Viimeisen vuoden aikana asunnossani on alkanut tapahtuu kummia. Kaikki alkoi jo viime syksynä kun myöhään illalla kuului ulkoa kuin oveen olisi koputettu. Ketään siä ei ollut. Tai seinään koputtelua. No sit ne hiljeni kesäksi. Nyt sitten loppukesästä tänä vuonna minun asumattomassa tila vintillä joku kopistelee kuin kengillä. Tai kulkee rappusissa. Sinne ei voi kukaan ihminen päästä koska sinut ulko-ovi on lukossa ja käynti sisäkautta. Ehkä se on entinen asukas tai muu. Historiaa tästä talosta en tiedä että olis mitää outoa tapahtunut. Lähitalossa kylläkin murha joskus 50-luvulla.👀
Oudot äänet kotona
3
419
Vastaukset
- Anonyymi
Jos sulla on kotona jokin tavara/tavaroita (tai vaikka kirjoja) joista pitäisi päästä eroon?
Mun sedälläni oli joskus aikoinaan joitain vanhoja esineitä joita hän oli ottanut mukaansa kun muutti synnyinkodistaan kaupunkiin. Kuitenkin hänen perheessään tapahtui outoja asioita ja kun hänen iso-isänsä oli ollut jonkinlainen paikallinen poppamies, hän sai joltain tuttavaltaan kehotuksen heittää ne tavarat pois. Hän kuulemma poltti ne lopulta ja ne tapahtumat loppuivat sen jälkeen.- Anonyymi
Ei kummituksia kannata pelätä! Ne antavat tiedon siitä että rajan tuolla puolenkin on elämää.
Ei henki kuollessa mihinkään katoa vaan se etsii muotoaan. - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ei kummituksia kannata pelätä! Ne antavat tiedon siitä että rajan tuolla puolenkin on elämää.
Ei henki kuollessa mihinkään katoa vaan se etsii muotoaan.Enpä oikeestaan pelkää niitä enää. Eivät ole minulle mitään tehneet. Olen asunut tässä jo kolmisen vuotta. Vasta yksin jäädessäni nämä tulivat elämääni kai joskus myöhään viime syksynä jona kai koin jotain muutenkin outoja juttuja elämässäni. Herkistyin asioille enemmän. Ehkä olen samoilla energioissa kuin nämä. Tai aistin asioita paremmin.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1522075
Stubb kävi pelaamassa golfia Trumpin kanssa Floridassa
Presidentit tapasivat aamiaisella, pelasivat kierroksen golfia ja lounastivat yhdessä. Vierailu oli luonteeltaan epävir3301274Mies, miksi et vaikuta halukkaalta?
Ihmeellistä käytöstä mieheltä. Toki et ole mikään teinipoika enää.911166- 1491055
- 35928
- 67919
Minkä kultakimpaleen
Menetän jos en saa häntä. Joku muu saisi nauttia siitä hellyydestä, huumorista ja intohimosta. Ehkä hän ymmärtää nyt mik31859Ikävä on häntä
Josta on tullut niin tärkeä ja rakas. Olisinko onnellinen hänen kanssaan. Ne rakastavat silmät jotka mua katsoo aina jos59797Joustoasuminen , kyykyttämistä vai ihan vaan mielenvikaisuutta?
https://yle.fi/a/74-20149669 Kun asumistukia leikataan joittenkin sääntöjen mukaan,olis pakko muuttaa halvempaan. Mutta23796Onko kaivattusi
Työelämässä vai ei? Jo on niin mitä ajattelet hänen ammatistaan? Jos ei ole niin haittaako se sinua?46759