Pariskuntana Pattayalle?!

En suosittele, jättäkää ämmät kotio. Keittäkööt siellä vaikka puuroa.

Kaksi pariskuntaa tunnen jotka siellä kävivät:
1. Ensimmäisenä iltana kaveri lähti kävelylle koska ei nukuttanut tai
oliko vain utelias; tiedä sitten. Akka jäi nukkumaan. Oli sitten baariin istahtanut ja sieltä tytön kämpille nukahtanut. Aamukohtaamisen arvennette eikä loppuloma ollut kivaa enää kummallekaan.

2. Yksinkertainen tapaus. Viinalle perso pariskunta oli mennyt katsomaan kävelykadulle huoria. Iltasella seurasin uima- allas baarissa kuinka vaimo haukkui miestään siitä että tämä oli katsellut kävelykadulla huoria. Tuloksena miehelle musta silmänalunen.

Iloisen ja mukavan tapahtuman voinen kertoa edellisten murhenäytelmien vastapainoksi?

- Seisoin Bangkokin lentoaseman taxijonossa ja siihen änkesi nuorehko herrasmies joka sanoi että otetaanko kimppataxi Pattayalle? Mistä lie minut ja määränpääni tunnistanut?
Matkan kestäessä kummastelimme koska meillä oli täysin identtiset Rolexit joita ei montaa ole Suomenmaassa. Hinta tänäpänä n. 9500 €.
Sanoi että on naimisissa Suomessa suomalaisen naisen kaa mutta hän käy pari kertaa vuodessa golf- lomalla Pattayalla.
Sanoin että on sulla sitten hieno vaimo.

17

160

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Pattayalla pelataan siellä tunnusomaista golfia.
      Maila työnnetään reikään mutta kaksi palloa jätetään ulkopuolelle.

      Onko joku eri mieltä?

      • Anonyymi

        No ja mutta olishan se jonkin tasoinen hävyttömyys, jos kukaan ei olisi eri mieltä kanssasi, Hra nasuvaan.

        Eräs jo edesmennyt raskaansarjan painija mestari kertoi minulle ensimmäisestä varsinaisensa
        selätyksestään.

        Kertoi jotta ei ollut mitenkään saanut soviteltua sen lisäksi niitä ballsejaan sinne, sisään.

        Taisi vähän vedättää minua sittemmin Pattayan rakasta?

        Minä kun pääsin ekaa kertaa selätys tilanteenseen Pattayalla, missäpä muuallakaan, niin opetusta sain, jotta on ihan riittävää, että. se mahtuu sinne kondoomiin.


    • Anonyymi

      Miehen ei kannata mennä vaimon kanssa Pattayalle eikä Alanyaan. Molemmat johtavat avioeroon.

      • Anonyymi

        No ja mutta...

        Kannattaako miehen mennä yksin työmatkalle Zimbabween?

        Johtaako tämä avioeroon?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        No ja mutta...

        Kannattaako miehen mennä yksin työmatkalle Zimbabween?

        Johtaako tämä avioeroon?

        Toisen vaimoni kanssa käytiin paljon matkoilla. Hän oli näyttävä blondi ja on toki edelleen.
        Arabimies tarjosi minulle hänestä 50 hevosta. Näin jälkikäteen ajateltuna olisi pitänyt tehdä diili.

        T 2010


      • Anonyymi kirjoitti:

        Toisen vaimoni kanssa käytiin paljon matkoilla. Hän oli näyttävä blondi ja on toki edelleen.
        Arabimies tarjosi minulle hänestä 50 hevosta. Näin jälkikäteen ajateltuna olisi pitänyt tehdä diili.

        T 2010

        Perhana; hyvän hinnan tarjosivat.

        Minun toisesta ex- vaimostani tarjottiin Egyptissä vain 5 kamelia. Olihan tuo hieman persjalkainen.


      • Anonyymi

        Nasun vaimot sen sijaan vaihtoi nasun mielenterveysongelmattomiin kumppaneihin, kuitaten nasulta sen suuruiset rahat, että nasu tänäkin päivänä kiemurtelee kakkosena kirjoitellen mitä kukin voi lukea jos huvittaa,


      • Anonyymi kirjoitti:

        Nasun vaimot sen sijaan vaihtoi nasun mielenterveysongelmattomiin kumppaneihin, kuitaten nasulta sen suuruiset rahat, että nasu tänäkin päivänä kiemurtelee kakkosena kirjoitellen mitä kukin voi lukea jos huvittaa,

        5 kamelia vs. nasun persejalkainen akka.

