Alanyan suomalaiset Fb

Anonyymi

Siis onko nuo naiset terveitä jotka tuossakin ryhmässä on?

16

96

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Alanyassa käyvät suomalaisnaiset ovat sairaita sekä fyysisesti että psyykkisesti.

      • Niin ja lihavia sekä fyysisesti rapakuntoisia.....


    • Anonyymi

      no joudun kyllä syömään reumaan lääkkeitä, mutta ikävää ettei sulla ole käytöstapoja. Sanoisin että sinä et taida olla kovinkaan terve kun tuollaista suustasi päästät. Eikö oppia tullut vanhemmiltasi vai mikä mahtaa nyt juippia noinkin kovasti? Kuulostaa myös siltä että elämäsi ensimmäinen oikea vastoinkäyminen tapahtui 40 iässä ja tuossa vaiheessahan ei ole paljoa tehtävissä :(. Ikävää!

      • Me papan kanssa olemme jo vanhoja; minulla hieman nivelreuma vaivaa ja papalla on tuo polvivamma jonka sai hölmö kun putosi katoltamme lunta sieltä luodessaan. Lähti lumwet katolta mutta niin sieltä tuli äijäkin.

        Joskus se keppiä pahoina päivinään käyttää; minulle riittää kun kuljemme tarpeeksi hitaasti.
        Monasti me nauramme kuinka sitä nuorena juoksimme, ilakoimme ja uimme ja yöt rakastelimme liki nukkumati...
        Kyllä sitä vielä iltasella pussata moiskautamme ja joskus yösydännä papan selkään lusikkaan heittäyn vaikka se joskus vähän kuorsaa mutta se on minun oma pappani ja monta llasta oomma maailmalle laittaneet.
        Yksikin Australiasta asti soittelee ja kuulumisia kertoilee; niillä on siellä kenkurufarmi. Jouluna aina kortin pistää.

        Kirjoitti Martta.


      • Anonyymi

        Nasua juippii se, että suomalaisvaimoille ei helikopteri-heijari riittänytkään, olisi yläpäässäkin pitänyt olla jotain... Ja tyhjästä päästä kun on turha mitään nyhtää, niin vaihtoivat Nasun turkkilaiseen, tyhjän kun sai pyytämättäkin!


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Nasua juippii se, että suomalaisvaimoille ei helikopteri-heijari riittänytkään, olisi yläpäässäkin pitänyt olla jotain... Ja tyhjästä päästä kun on turha mitään nyhtää, niin vaihtoivat Nasun turkkilaiseen, tyhjän kun sai pyytämättäkin!

        Minä sille Australian pojalle joskus soittelen mutta se on hurjan kallista ja sitten kirjeitä kirjoittelen. Se on vielä aika halpaa.

        Sillä pojalla on siellä sitten se kenkurufarmi. Olen lukenut että siellä niitä kenkuruja on jo enempi kuin ihmisiä. Kovin ne urokset siellä sitten tappelevat nartuista tai miksi niitä sanotaan. Kaikki eläimet niin tekevät; ihmiset ei kai niinkään. Kuka nyt tällaisesta vanhasta akasta tappelisi? Hyviä ne kenkurut ovat nyrkkeilemään ja potkimaan. Kiva katella kun poika laittaa joskus niitä viteoita tulemaan.

        Pojalla on siellä maata jotain miljoona eekkeriä tai jotain. Oli ostanut dollarilla. Halpana pidän mutta kun ei siellä mitään kasva kun ei ole sitä vettäkään. Juokohan ne kenkurut vettä ollenkaan?

        Niin, siitä Alanyasta. Pappa tutkii koneelta joka päivä sitä Intiaa. Sanoo että siellä on halpaa ja lämmintä talvella. Että josko mentäisiin sinne sitten Jouluksi? Sanoin että eihän sieltä sitten ole enää pitkä matka Australiaan. Pappa mitään sanonut. Siltä joutuu aina hohtimilla vetämään sen ajatuksia.

        Kirjoitti Martta.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Minä sille Australian pojalle joskus soittelen mutta se on hurjan kallista ja sitten kirjeitä kirjoittelen. Se on vielä aika halpaa.

