Muistatko komeroinnin?

      Taannoin joskus kirjoitin aloituksen tänne komeroinnista eli hikikomoreista; syrjäytyneistä nuorista ihmisistä. Ehkä asu
      Suhteet
      48
      1225
    10. Venäjän sissit lakkojohtajat

      Odottavat 'lisätä lakkoja' Toverit käskyttää. Eikä ensimmäinen kerta.
      Suomen Keskusta
      3
      1118
    Aihe