        Päittäin tuo menee. Puhutaan miljoonan taalan juoksijakameleista mutta tavallisen vihaisen tyhmäkamelin hinta on tuossa parin- kolmen tonnin luokkaa.
        Ylläpitokulut ovat viiden kamelin osalta alhaisemmat kuin yhden kotimaisen akan.
        Niille ei tarvitse ostaa kultakäätyjä eikä hepeneitä ja puulihunia eikä kiikutella ympäri maailmaa töllöttelemään tyhmiä.

        Kamelit voi vuokrata paikalliselle kuljetusyritykselle jolloin niistä saa vuosittaista tuottoa. Joskus niitä voi käydä morjenstamassa. Tällöin on kuitenkin varottava etteivät silmille sylje. Tämä vaara on toki entisissä vaimoissakin.


      • Anonyymi
        nasuvaan kirjoitti:

        5 kamelia vs. nasun persejalkainen akka.

        Päittäin tuo menee. Puhutaan miljoonan taalan juoksijakameleista mutta tavallisen vihaisen tyhmäkamelin hinta on tuossa parin- kolmen tonnin luokkaa.
        Ylläpitokulut ovat viiden kamelin osalta alhaisemmat kuin yhden kotimaisen akan.
        Niille ei tarvitse ostaa kultakäätyjä eikä hepeneitä ja puulihunia eikä kiikutella ympäri maailmaa töllöttelemään tyhmiä.

        Kamelit voi vuokrata paikalliselle kuljetusyritykselle jolloin niistä saa vuosittaista tuottoa. Joskus niitä voi käydä morjenstamassa. Tällöin on kuitenkin varottava etteivät silmille sylje. Tämä vaara on toki entisissä vaimoissakin.

        Vähän sama kuin tuottojen saanti Pattayalla tytöiltä vuokrien ja muiden välikäsien kautta, kun kaltaisesi toimittaa tuottoja myynnissä oleville hurahtaneimpien ostaen heille kultakäätyjä jotka kaniin ykköspoikakaverin poistuessa.


      • Anonyymi kirjoitti:

        Vähän sama kuin tuottojen saanti Pattayalla tytöiltä vuokrien ja muiden välikäsien kautta, kun kaltaisesi toimittaa tuottoja myynnissä oleville hurahtaneimpien ostaen heille kultakäätyjä jotka kaniin ykköspoikakaverin poistuessa.

        Olen toki Pattayan ihanille tytöille useinkin ostanut pieniä koruja, maksanut tatuointeja sekä bikineitä, mekkoja yms pientä.

        Välikäsiä ei oppaan vuokraukseen ei ole lainkaan jos sellaisen hankii palmun alta. He ovat yksityisyrittäjiä.

        Baarista vuokrattu opas maksaa 300 bahtia / vrk. Vastineeksi saa turvallisuuden.
        En koe että maksetun oppaan pitäisi olla minulle uskollinen kuolemaansa saakka jos olen häntä kerran- pari paneskellut.


      • Anonyymi
        nasuvaan kirjoitti:

        Olen toki Pattayan ihanille tytöille useinkin ostanut pieniä koruja, maksanut tatuointeja sekä bikineitä, mekkoja yms pientä.

        Välikäsiä ei oppaan vuokraukseen ei ole lainkaan jos sellaisen hankii palmun alta. He ovat yksityisyrittäjiä.

        Baarista vuokrattu opas maksaa 300 bahtia / vrk. Vastineeksi saa turvallisuuden.
        En koe että maksetun oppaan pitäisi olla minulle uskollinen kuolemaansa saakka jos olen häntä kerran- pari paneskellut.

        Juuri näin. Thaimaa on vapaiden maa ja kukaan ei omista toista. Mustasukkaisia kyllä osaavat olla tilaisuuden tullen. Thaimaassa on hyvin yleistä jos vaikkapa ravintolatyöntekijää alkaa duuni vituttamaan tai hälle tulee parempaa tekemistä, niin hän vain katoaa ja turhaa on soitella perään. He tekevät itse omat päätöksensä. Työnantaja kohauttaa vain hartioitaan ja ottaa seuraavan tilalle.

