Tiilitalojen sisäilmassa hiipii kylmyys ja koleus. Öiden viilennyttyä ja sateiden lisäännyttyä, hiipininyt outo kylmyys sisätiloihin.
Säästääkö, Vesi ja energia lämmityksessä, väärässä kohti?????
Maksamme aika raskaasti kaukolämmöstä!
Kaukolämpöä säädellään alakanttiin!
14
<50
Vastaukset
Älä pelle valita netissä vaan soita sosiaalitoimistoon ja pyydä pikkusen ruoka kuponkeja
- Anonyymi
Turha soittaa, vastaukset tylyjä.
Sosiaalihuollon apua emme ole elämämme aikana saaneet, emmekä tarvinneet.
Jos itse tunnet nuo tarpeet, käyttänet.
Me maksamme omasta pussista ja todennäköisesti sinunkin "tarpeet."
Tämä aloitus oli asiallinen kysymys, ei alatyylin edustajien kommentoinnin aihe.
Piste!
- Anonyymi
Lämmityskausi alkaa nykyisin Lokakuussa
- Anonyymi
Eikö säätilat ratkaise, olemme Suomessa, emme etelä - euroopassa?
- Anonyymi
Termostaatti pitäisi kyllä tunnistaa ilman lämpötilan 24/7??
- Anonyymi
Juuri noin! Jos kaukolämpötalossa on kylmä johtuu se omista lämmönjakolaitteista ja sen säädöistä. Kaukolämpöverkon putkistossa virtaa aina saman lämpöinen vesi, kesät ja talvet!
- Anonyymi
Minä nukun makuupussissa kun on niin viileää sisällä.
- Anonyymi
Joo, vesi ja energialta tulee kiinteistöön 100c vettä,pitäisiköhän lämpö nostaa tuonne 150c
lämpötilaan, rupeaisi talot lämpenemään.? Samalla voisi varmaan paistaa makkarat patterin päällä.- Anonyymi
Älkäähän nyt höpsikö.
Kyllä kaukolämpöä säädellään.
Astemäärät sinulla hieman pilvissä.
- Anonyymi
Missä on makkarraa?
- Anonyymi
Muuta pois sieltä intiaanikylästä ja lopeta valittaminen
- Anonyymi
Kiinteistöjen Lämmönvaihtimet kannattaa huoltaa joskus.
- Anonyymi
Vesi-ja energia säästää, jää enemmän lumitöihin varoja.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Vesi-ja energia säästää, jää enemmän lumitöihin varoja.
Jossain lienee vikaa?
"Olisikohan tekemällä tehty."??
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1231863
Noniin rakas
Annetaanko pikkuhiljaa jo olla, niin ehkä säilyy vienot hymyt kohdatessa. En edelleenkään halua sulle tai kenellekään mi1001650Lasten hyväksikäyttö netissä - Joka 3. nuori on saanut seksuaalisen yhteydenoton pedofiililtä
Järkyttävää! Lapsiin kohdistuva seksuaalinen hyväksikäyttö verkossa on yhä pahempi ongelma. Ulkolinja: Lasten hyväksikäy511225Kumpi vetoaa enemmän sinuun
Kaivatun ulkonäkö vai persoonallisuus? Ulkonäössä kasvot vai vartalo? Mikä luonteessa viehättää eniten? Mikä ulkonäössä?491108Multa sulle
Pyörit 24/7 mielessä, kuljet mun mukana, mielessä kyselen sun mielipiteitä, vitsailen sulle, olen sydän auki, aitona. M31988Nainen, olen tutkinut sinua paljon
Salaisuutesi ei ole minulle salaisuus. Ehkä teimme jonkinlaista vaihtokauppaa kun tutkisimme toisiamme. Meillä oli kumm50876Mies, eihän sulla ole vaimoa tai naisystävää?
Minusta tuntuu jotenkin, että olisit eronnut joskus, vaikka en edes tiedä onko se totta. Jos oletkin oikeasti edelleen s47876Olet myös vähän ärsyttävä
Tuntuu, että olet tahallaan nuin vaikeasti tavoiteltava. En tiedä kauanko jaksan tätä näin.37810Okei nyt mä ymmärrän
Olet siis noin rakastunut, se selittää. Onneksesi tunne on molemminpuolinen 😘56798Onko sulla empatiakykyä?
Etkö tajua yhtään miltä tämä tuntuu minusta? Minä ainakin yritän ymmärtää miltä sinusta voisi tuntua. En usko, että olet38797