Ihana joku uusi komea mies taksikuski. Niin kohtelias ja komea. Pisteet tälle 👍
Taksikuski
51
2248
Vastaukset
- Anonyymi
Ohoh. Mistäs taksista sellasia löytää?
- Anonyymi
Pitkä komea mies ja tilataksi.
- Anonyymi
Kunhan ei ole ne tietyt muijat ratissa...
- Anonyymi
En nyt kyllä tiedä ketä muijjia tarkoitat,mutta olen ajanu viikonloppuna kämpille ihan loistavia kuskeja ne muijat ovat olleet! Tietty maksan niille aina extraa kertakaikkiaan loistava palvelu parempi kun taksisa jatkosaki meinaan käyttää
- Anonyymi
Komea on, kyyti kelpaa...
- Anonyymi
Yksi entinenkin kuski on komea ja kohtelijas👍
- Anonyymi
No nyt mä tiedän ketä uutta miestä tarkoitatte!
- Anonyymi
Musta iso auto ja komea kuski, laatua kaikinpuolin.
- Anonyymi
Onko Lohtajalta vai onko tämä paikkakuntalainen renki?
- Anonyymi
Paikkakuntalainen kuuleman mukaan.
- Anonyymi
mutta auto lohtajalta...
- Anonyymi
Onko nyt varmasti varmaaki varmempi tieto kyseessä? ja mitkä on faktat? ja paljo tässä on totuus prosentti?
- Anonyymi
Maku asioista ei voi kiistellä ja koko on tärkeä.
- Anonyymi
No tähänkään asiaan en nyt kyllä kommaa,mutta sen sanon että yhden taksin tiedän Kannuksessa ajaa edullisesti ja loistawa palwelu:)
- Anonyymi
Ehdin jo säikähtää, että täällä tarkoitetaan yhtä kylätaksia😂
- Anonyymi
Hui kamala, ei missään nimessä sitä 🤣
- Anonyymi
Olen aika paljo niillä kylätakseilla ajanu ja palvelu on ollu aina loistavaa kiitos niille kylätakseille,Jatkossakin meinaan käyttää niiden palveluita!
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Olen aika paljo niillä kylätakseilla ajanu ja palvelu on ollu aina loistavaa kiitos niille kylätakseille,Jatkossakin meinaan käyttää niiden palveluita!
Onko tämä oman yrityksen mainontaa vai #kaupallinenyhteistyö😂😂. Veikkaan tuota ensin mainittua...😉
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Onko tämä oman yrityksen mainontaa vai #kaupallinenyhteistyö😂😂. Veikkaan tuota ensin mainittua...😉
Ei ei ole omaa taksiyritystä eikä mitään muutakaan yriystä,mutta käytän kyllä oikein mielelläni ns edullisempaa taksia käydessäni Kannuksessa ja tutustuesssani sen vilkkaaseen yö elämään.Rehellinen ollakseni täytyykin sanoa että on se vilkas ollutkin jopa kieltämättä mielenkiintoinen jos näin voisi sanoa:) Kannuksen naiset ovat myös kauniita joo...mutta tämä nyt ehkä sivutti itse asiaa eli jatkossakin siis käytän edullisempia takseja työllistän edullisempia takseja sekä palvelu on kertakaikkiaan ollut loistavaa siis kymmenen pistettä heille ja papukaija merkit:)
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ei ei ole omaa taksiyritystä eikä mitään muutakaan yriystä,mutta käytän kyllä oikein mielelläni ns edullisempaa taksia käydessäni Kannuksessa ja tutustuesssani sen vilkkaaseen yö elämään.Rehellinen ollakseni täytyykin sanoa että on se vilkas ollutkin jopa kieltämättä mielenkiintoinen jos näin voisi sanoa:) Kannuksen naiset ovat myös kauniita joo...mutta tämä nyt ehkä sivutti itse asiaa eli jatkossakin siis käytän edullisempia takseja työllistän edullisempia takseja sekä palvelu on kertakaikkiaan ollut loistavaa siis kymmenen pistettä heille ja papukaija merkit:)
Ajaako myös iltaisin ja öisin tämä kylätaksi? Olen luullut, että vain päivisin.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Jossain mainoksessa oli, että ilta- ja viikonloppukyydit pitää tilata ennakkoon. Aika mielenkiintoinen yrityskonsepti😳
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Jossain mainoksessa oli, että ilta- ja viikonloppukyydit pitää tilata ennakkoon. Aika mielenkiintoinen yrityskonsepti😳
Joo, saman oon ymmärtänyt ettei kyllä viikonloppuna ajaisi. Ainakaan siis öisin.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Viikonloppuisin ja aika harvoin käytän kyseisen taksin palvelua,mutta rehellinen ollakseni kehun kyllä todellakin tätä kyseistä yrittäjää,ja toison hänelle jatkossakin kaikkea hyvää:) on meinaan erittäin kaunis nuori nainen ja osaa ajaa autoa tottavieköön
- Anonyymi
No ei todella🤭🤣
- Anonyymi
Kylätaksareilla huono muisti tai muunnettu totuus monissa jutusteluissa.
