Pako kepusta alkoi

Anonyymi

Ilmajokelaisvaltuutettu Janne Niemelä siirtyy keskustan valtuustoryhmästä kokoomukseen.

Tiedotteessa Niemelä kertoo näkevänsä tämän oikeaksi hetkeksi siirtyä uuteen ryhmään ennen ensi kevään kuntavaaleja

– Kokoomus on vastuullisesti ja rakentavasti kehittänyt Ilmajokea viimeiset vuodet, eikä ole väistellyt hankaliakaan aiheita, Niemelä kirjoittaa.

Päätös siirtymisestä on Niemelän mukaan syntynyt pidemmän ajan kuluessa.

– Minun on vaikea allekirjoittaa istuvan hallituksen harjoittamaa politiikkaa näissä vaikeissa ajoissa. Koen kokoomuksen olevan se puolue, joka ajaa itsenäisten kuntien asiaa, Niemelä perustelee.

25

665

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      voi jeesus ei voi ku nauraa liittyy sitten suoran spagettiuskonlahkoon

    • Anonyymi

      Kuvastaa keskustan sisäistä sekoomustilaa.
      Yle:n vaalikoneessa haluaa lisää maahanmuuttajia Ilmajoellle.
      Kunnan pitäisi tarjota ilmainen päivähoito jne...
      Sekopäistä touhua.

    • Anonyymi

      Niemelä lähti kun keskustalaiset eivät osaa käyttäytyä.

    • Anonyymi

      Kepusta on tullut äärivihervasemistolainen puolue, Saarikko upottaa kepun lopullisesti.
      Ketä äänestää seuraavissa vaaleissa, kristillisiäkö heillä on perusarvot kohdallaan, sekoomus heistä ei tiedä pissivät siihen mihin kyykkyvät, persut voi olla kristillisten lisäksi toinen vaihtoehto.

      • Anonyymi

        Tässä tapauksessa molemmat puolueet vahvistui


    • Anonyymi

      Rannon takia lähtee muitakin. Koittakaa ny panna se sivuhun, se pilaa koko porukan maineen. Lähtisin itse ehdolle jos se ei olisi mukana.

      • Anonyymi

        Eikös se pitäisi hyllyttää esitutkinnan ajaksi?


      • Anonyymi

        Yhyren toopen takia moni jää menemättä persujen ehdokkaaksi. Se pilaa koko porukan maineen.... arvaa ketä tarkoitan ? Jos uskallat😉


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Yhyren toopen takia moni jää menemättä persujen ehdokkaaksi. Se pilaa koko porukan maineen.... arvaa ketä tarkoitan ? Jos uskallat😉

        En uskalla arvostella yhtään mitään, joutuu käräjille heti.....


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Yhyren toopen takia moni jää menemättä persujen ehdokkaaksi. Se pilaa koko porukan maineen.... arvaa ketä tarkoitan ? Jos uskallat😉

        Mä taas luulen että se sinun Toopeksi luulemasi henkilö on hankkinut sinne eniten ehdokkaita.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Mä taas luulen että se sinun Toopeksi luulemasi henkilö on hankkinut sinne eniten ehdokkaita.

        Joku levittää facessa ilmeisiä epätotuuksia - suosittelen tarkistamaan asian todenperäisyyden, jos on imetysasiat muillekin kuin ehdokashankkijalle ajankohtaista.....miksi persut yleensäkin ovat niin hirveän kiinnostuneita homoista ja muunsukupuolisista ? Tavallisia ihmisiä ne ei häiritse khyllä ketään. Köökkipsykoloogi tunnistaa tässä kaappihomon.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Joku levittää facessa ilmeisiä epätotuuksia - suosittelen tarkistamaan asian todenperäisyyden, jos on imetysasiat muillekin kuin ehdokashankkijalle ajankohtaista.....miksi persut yleensäkin ovat niin hirveän kiinnostuneita homoista ja muunsukupuolisista ? Tavallisia ihmisiä ne ei häiritse khyllä ketään. Köökkipsykoloogi tunnistaa tässä kaappihomon.

        No mene hyvä ihminen sinne faceen kertomaaan huolesi.


    • Anonyymi

      Ranoolla puintikiiruut, menöö lääkettä paljo...Välillä ehtii tännekkin kommentoida, poika kirjottaa puhtaaksi.

    • Kukapa nyt punikkien aisankannattajia äänestäisi.

    • Anonyymi

      Eikös nämä keskustaedustajat olleet niitä veronkorottajia. Niemeläkin mukana.
      Samat henkilöt ovat kyläkoulujen lopettajia.
      Kyllä kepuli on kepuli, ei jatkoon!

    • Anonyymi
    • Anonyymi

      Kunnan johto yritti vaikuttaa paikallislehden uutisointiin

      Ei ole poikkeuksellista, että virkamiehet pyrkivät vaikuttamaan siihen, mitä heistä mediassa kirjoitetaan. Poikkeuksellisen tilanteesta tekee kuitenkin se, että Pirilä-Porvalin mukaan lehden omistajan, Ilmajoki-lehti oy:n, hallitus ei asettunut tukemaan päätoimittajaa, vaan painosti päätoimittajaa siihen, ettei tiettyjä aiheita käsiteltäisi.

