Millainen piiskausfantasia

Anonyymi

Ehkä yleisin fantasia joka mainitaan piiskauksen yhteydessä on opettaja vs oppilas. Minua ei sellainen asetelma houkuta. Silloin kun kuvittelen itselleni piiskaajan, niin valitsen seuraavista:
- armeijasta joku roteva ryhmyri , alikessu tai kessu
- pystyvä poliisimies
- urheilijoista keihäänheittäjä on hyvä
- amerikkalainen musta mies, joka on iso ja vahva
- kotimaisella maalaistalon riskillä isännällä on myös piiskaamisen taito tallella
- hyviä miehiä löytyy myös kun hakee netistä valokuvia "beefy man"-haulla
Vaikka olen jo keski-ikäinen, niin saatan kuvitella piiskaajaksi 16-vuotiaan mielikuvituspojan, joka on niin voimissaan, että pystyy minut väkisin piiskaamaan, siinä kiehtoo tuo häpeän määrä, kun ei pärjää noin nuorelle kaverille

27

3268

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Varmin tapaus porukanpiiskaus. Siinä ei ole mitään mahdollisuutta säästyä piiskan saamiselta, jos porukka päättää piiskata. Toiset pitää kiinni, kun toiset riisuu ja piiskaa.

    • Anonyymi

      Häpeä on kyllä suurempi, jos yksi mies pystyy itsekseen hoitamaan koko homman.

      • Anonyymi

        Sinähän sen tiedät millaisen häpeän olet kokenut.


      • Anonyymi

        Kyllä se häpeä tulee silloinkin, kun joutuu leikkikaluksi miesporukalle. Mutta jos on fantasia yksilön tekemänä, niin sehän siinä tietysti kiinnostaa. Laitoin vain oman fantasiania aloitukseen. Enkä oikeastaan fantasioi mistään häpeästä, vaan siinä on jotain muuta. Kun viedään, eikä voi muuta kuin vikistä, niin se on silloin siinä.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Sinähän sen tiedät millaisen häpeän olet kokenut.

        Jos kaikki asiat menisivät huonoimman kaavan mukaan, niin saattaisi käydä niin, että sitä ei kestäisi. Tässä luettelossa on malliksi muutama asia, jotka saavat häpeän kasvamaan:
        * piiskaaja olisi joku inhottava tyyppi
        * hän pystisi piiskaamaan sinut yksin
        * hän näkisi intiimit paikkasi
        * hän kertoisi tapahtuneesta muille
        * joku olisi näkemässä toimituksen
        * piiskaaja olisi saman kokoinen ja saman ikäinen kuin sinä
        * sinulta pääsisi itku kesken piiskauksen
        * sinä joutuisit tottelemaan häntä piiskauksen jälkeen
        * piiskaus olisi rangaistus jostakin sinun töppäilystä

        Normaali tapauksessa häpeän lista pysähtyy melko lyhyeen. Lapsena häpesi sitä, että piiskattiin niin, että pääsi itku. Jos vain läimäistiin kämmenellä pakaroille, mutta ei päässyt itku, niin se ei haitannut.

        Murrosiässä alkoi hävettää se, että joku piiskasi paljaan pyllyn, eikä itse pysty estämään sitä. Sama syy päällimmäisenä aikuisenakin, piiskaaja pitelee sinua kuin pikkupoikaa, etkä voi sille mitään.

        Sitä en tiedä, kuinka moni piiskaa haluavista edes ajattelee tuota häpeää. Minulle häpeä on tiettyyn rajaan asti tärkeä asia. Tosin en tiedä, kuinka selkäsaunan voisi saada ilman häpeää.


    • Anonyymi

      Onko se sitten sillä lailla, että häpeä on kaiken A ja O? Ja mistä moinen häpeämisen tarve on syntynyt?

      • Anonyymi

        Varmaankin kasvatuksesta. On taottu kaaliin, että suomalainen mies ei itke. On käsketty pitämään puolensa. Pilkan kohteeksi on joutunut, jos on hävinnyt tappelussa. Kaikki jukiset puheet aiheesta selkäsauna on syönyt itsetuntoa. Ainakin itse uskon häpeän syntyneen noin.


