En halunnut nähdä todellista luonnettasi

Anonyymi

Halusin uskoa hyvää vaan. Jotenkin kun olit mukava, oli se kyllä hiukan päälleliimattua ja epäaitoa. Ylimielisyys ja toisten ihmisten halventaninen ovat niitä pahimpia piirteitä, joita ihmisessä tiedän. Edes tuntemani psykopaatti ei ole samalla tavalla ylpeä ja ylenkatsova. Enkä kyllä muuten puolusta häntä. Alusta asti olin varuillani, koska käytös oli sattumanvaraisen impulsiivista, ailahtelevaa ja hyökkäävää. Vihaisuus ja ilkeys eivät ole kovin seksikkäitä piirteitä. Pettymys oli raju kokemus, kun lopulta näin todellisen luonteesi. Oman edun tavoittelu, ilkeys ja hällä väliä, siitä miten puhut toiselle, kuinka paljon loukkaat. Ne ovat kuule toipumattoman narkomaanin piirteitä. Olet kuivilla, mutta et ole hoitanut päätäsi yhtään. Luulin sinua joksikin muuksi, joten mikään ei ollut totta. Kylmä, laskelmoiva, oman edun tavoittelija. Kiitos ja näkemiin, lopullisesti.

21

<50

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Kiltti ihminen yleensä haluaa uskoa kaikista pelkkää hyvää, vaikka näkisikin sen pahan toisessa.
      Sellaiset jätettävä omaan arvoonsa. Tunnekylmiä ihmisiä paljon, surullista.
      Kyllä sellainen ihminen joskus havahtuu omaan pahaan oloonsa, itse uskon näin.
      En tiedä kenelle sinun viestisi oli, kunhan kommentoin sivusta

      • Anonyymi

        Kirjoitin kokemaani tuskaa ja vääryyttä ulos. On lopulta katsottava totuutta silmiin, se sattuu ja paljon. Mutta toivottavasti vapauttaa riippuvuussuhteesta kokonaan, vihan tunteista haluan myös kokonaan eroon. Ei sellaista jaksa. Kaikki ihmiset eivät havahdu. Monet ihmiset eivät aina tiedä edes, kuinka paljon toista satuttaa. Kolhivat, mutteivät tajua, tai välitä.


    • Anonyymi

      Mikäli et tunne häntä oikeassa elämässä ja mä tarkotan ihan oikeasti persoonana, kenen kanssa olet ollut läheisissä tekemisissä ja ihan livenä pitkänkin aikaa, niin tällaiset vuodatukset ovat täysin merkityksettömiä.
      Vieraasta ihmisestä ei voi heitellä mitä sattuu ilmaan, vain sen vuoksi ettei lopputulos ollut sulle mieleinen.
      Usein törmää täällä juurikin siihen ilmiöön, mistä suorastaan paistaa katkeruus, kun joku ihminen ei ole tanssinut sun määräämään tahtiin ja sitten ns. omalla oikeudella haukutaan lyttyyn.
      Lopettakaa paskanjauhaminen& edistykää elämässä👍

      • Anonyymi

        En kirjoittaisi, jollen olisi kokenut häntä ihan siellä "oikeassa elämässä". Jos ei ole läheisissä tekemisissä, ei voi satuttaa. Näin.


      • Anonyymi

        Komppaan tätä.. Jo ihan sen takia, että minua on luultu aina tunnekylmäksi nartuksi, jos ei pintaa syvemmältä minua tunne, totuushan on jotain aivan muuta, olen äärimmäisen herkkä ihminen mutta en näytä sitä kuin lähimmille ystäville ja perheelle. Joten älkää olettako, ottakaa selvää jos kohde vaan on suostuvainen siihen.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Komppaan tätä.. Jo ihan sen takia, että minua on luultu aina tunnekylmäksi nartuksi, jos ei pintaa syvemmältä minua tunne, totuushan on jotain aivan muuta, olen äärimmäisen herkkä ihminen mutta en näytä sitä kuin lähimmille ystäville ja perheelle. Joten älkää olettako, ottakaa selvää jos kohde vaan on suostuvainen siihen.

