Koiran haukkuminen ja naapurit

Anonyymi

Nyt ottaa pattiin ja rankasti. Naapuri kävi valittaa että mun koirat haukkuu aamupäivän. Hän yövuorossa ja ei saa nukuttua. Ihmetystä herättää kyseisen ukon aamupäivän pituus. Kyllä myönnän että koirat haukkuvat kun ovat innoissaan lenkille lähdöstä. Siis nää mun koirat on ihan sisällä olevat yksilöt. Aamulla ovat sen.aikaa ulkona kun juon kahvit.. Eli abaut 10 minsaa..minusta se ei ole koko aamupäivä. Tekis mieli kirjoittaa kirje ja selventää asianlaitaa. Onhan tässä muillakin naapureilla koiria jotka haukkuu mutta kun nää mun on ainoat joiden haukunta haittaa. Voi per... Le.

11

<50

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Suosittelen hyväkäytöksistä kohtaamista, varsinkin jos naapuri on nimellään/selkeästi tunnistettavalla nimimerkillä (seinänaapuri tms) ilmaissut asiansa. Yleensä se kertoo siitä, että on vastaavanottavainen keskusteluun ja sopimiseen. Käy vaikka koputtamassa ovea, että Hei, kiitos kun otit yhteyttä ja pahoittelet sekä selität, mistä haukkuminen johtuu. Yrität huomioida naapurin paremmin ja kerrot vaikka kouluttavasi intohaukkua lenkille lähtiessä pois. Ja jos se on todellakin minimaalista se haukkuminen, niin en ottaisi herneitä nenään vaan todellakin keskustelisin naapurin kanssa, joskus haukku voi kuulostaa olevan seinänaapueista mutta onkin joku toinen. Eli keskustele hyvässä hengessä eläkä ole tässä sopassa se perus idiootti koiranomistaja.

      • Anonyymi

        Kyllä jokaisen pitäs kyllä saada olla omistamassaan, taivuokraamassaan asunnossa ilman että joutuu kuuntelemaan räksytystä. Varsinkin, kun naapuri vaikuttaa olevan työssäkävijä. Heitä on suomessa liian vähän. Hemaksaa lorvijoiden oleskelun.
        Eli, antakaatyössäkäyville leporauha. Hiljentäkääkoiranne, ja lopettakaa häiriköinti. Työssäkäyväihminen, on yhteiskunnalle arvokas. Maksaa veroilla muidenkin kulut!


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kyllä jokaisen pitäs kyllä saada olla omistamassaan, taivuokraamassaan asunnossa ilman että joutuu kuuntelemaan räksytystä. Varsinkin, kun naapuri vaikuttaa olevan työssäkävijä. Heitä on suomessa liian vähän. Hemaksaa lorvijoiden oleskelun.
        Eli, antakaatyössäkäyville leporauha. Hiljentäkääkoiranne, ja lopettakaa häiriköinti. Työssäkäyväihminen, on yhteiskunnalle arvokas. Maksaa veroilla muidenkin kulut!

        Totta. Aloittaja kertoo olevansa vain kotona kahvilla ja lenkittää koirat. Sillä ei olla yhteiskunnalle hyödyksi. Ja viellä häiritään koirien haukuilla työtätekevää duunaria.

        Miksi koirat jätetään haukkumaan?
        Miksei niitä voi käyttää lenkillä, ja tuoda sisälle?
        Jos siis ulkona haukkuminen ongelma,lenkität useammin ja pidemmin. Ei enää jätetä yksinään ulos haukkumaan. Lisäksi radio ihan hiljaiselle yksin sisällä ollessa, jos koirat haukkuu ulkoa kuuluvia ääniä.
        Tuo haukkupanta myös hyvä vinkki, jos autta ongelmaan ei muuta tarvita.
        Aloittajan kannattaa tehdä ryhtiliike, jotta ongelma hoituu.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Totta. Aloittaja kertoo olevansa vain kotona kahvilla ja lenkittää koirat. Sillä ei olla yhteiskunnalle hyödyksi. Ja viellä häiritään koirien haukuilla työtätekevää duunaria.

        Miksi koirat jätetään haukkumaan?
        Miksei niitä voi käyttää lenkillä, ja tuoda sisälle?
        Jos siis ulkona haukkuminen ongelma,lenkität useammin ja pidemmin. Ei enää jätetä yksinään ulos haukkumaan. Lisäksi radio ihan hiljaiselle yksin sisällä ollessa, jos koirat haukkuu ulkoa kuuluvia ääniä.
        Tuo haukkupanta myös hyvä vinkki, jos autta ongelmaan ei muuta tarvita.
        Aloittajan kannattaa tehdä ryhtiliike, jotta ongelma hoituu.

        No heippa. Oon eläkkeellä ja olen osani tehnyt tähän ikääni. Asumme rintamamiestalossa. Päivärytmimme on eri kun töissäkäydessäni. Koirat ovat sisällä muuten kun lenkillä olessessaan. Ainut tuo ehkä 10 minuutin aika jolloin saavat käydä aamupissalla. Haukkuminen alkaa silloin kun koirat näkevät talutushihnansa. Epäilen naapurin kuuloa.. Miten voi kuulla naapuritalossa nukkuvien koirien, haukuntaa 🤣😃 niin lisäksi tosiaan tänäänkin ollaan tehty 1,5 tunnin lenkki hetikohta kun herättiin. Onnekseni tiiän itse että tuo syytös on turha. Eli koirat haukkuu ehkä sen pari minuuttia ja se ei todellakaan ole mun mielestäni koko aamupäivä. 🙄


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kyllä jokaisen pitäs kyllä saada olla omistamassaan, taivuokraamassaan asunnossa ilman että joutuu kuuntelemaan räksytystä. Varsinkin, kun naapuri vaikuttaa olevan työssäkävijä. Heitä on suomessa liian vähän. Hemaksaa lorvijoiden oleskelun.
        Eli, antakaatyössäkäyville leporauha. Hiljentäkääkoiranne, ja lopettakaa häiriköinti. Työssäkäyväihminen, on yhteiskunnalle arvokas. Maksaa veroilla muidenkin kulut!