- Anonyymi
Kylätakseista viis. Mutta tämä Kannuksen renkimies on hyvä! Ja kieltämättä mukavaa katseltavaa.
- Anonyymi
Mikä taksi kannuksessa liikkuu, jossa usein mies ja nainen yhdessä ajurina?
- Anonyymi
No tähän asiaan en nyt kyllä kommaa mitään,saattaisi palvelu nimittäin huonontua ja haluan suojella samalla tämän kyseisen ns edullisemman taksi kuljettajan mainetta:) Mutta sanoisin näin että jatkossakin meinaan käyttää kyseisen ns edullisemman taksin palveluita kiitokset sille naiselle joka edellisen kerran ajoi:) mutta joo jos taas pian kannukseen käymään kunhan ehtii ja jaksaa kontenttia riittää
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
No tähän asiaan en nyt kyllä kommaa mitään,saattaisi palvelu nimittäin huonontua ja haluan suojella samalla tämän kyseisen ns edullisemman taksi kuljettajan mainetta:) Mutta sanoisin näin että jatkossakin meinaan käyttää kyseisen ns edullisemman taksin palveluita kiitokset sille naiselle joka edellisen kerran ajoi:) mutta joo jos taas pian kannukseen käymään kunhan ehtii ja jaksaa kontenttia riittää
No minäpä sitte kommentoin. Että tämä on se puhuttu kylätaksi.
Puheitten mukaan nainen sen verran mustasukkainen ja utelias että istuu kyytillä ja kyttää kaiken. - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Puheitten mukaan nainen sen verran mustasukkainen ja utelias että istuu kyytillä ja kyttää kaiken.Ei se nainen ainakaan minua kytänny,oikein iloinen ja kiitettävä palvelu
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Puheitten mukaan nainen sen verran mustasukkainen ja utelias että istuu kyytillä ja kyttää kaiken.Johan tuon vievät jos ei kiinni pidä😂
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Johan tuon vievät jos ei kiinni pidä😂
Sinäpä sen vitsin murjasit, kuolen nauruun😂😂😂😂😂😂😂😆
- Anonyymi
Jos kerran yrittää niin yrittäis kunnolla, ennen oli kaikki paremmin jopa viikonloppu yönä sai kyydin...
- Anonyymi
Se on paras näin korona-aikaan pysyä yöllä kotona..ja vähä muinakin aikoina...
- Anonyymi
Jos tarkotat sen kylän entistä taksia, niin entinen oli ihan toista maata. Ei tarvinnu tilata ennakkokyytiä, viimeisen päälle yrittäjä oli hän eikä mikään vässykkä.
- Anonyymi
jos se ei ollut rakastunut tai ollenkaan mustasukkanen niin se pysty kaikkeen...
- Anonyymi
Tämä kyseinen nainen ajaa ihan vain harvoille ja valituille laadukkaammille taksin tarvitsijoille:) Ja kyllä ihan oikeasti meinaan käyttää hänen palvelujaan ehkäpä jatkossa kasvavassa määrin ihan loistava palvelu!
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Tämä kyseinen nainen ajaa ihan vain harvoille ja valituille laadukkaammille taksin tarvitsijoille:) Ja kyllä ihan oikeasti meinaan käyttää hänen palvelujaan ehkäpä jatkossa kasvavassa määrin ihan loistava palvelu!
Sää oot Kannuksessa, et esplanadilla. Miks piti poistaa kun tämän jo kerran laitoin?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Yrityskö jakaa asiakkaat laadukkaisiin ja rupusakkiin jota ei tarvitse kuskata? Mielenkiintoinen ajattelutapa näinä tasa-arvon aikoina! Ajelkoot laatukyytejä ihan keskenään... Törkeää eriarvoistamista!
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Yrityskö jakaa asiakkaat laadukkaisiin ja rupusakkiin jota ei tarvitse kuskata? Mielenkiintoinen ajattelutapa näinä tasa-arvon aikoina! Ajelkoot laatukyytejä ihan keskenään... Törkeää eriarvoistamista!
Ei ole kyseessä yritys vaan yksityinen ja tiedoksi että jatkossakin käytän kyseisen ns edullisemman taksin palveluita,kukaan ei voi kieltää ettenkö saisi käyttää maksan ihan vaikka enemmän tälle ns piraatti kuskille kuin viralliselle on meinaan loistava palvelu! enkä sano hänen nimeään enkä mitään tietoja edes paskalakeille!
