Irvisteleviä ja perään sylkeviä kauppiaita on Alanya pullollaan.

Anonyymi

Papan kanssa me sen tiedämme koska olemme käyneet siellä kai jo 30 x.

Toki jaloittelemme ihan muuten vain kaduilla ja toreilla emmekä nyt joka kojusta voi kaikkea ostaa.
Pysähdyn usein jonkin myyntipaikan luokse katsomaan jotain kivaa tuotetta. Mielin kielin on kauppias ja kovin höylinä.
Pappa kävelee yleensä jo kiusaantuneena vähän kauemmaksi ja jää odottelemaan.

Sitten kertoilee minulle kun en mitään ostanut niin irvistelevät ja heiluttelevat keskisormiaan perääni. Että sellaista asiakaspalvelua siellä sitten on.

Kirjoitti Martta.

18

654

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Kas kummaa kun minä en ole sellaista tyyliä huomannut, aika paljon minäkn siellä ollut.

      • Anonyymi

        Ne ei vaan siellä päin tykkää, kun karvainen mies tulee hame päällä ostoksille.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ne ei vaan siellä päin tykkää, kun karvainen mies tulee hame päällä ostoksille.

        Juu, jos nasumartta-amalia näyttää yhtään romutransu-markukselta, voin hyvinkin kuvitella tuon reaktion


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Juu, jos nasumartta-amalia näyttää yhtään romutransu-markukselta, voin hyvinkin kuvitella tuon reaktion

        Huhu kertoo, että käyttäisi koppalakkia ja kumisaappaita mekon kansssa.


      • Anonyymi kirjoitti:

        Huhu kertoo, että käyttäisi koppalakkia ja kumisaappaita mekon kansssa.

        Kamaloita ovat nuo Alanyan miehet. Aina ovat minunkin perään viheltelemässä heti kun papan silmä vain vähänkin välttää vaikka olen jo vanha akka.
        Eikö niillä ole omia naisia ollenkaan?

        Ainakaan illalla ei Alanyassa ole yhtäkään paikallista naista yhtään missään.
        Kummallinen maa on tuo Turkinmaa jossa naiset eivät saa olla ulkona pimeän tullen.


      • Anonyymi
        martta98 kirjoitti:

        Kamaloita ovat nuo Alanyan miehet. Aina ovat minunkin perään viheltelemässä heti kun papan silmä vain vähänkin välttää vaikka olen jo vanha akka.
        Eikö niillä ole omia naisia ollenkaan?

        Ainakaan illalla ei Alanyassa ole yhtäkään paikallista naista yhtään missään.
        Kummallinen maa on tuo Turkinmaa jossa naiset eivät saa olla ulkona pimeän tullen.

        Kyllähän naisia ulkona näkee Turkissa, tosin vähemmän kuin miehiä. Nasumartta-amalia vissiin viittaa himoitsemiinsa maksullisiin naisiin.


      • Anonyymi
        martta98 kirjoitti:

        Kamaloita ovat nuo Alanyan miehet. Aina ovat minunkin perään viheltelemässä heti kun papan silmä vain vähänkin välttää vaikka olen jo vanha akka.
        Eikö niillä ole omia naisia ollenkaan?

        Ainakaan illalla ei Alanyassa ole yhtäkään paikallista naista yhtään missään.
        Kummallinen maa on tuo Turkinmaa jossa naiset eivät saa olla ulkona pimeän tullen.

        Sinun perääsi viheltelevät miehet kuuluvat seksuaalivähemmistöön.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Sinun perääsi viheltelevät miehet kuuluvat seksuaalivähemmistöön.

        Toivottavasti Mellunmäen imaami ei saa vihiä asiasta.


      • Anonyymi kirjoitti:

        Toivottavasti Mellunmäen imaami ei saa vihiä asiasta.

        Pappa se on aina naureskellut Alanyassa kun jotkut äijät vislaavan perääni. Tuumailee että voisi olla nyt helppoa päästä akasta eroon kun kysyntää tuntuisi riittävän.

        Olenhan minä noin niinku peilistä takuapäin katsoen vielä ihan sirpakka kun lyhyen kukkamekon päälleni puen. En ole ylensyönyt niin kuin kaikki ikäiseni kehopositiiviset ämmät.

        Oliko se nyt Egyptissä vai Tunisiassa kun papalle minusta tarjottiin kymmenen kamelia vaihtokaupassa. Pappa sanoi että yleisin tarjous on ollut 50 kamelia.
        Tämä tieto se vähän sitten vihastutti.


      • Anonyymi
        martta98 kirjoitti:

        Pappa se on aina naureskellut Alanyassa kun jotkut äijät vislaavan perääni. Tuumailee että voisi olla nyt helppoa päästä akasta eroon kun kysyntää tuntuisi riittävän.

        Olenhan minä noin niinku peilistä takuapäin katsoen vielä ihan sirpakka kun lyhyen kukkamekon päälleni puen. En ole ylensyönyt niin kuin kaikki ikäiseni kehopositiiviset ämmät.

        Oliko se nyt Egyptissä vai Tunisiassa kun papalle minusta tarjottiin kymmenen kamelia vaihtokaupassa. Pappa sanoi että yleisin tarjous on ollut 50 kamelia.
        Tämä tieto se vähän sitten vihastutti.