        Turhake. Tuntuupa pahalta. Olen lähenemässä 70v..mietin.rttä noinko sanoisit eläkkeellä oleville isovanhemitasi. Täytyy myöntää että varsin turhaksieesksi tuntsin itseni ilman. Kahdeksaa lastenlapsia. Koirat taas piitävätminut liikkeellä ja ovat mun. Personaltreinerit 🙂


    • Anonyymi

      Kannattaa pitää koirat niin, etteivät häiriköi. On haukunestopantoja, hommaasellaset, loppuuhäiriköinti.

    • Anonyymi

      Rakentavia kommentteja ketjussa.

    • Anonyymi

      koirat on jääneet kouluttamatta jos ne sisällä haukkuvat. kyllä vastuu häiriköinnistä on koiran omistajan.
      omistan pystykorvia jotka eivät hauku sisällä eivätkä taluttimessa tai autossa.tarhassa ne haukkuvat ja metsällä.
      täytyy valita koirarotu joka ei ole haukkuherkkä jos asuu sellaisessa paikassa jossa häiritsee naapureita.

      • Anonyymi

        Mäkun luulin, et aloittajan koiratkin just haukkuu pihassa, ja niin häiriköi naapuria.
        Haukkuvan koiran ääni kuuluu häiritsevästi lähitaloihin ikkunoiden ja seinien läpi jos asutaan pikkutonteilla muiden lähellä.

        Eli, älkää laittako koiria ulos räksymään jos naapurit alle500 m lähempänä.
        Pihallehan se haukku kuuluu vielläkin kauempaa. Joten pitää huomioida ettei haukun äänet häiritse. Voiitse lähteä kävelemään, ja kuulostelemaan miten kauas kuuluu. Aamullaja illalla äänet kantaa kauemmas, kun ei ole paljoa muita taustaääniä, liikenne esim.


    • Anonyymi

      Elikkä miten voikaan kuulla sisällä nukkuvien koirien hakunnan koko aamupäivän kun heräillään 10 kieppeillä ja lähetään 1,5 tunnin lenkille.( Oon siis eläkkeellä oleva mummeli) Ainut minkä myönnän on toi riehakas haukku lenkille lähtiessä..Eikä se nyt oo KOKO aamupäivä. Oon sitte vielä sen verran arka ihminen että tää asia vaivaa ja kalvaa koko ajan. Koirat on mulle mun parhaat ystäväni.. Laitoin kyseiselle ihmiselle viestiä ja kerroin oman näkemykseni tilanteesta.

      • Anonyymi

        Soita poliisille jos naapuri vielä käy vääriä syytöksiä esittämässä.
        Kysy muilta naapureilta kuuluuko koiriesi haukkuminen heille.


    Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Baaritappelu

      Hurjaksi käynyt meno Laffassa. Jotain jätkää kuristettu ja joutunu teholle...
      Kokkola
      53
      5078
    2. Tappo Kokkolassa

      Päivitetty tänään Iltalehti 17.04.2024 Klo: 15:23..Mikähän tämä tapaus nyt sitten taas on.? Henkirikos Kokkolassa on tap
      Kokkola
      23
      3327
    3. Poliisit vaikenee ja paikallinen lehti

      Poliisit vaikenee ja paikallinen lehti ei kerro taposta taaskaan mitään. Mitä hyötyä on koko paikallislehdestä kun ei
      Kokkola
      28
      1472
    4. Miksi tytöt feikkavat saaneensa orgasmin, vaikka eivät ole saaneet?

      Eräs ideologia itsepintaisesti väittää, että miehet haluavat työntää kikkelinsä vaikka oksanreikään, mutta tämä väite ei
      Sinkut
      182
      1307
    5. Mitä ihmettä

      Kaipaat hänessä
      Ikävä
      75
      1000
    6. MAKEN REMPAT

      Tietääkö kukaan missä tämmöisen firman pyörittäjä majailee? Jäi pojalla hommat pahasti kesken ja rahat muisti ottaa enna
      Suomussalmi
      24
      908
    7. Kuntoutus osasto Ähtärin tk vuode osasto suljetaan

      5 viikkoa ja mihin työntekijät, mihin potilaat. Mikon sairaalan lopetukset saivat nyt jatkoa. Alavudelle Liisalle tulee
      Ähtäri
      49
      867
    8. Itämaisesta filosofiasta kiinnostuneille

      Itämaisesta filosofiasta kiinnostuneille. Nämä linkit voivat auttaa pääsemään niin sanotusti alkuun. https://keskustel
      Hindulaisuus
      259
      806
    9. Mulla on kyllä

      Järkyttävä ikävä sua. Enkä yhtään tykkää tästä olotilastani. Levoton olo. Ja vähän pelottaa..
      Ikävä
      35
      748
    10. Uskoontulo julistetun evankeliumin kautta

      Ja kun oli paljon väitelty, nousi Pietari ja sanoi heille: "Miehet, veljet, te tiedätte, että Jumala jo kauan aikaa sitt
      Raamattu
      482
      707
    Aihe