        Sillä pojalla on siellä sitten se kenkurufarmi. Olen lukenut että siellä niitä kenkuruja on jo enempi kuin ihmisiä. Kovin ne urokset siellä sitten tappelevat nartuista tai miksi niitä sanotaan. Kaikki eläimet niin tekevät; ihmiset ei kai niinkään. Kuka nyt tällaisesta vanhasta akasta tappelisi? Hyviä ne kenkurut ovat nyrkkeilemään ja potkimaan. Kiva katella kun poika laittaa joskus niitä viteoita tulemaan.

        Pojalla on siellä maata jotain miljoona eekkeriä tai jotain. Oli ostanut dollarilla. Halpana pidän mutta kun ei siellä mitään kasva kun ei ole sitä vettäkään. Juokohan ne kenkurut vettä ollenkaan?

        Niin, siitä Alanyasta. Pappa tutkii koneelta joka päivä sitä Intiaa. Sanoo että siellä on halpaa ja lämmintä talvella. Että josko mentäisiin sinne sitten Jouluksi? Sanoin että eihän sieltä sitten ole enää pitkä matka Australiaan. Pappa mitään sanonut. Siltä joutuu aina hohtimilla vetämään sen ajatuksia.

        Kirjoitti Martta.

        Suosittelen kovasti Intiaa ja sen omaa palstaa! Sieltäpä löytää kaikenlaista vinkkiä ym- Turhaa jäädä tänne tylsien joukkoon! Hyvää matkaa! Kirjoittele kun olet perillä. Halit vaan teille molemmille!


    • Anonyymi

      hohhoijaa....

      • Kovin ovat ujoja nämä kotimaiset yksinhuoltajarouvamme kun eivät kehtaa kirjoitella palstalle yhtään mitään. Nehän ovat Alanyan suurkuluttajia etten sanoisi.
        Yhdellä lennolla oli pappa ainoa mies; kone oli täynnä juopuneita lihavia naisia jotka tappelivat keskenään ja käheillä äänillä huutelivat rivouksia toisilleen.
        Yksikin repi toista tukasta niin etä se konttasi käytävän lattialla risat sukkahousut vilkkuen.
        Oli siinä henkilökunnalla tekemistä sano.

        Lentokentällä se oli meno hurjaa; joivat viinaa pullojen suista ja tupakkia vetelivät. Eivät ne turkkilaiset piskuiset vartijaukot mitään niille mahtaneet. Ulos hätistelivät mutta sinne ne olivat menossa muutenkin.

        Lentokenttäbussissa se oli meno hurjaa; sammuilivat ja virkeimmät oksentelivat toistensa syliin ja lattialle.
        Pappa se on aikamoinen viilipytty ja totesi vain että kyllä ne olivat herrasmiehiä juopot siellä Keihäsmatkoilla näihin verraten.

        Kirjoitti Martta.


    • Anonyymi

      Turkin perhesysteemejä jo toistakymmentä vuotta seuranneena, voin kertoa sinulle että turkkilainen mies EI KOSKAAN jätä perhettään taakseen, teki mitä sitten vaan. Tätä ei suomaiset miehet tee. Kun suomalaisen miehen aivot laskeutuvat jalkoväliin, se on Arrivederci sekä vaimolle että lapsille. Mietipä tätä ihan oikein ajatuksen kanssa. Jos saat jotain järkevää lausetta rakenneltua, niin palaa vasta sitten. Ja jottei tarvitse sanoa jotain millä menetät naamasi jälleen, ei tulisi mieleenikään ottaa riesakseni enää yhtäkään kakslahkeista, oli sitten mistä maasta tahansa. Kaikki eivät mene sukuelinten perässä, Edes ajatuksissaan, kuten sinä =((

      • Anonyymi

        Näinhän se on.. Nasu epäonnistui surkeasti perheen rakentamisessa ja rahtaa nyt rahansa thaimaalaisille ihmiskauppiaille thai-"naisen" toivossa. Tyttärensäkin vei näille oppiin, vaikka rahaa ei ole näiden vaatettamiseen.

        Näin se menee näillä suomalaisnasuilla.


