Voiko netin sulkea, eihän kukaan muukaan siellä koko päivää lue tai kirjoittele?
Ystäväperheen ongelma, Keskusteluja lukiessa ahdistus käy sietämättömäksi, mikä neuvoksi?
12
129
Vastaukset
- Anonyymi
Jos ahdistus käy pahaksi näitä ketjuja lukiessa niin kannattaa sulkea internetselain. Sen jälkeen ottaa seinästä piuhat irti. Ahdistukseen on saatavilla myös apua kanta-hämeen sosiaali ja kriisipäivystyksestä tai hätänumerosta 112
- Anonyymi
Voikun ahdistaa.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Voikun ahdistaa.
Ahdistaako sinuakin
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ahdistaako sinuakin
Ahistaa niin hirveästi
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ahistaa niin hirveästi
Ei ole vitsailun aihe. Heillä on varmasti vaikee nyt. Säälin mutta ajattelen että itse keitetty.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ei ole vitsailun aihe. Heillä on varmasti vaikee nyt. Säälin mutta ajattelen että itse keitetty.
Niinpä
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Niinpä
Itse sotkusi selvitä
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Itse sotkusi selvitä
Moderaattori
Saako tähän keskusteluun kirjoittaa mitään?
Jos saa kirjoitan seuraavaa
Ottakaahan rauhallisesti, uudet asiakkaat löytyy kyllä. - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Moderaattori
Saako tähän keskusteluun kirjoittaa mitään?
Jos saa kirjoitan seuraavaa
Ottakaahan rauhallisesti, uudet asiakkaat löytyy kyllä.Varmasti ahdistus on kova kun lukee omat tekemiset täältä... Ja mitä siitä on seurannut... Tutkinta
- Anonyymi
Ihmettelen kovasti, että parjaajaa itseään omat kirjoitukset ahdistaa? Myötähäpeää toki tunnen, mutta onko itsellesi noussut myös häpeän tunne?
Ketjusta on poistettu 20 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Ja taas ammuttu kokkolassa
Kokkolaisilta pitäisi kerätä pois kaikki ampumaset, keittiöveitset ja kaikki mikä vähänkään paukku ja on terävä.806552- 1486087
Helena Koivu on äiti
Mitä hyötyä on Mikko Koivulla kohdella LASTENSA äitiä huonosti . Vie lapset tutuista ympyröistä pois . Lasten kodista.5013916Ovatko naiset lopettaneet sen vähäisenkin vaivannäön Tinderissa?
Meinaan vaan profiileja selatessa nykyään valtaosalla ei ole minkäänlaista kirjoitettua tekstiä siellä. Juuri ja juuri s1232371- 421539
Suomi vietiin Natoon väärin perustein. Viides artikla on hölynpölyä. Yksin jäämme.
Kuka vielä uskoo, että viides artikla takaa Suomelle avun, jos Suomeen hyökätään. Liikuttavasti täällä on uskottu ja ved4201458- 741265
Sydämeni on sinun luona
Koko ajan. Oli ympärilläni ketä oli niin sinä olet vain ajatuksissa ja tunteissa. En halua muiden kosketusta kuin sinun471094Jatkuva stressitila
On sinun vuoksesi kun en tiedä missä mennään mutta tunteeni tiedän ainoastaan611076Trump ja Venäjä
Huomasitteko muuten... Käytännössä ainoat valtiot, joille Trump EI eilen asettanut typeriä tariffejaan, olivat Venäjä ja1431033