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ei ole kyseessä yritys vaan yksityinen ja tiedoksi että jatkossakin käytän kyseisen ns edullisemman taksin palveluita,kukaan ei voi kieltää ettenkö saisi käyttää maksan ihan vaikka enemmän tälle ns piraatti kuskille kuin viralliselle on meinaan loistava palvelu! enkä sano hänen nimeään enkä mitään tietoja edes paskalakeille!
Pimeän taksin käyttö on laitonta.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Pimeän taksin käyttö on laitonta.
Hahhaa miten pimeän taksin käyttö muka on laitonta? ei se kuulu kenellekkään jos ajan pimeällä taksilla ei se kuulu verottajalle ei poliisille ja kaikkein vähiten se asia kuuluu sinulle:) Taidat vaan olla taksisuhari joka on kateellinen kun saan kyydit halvemmalla tiedoksesi meinaan jatkossakin ajella niillä edullisemmilla takseilla:)
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Hahhaa miten pimeän taksin käyttö muka on laitonta? ei se kuulu kenellekkään jos ajan pimeällä taksilla ei se kuulu verottajalle ei poliisille ja kaikkein vähiten se asia kuuluu sinulle:) Taidat vaan olla taksisuhari joka on kateellinen kun saan kyydit halvemmalla tiedoksesi meinaan jatkossakin ajella niillä edullisemmilla takseilla:)
Poistat tämänkin, kun pidät vain itelle mieluisat omat jutut, joten sanon vain aha.
- Anonyymi
Kukas sen kissan hännän nostaa jos ei kissa itse?
- Anonyymi
Jostain huorayrittäjistäkö puhutte vai mikä tämä merkillinen pitkä jaarittelu on?
- Anonyymi
No samaa mietin minäkin, eihän tästä lopussa oo enää päätä eikä häntää. Ainakaan tähän aloitukseen liittyvää.
- Anonyymi
En tiennytkään että Kannuksessa on saatavana jopa sen alan palveluita?/ mutta kiva kun kerroit
- Anonyymi
Eihän nykyisin saa taksia öisin kun taksarit haluaa tehdä ihan jotain muuta kun töitä.. Olet tainnut unta nähdä tummasta ja komeasta...
- Anonyymi
Aina olen saanu Kannuksesa käydessäni ns edullisemman taksin keskustasta minne olen tarvinnu:) ja aina on ollu osaava kuljettaja
- Anonyymi
Koppi joutaisi nurin ajaa ja perustaa vaikka kirpputori sen paikalle
- Anonyymi
Niin tai eikö koko taksi juttu ole jo vähän aikansa elänyt? muuttamalla lainsäädäntöä hiukan sallivammaksi voitaisiin esimerkiksi nuorille saada töitä esimerkiksi viikonloppuisin he saisivat autoihinsa polttoainetta ja ruokaa mutta siis,,,joo kyllä meillä tämä lainsäädäntö on suomessa todellakin byrokraattinen ja jälkeen jäänyt
Ketjusta on poistettu 17 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Mies kateissa Lapualla
Voi ei taas! Toivottavasti tällä on onnellinen loppu. https://poliisi.fi/-/mies-kateissa-lapualla1166070Poliisi tutkii murhaa Paltamossa
Poliisi tutkii Kainuussa sijaitsevassa Paltamon kunnassa epäiltyä henkirikosta, joka on tapahtunut viime viikon perjanta334167- 823372
Jos me voitais puhua
Jos me voitais puhua tästä, mä sanoisin, että se on vaan tunne ja se menee ohi. Sun ei tarvitse jännittää mua. Mä kyllä183006Jenna meni seksilakkoon
"Olen oppinut ja elän itse siinä uskossa, että feministiset arvot omaava mies on tosi marginaali. Todennäköisyys, että t2582100Joo nyt mä sen tajuan
Kaipaan sua, ei sitä mikään muuta ja olet oikea❤️ miksi tämän pitää olla niin vaikeaa?882014Jere, 23, ja Aliisa, 20, aloittavat aamunsa Subutexilla tai rauhoittavilla: "Vaikka mä käytän..."
Jere, 23, ja Aliisa, 20, ovat pariskunta, joka aloittaa aamunsa Subutexilla tai rauhoittavilla. Jere on ollut koko aikui441866- 1431805
Olipa ihana rakas
❤️🤗😚 Toivottavasti jatkat samalla linjalla ja höpsöttelykin on sallittua, kunhan ei oo loukkaavaa 😉 suloisia unia kau81706Vain yksi elämä
Jonka haluaisin jakaa sinun kanssasi. Universumi heitti noppaa ja teki huonon pilan, antoi minun tavata sinut ja rakastu881579