Tulostaminen tabetilla

Anonyymi

Minulla qn Android tabletti, miten saan tulostettua asiakirjoja ja kuvia edullisimmin ?

8

877

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

Jos sulla on wifi-verkko niin hanki wifi tulostin ja voit tulostaa langattomasti. Toimii loistavasti ainakin Windows-tabletilla.

• Anonyymi

Vaatiiko mitään korttia tai ohjelmaa?

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Vaatiiko mitään korttia tai ohjelmaa?

Ei vaadi korttia, mutta kyseisen kirjoittimen valmistajan apin, joka yleensä on ilmainen Google playssa.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Ei vaadi korttia, mutta kyseisen kirjoittimen valmistajan apin, joka yleensä on ilmainen Google playssa.

Androidissa on Google cloud Print sovellus eli ei tarvita asentaa muita.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Androidissa on Google cloud Print sovellus eli ei tarvita asentaa muita.

Niinpä, google haluaa tietää jopa sen mitä tekstiä ja kuvia tulostamme.

Tulostaminen droidista... toimii kun toimii. Itse tulostan lähes aina pc:stä, silloin on niin paljon enemmän mahdollisuuksia vaikuttaa lopulliseen ulkoasuun. Jonkun kerran olen tulostanut valokuvia reissun päällä, niin että kuvat OGT pätkällä USB tikulle ja siitä valokuvantulostusautomaattiin. Värivalokuvien tulostaminen hyvällä laadulla (ja vaivattomimmin) on edullisinta automaatilla tai netistä ao tulostuspalveluista.

• Anonyymi

Mikä on "tabetti" ?

• Anonyymi

Eiks Antero ole linuksiin perustuva joten taitaa olla tulostimen asennus kyseenalaista? Linuksissahan vain tolostin toimii.

• Anonyymi

Minulla ainakaan ei ollut mitään ongelmia androidin ja HP:n monitoimikoneen kanssa.
      Tarvitsin vain hp:n kirjoitinapin googlelta. Kirjoittimen tietysti pitää kyetä langattomaan yhteyteen.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Mitä yhteistä on sulla ja kaivatulla?

Onko teillä samantyyppinen olemus tai luonne? Vai muistuttaako vartalonne toisiaan? Tai kasvot? Entä pukeutuminen? Onko
      Ikävä
      99
      1546
    2. Kerran oltiin mekin kahdestaan

Saanko sanoa, että minua kyllä vähän huvitti jälkeenpäin? Olit kuin vapiseva jänis ketun vieressä valmis loikkimaan paik
      Ikävä
      13
      1236
    3. Ozzy Osbourne on kuollut

Kevyet mullat ja R.I.P. Ei soi enää Paranoid.
      Maailman menoa
      232
      1226
    4. Persut yritti estää somalinaista väittelemästä lääketieteen tohtoriksi

Yrittivät saada hänet lähihoitajakouluun, vaikka pärjäsi hyvin koulussa. Nyt hän on yliopistossa väitellyt lääketieteen
      Maailman menoa
      267
      1098
    5. Oikeasti, voitais mennä kahville

ja jutella niin kuin normi-ihmiset. Kyllä toivon sitä. En pelkää kohdata enkä istua sun kanssa samassa pöydässä. Miten o
      Ikävä
      81
      999
    6. Naiset, naiset

Älkää antako painonne nousta. Naisella ylipaino ei ole hyvä.💝
      Ikävä
      141
      990
    7. Jos nainen harrastaa seksiä

Useiden kanssa, miten se eroaa miesten mielestä siitä, jos miehellä on ollut useita s kumppaneita? Oletan että kaikki mi
      Ikävä
      179
      983
    8. Pihlaja-puulle

Illat on mulle pahimpia. En tiiä miks se olis vaan parasta yöstä toiseen nukkua sun kanssa ja herätä sun kasvoihin. Jos
      Ikävä
      15
      979
    9. Yritin keväällä unohtaa sinut nainen

mutta siinä kävi niin, että ikävä tuli korkoineen takaisin. Niin että mikä taikavoima sinulla on minuun, sitä joutuu mie
      Ikävä
      33
      832
    10. No mitä nyt

Ollaanko vaiko eikö olla? Miehelle.
      Ikävä
      74
      829
    Aihe