        Vaikkei näyttäisikään herkkyyttään, tarvitseeko silti käyttäytyä tunnekylmän nartun tavoin? Ystävällisyys on ilmaista. Joopajoo.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Vaikkei näyttäisikään herkkyyttään, tarvitseeko silti käyttäytyä tunnekylmän nartun tavoin? Ystävällisyys on ilmaista. Joopajoo.

        Vastaan sivusta.
        Herkkä ihminen monesti koetaan ylimielisenä tai tylynä. Itse olen tällainen ihminen ja moni ymmärtää minut väärin. Tottakai sitä on ystävällinen muille, mutta kun on arka, niin vaikea toimia vieraiden ihmisten kanssa ja se voi aiheuttaa väärinkäsityksiä.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Vastaan sivusta.
        Herkkä ihminen monesti koetaan ylimielisenä tai tylynä. Itse olen tällainen ihminen ja moni ymmärtää minut väärin. Tottakai sitä on ystävällinen muille, mutta kun on arka, niin vaikea toimia vieraiden ihmisten kanssa ja se voi aiheuttaa väärinkäsityksiä.

        Ymmärrän. Mutta tässä on kyse ihan tutuksi tulleesta ihmisestä. En koe mitään, vaan näen ja olen tuntenut nahoissani. Nyt en kirjoita enempää näitä selityksiä. Tulin purkamaan pettymystäni, siihen kai lienee oikeus kuitenkin. Kenestäkään teistä en kirjoittanut.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ymmärrän. Mutta tässä on kyse ihan tutuksi tulleesta ihmisestä. En koe mitään, vaan näen ja olen tuntenut nahoissani. Nyt en kirjoita enempää näitä selityksiä. Tulin purkamaan pettymystäni, siihen kai lienee oikeus kuitenkin. Kenestäkään teistä en kirjoittanut.

        Olen samaa mieltä tuon joopajoo ihmisen kanssa ja ihmettelen alenpia kommentteja. Ymmärsin, että alotuksessa oli kyse tekemisestä eikä jonkun ihmisen ilmeiden tulkitsemisesta. Arka ihminen voi tottatosiaan olla syrjään vetäytyvämpi ja pelokas aika tavalla eri asia kuin loukkaava. Samoin nää temperamenttisuuserot. Niin rauhallinen kuin temperamenttinen voi olla mulkvisteja, ei liity siihen tommonen. Se, että joku ihmiken toimii nätisti joillekin esim perheelleen tai läheisilleen, ei vielä kerro mitään hänen sisimmästään. Ihmisen kykeneväisyys pahuuteen voi lisäksi tulla esiin vain tiukemmissa paikoissa, ehkä perheessäkin tai läheisilleen silloin kun on tiukempi paikka.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Olen samaa mieltä tuon joopajoo ihmisen kanssa ja ihmettelen alenpia kommentteja. Ymmärsin, että alotuksessa oli kyse tekemisestä eikä jonkun ihmisen ilmeiden tulkitsemisesta. Arka ihminen voi tottatosiaan olla syrjään vetäytyvämpi ja pelokas aika tavalla eri asia kuin loukkaava. Samoin nää temperamenttisuuserot. Niin rauhallinen kuin temperamenttinen voi olla mulkvisteja, ei liity siihen tommonen. Se, että joku ihmiken toimii nätisti joillekin esim perheelleen tai läheisilleen, ei vielä kerro mitään hänen sisimmästään. Ihmisen kykeneväisyys pahuuteen voi lisäksi tulla esiin vain tiukemmissa paikoissa, ehkä perheessäkin tai läheisilleen silloin kun on tiukempi paikka.

