Nyky yhteiskunta on täynnä tota kikyä?
Minä tollo en edes tiennyt mitä toi kirjainjärjemä edes sisälsi.
Kilpailukyky on minulta jäänyt kaiketi sinne viimeiselle rastille,jolloin suunnistin ja
kompassi näytti suunnan.
Suuntavaisto on joskus kadoksissa.Useimmiten suuntautuu,jollei lähibaariin,tai hautausmaalle
Kilpailukyky palsta parenmuudesta.
7
173
Vastaukset
- Anonyymi
Älä välitä, en minäkään tiedä mitä kiky on. Luusisin että jotain kivaa kyytiä.
Aivan mieletön mesta.
Todella ei voisi sanaseppokaan paremmin ilmaista tota,että kivalta tuntuu,näin ensi näkemältä.
Ja mennäänkö teille,vai meille.
Kiitos,mahtava alku- Anonyymi
rituliini_38 kirjoitti:
Aivan mieletön mesta.
Todella ei voisi sanaseppokaan paremmin ilmaista tota,että kivalta tuntuu,näin ensi näkemältä.
Ja mennäänkö teille,vai meille.
Kiitos,mahtava alkuJos mentäisi teille, kun sinulla on se rantasauna. Minä toisin saunakaljat.
Anonyymi kirjoitti:
Jos mentäisi teille, kun sinulla on se rantasauna. Minä toisin saunakaljat.
Minä koin eilen kilpailukykyni aivan alaarvoiseksi hirvikärpäsiä vastaan.
Voi hitsinhitsi,että niitä peijoonia on aivan mielettömästi.
Parikymmentä olin keittiöntiskipöydän lavuaarista päästänyt kokemaan hukkumiskuoleman ja ajattelin,että nyt alkaa seesteinen ilta.
Ei alkanut,niitä alkoi ilmestyä pitkistä hiuksistani alvariinsa ja päänuppi on täynnä pahkuroita.
Eikö nekin paholaiset tulleet aikoinaan tuolta itänaapurista?
Olisiko se tietenkin,että pienmpi paha noi hirvikärpäset?
No se oli tätä aman mietintää rajanaapureista...rituliini_38 kirjoitti:
Minä koin eilen kilpailukykyni aivan alaarvoiseksi hirvikärpäsiä vastaan.
Voi hitsinhitsi,että niitä peijoonia on aivan mielettömästi.
Parikymmentä olin keittiöntiskipöydän lavuaarista päästänyt kokemaan hukkumiskuoleman ja ajattelin,että nyt alkaa seesteinen ilta.
Ei alkanut,niitä alkoi ilmestyä pitkistä hiuksistani alvariinsa ja päänuppi on täynnä pahkuroita.
Eikö nekin paholaiset tulleet aikoinaan tuolta itänaapurista?
Olisiko se tietenkin,että pienmpi paha noi hirvikärpäset?
No se oli tätä aman mietintää rajanaapureista...Kyllä ne idästä tulivat.
Täällä on ollut harvinainen kesä. Hyttysiä ei ole juurikaan näkynyt.
Metsässä olen marjastanut ja silloin tällöin 1-2 hirvikärpästä tavannut.
Metsästä tullessani menen kyllä aina terassille ja taivutan pääni laidan yli ja tiheällä kammalla järjestelmällisesti kampaan.
Pari on löytynyt päästä tänä syksynä.
Se on joku valkuaisaine niiden puremassa, mikä aiheuttaa ne paukamat ja kutinan. Synnyttää allergisen reaktion.
Itselläni silloin vuosia sitten, kun niitä alkoi olemaan paukamat kutisi jouluun asti.
Vissiin tottunut, kun ei enää tule kamalia paukamia.Eliaana kirjoitti:
Kyllä ne idästä tulivat.
Täällä on ollut harvinainen kesä. Hyttysiä ei ole juurikaan näkynyt.
Metsässä olen marjastanut ja silloin tällöin 1-2 hirvikärpästä tavannut.
Metsästä tullessani menen kyllä aina terassille ja taivutan pääni laidan yli ja tiheällä kammalla järjestelmällisesti kampaan.
Pari on löytynyt päästä tänä syksynä.
Se on joku valkuaisaine niiden puremassa, mikä aiheuttaa ne paukamat ja kutinan. Synnyttää allergisen reaktion.
Itselläni silloin vuosia sitten, kun niitä alkoi olemaan paukamat kutisi jouluun asti.
Vissiin tottunut, kun ei enää tule kamalia paukamia.Se on tämän kuivan kesän siunaus,ettei ole itikoita.
Ne nimenomaan tarvitsevat vettä,siis ojissa olevaa vettä.
Voi Eliaana kuinka onnellinen saat olla,onnellinen lähes ilman hirvikärpäsiä.
Minusta noi hirvikärpäset ovat syntyneet nyt,koska keräsin mustikoita kuukausi sitten ja ei niitä silloin ollut.
Itikoista ei todellakaan ole haittaa ollut.
Voi se minun Jämsänäijäni,rengastettu selkälokki
alkoi viikko sitten paluumuuttonsa Niilille.
Arja Havakka lauloi aamulla Lokki biisin radiossa,kyllä kyynel herahti silmäkulmasta.
Yli kaksikymmentä vuotta on kestänyt tämä rakkaussuhde .
On se nähtävissä meistä molemmista,että ikälisiä on tullut,mutta sen linnun uskollisuus
on jotain joka koskettaa.
höpsähtänyt ama
- Anonyymi
Viimeinen kiky testi jäi 1967 syksyyn. Sen jälkeen on tapahtunut vain ajoittaista suhteellista vertaamista eivätkä sen tulokset ole viime vuosina olleet hurrattavia. Pelkkää tantumista eikä kiky yritys auttaisi yhtään.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1291343
- 100861
- 75693
- 50577
Koillis motor
Kyllä on mennyt palvelu alas ku lehmänhäntä, sovitut asiat ja luvatut soitot pitää hoitaa eikä tehä oharia, täysin tumpa12493ABC: n kahvilan uusi nimi matkimalla
Kahvia ja virvokkeita myytiin aikoinaan ÄKKI-VANNIN KAHVILASSA Haapavedellä ja paikalliset sanoivat sitä haussia "Tuhann40474Kylillä ei ole näkynyt? Missä luuraat nainen?
Olisit soittanut mulle nainen. Oltais voitu nähdä vaikka laavulla. Miksi pelkäät minua? Eihän siinä ole mitään järkeä. m153441Tehdäänkö tänään toiveista totta?
Poikkea tänä illasta siinä lähellä ja annetaan silmien puhua ja sen jälkeen puhu sinä lopulta mitä ajattelet..30407- 25381
Rydman sivuutti mutupohjalta asiantuntija-arviot tutkimusrahoitusta myönnettäessä
Onko Rydman sopiva tai kykenevä toimimaan ministerinä? Ei ole. Ministerit ovat joutuneet puhuteltaviksi vähemmästäkin;174372
