Onko kelkkareittien kunnostusrahoilla...

Anonyymi

... varmasti kunnostettu kelkkareittejä pelkästään?
Kuka valvoo tätä rahan oikein käyttöä?
Ihmettelen vaan miten yhtäkkiä on alettu kaivaa kaapeleita joka tienvierustaan ja mitä kaapelia se on?Vai onko Kajaven hommaa? Kylttejä ei ainakaan, näy mikä kertoisi.

13

<50

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Se on kelekkareittien lämmityskaapelia. Pysyy reitit kunnossa läpi talaven, nythän ne ovat totella huonossa kunnossa.

      • Anonyymi

        Ihan sama miten laitetaan kelkkareitit kunhan raha mitä on haettu menee kans niihin. Eikä paikata köyhän kunnan muita työkohteita ilmasella rahalla kunnan ylläpitämiseksi pystyssä.

        Voihan käydä niin että kunnan hyvä palkka en työ poistuu pakkoliitoksen seurauksena. Eikä jää kunnan rappeuttajille enään muuta tekemistä kun sosiaalisessa mediassa "hyviä" neuvoja antaa.


    • Anonyymi

      Millä rahalla riisikunta yhtäkkisesti ostelee Suomussalmen kuntouttavan työtoimiman?

      Viime vuonna kirjoitin tänne jossa ihmettelin miten Hyrynsalmella voi olla varaa teetättää työtä siellä ja täällä ja ennustin tämän kriisin tulemaksi. Työt loppu seinään.Johtotähti lähti.

      Johtotähti tuli ja niin työtä riittää joka kadun kulmaan ja niemen notkelmaan,tyhjän nyhjäämistä osa.
      Ennustan:
      Ei hyvin käy edelleenkään. Kohta ollaan lööpeissä.

    • Anonyymi

      Hyrynsalmelle on aikomus perustaa liikennevalvontakamerapuistoa toloppia tulisi joka tienvarteen Suomussalmelle, Kajaniin ja Moesseeseen päi ja keskustaan myös usseempia ja sitten vielä kerran päivässä pysäytetään amisviiksien autot ja mitataan tesipelit ja jos ylittää niin rekisteri ylös ja kolomannen kerran kun kärähtää niin käy kuin sille rattijuopon mersulle eli isolla kouralla nostetaan korkealaitasen kyytiin ja paaliin siinä on sitten turha enää runkun vikistä kun basson jytke loppuu ei jää kuin sätkän kääriminen jälelle.

      • Anonyymi

        Lissää bassoo!!!!


    • Anonyymi

      Tuleeko hyryn ja ristijärven välille kelekkareitti??

      • Anonyymi

        Tulee, Kirnukosken sillalla ovat remonttimiehet tulossa...


      • Anonyymi

        Jos tulee niin etukäteen voi jo sanoa että on totella huonossa kunnossa.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Tulee, Kirnukosken sillalla ovat remonttimiehet tulossa...

        Mee sieltä päenkää..


    • Anonyymi

      Kuulin, että Hyrynsalmen ja Ristijärvelle Saukkovaaraan välille tulee köysirata sieltä jatketaan betonista ränniä myöten puisilla kelekoilla aina Kajaaniin asti ja näille antavat alakuvauhdin tuulimyllyt, Kajaanista jatketaa söhkökäyttöisillä tervavenneillä suoraan Ouluun. Etelän vetelille on linja-auto ja lentokone kyytiä ja kerran viikosa myös juna kulukee helssinkin ja kajjaanin välillä

      • Anonyymi

        Juu! Samaa kuulin.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Juu! Samaa kuulin.

        Minä runkkasin just mällit


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Minä runkkasin just mällit

        Håmåt!!


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mitä hittoa tapahtuu nuorille miehillemme?

      Mikä on saanut heidän päänsä sekaisin ja kadottamaan järjellisyytensä normaalista elämästä ja ryhtymään hörhöiksi? https
      Maailman menoa
      352
      3972
    2. En sitten aio sinua odotella

      Olen ollut omasta halustani yksin, mutta jossain vaiheessa aion etsiä seuraa. Tämä on aivan naurettavaa pelleilyä. Jos e
      Ikävä
      83
      1739
    3. Muistatko kun kerroin...

      että palelen..? Myös nyt on kylmä. Tahtoisin peittosi alle.
      Ikävä
      43
      1520
    4. Martina jättää triathlonin: "Aika kääntää sivua"

      Martina kirjoittaa vapaasti natiivienkusta suomeen käännetyssä tunteikkaassa tekstissä Instassaan. Martina kertoo olevan
      Kotimaiset julkkisjuorut
      61
      1487
    5. En vain ole riittävä

      Muutenhan haluaisit minut oikeasti ja tekisit jotain sen eteen. Joo, ja kun et varmaan halua edes leikisti. Kaikki on o
      Ikävä
      28
      1328
    6. Oon pahoillani että

      Tapasit näin hyödyttömän, arvottoman, ruman ja tylsän ihmisen niinku minä :(
      Ikävä
      58
      1305
    7. Kuka sinä oikeen olet

      Joka kirjoittelet usein minun kanssa täällä? Olen tunnistanut samaksi kirjoittajaksi sinut. Miksi et anna mitään vinkkej
      Ikävä
      51
      1302
    8. Persut vajosivat pinnan alle

      Sosiaali- ja terveysministeri Kaisa Juuson (ps) tietämättömyys hallinnonalansa leikkauksista on pöyristyttänyt Suomen ka
      Maailman menoa
      196
      1259
    9. Hei, vain sinä voit tehdä sen.

      Only you, can make this world seem right Only you, can make the darkness bright Only you and you alone Can make a change
      Ikävä
      6
      1190
    10. Taasko se show alkaa

      Koo osottaa taas mieltään
      Ikävä
      26
      1177
    Aihe