Burrel vikakoodi / failed

Anonyymi

Kerätään tanne vikakoodeja ja niiden korjaamista.

Eli jos sinulla on jokin vikokoodi "Error XXX" tai "Failed XXX. Laita se Viestin ensimmäiseksi lauseeksi. (Esim "Burrel S12 Error 256" tai "Burrel S10 Failed 259")
Huom Otsikko ei tule näkyviin kun vastaa tähän viestiin.

Ja teksti kenttään Korjaustoimenpiteet. Jos et tiedä miten korjataan, laita kuvaus miten vika tulee, niin jos joku muu tietää miten se korjataan.

32

16560

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Failed 240

      Tietokoneella laitoin oikeat asetukset mutta ei toiminut. Tämä vikakoodi korjaantui kun riistakamerasta syötti sähköpostiosoitteen uudelleen. Eli ei kameralla ei osoitetta mihin lähettää kuvaa. Ja gmailiin laittaessa pitää muistaa sallia "ei turvalliset sovellukset" omasta sähköpostista.

      • Anonyymi

        Tämä oli siis Burrel S12 HD SMS kamerassa.


    • Anonyymi

      Minulle tuli vikakoodi Failed:744. Kamera Burrel S12HD SMS PRO. Ei lähetä kuvaa,
      Mikähän syynä?

    • Anonyymi

      Sori. Minulle tuli vikakoodi Failed:844. Kamera Burrel S12HD SMS PRO. Ei lähetä kuvaa,
      Mikähän syynä?

      • Anonyymi

        Syynä on Burrel.


      • Anonyymi

        Mulle tuli sama, en oo löytäny vikaa. Kokrilin burrelin korttia tavan reitittimeen eikä puhelin toiminu sen kautta myöskään. Oisko kortissa vika..


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Mulle tuli sama, en oo löytäny vikaa. Kokrilin burrelin korttia tavan reitittimeen eikä puhelin toiminu sen kautta myöskään. Oisko kortissa vika..

        Hei nytpä kun päivitin sen, sieltä ihan burrelin omasta valikosta vaan painoin päivitä, niin se käynnisty iteksiään uudestaan ja rupes toimimaan.


    • Anonyymi

      kamera ottaa kuvaa, mutta kuvat on täysin vihreitä

      • Anonyymi

        Mulla oli sama juttu viimekesänä. Nyt ne on valkosia.


    • Anonyymi

      Burrel S12 Error 227. Alusta asti (useampi vuosi) ollut tämä ongelma. Myyjä testasi ja väitti toimivan - ottaa kuvan käskystä ja liiketunnistimesta, vaan ei lähetä kuvaa.
      Koitin vaihtaa SIMmiä toisen kameran kanssa, mutta sama ongelma tässä kamerassa.

      • Anonyymi

        Tai se oli siis Failed:227. Kokeilin päivittääkin yhden vinkin mukaan, mutta ei auttanut. Sanoo ensin, että "Lähettää...", mutta sitten tulee virheilmoitus.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Tai se oli siis Failed:227. Kokeilin päivittääkin yhden vinkin mukaan, mutta ei auttanut. Sanoo ensin, että "Lähettää...", mutta sitten tulee virheilmoitus.

        Meillä sama failed 227. Saitko selvyyttä et mikä siinä oli?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Meillä sama failed 227. Saitko selvyyttä et mikä siinä oli?

        Täällä kanssa failed 227. Kerran alko pelittää ihan yhtäkkiä ku aikani räpläsin ja koitin lähettää kuvia puhelimeen. Nyt sama vikakoodi tulee taas ja ei lähetä. Missähän mahtais olla vika saiko kukaan selville?


    • Anonyymi

      Minulla kamerassa virheilmoitus 282 failled.

      • Anonyymi

        282 täälläki. Äsken oli 297. Mystique. Ongelma alkoi kun patterit loppuivat


    • Anonyymi

      BURREL S10/S12 HD VikakoodI 259 Mikä vikana

    • Anonyymi

      Minulla on failed 868 koodi. Ei ota kuvaa eikä lähetä. Kaikki asetukset laitettu ohjeitten mukaan

    • Anonyymi

      Minulla kamera ottaa kuvia kortille, mutta ei suostu lähettämään. Tulee vikakoodi : failed 297. Kyseinen kamera toimi jonkin aikaa, mutta ilman syytä lopetti lähettämisen. Kotona toimii lähetys, mutta kun vie "työmaalle" lopettaa.
      Muuten on luokatonta, että kyseisellä kameralla ei ole vikakoodilistaa netissä, eikä ole tietoa valmistajastakaan. Lienevät valinneet piilottelun selviämisen strategiaksi.

      • Anonyymi

        Ongelma poistui kun vaihdoin operaattoria. Ilmeisesti Elisan heikon kentän takia lähettäminen kesti liian kauan ja kamera reagoi siihen.