        Luin tuossa jonkun kasikymppisen maitojunalla kotimaahansa lähteneen brittiläisen papan itkuvirren kuinka häntä oli kusetettu Thaimaassa. Kusettamisella hän tarkoitti että oli "joutunut" elättämään nuorta naista asunnossaan ja epäili ettei se oikeasti rakastanut. Häntä kismitti myös se ettei saanut enää vakuutuksia ja sairaalassa oli kallista rampata.
        Kolmanneksi hän oli remontoinut vuokra-asuntonsa ja ostanut sinne huonekaluja sun muuta ja asunnon omistaja ei suostunut hälle maksamaan niitä siinä sopimuksen purkauduttua. Tämä oli sitte hänen mielestään ryöstö. Oli kirjoittanut pitkän kolumnin jonka otsikkona oli "Varoitan Thaimaahan muuttoa harkitsevia tekemästä sitä virhettä"
        Oli myös vihoissaan kun kaikki ei osanneet hyvää englantia.

        Tuommosen katkeran brittipapan joka ei osaa elää maassa maan tavalla, ei koskaan olisi pitänyt lähteä matkaan. Tuollaisella asenteella ei pärjää missään. Tuskin edes siellä kotimaassaan. Aina syyttelemässä muita omasta onnettomuudestaan. Tuli yllättäen tuosta mieleen eräs palstatrollaaja, joka kuvittelee asuvansa Thaimaassa naisen kanssa. Kenties joskus onkin asunut, vaan ei enää aikoihin.


      • Anonyymi
        nasuvaan kirjoitti:

        Olen toki Pattayan ihanille tytöille useinkin ostanut pieniä koruja, maksanut tatuointeja sekä bikineitä, mekkoja yms pientä.

        Välikäsiä ei oppaan vuokraukseen ei ole lainkaan jos sellaisen hankii palmun alta. He ovat yksityisyrittäjiä.

        Baarista vuokrattu opas maksaa 300 bahtia / vrk. Vastineeksi saa turvallisuuden.
        En koe että maksetun oppaan pitäisi olla minulle uskollinen kuolemaansa saakka jos olen häntä kerran- pari paneskellut.

        Heh, ollaan saman kaverin kanssa käyty joku 15 kertaa Patilassa. Ollaan sovittu että joku kerta tehdään niin että toinen saa valita toiselle sekä tatuoinnin että naisen.
        Kumpikin tietää että se tarkoittaa erittäin lihavaa ja rumaa naista sekä valtavan kokoisen stagan kuvaa selkään.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Heh, ollaan saman kaverin kanssa käyty joku 15 kertaa Patilassa. Ollaan sovittu että joku kerta tehdään niin että toinen saa valita toiselle sekä tatuoinnin että naisen.
        Kumpikin tietää että se tarkoittaa erittäin lihavaa ja rumaa naista sekä valtavan kokoisen stagan kuvaa selkään.

        "Kumpikin tietää että se tarkoittaa erittäin lihavaa ja rumaa naista sekä valtavan kokoisen stagan kuvaa selkään. "

        REPESIN totaalisesti tälle !!!

        Heh heh heh... uuh huh huh - ja olisipa mahtavaa nähdä kuva kaverisi selästä.

        Stageista vieä puheen ollen, oletteko pesä- vai kolopalloilijoita?


      • Anonyymi kirjoitti:

        "Kumpikin tietää että se tarkoittaa erittäin lihavaa ja rumaa naista sekä valtavan kokoisen stagan kuvaa selkään. "

        REPESIN totaalisesti tälle !!!

        Heh heh heh... uuh huh huh - ja olisipa mahtavaa nähdä kuva kaverisi selästä.

        Stageista vieä puheen ollen, oletteko pesä- vai kolopalloilijoita?

        Kolopallon pelaajia käy paljon Pattayalla.
        Uskon että siellä käy myös pesäpallisteja. Arvostan heitä suuresti; ovat varsin voimakkaita ja räjähdyksen nopeita kavereita.

        Itse pelasin naperona koulussa pesäpalloa; kerran pääsin melkein kotipesälle.


    • Anonyymi

      Jos akka on mukana niin ei nauttia Ladyboyn hellästä seurasta. Akka jää kotiin.