        No meitä on erilaisia, kuten sanottua. Älkää olettako ja omilla vajavaisilla psykologian tietämyksillä tehkö ihmisistä analyyseja, saatte vain oman päänne sekaisin. Elämä on moniulotteista niin on myös käyttäytyminen, ja usein se heijastelee sinusta itsestäsi.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        No meitä on erilaisia, kuten sanottua. Älkää olettako ja omilla vajavaisilla psykologian tietämyksillä tehkö ihmisistä analyyseja, saatte vain oman päänne sekaisin. Elämä on moniulotteista niin on myös käyttäytyminen, ja usein se heijastelee sinusta itsestäsi.

        On eri asia luulla ihmisestä jotain ulkonäön, ilmeiden tai huhupuheiden mukaan, mutta tekemiset ja juttelu paljastaa ihmisestä kyllä enemmän eli todellinen luonne paljastuu joillekin enemmän joillekin vähemmän. Aina ei läheisetkään tiedä ihmisen sisintä hyvin saatikka esimerkiksi työtoverit.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        No meitä on erilaisia, kuten sanottua. Älkää olettako ja omilla vajavaisilla psykologian tietämyksillä tehkö ihmisistä analyyseja, saatte vain oman päänne sekaisin. Elämä on moniulotteista niin on myös käyttäytyminen, ja usein se heijastelee sinusta itsestäsi.

        Tämä oli hyvä ja sitäpaitsi kaikissa ihmisissä on pahuutta. On eriasia mitä tekee sen jälkeen kun huomaa itsessään tämän puolen. Oletamme liikaa eikä meillä useinkaan ole todellista tietoa tai halua tietää.

        Pahuutta voi olla myös jättää tekemättä jotain ja näin ollen edesauttaa maailman pahoinvointia. Olemme yllättävän kehittymättömiä psykologisilta taidoiltamme minkä tähden psykologia jumittuukin usein vain syytöksiin ja oman edun tavoitteluun, kun taas se hyvä ammatin tarkoitus unohtuu. Hyvä ja pahakin ovat liian monisäikeisiä asioita tälle palstalle.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Vastaan sivusta.
        Herkkä ihminen monesti koetaan ylimielisenä tai tylynä. Itse olen tällainen ihminen ja moni ymmärtää minut väärin. Tottakai sitä on ystävällinen muille, mutta kun on arka, niin vaikea toimia vieraiden ihmisten kanssa ja se voi aiheuttaa väärinkäsityksiä.

        Vähän riippuu ja roikkuu. Onko kyseessä alistamisilmiö.
        Monetkaan vaan ei halua minkään tuntemattoman vaikutuspiiriin alistua. Näin ollen ei kannata ihmetellä mitään, varsinkaan kun on sanatonta viestintää.


    • Anonyymi

      Nähtävästi tämä ketju on aiheutunut kommenteistani joten parempi avata tilannetta lukijoille:

      täällä palstalla oleva nainen ja kaksi miestä ovat suunnitelmallisesti ja järjestäytyneesti pyrkineet tilanteeseen, jossa he voivat Aada omistukseensa maaomaisuuteni Itä-Suomessa. Kun olen asiaa pyrkinyt oikeusteitse ja näiden täällä olevien henkilöiden osalta täällä estämään, he ovat siitä mielensä pahoittaneet. Kun eivät voi vääryydellä saada toisen omaisuutta. Ei tässä sen kummemmasta ole kyse kuin miljoonista tai miljardeista.

    • Anonyymi

      Väitteitä on monia, itse puran tuntemuksiani kokemastani ex- kiinnostuksen kohteestani, jonka todelliset tuntemukset selkeni itselle vasta myöhemmin kuulustelun myötä.

      Minusta näissä aina paras pysyä totuudessa. Monesti päätellään mutuna väärin. Vinkkinä kaikille, koska eihän kukaan halua poliisia turhasta työllistää. Ovat muutenkin kuormitettuja, turhat vaan vie energiaa pois todellisten ongelmien ratkaisuilta pois.

      Itsellä ainakin herää aina ensin epäily, onko epäily totta vai vainoharhaa, jonka takia itse aikoinaan joutunut kuulusteltavaksi. Minun pelastukseni oli, et toisen väitteistä löytyi valheita, jotka eivät pitäneet paikkaansa, jotka pystyin todentamaan vääriksi.