    • Anonyymi

      Burrel S12 *500# Rejected, incorrect mode. Tällainen vastaus tulee viestinä kuvan lähetyspyyntöön. Kamera ollut pois lähetystilasta heinäkuun, ja nyt ei enää lähetä mitään, kun on lähetys laitettu takaisin päälle

    • Anonyymi

      Failed282; kukaan ei vastannut, mitä koodi tarkoittaa.
      Telian kortti ja gmailiin pitäis saada kuva

      • Anonyymi

        Ei taida olla tietoa..


    • Anonyymi

      failed 298 kamerassa dna prepeid

    • Anonyymi

      Vika on burrel ei lähetä

    • Anonyymi
      • Anonyymi

        Ei löydy kaikki Failed 246 puuttuu


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ei löydy kaikki Failed 246 puuttuu

        Miksi näille kamera palstoille postaillaan säännöllisesti kaikkea sontaa, joka ei liity kameroihin millään lailla?

        Riistakamerakaan ei varmasti ole mikään oikea perinteinen kamera.


    • Anonyymi

      Failed 873 ja ei ole vähään aikaan tullut kuvia Gmailiin. Onkohan nyt syy tämä?

      "Tilin suojaamiseksi Google ei enää 30.5.2022 alkaen tue sellaisten kolmansien osapuolten sovelluksia tai laitteita, jotka pyytävät sinua kirjautumaan Google-tilille vain käyttäjätunnuksella ja salasanalla."

      Voisi tuo päiväkin sopia kun lakkasi kuvia tulemasta

      • Anonyymi

        Sulla on vaan pieni kenno... läälääläläälää.


      • Anonyymi

        Hei, minulle ilmoittaa saman failed873. Tein Gmail asetuksiin tarvittavat muutokset, ei auttanut.


    • Anonyymi

      Onko kellään tietoa mikä voisi olla vikana kamerassa jos virhekoodi on 24436 en itse ainakaan löydä tollasta koodia mistään ja kamera ei siis lähetä kuvia gmailiin.

      • Anonyymi

        Sama numerosarja minulla burrell s12, käsittääkseni tuon numerosarjan tilalla pitäisi olla operaattorin nimi ellei se ole numerosarjana nykyisin, minulla on käytössä dna simmi, ja virhekoodi failed 227 eli ei lähetä kuvaa aikakatkaisun vuoksi. Aiemmin lähetti Elisan laitenetillä ja vaihdoin tauon jälkeen dna kortin eikä ole lähettänyt, kuvia ottaa muistikortille kyllä ja tuo dna laitenetti pelittää puhelimessa lähetteen puhelimesta MM-sarja viestin, mutta ei siis riistakamerassa


    Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Taasko se show alkaa

      Koo osottaa taas mieltään
      Ikävä
      27
      1804
    2. Miksi ihmeessä nainen seurustelit kanssani joskus

      Olin ruma silloin ja nykyisin vielä rumempi En voi kuin miettiä että miksi Olitko vain rikki edellisestä suhteesta ja ha
      Ikävä
      20
      1714
    3. Heikki Silvennoinen petti vaimoaan vuosien ajan

      Viiden lapsen isä Heikki kehuu kirjassaan kuinka paljon on pettänyt vaimoaan vuosien varrella.
      Kotimaiset julkkisjuorut
      108
      1602
    4. Persut nimittivät kummeli-hahmon valtiosihteeriksi!

      Persujen riveistä löytyi taas uusi törkyturpa valtiosihteeriksi! Jutun perusteella järjenjuoksu on kuin sketsihahmolla.
      Perussuomalaiset
      69
      1531
    5. Minun oma kaivattuni

      Ei ole mikään ilkeä kiusaajatyyppi, vaan sivistynyt ja fiksu sekä ystävällinen ihminen, ja arvostan häntä suuresti. Raka
      Ikävä
      72
      1518
    6. Onko ministeri Juuso epäkelpo ministerin tehtäviensä hoitamiseen?

      Eikö hänellä ole kompetenttia hoitaa sosiaali- ja terveysministetin toimialalle kuuluvia ministerin tehtäviä?
      Perussuomalaiset
      58
      1405
    7. Pelastakaa Lapset: Netti ei ole turvallinen paikka lapsille - Erätauko-tilaisuus to 25.4.2024

      Netti ei ole turvallinen paikka lapsille, mutta mitä asialle voi vanhempana tehdä? Torstaina 25.4.2024 keskustellaan ne
      Suomi24 Blogi ★
      19
      1399
    8. Sakarjan kirjan 6. luku

      Jolla korva on, se kuulkoon. Sain profetian 22.4.2023. Sen sisältö oli seuraava: Suomeen tulee nälänhätä niin, että se
      Profetiat
      19
      1212
    9. Tervehdys!

      Sä voit poistaa nää kaikki, mut mä kysyn silti A:lta sen kokemuksia sun käytöksestä eron jälkeen. Btw, miks haluut sabot
      Turku
      65
      1150
    10. Elia tulee vielä

      Johannes Kastaja oli Elia, mutta Jeesus sanoi, että Elia tulee vielä. Malakian kirjan profetia Eliasta toteutuu kokonaan
      Helluntailaisuus
      36
      1145
    Aihe