Lauantaina ,14.5. ,on lämmin ja aurinkoinen
päivä ,koska silloin pidetään miitti
ravintola-Passionin terassilla klo. 17 -->
ja sinne sopii saapua nauttimaan hauskasta
seurasta ja virvoittavista juomista!!
Eli KAIKKI TERVETULOA !!!
Tampere-huoneen miitti...
18
9560
Vastaukset
- n.i.n.n.i
Miks kaikki miitit on aina rafloissa?
Kaikkia ei huvita istua kapakoissa.
Kaikki ei pääse edes kapakoihin sisälle,
ku ikä ei riitä,vaikka silti haluis nähdä
chatti-väkee. - TT30
ME ollaan mukana :)
loistava idea kukahan tänkin keksi ;) meikä mukana ihan vaan teidän kiusaks
- unique82
Tulossa ollaan!:) Ja puistoilemaan kans jos sää sallii.:)
...taulapää saapuu tai ei...Luultavasti ei, mutta ehkä jopa kenties mahdollisesti juu taikka nöy
- Riku831
Juuh, ja melki pieni viaton otunen tuonkin asian ymmärsi...Hyväntahtoinen hölösuu...juuhu...Mii ei ymmärrä...*tapiti*
Riku831 kirjoitti:
Juuh, ja melki pieni viaton otunen tuonkin asian ymmärsi...Hyväntahtoinen hölösuu...juuhu...Mii ei ymmärrä...*tapiti*
...aina ei voi voittaa, ei ees joka kerta
- mana82m
Tarkoituksellisesti olisi kenties tulemisen kannalla edellisen jättäessä välihin..
Saaneepi nähä jos muistanee kaikenmoisen sekamelksan keskel.. aikamoinen kiiruskuukausi siitäkin taasen..:D
MUT kaikista parhaionta on,että tämä vuosi on kaikesta huolimatta tulokseltaan parhain edellisiin nähen..
:) kaippa tuikiakin saanee messiin.. jos oikein kovasti vikittelee..
:P - PörröpääN21
Mä olen messissä
Pääsen kyllä vasta 17 töistä mutta ehtiihän sitä sittenkin vielä. Vielä kun tietäisi missä semmoinen rafla on. :) - asterix-76
Jaaha, jotta miitti. Tilannehan on sitten muuten sellainen, että joko tuun tai en tuu...
- Neiti-Etsivä
samana päivänä järjestetään myös likkojen lenkki,jossa on mm. Scandinavian Hunks ja Jean S.esiintyjinä.Vaikka kyllähän meillä riittä silmänruokaa näissä omissakin pojissa.Ihan vinkkinä toi vaan tossa... Ja jos joku kaipaa lenkistä lisätietoo,niin osote on: http://www.likkojenlenkki.fi
- josii81
Kummanko ottaa,Jean S:n vai sättipojat;)) Ei ku kai mä ilmaannun paikalle...ehkä :P
- Neiti-Etsivä
josii81 kirjoitti:
Kummanko ottaa,Jean S:n vai sättipojat;)) Ei ku kai mä ilmaannun paikalle...ehkä :P
Ota molemmat!! =D
- Kielimies41Tre
Onhan näitä kaikenmaailman zaanässiä ja hankseja, mut passionissa on ihan oikeita miehiäkin ;)
voi rähmänpelivermeet..
ja mulla on koulutusta helssinkissä..
en saata tulla vaklaileen.. =(
t.ruonansuulla- justiina82
uskaltaisinkohan tulla?? hm..kiinnostais kovasti.
- Lissu
Jos ei heilaa Helluntaina, ei koko kesänä !!!
- darkrose
pitäisköhä sitä raahata perseesnsä vihdoin ja viimein miittiin..aina on jääny tulematta syystä tai toisesta.. hmm..öö :)
Ketjusta on poistettu 39 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Ja taas ammuttu kokkolassa
Kokkolaisilta pitäisi kerätä pois kaikki ampumaset, keittiöveitset ja kaikki mikä vähänkään paukku ja on terävä.726298- 1385692
Helena Koivu on äiti
Mitä hyötyä on Mikko Koivulla kohdella LASTENSA äitiä huonosti . Vie lapset tutuista ympyröistä pois . Lasten kodista.4743542Ovatko naiset lopettaneet sen vähäisenkin vaivannäön Tinderissa?
Meinaan vaan profiileja selatessa nykyään valtaosalla ei ole minkäänlaista kirjoitettua tekstiä siellä. Juuri ja juuri s1131944- 391331
Suomi vietiin Natoon väärin perustein. Viides artikla on hölynpölyä. Yksin jäämme.
Kuka vielä uskoo, että viides artikla takaa Suomelle avun, jos Suomeen hyökätään. Liikuttavasti täällä on uskottu ja ved3871310- 681118
Sydämeni on sinun luona
Koko ajan. Oli ympärilläni ketä oli niin sinä olet vain ajatuksissa ja tunteissa. En halua muiden kosketusta kuin sinun471014Trump ja Venäjä
Huomasitteko muuten... Käytännössä ainoat valtiot, joille Trump EI eilen asettanut typeriä tariffejaan, olivat Venäjä ja110952Jatkuva stressitila
On sinun vuoksesi kun en tiedä missä mennään mutta tunteeni tiedän ainoastaan54920