      • Anonyymi

        Entinen vaimo oli hieman kaksisuuntainen varsinkin kun oltiin viihteellä. OltiinThaimaassa pikkukaupungin ainoassa (tietääkseni) tyttöbaarissa, kun ihan ok näköinen neito tuli hieromaan hänen harteitaan. Otin siitä matkamuistokuvan. Vaimo oli vähän hiprakassa ja sanoi että saan päättää otetaanko tämä neito mukaamme. Näin vaimoni ilmeestä että hän testasi minua, eikä ollut tosissaan. Vastasin että no ei oteta. Näytin hänelle seuraavana päivänä sen kuvan ja siinä kumpikaan ei ollut edukseen. Vaimo totesi että "hui kamala".. tarkoittaen itseään.
        Suomessa kyllä sitten meillä oli yksi vakkari kolmas pyörä, josta ei tullut riitaa eikä sanomista.


      • Anonyymi kirjoitti:

        Entinen vaimo oli hieman kaksisuuntainen varsinkin kun oltiin viihteellä. OltiinThaimaassa pikkukaupungin ainoassa (tietääkseni) tyttöbaarissa, kun ihan ok näköinen neito tuli hieromaan hänen harteitaan. Otin siitä matkamuistokuvan. Vaimo oli vähän hiprakassa ja sanoi että saan päättää otetaanko tämä neito mukaamme. Näin vaimoni ilmeestä että hän testasi minua, eikä ollut tosissaan. Vastasin että no ei oteta. Näytin hänelle seuraavana päivänä sen kuvan ja siinä kumpikaan ei ollut edukseen. Vaimo totesi että "hui kamala".. tarkoittaen itseään.
        Suomessa kyllä sitten meillä oli yksi vakkari kolmas pyörä, josta ei tullut riitaa eikä sanomista.

        Kiitos hauskasta tarinasta.
        Itse olisin tarttunut vaimosi ehdotukseen; tiedä vaikka olikin tosissaan. Tuskin tuo ajatus muutoin olisi päähänsä paukahtanut.

        Itse hyppelin vieraissa avioliittojeni aikana ilman lupaa eikä niistä hyvää heilunut......


    Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Katso: Ohhoh! Miina Äkkijyrkkä sai käskyn lähteä pois Farmi-kuvauksista -Kommentoi asiaa: "En ole.."

      Tämä oli shokkiyllätys. Oliko tässä kyse tosiaan siitä, että Äkkijyrkkä sanoi asioita suoraan vai mistä.... Tsemppiä, Mi
      Tv-sarjat
      130
      5005
    2. Voi kun mies rapsuttaisit mua sieltä

      Saisit myös sormiisi ihanan tuoksukasta rakkauden mahlaa.👄
      Ikävä
      32
      3167
    3. Haluan jutella kanssasi Nainen

      Olisiko jo aika tavata ja avata tunteemme...On niin paljon asioita joihin molemmat ehkä haluaisimme saada vastaukset...O
      Ikävä
      16
      1817
    4. Poliisiauto Omasp:n edessä parkissa

      Poliisiauto oli parkissa monta tuntia Seinäjoen konttorin edessä tänään. Haettiinko joku tai jotain pankista tutkittavak
      Seinäjoki
      22
      1780
    5. Onko mies niin,

      että sinulle ei riitä yksi nainen? Minulle suhde tarkoittaa sitoutumista, tosin eihän se vankila saa olla kummallekaan.
      Tunteet
      19
      1635
    6. Voitasko leikkiä jotain tunnisteleikkiä?

      Tietäisi ketä täällä käy kaipaamassa.. kerro jotain mikä liittyy sinuun ja häneen eikä muut tiedä. Vastaan itsekin kohta
      Ikävä
      71
      1501
    7. Miksi näin?

      Miksi vihervassut haluaa maahan porukkaa jonka pyhä kirja kieltää sopeutumisen vääräuskoisten keskuuteen? Näin kotoutumi
      Maailman menoa
      19
      1257
    8. Armi Aavikko Malmin hautausmaa

      Haudattiinko Armi arkussa Malmin hautausmaalle vai tuhkattiinko hänet? Kuka tietää asiasta oikein?
      Kotimaiset julkkisjuorut
      11
      1256
    9. Haluisin suudella ja huokailla

      ja purra kaulaasi ja rakastella sinua. Haluisin puristella rintojasi ja pakaroitasi. Ei sinulla taida olla kuitenkaan ni
      Ikävä
      16
      1237
    10. Ison Omenan uhri tukahdutettiin kuoliaaksi. Kuolinsyynä sydämen pysähdys.

      Eli naisen hengittäminen estettiin ja tästä oli suorana seurauksena sydämen pysähdys. Ihan oppikirjan mukainen tapaus. H
      Maailman menoa
      17
      1217
    Aihe