      – Minun kannaltani ongelma oli, että meidän yrityksen hallitus olisi ollut valmis taipumaan ulkopuoliseen painostukseen, Pirilä-Porvali kuvailee tapahtunutta.

      Päätös irtisanoutua kypsyi kevään aikana. Suurimman osan urastaan Ylellä tehneen ja alalle kouluttautuneen Pirilä-Porvalin mukaan ristiriita oman ammattietiikan ja yrityksen toimintamallien välillä kasvoi liian suureksi.

      – Kuten yrityksen hallitukselle irtisanoutumisilmoitukseni yhteydessä toimittamassani viestissäkin totesin, tiedän, että näitä tilanteita tulisi myös vastaisuudessa eteen. En voi suostua sensuuriin, Pirilä-Porvali painottaa.

      • Anonyymi

        Tämä oli kyllä nolo ja valitettava tapaus kunnan maineelle.
        Kriisiviestintä epäonnistui myös täysin.
        Ensin kiistettiin ja sitten myönnettiin, uskottavuus nolla.


    • Anonyymi

      Kerrotaan, että kokoomus on houkutellut Katri Kulmunin tukijoita omiin riveihinsä ja ehdokkaaksi keskustan puoluekokouksen jälkeen. Saarikon valintaan pettyneet ovat oiva saalis, ja voihan sieltä joku heikkohermoisin vaikka ehdokassopimuksen allekirjoittaakin.

    • Anonyymi

      Kylillä puhutaan että keskustan aikaisempia äänestäjiä olisi lähdössä PS ehdokkaiksi.
      Pettymys vasemmistolaiseen apupuolureseen on valtava.
      Turve, turkistarhaus, sananvapaus ja velkaannuttaminen ovat avanneet keskustan aiempien äänestäjien silmät.
      Myös paikallisten keskusta vaikuttajien ylimielinen käytös on kyläpuheissa ollut pesäeron syynä.
      Veroja vain korotetaan, tiet on kuralla ja koulut homeessa.

    • Anonyymi

      Taas loikkaa kepuli, mutta se on vain hyvä asia!

      • Anonyymi

        Pitääkö paikkansa että Ahti olis kysyny sosialistien listalle.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Pitääkö paikkansa että Ahti olis kysyny sosialistien listalle.

        Ei tartte sitte mun äänestää niitäkään.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Pitääkö paikkansa että Ahti olis kysyny sosialistien listalle.

        Ainahan se on ollu.


    • Anonyymi

      Kepulaisuus on sairaus, siitä voi parantua.

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Milloin olet viimeksi nähnyt

      Kaivattusi ja missä? Onko ikävä vastaa rehellisesti.
      Ikävä
      139
      2294
    2. Onpas punavihreät taas ärhäkkäinä

      😺 Ihan tuntuu kuin syyttäisitte meikäläisiä/meikäläistä Oulun puukotuksesta. Tapaus on hyvin ikävä ja tuomittava. En
      Luterilaisuus
      392
      1903
    3. Pimahdan kohta ihan kunnolla

      Entä, jos otan sitten yhteyttä sinuun? 🫨🫥🥴
      Ikävä
      29
      1810
    4. Hauskaakin jopa...

      Että moni nainen olettaa, että kyse on vaan siitä kaanustinloukusta, kun mies jotain ehdottaa. 😄 Ja miettiikö monikaan
      Sinkut
      233
      1240
    5. Nainen, minkä kappaleen laittaisit nyt miehelle

      kuunneltavaksi tietäen, että hän ikävöi sinua ja kipuilee päästäkseen yhteyteen kanssasi. Jotain, joka kertoo...
      Ikävä
      119
      1129
    6. Toivottavasti vielä kohdataan mies

      Ja aloitetaan juttelu. Nyt olisin valmis.
      Ikävä
      101
      1109
    7. Vanhemmalle naiselle

      Aikataulu muutos. Ensi viikolla pistetään asia vireille. Ei juhannukseen asti aikaa. Kannatti valehdella!
      Ikävä
      56
      1053
    8. Koen, että minua tavallaan vainotaan

      Kyllä minä vain satun tietämään, että täälläkin on joitain serkun kaiman kummeja jotka kiusaavat minua. Lisäksi sairas n
      Ikävä
      125
      1034
    9. Jos et kaipaakaan minua täällä

      Niin miksi sinua ehkä häiritsee se, että minä kaipaan sinua? Miehelle.
      Ikävä
      11
      997
    10. Herätänkö minä sinut itkullani nainen

      Kysyn tässä kun kaipuun aallot lyövät ylitseni ja ihmettelen missä olet toivoessani, että olisit tässä vierelläni. On va
      Ikävä
      25
      898
    Aihe