Voiko netin sulkea, eihän kukaan muukaan siellä koko päivää lue tai kirjoittele?
Ystäväperheen ongelma, Keskusteluja lukiessa ahdistus käy sietämättömäksi, mikä neuvoksi?
12
111
Vastaukset
- Anonyymi
Jos ahdistus käy pahaksi näitä ketjuja lukiessa niin kannattaa sulkea internetselain. Sen jälkeen ottaa seinästä piuhat irti. Ahdistukseen on saatavilla myös apua kanta-hämeen sosiaali ja kriisipäivystyksestä tai hätänumerosta 112
- Anonyymi
Voikun ahdistaa.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Voikun ahdistaa.
Ahdistaako sinuakin
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ahdistaako sinuakin
Ahistaa niin hirveästi
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ahistaa niin hirveästi
Ei ole vitsailun aihe. Heillä on varmasti vaikee nyt. Säälin mutta ajattelen että itse keitetty.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ei ole vitsailun aihe. Heillä on varmasti vaikee nyt. Säälin mutta ajattelen että itse keitetty.
Niinpä
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Niinpä
Itse sotkusi selvitä
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Itse sotkusi selvitä
Moderaattori
Saako tähän keskusteluun kirjoittaa mitään?
Jos saa kirjoitan seuraavaa
Ottakaahan rauhallisesti, uudet asiakkaat löytyy kyllä. - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Moderaattori
Saako tähän keskusteluun kirjoittaa mitään?
Jos saa kirjoitan seuraavaa
Ottakaahan rauhallisesti, uudet asiakkaat löytyy kyllä.Varmasti ahdistus on kova kun lukee omat tekemiset täältä... Ja mitä siitä on seurannut... Tutkinta
- Anonyymi
Ihmettelen kovasti, että parjaajaa itseään omat kirjoitukset ahdistaa? Myötähäpeää toki tunnen, mutta onko itsellesi noussut myös häpeän tunne?
Ketjusta on poistettu 20 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
1 Eurolla 35 euroa, 1.5x minimikerroin, 0x kierrätys ja minimitalletus vain 5e!
Noniin nyt pamahti sitten VB:ltä älyttömän kova tarjous ensitallettajille. Euron panoksella 35 euroa jos kokkishown voit12701Jos ottaisit yhteyttä, näyttäisin viestin kaikille
Yhdessä naurettaisiin sulle. Ymmärräthän tämän?1581321Heikki Silvennoinen ( Kummeli)
Kuollut 70-vuotiaana. Kiitos Heikille hauskoista hetkistä. Joskus olen hymyillyt kyynelten läpi. Sellaista se elämä on491155- 1271018
Mikä saa ihmisen tekemään tällaista?
Onko se huomatuksi tulemisen tarve tosiaan niin iso tarve, että nuoruuttaan ja tietämättömyyttään pilataan loppuelämä?207990Hyvää huomenta 18. luukku
Hyvää keskiviikkoa. Vielä pari päivää ja sitten on talvipäivänseisokki. 🎄🌌❄️😊❤️223974Aivosyöpää sairastava Olga Temonen TV:ssä - Viimeinen Perjantai-keskusteluohjelma ulos
Näyttelijä-yrittäjä Olga Temonen sairastaa neljännen asteen glioomaa eli aivosyöpää, jota ei ole mahdollista leikata. Hä18956- 42889
Kauanko valitatte yöpäivystyksestä?
Miks tosta Oulaisten yöpäivystyksen lopettamisesta tuli nii kova myrsky? Kai kaikki sen ymmärtää että raha on nyt tiuk297885- 72875