Oudot äänet kotona

Anonyymi

Viimeisen vuoden aikana asunnossani on alkanut tapahtuu kummia. Kaikki alkoi jo viime syksynä kun myöhään illalla kuului ulkoa kuin oveen olisi koputettu. Ketään siä ei ollut. Tai seinään koputtelua. No sit ne hiljeni kesäksi. Nyt sitten loppukesästä tänä vuonna minun asumattomassa tila vintillä joku kopistelee kuin kengillä. Tai kulkee rappusissa. Sinne ei voi kukaan ihminen päästä koska sinut ulko-ovi on lukossa ja käynti sisäkautta. Ehkä se on entinen asukas tai muu. Historiaa tästä talosta en tiedä että olis mitää outoa tapahtunut. Lähitalossa kylläkin murha joskus 50-luvulla.👀

3

456

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

Jos sulla on kotona jokin tavara/tavaroita (tai vaikka kirjoja) joista pitäisi päästä eroon?

Mun sedälläni oli joskus aikoinaan joitain vanhoja esineitä joita hän oli ottanut mukaansa kun muutti synnyinkodistaan kaupunkiin. Kuitenkin hänen perheessään tapahtui outoja asioita ja kun hänen iso-isänsä oli ollut jonkinlainen paikallinen poppamies, hän sai joltain tuttavaltaan kehotuksen heittää ne tavarat pois. Hän kuulemma poltti ne lopulta ja ne tapahtumat loppuivat sen jälkeen.

• Anonyymi

Ei kummituksia kannata pelätä! Ne antavat tiedon siitä että rajan tuolla puolenkin on elämää.
        Ei henki kuollessa mihinkään katoa vaan se etsii muotoaan.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Ei kummituksia kannata pelätä! Ne antavat tiedon siitä että rajan tuolla puolenkin on elämää.
        Ei henki kuollessa mihinkään katoa vaan se etsii muotoaan.

Enpä oikeestaan pelkää niitä enää. Eivät ole minulle mitään tehneet. Olen asunut tässä jo kolmisen vuotta. Vasta yksin jäädessäni nämä tulivat elämääni kai joskus myöhään viime syksynä jona kai koin jotain muutenkin outoja juttuja elämässäni. Herkistyin asioille enemmän. Ehkä olen samoilla energioissa kuin nämä. Tai aistin asioita paremmin.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Oletko tyytyväinen viime tapaamiseemme?

Vai toivoitko sen menevän toisella tavalla? Miten?
      Ikävä
      70
      2952
    2. Nyt se sit loppuu

Et ei enää nähdä ja yhteyttä pidetä.
      Ikävä
      46
      2564
    3. Kuoleman pelko katosi

Olen pelännyt koko elämän ajan kuolemaa mutta yhtäkkiä kun hindut paljastivat totuuksia uskonnoista noin aloin yhtäkkiä
      Hindulaisuus
      432
      2225
    4. Viikonloppu terveiset kaivatulle

tähän alas ⬇️⬇️⬇️
      Ikävä
      79
      2128
    5. Jos sitä keittelis teetä

Ja miettis mitä mies siellä jossain touhuilee... ☕️
      Ikävä
      95
      1956
    6. Myötähäpeä kun näkee sut,

tekisit jotain ittelles. Ihan hyvällä tämä!
      Ikävä
      32
      1702
    7. Huomenta ........

Huomenta 💗 Tiedän, että tuntuisit hyvälle.
      Ikävä
      12
      1526
    8. Kuhmolainen on selvästi kepun lehti

Kuhmolaise etukannessa oli Kuva kun Jaskalle annettiin karhu patsas.mutta kukmolaislehti oli niin kepulainen että Jaskan
      Kuhmo
      17
      1487
    9. Mitä nämä palautteet palstalla ovat?

Joku uusi toimintatapa rohkaista kirjoittajia vai mistä on kyse?
      Ikävä
      27
      1302
    10. Ei mun tunteet

ole mihinkään kadonnut. Enkä mä sua inhoa tai ole kyllästynyt. Mä ymmärsin, ettet ole kiinnostunut minusta, ainakaan sil
      Ikävä
      19
      1175
    Aihe