Viimeisen vuoden aikana asunnossani on alkanut tapahtuu kummia. Kaikki alkoi jo viime syksynä kun myöhään illalla kuului ulkoa kuin oveen olisi koputettu. Ketään siä ei ollut. Tai seinään koputtelua. No sit ne hiljeni kesäksi. Nyt sitten loppukesästä tänä vuonna minun asumattomassa tila vintillä joku kopistelee kuin kengillä. Tai kulkee rappusissa. Sinne ei voi kukaan ihminen päästä koska sinut ulko-ovi on lukossa ja käynti sisäkautta. Ehkä se on entinen asukas tai muu. Historiaa tästä talosta en tiedä että olis mitää outoa tapahtunut. Lähitalossa kylläkin murha joskus 50-luvulla.👀
Oudot äänet kotona
3
350
Vastaukset
- Anonyymi
Jos sulla on kotona jokin tavara/tavaroita (tai vaikka kirjoja) joista pitäisi päästä eroon?
Mun sedälläni oli joskus aikoinaan joitain vanhoja esineitä joita hän oli ottanut mukaansa kun muutti synnyinkodistaan kaupunkiin. Kuitenkin hänen perheessään tapahtui outoja asioita ja kun hänen iso-isänsä oli ollut jonkinlainen paikallinen poppamies, hän sai joltain tuttavaltaan kehotuksen heittää ne tavarat pois. Hän kuulemma poltti ne lopulta ja ne tapahtumat loppuivat sen jälkeen.- Anonyymi
Ei kummituksia kannata pelätä! Ne antavat tiedon siitä että rajan tuolla puolenkin on elämää.
Ei henki kuollessa mihinkään katoa vaan se etsii muotoaan. - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ei kummituksia kannata pelätä! Ne antavat tiedon siitä että rajan tuolla puolenkin on elämää.
Ei henki kuollessa mihinkään katoa vaan se etsii muotoaan.Enpä oikeestaan pelkää niitä enää. Eivät ole minulle mitään tehneet. Olen asunut tässä jo kolmisen vuotta. Vasta yksin jäädessäni nämä tulivat elämääni kai joskus myöhään viime syksynä jona kai koin jotain muutenkin outoja juttuja elämässäni. Herkistyin asioille enemmän. Ehkä olen samoilla energioissa kuin nämä. Tai aistin asioita paremmin.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Olet taitava
monessa asiassa. Myös siinä, miten veit sydämeni. Äkkiarvaamatta, pikkuhiljaa. Yhtäkkiä huomasin että minusta puuttuu jo747834Sinällään hauska miten jostakin
jaksetaan juoruta vaikka mitä. Jakorasia yms. Raukkamaista toimintaa. Annetaan jokaisen elää rauhassa eikä levitellä per583223- 372526
Miten voit manipuloida katsojalukuja?
Palstatrolli ja väsynyttä sontaa palstalle suoltava Varmakkakkiainen on viime aikoina vedonnot siihen, että hänen ketjuj152146Osuuspankki Kuhmo!
Ei pysty pitämään yhtä Otto pankkiautomaattia toiminnassa Ksupermarketin kanssa,20 vuotta sitten Kuhmossa oli neljä auto352084- 232030
- 131897
Rakkaalleni!
Halusin tulla kertomaan, että sinua ajattelen ja ikävöin vaikka olen sukuloimassa. Meinasin herkistyä, kun tykkään sinus151683- 601633
- 181599