Etuiskunvaimentimien vaihto

Anonyymi

Volkswagen Golf 1.6 TDI (2015) - mitä voisi maksaa?

WV:llä about 1500€, AutoJerryn tarjouksissan 400-700 - mistä tuo ero?

13

145

Vastaukset 13

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

Volkkari pitää itseään parempana kuin muut. Samat ammikset ne mekaanikot on käyneet kuin muutkin, joten ihan yhtä hyviä kaikki.

Etuiskareiden vaihto kestää ammattoreiskalta ammattilais työkaluilla n. 2 tuntia, VV laskuttaa 750 euroa tunti, maksaa asentajalle 15 euroa tunti. Etuiskarit voi jojainen vaihtaa myös itse jos on mekaanikon vikaa ja paikka ja välineet missä ja millä vaihtaa, helppo homma.

Että laske siitä mistä on kyse, mielestäni haluavat porata sua hanuriin ja kupata sut kuiviin.

Älä helvetissä teetä merkkihuollossa mitään tollasta hommaa.

• Anonyymi

1500€ ei kuulosta 1,6tdi golfin etuiskareiden vaihtohinnalta, tai sitten jotain on tapahtunut 2015 vuosimallissa

• Anonyymi

Taitaa joutua purkamaan koko pyörän ripustuksen irti tuossa mallissa, tarvii myös yhden erikoistyökalun. Silti 1500 kuulostaa aika paljolta.

• Anonyymi

Orginaali osat on 🐷 hintaisia, siksi harakiri osia saa säkillisen!😭😂🤣

• Anonyymi

VW ei valmista yhtäkään osaa itse, vain auton korin, moottorin kasataan osavalmistilta ostetuista osista, akselistot, tukivarret, nivelet, korin lasin.

Alkuperäiset osat saa kaikki varaosaliikkeista ostamalla alkuperäisiltä valmistajilta. Esim sachs

• Anonyymi

Harakirit monesti parempia, kun "alkuperäiset". Volkkarin alkuperäiset osat teetetään halvimmasta paskamateriaalista, mitä planeetaltamme löytyy.

• Anonyymi

Toyotan omapoika yrittää dissata noilla epätoivoisilla aloituksilla ahkerasti, nolo poika.

• Anonyymi

Johtuiskohan kilpailusta ?

• Anonyymi

Auto Jerryhän kilpailuttaa asiakkaan haluaman huolto ja korjaustyön (vetää vielä välistä oman katteensa). Saman kilpailutuksen voi tehdä itsekin jos viitsii.

• Anonyymi
      • Anonyymi

Tuossa videossa purettu turhan paljon. Kun nostaa auton erupyörän tukivarresta ylös, ja puristaa jousen kasaan. Seuraavaksi nostetaan toisella tunkilla muustakohtaa autoa ylös niin että ensimmäinen tunkki vapautuu. Nöin menetellen ei palloniveliä tarvite irrottaa, eikä pyörän napaa.

• Anonyymi

Voin vaihtaa n tunnissa kummatkin, rauhassa. Ammattitaidolla. Tuosta jokainen voi miettiä miten kauheita katteita nykyään autokorjaaamoissa pyydetään.

Osat tietysti ostetaan oikeista varaosaliikkeistä jotka sijaitseja vain online.

Ostamalla varaosat "autoliikkeen" tiskiltä maksat yhdelle välikädelle turhaan rahaa.

• Anonyymi

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Anteeksi arkuuteni

Olen säälittävä, mitä tulee sinun kohtaamiseen. Tunnen vaan itseni todella epävarmaksi sun kanssa. Jos minun olisi pitän
      Ikävä
      50
      967
    2. Kuka melkein täysi-ikäinen hukkui?

Poliisin mukaan nuori oli lähes täysi-ikäinen. Ennen iltakuutta tulleen ilmoituksen mukaan ihminen oli joutunut mahdoll
      Iisalmi
      15
      848
    3. Perussuomalaisten kannatus nousi rytinällä Ylen tänään julkaisemassa tuoreimmassa gallup-kyselyssä.

https://yle.fi/a/74-20239449 Perussuomalaisilla hurja- ja ylivoimaisesti suurin nousu tässä uudessa Ylen gallupissa. Kyl
      Maailman menoa
      501
      788
    4. kenen näköinen

kaivattusi on ?
      Ikävä
      46
      727
    5. Mikä on ollut

Söpöintä välillämme?
      Ikävä
      42
      654
    6. Hyvännäköinen pakkaus

Olet hyvännäköinen pakkaus nainen.
      Ikävä
      37
      599
    7. Tykkäätköhän vielä minusta?

Yhtä paljon, kuin minä sinusta? Haaveissa ollaan kahdestaan, rauhassa ja lähennytään fyysisesti ja tutustutaan syvemmin
      Ikävä
      30
      596
    8. Vihervasemmistofeministinaisasianaiset

Tulevat tänne palstalle haukkumaan miehiä ja naljailemaan miehelle, kehuvat olevansa heitä parempia. Itse asuvat MIEHE
      Sinkut
      169
      536
    9. Olet ihana

Muru, sä oot ihana. Tunsitko sen sähkön meidän välillä kun oltiin ihan låhekkäin? 👩‍❤️‍👩❤️😼😘
      Ikävä
      37
      530
    10. Muistatko Mikkelin panttivankidraaman?

Uusi draamasarja järkyttävästä tapauksesta on tulossa. Tositapahtumiin perustuva sarja ammentaa vuoden 1986 Mikkelin pan
      Maailman menoa
      56
      487
    Aihe