Katajan pitäisi järjestää media paikalle, ja pyytää julkisesti anteeksi itsensä ja puolueensa puolesta. Viime viikolla hän oli persuteeveessä syyttämässä pahoinpitelystään vihervasemmistoa, YLEä, jopa hallitusta.
Nyt kun on selvinnyt, että pahoinpitely olikin sisäpiirin persujuttu, eikö olisi paikallaan julkinen anteeksipyyntö, koska tuli kiihotettua kansanryhmää vastaan isosti?
Tuleeko anteeksipyyntöä???
Katajan selkäranka/rehellisyys?
11
90
Vastaukset
- Anonyymi
Persu ei koskaan tunnusta valhettaan, vaikka jää rysän päältä kiinni!!
- Anonyymi
Kataja totesi heti tapahtuman jälkeen, että " äärioikeiston suunnasta se tuli " Myrkynvihreät Vassarit vääristellee asioita ja syövät Hanhenpaskamuhennosta ja ottavat Naurulokin löräyksiä HÄÄÄÄH HÄH HÄÄÄÄH HÄH HÄH HÄH HÄÄÄ ja LÄÄÄÄH
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Kataja totesi heti tapahtuman jälkeen, että " äärioikeiston suunnasta se tuli " Myrkynvihreät Vassarit vääristellee asioita ja syövät Hanhenpaskamuhennosta ja ottavat Naurulokin löräyksiä HÄÄÄÄH HÄH HÄÄÄÄH HÄH HÄH HÄH HÄÄÄ ja LÄÄÄÄH
Hei sun päiväunet on eri asia, kuin faktapohjainen tieto tapahtuneesta.
- Anonyymi
Se on mahtavaa kun seuraavissa vaaleissa me perussuomalaiset saadaan vetovastuu suomesta ja pelastetaan tämä maa!!
- Anonyymi
Onneksi On perusSuomalaiset Puolustamassa Kansaa Ja Kansa Antaa Kannatuksen
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Onneksi On perusSuomalaiset Puolustamassa Kansaa Ja Kansa Antaa Kannatuksen
Kyllä näin on, Perus on Paras !
- Anonyymi
Ja miten PS pelastaa Suomen?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ja miten PS pelastaa Suomen?
Hakkaamalla ihmisiä vasaralla päähän..
- Anonyymi
Nyt on Torssonen, jonka Kataja tunnisti mukiloijakseen, vapautettu tutkintavankeudesta.
Torssosta Kataja ei ole tunnistanut.
Ei ole arabi ollut eikä äärioikeistolainen, mutta ei-jämsäläistä suomen murretta on puhunut. Tai sitten ei.
Jossain vaiheessa pidempää putkea alkaa pikku-ukot hyppimään huoneen nurkissa. Mutta itsekö on päänsä kolhinut?- Anonyymi
Edit:
Ala-Tuuhonen on vapautettu eilen - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Edit:
Ala-Tuuhonen on vapautettu eilenNyt kannattaa "kotivalon" Lähteä vaali kiertueelle. Tukkirekan kylkeen. Ison lakana kera. P.Koo.n kuva painettuna siihen. Rosvot kiinni sano Vennamokin. :)
Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1091175
Sinkkumiehet hukkaavat tärkeän ässän hihastaan kun
...eivät suostu kavereiksi naisten kanssa. Mikä voi olla heillä syynä? Hyväksyvät vain naisen, joka suorastaan anelee sa116998- 125906
- 93749
"Kaikkien miesten asia" - kampanja on alkanut
Miehillä on naisiin kohdistuvan väkivallan lopettamisessa merkittävä rooli. Ei riitä, ettei itse tee väkivaltaa. Miesten285704Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä
Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait74641Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla:
Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla: "Aina valinta ei mene nap54606Lienee aika luopua siitä kaikesta
mitä meillä ikinä olikaan. Hassua, koska juuri mitään ei ole edes ollutkaan. En vaan jaksa tätä mahdotonta juttua enää j64582Kun kohtaatte rakkauden, tarttukaa siihen
Toimisinko jälkiviisaana toisin? Varmasti. Vaikka silloin kuvittelin tekeväni, niin kuin on oikein. Mahdollisimman siist48569- 72501