Intrarosa kokemuksia

Anonyymi

Hei, kertokaa kokemuksia Intrarosa lääkkeestä? Onko ollut vaikutuksia seksiin?

10

11414

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Hei,
      Olen käyttänyt intrarosaa nyt puolitoista viikkoa. Vaikka olen aina ollut seksuaalisesti aktiivinen ja nauttinut seksistä niin viime aikoina oloni oli muuttunut. Seksihalut oli hukassa, klitoris melkein tunnoton ja orgasmin saaminen vaikeaa. Ikä kait oireet aiheuttaa, mutta intrarosan avulla nämä asiat ovat upeasti korjaantuneet jo näinkin lyhyellä käytöllä! Seksi on taas ihanaa. Aion kahden viikon päivittäisen käytön jälkeen jatkaa ylläpitoannostuksella.

      • Anonyymi

        Ihan mahtavaa kuulla noin hyvistä vaikutuksista! ☺️ Taidanpa ottaa puheeksi lääkärin kanssa ja kokeilla minäkin. Kiitos tiedoista ☺️


    • Anonyymi

      Pieni, valkoinen pilleri joka niellään veden kanssa aterian yhteydessä. Ei mainittavia haittavaikutuksia.

      • Anonyymi

        Höpöhöpö. Intrarosa on emättimen sisäisesti laitettava kapseli kuten esim. Vagifem.
        Sain gyneltä reseptin intrarosalle ja tilasinkin jo apteekkiin, mutta kotona luettuani lisää valmistajan lääkeselostetta tulin katumapäälle. Selosteessa oli mm. esteenä käytölle harvinainen sairaus joka minulla nimenomaan on. Apteekissa ymmärsivät eikä minun ollut pakko ostaa sitä.
        Keljutti, jouduin maksamaan yksityiselle gynelle reseptistä, joka oli minulle kelvoton. Muutenkin tuote on aika uusi ja vähän kokemuksia, joten minä ainakin odottaisin enemmän testejä. Onhan niitä muitakin reseptivapaita valmisteita jotka ajaa kai saman asian.


      • Anonyymi

        Onnee vaan,jos oot tuon puikon syöny!


    • Anonyymi

      Olen käyttänyt Intrarosaa nyt 3 viikkoa, en ole huomannut toivomaani vaikutusta seksiin. Halut eivät ole lisääntyneet ollenkaan, pikemminkin päinvastoin. Lisäksi veristä vuotoa on alkanut olla silloin tällöin, oletan että tuo johtuu näistä puikoista.

    • Anonyymi

      Intrarosa on helpottanut emättimen kuivuudesta aiheutuneita ongelmia, mutta epäilen, että painonnousu johtuu tästä lääkkeestä.
      Onko muilla kokemusta, tai epäilystä tästä?

    • Anonyymi

      Kokeilin Intrarosaa vuosi sitten. Se haju!! Minulla on kyllä yliherkkä hajuaisti, mutta jopa kauppajonossa tunnistan jonkun käyttävän tuota.
      Muuten en huomannut vaikutuksia.
      Onko kukaan keksinyt, miten hajuhaitat eliminoidaan?!

    • Minulla viikon käytössä. Olin niin tuskainen kirvelystä ja kutinasta. Mutta nyt oireet on helpottunut. Mutta päänsärky ja väsyttää. Kolmen viikon päästä uudelleen gynelle kontrolliin. Hirveästi lukee haittavaikutuksia, mutta päätin kestää nämä 3 viikkoa ainakin.

      • Anonyymi

        Intrarosa on auttanut vaivoihin, kutinaan, kuivuuteen ja seksihalutkin ovat palanneet. Käytän vain kerran viikossa. Sivuvaikutuksia ei ole ollut, kun annos niin pieni. Päätin itse käyttää vain kerran viikossa, ei siis lääkärin määräys.

        Nainen 62 v.


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mitä ihmettä

      Kaipaat hänessä
      Ikävä
      103
      1555
    2. Välillä käy mielessä

      olisiko sittenkin ollut parempi, että emme koskaan olisi edes tavanneet. Olisi säästynyt monilta kyyneleiltä.
      Ikävä
      78
      1194
    3. Mitä oikein

      Näet minussa? Kerro.
      Ikävä
      88
      1127
    4. Lopeta tuo mun kiusaaminen

      Ihan oikeasti. Lopeta tuo ja jätä mut rauhaan.
      Ikävä
      139
      1026
    5. Uskoontulo julistetun evankeliumin kautta

      Ja kun oli paljon väitelty, nousi Pietari ja sanoi heille: "Miehet, veljet, te tiedätte, että Jumala jo kauan aikaa sitt
      Raamattu
      580
      985
    6. Mika Muranen juttu tänään

      Jäi puuttumaan tarkennus syystä teolle. Useat naapurit olivat tehneet rikosilmoituksia tästä kaverista. Kaikki oli Muras
      Sananvapaus
      1
      957
    7. Hanna Kinnunen sai mieheltään tiukkaa noottia Tähdet, tähdet -kotikatsomosta: "Hän ei kestä, jos..."

      Hanna Kinnunen on mukana Tähdet, tähdet -kisassa. Ja upeasti Salkkarit-tähti ja radiojuontaja onkin vetänyt. Popedan Lih
      Tv-sarjat
      8
      882
    8. Kotipissa loppuu

      Onneksi loppuu kotipizza, kivempi sotkamossa käydä pitzalla
      Kuhmo
      20
      870
    9. Oho! Farmi-tippuja Wallu Valpio ei säästele sanojaan Farmi-oloista "Se oli niin luotaantyöntävää..."

      Wallu oikein listaa epämiellyttävät asiat… Monessa realityssä ollut Wallu Valpio ei todellakaan säästele sanojaan tippum
      Tv-sarjat
      9
      714
    10. Helvetin hyvä, että "hullut" tappavat toisensa

      On tämä merkillistä, että yritetään pitää hengissä noita paskaperseitä, joilla ei ole muuta tarkoitusta, kuin olla riida
      Kokkola
      8
      660
    Aihe