Intrarosa kokemuksia

Anonyymi

Hei, kertokaa kokemuksia Intrarosa lääkkeestä? Onko ollut vaikutuksia seksiin?

13

15640

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

Hei,
      Olen käyttänyt intrarosaa nyt puolitoista viikkoa. Vaikka olen aina ollut seksuaalisesti aktiivinen ja nauttinut seksistä niin viime aikoina oloni oli muuttunut. Seksihalut oli hukassa, klitoris melkein tunnoton ja orgasmin saaminen vaikeaa. Ikä kait oireet aiheuttaa, mutta intrarosan avulla nämä asiat ovat upeasti korjaantuneet jo näinkin lyhyellä käytöllä! Seksi on taas ihanaa. Aion kahden viikon päivittäisen käytön jälkeen jatkaa ylläpitoannostuksella.

• Anonyymi

Ihan mahtavaa kuulla noin hyvistä vaikutuksista! ☺️ Taidanpa ottaa puheeksi lääkärin kanssa ja kokeilla minäkin. Kiitos tiedoista ☺️

• Anonyymi

Pieni, valkoinen pilleri joka niellään veden kanssa aterian yhteydessä. Ei mainittavia haittavaikutuksia.

• Anonyymi

Höpöhöpö. Intrarosa on emättimen sisäisesti laitettava kapseli kuten esim. Vagifem.
        Sain gyneltä reseptin intrarosalle ja tilasinkin jo apteekkiin, mutta kotona luettuani lisää valmistajan lääkeselostetta tulin katumapäälle. Selosteessa oli mm. esteenä käytölle harvinainen sairaus joka minulla nimenomaan on. Apteekissa ymmärsivät eikä minun ollut pakko ostaa sitä.
        Keljutti, jouduin maksamaan yksityiselle gynelle reseptistä, joka oli minulle kelvoton. Muutenkin tuote on aika uusi ja vähän kokemuksia, joten minä ainakin odottaisin enemmän testejä. Onhan niitä muitakin reseptivapaita valmisteita jotka ajaa kai saman asian.

• Anonyymi

Onnee vaan,jos oot tuon puikon syöny!

• Anonyymi

Olen käyttänyt Intrarosaa nyt 3 viikkoa, en ole huomannut toivomaani vaikutusta seksiin. Halut eivät ole lisääntyneet ollenkaan, pikemminkin päinvastoin. Lisäksi veristä vuotoa on alkanut olla silloin tällöin, oletan että tuo johtuu näistä puikoista.

• Anonyymi

Intrarosa on helpottanut emättimen kuivuudesta aiheutuneita ongelmia, mutta epäilen, että painonnousu johtuu tästä lääkkeestä.
      Onko muilla kokemusta, tai epäilystä tästä?

• Anonyymi

Kokeilin Intrarosaa vuosi sitten. Se haju!! Minulla on kyllä yliherkkä hajuaisti, mutta jopa kauppajonossa tunnistan jonkun käyttävän tuota.
      Muuten en huomannut vaikutuksia.
      Onko kukaan keksinyt, miten hajuhaitat eliminoidaan?!

• Minulla viikon käytössä. Olin niin tuskainen kirvelystä ja kutinasta. Mutta nyt oireet on helpottunut. Mutta päänsärky ja väsyttää. Kolmen viikon päästä uudelleen gynelle kontrolliin. Hirveästi lukee haittavaikutuksia, mutta päätin kestää nämä 3 viikkoa ainakin.

• Anonyymi

Intrarosa on auttanut vaivoihin, kutinaan, kuivuuteen ja seksihalutkin ovat palanneet. Käytän vain kerran viikossa. Sivuvaikutuksia ei ole ollut, kun annos niin pieni. Päätin itse käyttää vain kerran viikossa, ei siis lääkärin määräys.

Nainen 62 v.

• Anonyymi

Ihmettelen kun lääke ei ole kelakorvattava ja siis kallis ( 16 kpl n. 33€) . Lääkäri määrännyt sen limakalvon kuivuuteen

• Anonyymi

Kysy sitä HILAsta joka päättää asiasta. Kela ei päätä lääkekorvauksista.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Kysy sitä HILAsta joka päättää asiasta. Kela ei päätä lääkekorvauksista.

Lääkkeiden hintalautakunta (Hila) toimii sosiaali- ja terveysministeriössä sosiaaliturva- ja vakuutusosaston yhteydessä. Lääkkeiden hintalautakunta vahvistaa sairausvakuutuslain perusteella korvattavien lääkevalmisteiden, kliinisten ravintovalmisteiden ja perusvoiteiden korvattavuudet ja tukkuhinnat.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Kiitos nainen

Kuitenkin. Olet sitten ajanmerkkinä. Tuskin enää sinua näen ja huomasitko, että olit siinä viimeisen kerran samassa paik
      Tunteet
      11
      3485
    2. MTV: Kirkossa saarnan pitänyt Jyrki 69 koki yllätyksen - Paljastaa: "Se mikä oli hyvin erikoista..."

Jyrki Linnankivi alias Jyrki 69 on rokkari ja kirkonmies. Teologiaa opiskeleva Linnankivi piti elämänsä ensimmäisen saar
      Maailman menoa
      68
      1878
    3. Hyväksytkö sinä sen että päättäjämme ei rakenna rauhaa Venäjän kanssa?

Vielä kun sota ehkäpä voitaisiin välttää rauhanponnisteluilla niin millä verukkeella voidaan sanoa että on hyvä asia kun
      Maailman menoa
      541
      1566
    4. Kirjoita yhdellä sanalla

Joku meihin liittyvä asia, mitä muut ei tiedä. Sen jälkeen laitan sulle wappiviestin
      Ikävä
      81
      1194
    5. Olet hyvin erilainen

Herkempi, ajattelevaisempi. Toisaalta taas hyvin varma siitä mitä haluat. Et anna yhtään periksi. Osaat myös ilkeillä ja
      Ikävä
      61
      992
    6. Yksi syy nainen miksi sinusta pidän

on se, että tykkään luomusta. Olet luonnollinen, ihana ja kaunis. Ja luonne, no, en ole tavannut vielä sellaista, joka s
      Ikävä
      33
      958
    7. Hyödyt Suomelle???

Haluaisin asettaa teille palstalla kirjoittelevat Venäjää puolustelevat ja muut "asiantuntijat" yhden kysymyksen pohditt
      Maailman menoa
      213
      886
    8. Hyvää talvipäivänseisausta

Vuoden lyhyintä päivää. 🌞 Hyvää huomenta. ❄️🎄🌌✨❤️😊
      Ikävä
      170
      823
    9. Hyvää Joulua mies!

Toivottavasti kaikki on hyvin siellä. Anteeksi että olen hieman lisännyt taakkaasi ymmärtämättä kunnolla tilannettasi, o
      Ikävä
      59
      816
    10. Paljastavat kuvat Selviytyjät Suomi kulisseista - 1 päivä vs 36 päivää viidakossa - Katso tästä!

Ohhoh! Yli kuukausi viidakossa voi muuttaa ulkonäköä perusarkeen aika rajusti. Kuka mielestäsi muuttui eniten: Mia Mill
      Suomalaiset julkkikset
      3
      768
    Aihe