        Vaikka kyse olisi ollut Camel-savukkeista, olisi kannattanut ehdottomasti kätellä tarjous.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Vaikka kyse olisi ollut Camel-savukkeista, olisi kannattanut ehdottomasti kätellä tarjous.

        ihan hygieniasyistä nasumartta-amaliallle yksi camel-savuke on varmaan ihan maksimihinta.


      • Anonyymi

        Tämä "martta(98), nazu ja nazi" täyttää nämä turkin matkailua koskevat avaukset, joten ....

        Eikös "metsä aina vastaa niinkuin sinne huutaa" vanha paikkansa pitävä sanonta, ulkomaille matkustaessakin. Minulle keskaria EI ole näytetty, eikä perään syljetty.
        Kieltäydyn kohteliaasti kaupoista tai kerron ehkä palaavani myöhemmin.
        Maan tapoja, uskontoja ja kulttuuria pitää kunnioittaa, matkustaapa minne tahansa


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Tämä "martta(98), nazu ja nazi" täyttää nämä turkin matkailua koskevat avaukset, joten ....

        Eikös "metsä aina vastaa niinkuin sinne huutaa" vanha paikkansa pitävä sanonta, ulkomaille matkustaessakin. Minulle keskaria EI ole näytetty, eikä perään syljetty.
        Kieltäydyn kohteliaasti kaupoista tai kerron ehkä palaavani myöhemmin.
        Maan tapoja, uskontoja ja kulttuuria pitää kunnioittaa, matkustaapa minne tahansa

        Unohdit tuosta "turkin sivustojen avausten tehtailusta" "nasuvaan " nimimerkin.
        Pelkkää shaipaa suurin osa ja turkki vastaista valtaosin.

        Onneksi on mahdollisuus matkustaa muualle ketä turkki lomakohteena (ja toivottavasti kommentointinakin) EI kiinnosta. Hyvää lomaa, minne sitten matkustattekin.
        Avoimin mielin kohti täydellistä lomaa (lomamieltä paljon mukana)


      • Anonyymi kirjoitti:

        Unohdit tuosta "turkin sivustojen avausten tehtailusta" "nasuvaan " nimimerkin.
        Pelkkää shaipaa suurin osa ja turkki vastaista valtaosin.

        Onneksi on mahdollisuus matkustaa muualle ketä turkki lomakohteena (ja toivottavasti kommentointinakin) EI kiinnosta. Hyvää lomaa, minne sitten matkustattekin.
        Avoimin mielin kohti täydellistä lomaa (lomamieltä paljon mukana)

        Niin..., nazi- nimimerkkini oli kaikkein tunnetuin.
        Sain kirjoitelmiini lähes 20 000 vastausta kunnes ylläpito totesi nimimerkkini olevan alustan sääntöjen vastainen ja pahennusta herättävä.

        Mielipiteenäni sanon kaikkien muslimaiden olevan pyllystä. Toki niissä voitte vierailla kun muistatte että kaikki siellä vihaavat, inhoavat ja ällöävät teitä kristittyjä.

        Että varovasti siellä sitten.....


    • Anonyymi

      Mielestäni se johtuu siitä, että he arvasivat kuinka halveksittava olet :-)

    • Anonyymi

      Tätä täysin irrationaalista vihaa näyttää olevan lähinnä näillä suomalaisilla perusnatseilla. Tämähän on selvää esimerkiksi nazi/martta/amalian postauksissa matkailupalstoilla.

    Ketjusta on poistettu 3 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mitä hittoa tapahtuu nuorille miehillemme?

      Mikä on saanut heidän päänsä sekaisin ja kadottamaan järjellisyytensä normaalista elämästä ja ryhtymään hörhöiksi? https
      Maailman menoa
      361
      4314
    2. En sitten aio sinua odotella

      Olen ollut omasta halustani yksin, mutta jossain vaiheessa aion etsiä seuraa. Tämä on aivan naurettavaa pelleilyä. Jos e
      Ikävä
      83
      1809
    3. Martina jättää triathlonin: "Aika kääntää sivua"

      Martina kirjoittaa vapaasti natiivienkusta suomeen käännetyssä tunteikkaassa tekstissä Instassaan. Martina kertoo olevan
      Kotimaiset julkkisjuorut
      64
      1549
    4. Muistatko kun kerroin...

      että palelen..? Myös nyt on kylmä. Tahtoisin peittosi alle.
      Ikävä
      44
      1546
    5. En vain ole riittävä

      Muutenhan haluaisit minut oikeasti ja tekisit jotain sen eteen. Joo, ja kun et varmaan halua edes leikisti. Kaikki on o
      Ikävä
      29
      1370
    6. Oon pahoillani että

      Tapasit näin hyödyttömän, arvottoman, ruman ja tylsän ihmisen niinku minä :(
      Ikävä
      59
      1341
    7. Kuka sinä oikeen olet

      Joka kirjoittelet usein minun kanssa täällä? Olen tunnistanut samaksi kirjoittajaksi sinut. Miksi et anna mitään vinkkej
      Ikävä
      53
      1333
    8. Persut vajosivat pinnan alle

      Sosiaali- ja terveysministeri Kaisa Juuson (ps) tietämättömyys hallinnonalansa leikkauksista on pöyristyttänyt Suomen ka
      Maailman menoa
      205
      1325
    9. Taasko se show alkaa

      Koo osottaa taas mieltään
      Ikävä
      28
      1215
    10. Hei, vain sinä voit tehdä sen.

      Only you, can make this world seem right Only you, can make the darkness bright Only you and you alone Can make a change
      Ikävä
      8
      1208
    Aihe