      Halusin uskoa toisesta vain hyvää, vaikka epäilyjä heräsi usein ja myöhemmin epäilyt myös todentuivat toisiksi. Ymmärsin totuuden vasta kuulustelun myötä. Kokemani myötä totesin itselleni pettymyksen ja oli helppo lopettaa halu uskoa välillämme mitään hyvää syntyväksi.

      Kiinnostuksen voi osoittaa monella tapaa, toisinaan asiat voivat mennä yli ymmärryksen, näin kävi minulle, ymmärrys löytyi liian myöhään, kun halu uskoa toisin oli ensivaikutelman takia liian vahva? Maksoin ajallisesti itse kovan hinnan halustani uskoa toisesta vain hyvää. Omanlainen kokemus tämäkin. Paljon tapahtui outoa ennen kaikkea, tämä hyvä todeta jälkiviisaana.

    • Anonyymi

      Pyydä palkankorotusta.

    • Miksi kirjoitat jollekin yksilölle ja 150 ihmistä vastaa siihen
      kirjoita hänelle itselleen
      Ihmiset on tyhmiä jos laittaa 150 jonkun yksityiseen kirjeeseen
      Koko juttu roskaa

      • Anonyymi

        Asioita voi ymmärtää monella tapaa niinkuin sinäkin ymmärsit tämän omalla tavalla. En väännä rautalangasta, asiat selkeni itsellekin lopulta, se on tärkeintä. Enkä ole aloittaja.


    • Anonyymi

      Näin on...🤩📯📯📯

      • Anonyymi

        Osaa se hihi


    • Anonyymi

      Taas on ketju jonka saletisti omii kaisa ja Juha ja paskan levitys alkaa siit naisesta. Juorumyllyä vainoharhois omien

    Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. 57-vuotiads muka liian vanha töihin?

      On tämä sairas maailma. Mihin yli 55-vuotiaat sitten muka enää kelpaavat? Hidasta itsemurhaa tekemään, kun eläkkeelle ei
      Maailman menoa
      302
      3387
    2. Haluatteko miellyttää kumppaninne silmää?

      Entä muita aisteja? Mitä olette valmiita tekemään sen eteen että kumppani näkisi teissä kunnioitettavan yksilön? Olette
      Sinkut
      238
      1850
    3. By the way, olet

      mielessäni. Olet minulle tärkeä, niin suunnattoman tärkeä. En kestäisi sitä jos sinulle tapahtuisi jotain. Surullani ei
      Ikävä
      91
      1345
    4. J-miehelle toivon

      Hyvää yötä. Voisiko nykyistä tilannetta uhmaten vielä pienintäkään toivetta olla, päästä kainaloosi joskus lepääämään.
      Ikävä
      85
      1313
    5. Onko kaivattunne suosittu?

      Onko teillä paljon kilpailijoita? Mies valitettavasti näyttää olevan paljonkin naisten suosiossa :(
      Ikävä
      79
      1203
    6. Haluatko S

      vielä yrittää?
      Ikävä
      59
      1178
    7. Täytyi haukkuu sut lyttyyn

      En haluu tuntee rakkautta sua kohtaan enää ja haluun unohtaa sut mut sit tulee kuiteki paha olo kun haluis vaan oikeesti
      Ikävä
      53
      1133
    8. Onkohan sulla enää tunteita

      kun nähdään seuraavan kerran? Niin hyvä fiilis on ollut viime aikoina, että se on nyt pahin pelkoni. Oletkohan unohtanut
      Ikävä
      36
      1014
    9. Kylpyläsaaren Lomakylän kahvilaravintola

      Kävimme syömässä Kylpyläsaaressa. "Naudanliha burgeri" maksoi 18,90 euroa ja lisäksi limsa 4,50 euroa. Annoksen hinnaks
      Haapavesi
      46
      946
    10. Etkö ymmärrä että olen turhautunut

      kun ei etene. Auttaisit rakas vai onko kaikki vain kuvitelmiani omassa päässäni?
      Ikävä
      65
      884
    Aihe