Laita itsestäsi hyvät tuntomerkit palstalle. Vastaan vain niihin mitkä osuu. Sitten voit ottaa yhteyttä irl.
Jos mies haluat hellyyttä kanssani
39
<50
Vastaukset
- Anonyymi
Matkija.
- Anonyymi
Niin ja huvittavinta, että minä nainen matkin tuota miestä kerran ja muut alkoi matkia mua.
Hän on siis matkijan matkija. - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Niin ja huvittavinta, että minä nainen matkin tuota miestä kerran ja muut alkoi matkia mua.
Hän on siis matkijan matkija.Matkijanärhi?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Hän on siis matkijan matkija.Miehen alkuperäinen avaus on paikan parhaimpia aloituksia ja mies todella kiehtovan oloinen.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Miehen alkuperäinen avaus on paikan parhaimpia aloituksia ja mies todella kiehtovan oloinen.
Sun kommentti kyseisen miehen suusta
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Sun kommentti kyseisen miehen suusta
Mitä jauhoot?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Miehen alkuperäinen avaus on paikan parhaimpia aloituksia ja mies todella kiehtovan oloinen.
Mies on niin huippu...saavuttamaton hyvin ärsyttävä ja varma otteinen, valikoiva ja varmaan taidokas rakastaja..t.nainen
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Mies on niin huippu...saavuttamaton hyvin ärsyttävä ja varma otteinen, valikoiva ja varmaan taidokas rakastaja..t.nainen
Hahhahh!!! En koskis pitkällä tikullakaan suhun! 🤮🤮🤮
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Mitä jauhoot?
Vehnäjauhoja?!
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Hahhahh!!! En koskis pitkällä tikullakaan suhun! 🤮🤮🤮
Tiekkö ei mua haittaa..toiset tykkää toiset ei..
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
sinä mies, kehuat itseäni ja omia aloituksia, no pakko on kehuu omia juttuja, kun kukaan muunkaan ei tykkää sinusta ja ei sinun jutusta
- Anonyymi
Naisella kauniit sääret ja reidet.
- Anonyymi
Miehen tuntomerkit
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Miehen tuntomerkit
Ei vaan naisen. Luki naisella on kauniit sääret ja reidet.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ei vaan naisen. Luki naisella on kauniit sääret ja reidet.
En kysynyt naisen tuntomerkkejä. Nämä ovat aloittajan säännöt.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
En kysynyt naisen tuntomerkkejä. Nämä ovat aloittajan säännöt.
Tässä kai sitten vastataan samalla tavalla kuin siinä sen miehen aloituksessa, eli vastataan oikein kryptisesti ja mitä sattuu.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Tässä kai sitten vastataan samalla tavalla kuin siinä sen miehen aloituksessa, eli vastataan oikein kryptisesti ja mitä sattuu.
Kommenttisi kertoo omasta älykkyydestäsi
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Vinkkejä sinusta mies?
- sivusta - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Vinkkejä sinusta mies?
- sivustaMistä aiheesta haluat vinkin? Tässä nyt sinulla mahdollisuus saada huono vinkki tai tosi hyvä.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Mistä aiheesta haluat vinkin? Tässä nyt sinulla mahdollisuus saada huono vinkki tai tosi hyvä.
Autosi väri & naisen etunimen toinen kirjain.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Autosi väri & naisen etunimen toinen kirjain.
Tuohon vaikea vastata kryptisesti. Yhtään noin selvää vihje vastaista en ole itse saanut.
Tämä viesti ei ole minulle suunnattu erityisesti?? vaikka kyllä mulle seura kelpaisi
- Anonyymi
Kaunis nainen tosi hyvällä vartalolla.
- Anonyymi
Ei kiinnosta naisen vartalo
- Anonyymi
Mitä sinulle on hyvä vartalo? Entä kauneus? :)
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Mitä sinulle on hyvä vartalo? Entä kauneus? :)
Sellainen mitä pidemmäksikin aikaa kirjoitukseen liittyy.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Sellainen mitä pidemmäksikin aikaa kirjoitukseen liittyy.
Sen kautta selviää
- Anonyymi
Tää on jotenkin outoa.
Kaikki muut kisut ovat suudelleet kämmenselkää ja mitä nöyrimmin audienssia pyydelleet. Emmä tiedä osaanks mä toisinpäin.- Anonyymi
Taskukirja.
- Anonyymi
Isot rinnat ja maha, karvainen selkä. Olen sellainen mieskarkki.
- Anonyymi
Vautsi vau, katkeruuden karvanoppa ;)
- Anonyymi
Perkele
- Anonyymi
Clarice,
My Dear,
Oliiviöljy..
Gluteus maximus tai Chili con Carne..
Mikä ero..? - Anonyymi
Nyt äijät tuntomerkkejä kehiin. Hopi hopi. Muutkin naiset voi tunnistaa ja laittaa viestiä kun osuu. Loistava bingo!
- Anonyymi
Transu M nainen.
- Anonyymi
Myy itseäsi netissä on helppoa nykyään
- Anonyymi
Ruma tai kaunis ei ne julkkiksissa erota.
- Anonyymi
No,terve vuan.Tiälä vanha mutta ruma äkänen äijä.
Miss se sie sitte oot ??? - Anonyymi
TROLLI
Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Nurmossa kuoli 2 Lasta..
Autokolarissa. Näin kertovat iltapäivälehdet juuri nyt. 22.11. Ja aina ennen Joulua näitä tulee. . .1276758Maisa on SALAKUVATTU huumepoliisinsa kanssa!
https://www.seiska.fi/vain-seiskassa/ensimmainen-yhteiskuva-maisa-torpan-ja-poliisikullan-lahiorakkaus-roihuaa/15256631624214Vanhalle ukon rähjälle
Satutit mua niin paljon kun erottiin. Oletko todella niin itsekäs että kuvittelet että huolisin sut kaiken tapahtuneen513399Mikko Koivu yrittää pestä mustan valkoiseksi
Ilmeisesti huomannut, että Helenan tukijoukot kasvaa kasvamistaan. Riistakamera paljasti hiljattain kylmän totuuden Mi4903004Purra hermostui A-studiossa
Purra huusi ja tärisi A-studiossa 21.11.-24. Ei kykene asialliseen keskusteluun.2851980Joel Harkimo seuraa Martina Aitolehden jalanjälkiä!
Oho, aikamoinen yllätys, että Joel Jolle Harkimo on lähtenyt Iholla-ohjelmaan. Tässähän hän seuraa mm. Martina Aitolehde351669Kaksi lasta kuoli kolarissa Seinäjoella. Tutkitaan rikoksena
Henkilöautossa matkustaneet kaksi lasta ovat kuolleet kolarissa Seinäjoella. Kolmas lapsi on vakasti loukkaantunut ja151509- 901493
Miksi pankkitunnuksilla kaikkialle
Miksi rahaliikenteen palveluiden tunnukset vaaditaan miltei kaikkeen yleiseen asiointiin Suomessa? Kenen etu on se, että1751441Ensitreffit Hai rehellisenä - Tämä intiimiyden muoto puuttui suhteesta Annan kanssa: "Meillä ei..."
Hai ja Anna eivät jatkaneet avioliittoaan Ensitreffit-sarjassa. Olisiko mielestäsi tällä parilla ollut mahdollisuus aito151396