Voiko netin sulkea, eihän kukaan muukaan siellä koko päivää lue tai kirjoittele?
Ystäväperheen ongelma, Keskusteluja lukiessa ahdistus käy sietämättömäksi, mikä neuvoksi?
12
105
Vastaukset
- Anonyymi
Jos ahdistus käy pahaksi näitä ketjuja lukiessa niin kannattaa sulkea internetselain. Sen jälkeen ottaa seinästä piuhat irti. Ahdistukseen on saatavilla myös apua kanta-hämeen sosiaali ja kriisipäivystyksestä tai hätänumerosta 112
- Anonyymi
Voikun ahdistaa.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Voikun ahdistaa.
Ahdistaako sinuakin
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ahdistaako sinuakin
Ahistaa niin hirveästi
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ahistaa niin hirveästi
Ei ole vitsailun aihe. Heillä on varmasti vaikee nyt. Säälin mutta ajattelen että itse keitetty.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ei ole vitsailun aihe. Heillä on varmasti vaikee nyt. Säälin mutta ajattelen että itse keitetty.
Niinpä
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Niinpä
Itse sotkusi selvitä
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Itse sotkusi selvitä
Moderaattori
Saako tähän keskusteluun kirjoittaa mitään?
Jos saa kirjoitan seuraavaa
Ottakaahan rauhallisesti, uudet asiakkaat löytyy kyllä. - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Moderaattori
Saako tähän keskusteluun kirjoittaa mitään?
Jos saa kirjoitan seuraavaa
Ottakaahan rauhallisesti, uudet asiakkaat löytyy kyllä.Varmasti ahdistus on kova kun lukee omat tekemiset täältä... Ja mitä siitä on seurannut... Tutkinta
- Anonyymi
Ihmettelen kovasti, että parjaajaa itseään omat kirjoitukset ahdistaa? Myötähäpeää toki tunnen, mutta onko itsellesi noussut myös häpeän tunne?
Ketjusta on poistettu 20 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Ymmärrän paremmin kuin koskaan
Roikut kädessäni ja vedät puoleesi. Näen kuitenkin tämän kaiken lävitse ja kaikkien takia minun on tehtävä tämä. Päästän475146- 3261918
Nainen, se auttaisi jo paljon minua
tuskissani, jos tunnustaisit sinulla olevan tunteita, vaikka et haluaisikaan suhdetta. Olisi upeaa tietää, että olen sin1131838Anja ja Janne
Eli nämä kosulan manipellet sai raploojan tubetuksen loppumaan,sitten selitellään uusimmalla videolla ettei heillä ollut701517Tässä epämiellyttävä totuus
Sinä olet henkisesti sairas ja se on epämiellyttävä totuus jota välttelet ja jota et halua kuulla sanottavan. Sinä elät681467- 811214
Elämäni rakkaus
Miten hirveästi haluaisin olla lähelläsi, halata sinua ja kuiskata monta kertaa, että rakastan sinua. Hyvää yötä! Mieh321213- 361056
- 421035
Mikä sinussa on parasta
Olet sellainen ihana kokonaisuus, että en löydä huonoa juttua. Mutta siis parasta. Tarmokkuus, pitkäjänteisyys, kädet, ä21984