      • Anonyymi kirjoitti:

        Näinhän se on.. Nasu epäonnistui surkeasti perheen rakentamisessa ja rahtaa nyt rahansa thaimaalaisille ihmiskauppiaille thai-"naisen" toivossa. Tyttärensäkin vei näille oppiin, vaikka rahaa ei ole näiden vaatettamiseen.

        Näin se menee näillä suomalaisnasuilla.

        Persekärpäseni taasen kovin innokkaasti minua maalittaa.

        Muistakaamme kuitenkin että tällä palstalla on tarkoitus puhua Alanyan matkailusta, sen iloista jos toki suruistakin.


      • Anonyymi
        nasuvaan kirjoitti:

        Persekärpäseni taasen kovin innokkaasti minua maalittaa.

        Muistakaamme kuitenkin että tällä palstalla on tarkoitus puhua Alanyan matkailusta, sen iloista jos toki suruistakin.

        Ja hulikupperi/dervissitansseista?


      • Anonyymi
        nasuvaan kirjoitti:

        Persekärpäseni taasen kovin innokkaasti minua maalittaa.

        Muistakaamme kuitenkin että tällä palstalla on tarkoitus puhua Alanyan matkailusta, sen iloista jos toki suruistakin.

        Nasumartta on taas kärpästen vallassa.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Nasumartta on taas kärpästen vallassa.

        Nostanut kellokashametta kärpästen käydä?


      • Anonyymi kirjoitti:

        Nostanut kellokashametta kärpästen käydä?

        Kärpäliinot imukärsiensä kanssa paskoja haistelevatten..... hähähäähääääää


    Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Taasko se show alkaa

      Koo osottaa taas mieltään
      Ikävä
      26
      1841
    2. Miksi ihmeessä nainen seurustelit kanssani joskus

      Olin ruma silloin ja nykyisin vielä rumempi En voi kuin miettiä että miksi Olitko vain rikki edellisestä suhteesta ja ha
      Ikävä
      22
      1759
    3. Heikki Silvennoinen petti vaimoaan vuosien ajan

      Viiden lapsen isä Heikki kehuu kirjassaan kuinka paljon on pettänyt vaimoaan vuosien varrella.
      Kotimaiset julkkisjuorut
      115
      1705
    4. Persut nimittivät kummeli-hahmon valtiosihteeriksi!

      Persujen riveistä löytyi taas uusi törkyturpa valtiosihteeriksi! Jutun perusteella järjenjuoksu on kuin sketsihahmolla.
      Perussuomalaiset
      69
      1551
    5. Minun oma kaivattuni

      Ei ole mikään ilkeä kiusaajatyyppi, vaan sivistynyt ja fiksu sekä ystävällinen ihminen, ja arvostan häntä suuresti. Raka
      Ikävä
      72
      1528
    6. Pelastakaa Lapset: Netti ei ole turvallinen paikka lapsille - Erätauko-tilaisuus to 25.4.2024

      Netti ei ole turvallinen paikka lapsille, mutta mitä asialle voi vanhempana tehdä? Torstaina 25.4.2024 keskustellaan ne
      Suomi24 Blogi ★
      23
      1426
    7. Onko ministeri Juuso epäkelpo ministerin tehtäviensä hoitamiseen?

      Eikö hänellä ole kompetenttia hoitaa sosiaali- ja terveysministetin toimialalle kuuluvia ministerin tehtäviä?
      Perussuomalaiset
      58
      1415
    8. Sakarjan kirjan 6. luku

      Jolla korva on, se kuulkoon. Sain profetian 22.4.2023. Sen sisältö oli seuraava: Suomeen tulee nälänhätä niin, että se
      Profetiat
      19
      1222
    9. Tervehdys!

      Sä voit poistaa nää kaikki, mut mä kysyn silti A:lta sen kokemuksia sun käytöksestä eron jälkeen. Btw, miks haluut sabot
      Turku
      65
      1150
    10. Elia tulee vielä

      Johannes Kastaja oli Elia, mutta Jeesus sanoi, että Elia tulee vielä. Malakian kirjan profetia Eliasta toteutuu kokonaan
      Helluntailaisuus
      36
      1145
    Aihe