Missä ihmeen paikassa sijaitsee Nissan Qashqain raitisilmasuodatin. Kyseessä on 2011 mallin 1,6 bensiinikäyttöinen auto. Ostin suodattimen. mutta en löydä sille paikkaa. Opetusvideossa ko suodatin laitettiin irroittamalla kaasupojin jolloin suodin tuli esille sen oik reunasta lattian rajasta. Autossani ei sellaista kohtaa ole.
Olisin ikuisesti kiitollinen, jos joku voisi antaa vihjeen.
Nissan Qashqai
4
217
Vastaukset
- Anonyymi
tässä britti videossa kylläkin näyttää että se olisi vänkärinpuolella.
https://www.youtube.com/watch?v=EqVWh5yk6aE- Anonyymi
Niin. koska vinosilmien suunnittelemassa autossa pelkääjä istuu vasemmalla puolella.
Oikeanpuoleiseen liikenteeseen tehdyssä versiossa on vain paiskattu käteen jäävä ratti ja polkimet "väärälle" puolelle. - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Niin. koska vinosilmien suunnittelemassa autossa pelkääjä istuu vasemmalla puolella.
Oikeanpuoleiseen liikenteeseen tehdyssä versiossa on vain paiskattu käteen jäävä ratti ja polkimet "väärälle" puolelle.... mutta suomalaiset papat näitä ostavat. Sekä Tuulilasin että TM käyttötesteissä auto on todettu huonoksi, mutta sitä ei oikein saa kirjoittaa - papat repivät muuten raappahousunsa ja toimitukset hukkuvat taas vihapostiin.
Viimeisimmissä koeajoissa molemmat lehdet kertoivat, ettei palstatila riittänyt kaikkien vikojen luettelemiseen. Mutta papat ostaa. Ja mammat kanssa.
Sitten kelpaa ajella etusumuvalot päällä joka paikassa. Papat/mammat kahdehti moisia 90-luvulla, kun hienoa lisävarustetta oli vain premiumeissa. Nyt on moinen datsunissakin ja pitäähän niitä esitellä!
Muutoin hallintalaitteet ovat jääneet vähän oudoiksi. Laitteet, kuten nopeusmittari tai muut valokytkimet. Pimeässä ja vesisatella ajellaan ilman takavaloja...
- Anonyymi
Briteissä on kaikki päinvastoin kuin Euroopassa!
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Ikävä sinua
Onkohan sulla ollut sama tunne kuin mulla viimeisten parin päivän aikana, eilen varsinkin. Ollaan oltu ihan lähellä ja k273523- 412359
Otavassa tapahtuu!
Rakennuspalo, yläkerta tulessa. Henkirikosta epäillään. Tiettyä henkilöautoa etsitään, minkä mahdollinen epäilty ottanut352188Tulemmeko hyvin
Toimeen ja juttuun keskenämme? Luulen, että sopisit hyvin siihen ☀️ympäristöön, paljon kaikkea erilaista.♥️mietin tätä s71947Tiedän kuka sinä noista olet
Lucky for you, olen rakastunut sinuun joten en reagoi negatiivisesti. Voit kertoa kavereillesi että kyl vaan, rakkautta431542- 381399
- 1271262
Pitkäaikaiset työttömät työllisyystöillä takaisin yhteiskuntaan
Vaikka se vähän maksaakin, niin parempi on valtion teettää hanttihommia, jottei yksilöistä tule yhteiskuntakelvottomia.2591210Kesäseuraa
Kesäseuraa mukavasta ja kauniista naisesta. Viesti tänään mulle muualla asiasta jos kiinnostaa Ne ketä tahansa huoli, t451165- 131149