Tulostaminen tabetilla

Anonyymi

Minulla qn Android tabletti, miten saan tulostettua asiakirjoja ja kuvia edullisimmin ?

8

930

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

Jos sulla on wifi-verkko niin hanki wifi tulostin ja voit tulostaa langattomasti. Toimii loistavasti ainakin Windows-tabletilla.

• Anonyymi

Vaatiiko mitään korttia tai ohjelmaa?

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Vaatiiko mitään korttia tai ohjelmaa?

Ei vaadi korttia, mutta kyseisen kirjoittimen valmistajan apin, joka yleensä on ilmainen Google playssa.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Ei vaadi korttia, mutta kyseisen kirjoittimen valmistajan apin, joka yleensä on ilmainen Google playssa.

Androidissa on Google cloud Print sovellus eli ei tarvita asentaa muita.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Androidissa on Google cloud Print sovellus eli ei tarvita asentaa muita.

Niinpä, google haluaa tietää jopa sen mitä tekstiä ja kuvia tulostamme.

Tulostaminen droidista... toimii kun toimii. Itse tulostan lähes aina pc:stä, silloin on niin paljon enemmän mahdollisuuksia vaikuttaa lopulliseen ulkoasuun. Jonkun kerran olen tulostanut valokuvia reissun päällä, niin että kuvat OGT pätkällä USB tikulle ja siitä valokuvantulostusautomaattiin. Värivalokuvien tulostaminen hyvällä laadulla (ja vaivattomimmin) on edullisinta automaatilla tai netistä ao tulostuspalveluista.

• Anonyymi

Mikä on "tabetti" ?

• Anonyymi

Eiks Antero ole linuksiin perustuva joten taitaa olla tulostimen asennus kyseenalaista? Linuksissahan vain tolostin toimii.

• Anonyymi

Minulla ainakaan ei ollut mitään ongelmia androidin ja HP:n monitoimikoneen kanssa.
      Tarvitsin vain hp:n kirjoitinapin googlelta. Kirjoittimen tietysti pitää kyetä langattomaan yhteyteen.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Maatalous- ja yritystuet pois, työeläkevaroilla valtion velka pois

Suomi saadaan eheytettyä kädenkäänteessä, kun uskalletaan tehdä rohkeita ratkaisuja. Maatalous- ja yritystuet ovat hait
      Maailman menoa
      51
      3269
    2. Hei! Halusin vain kertoa.

En tiedä luetko näitä, mutta näimme n.4vk sitten, vaihdoimme muutaman sanan ja tunsin edelleen kipinän välillämme. Katso
      Tunteet
      3
      963
    3. Miksi ikävä ei helpotu vuosien jälkeenkään?

Tänään olin ensimmäistä kertaa sinun lähtösi jälkeen tilassa, jossa vuosia sitten nähtiin ensimmäistä kerta. Ollessani
      Rakkaus ja rakastaminen
      3
      830
    4. Kirjoittaisit edes jotain josta tiedän

Varmasti oletko se oikeasti sinä. Tänään tälläinen olo. 🫩
      Ikävä
      68
      780
    5. Mistä tietää, onko hän se oikea?

Siitä, kun sitä ei tarvitse miettiä. Siitä, kun hänen olemassa oleminen ja ajatteleminen saa hymyilemään. Siitä, kun ha
      Ikävä
      60
      724
    6. Teboili alasajo on alkanut

Niinhän siinä kävi että teebboili loppuu...
      Suomussalmi
      17
      720
    7. Tiesitkö? Suomessa lääkäri voi toimia ammatissaan, vaikka hän olisi seksuaalirikollinen

Järkyttävää… Motin mukaan Suomessa lääkäri voi toimia ammatissaan, vaikka hän olisi yksityiselämässään syyllistynyt es
      Maailman menoa
      24
      624
    8. Miten voitkin olla aina niin fiksu

...aina niin huomaavainen, kärryillä ja kartalla. Yritän etsimällä etsiä sinusta jotain vikaa, että saisin pidettyä sydä
      Ikävä
      33
      615
    9. Mitä ajattelet

Meistä nykyään.
      Ikävä
      42
      600
    10. Sofia Zida puhuu rehellisesti suhteesta Andy McCoyhin: "Se on ollut mulle tavallaan..."

Sofia ja Andy, aika hellyttävä parivaljakko. Sofia Zida on mukana Petolliset-sarjassa. Hänet nähtiin Yökylässä Maria Ve
      Suomalaiset julkkikset
      4
      577
    Aihe