      • Anonyymi

        Kyllä se häpeä on syntynyt ihan kokemuksesta. Ihan pienenä piiskan saamista piti luonnolisena asiana. Mutta mitä vanhemmaksi on tullut sen enemmän se hävettää. Isällä oli taito hyppysissä, hän tiesi tarkkaan mitä juopotteleva teini tarvitsee. Haetaan notkea vitsa, pojalta pylly paljaaksi ja huoltajan polville poikittain. Kivun olisi kestänyt, mutta häpeä mursi mielen ihan itkuun asti. Tuvassa piiskaus tapahtui, tilanteen näki jokainen läsnäolija.

        Tupakoinnista ja viinasta oli piiskaus luvattu. Itse piti mennä 17-vuotiaana kokeilemaan, mitä siitä seuraisi. Karkuun ei oikein kehdannut lähteä, vaikka tiedossa oli varma selkäsauna isä polvella.

        Näin meillä mentiin 60-luvulla.


    • Anonyymi

      Olen töpeksinyt ja joudun erään järeän luokan ukon rangaistuslistalle. Tiedän, että mitään hyvää ei seuraa, kun hän tulee hakemaan minua. Tulija nappaa minua kauluksesta kiinni ja lähtee taluttamaan. Olen melkein ilmassa, hänen kättään en saa irti takistani, muta mitään muutakaan e tohdi yrittää, kunnes tajuan tarttua ulkoportaalla kaiteeseen. Vastustajani hellittää otteensa, mutta sieppaa pääni kainaloonsa ja minun on mentävä sinne, minne pääni viedään. Kohta olen auton takapenkillä. Vaikka tiedän mitä on tulossa, niin karata en tohdi.

      Auto pysähtyy tutun talon pihaan ja minut napataan autosta poikittain hänen hartioilleen marssi kohti rantasaunaa alkaa. Matkalla taitetaan mukaan hyvä pajunoksa. Hän istahtaa rantasaunan penkille ja vääntää minut selälleen syliinsä. Kauaa häneltä ei kulu ja housuni on nilkoissa. Nopealla liikkeellä hän pyöräyttää minut mahalleni ja vasen käsi nappaa minut otteeseen ja silloin tajuan, että vieläkään en voi tehdä mitään. Alkaa ensimmäinen pehmitys jonka jälkeen saan puhua suuni puhtaaksi, jos jokin selostuksessani haiskahtaa epäilyttävältä niin vitsa laulaa taas.

      Lopuksi julistetaan tuomio, se voi olla piiskasauna, joka pannaan heti käytäntöön.

      Suunnilleen näin lapsuudessani hoidettiin meidän kylässä isompien poikien piiskaus. Kylässä oli yksi iso riski mies johon luotettiin ja jota toiset pelkäsivät.

    • Anonyymi

      Ilmeisesti piiskaleikkejä on kahta perustyyppiä. On sellaiset tyypit, jotka haluavat kuritusta kivun vuoksi. Toinen porukka on ne, jotka haluavat nauttia piiskaamisesta häpeän vuoksi.

    • Anonyymi

      Miten tämä liittyy kategoriaan "seksinovellit"?

    • Anonyymi

      Masterin roolissa. Olen umpihetero mutta fetissini on alistaminen, mieluummin naisten mutta halukkaat miehetkin menevät.
      Väännän hepun vatsalleen vuoteelle tai lattialle.
      Sidon kyynärvarret ja ranteet selän taakse. Työnnän jalkateräni suudeltavaksi. Ku n ei maistu niin raippaa, vaikkapa käsillä olevaa, paksua köyttä pakaroille sen verran, että alkaa maistumaan.
      Kookkaan koiran panta kaulaan. Kohde pystyyn ja liekasta vetäen sohvan selkänojalle takamus pystyyn. Pehmitys nöyräksi.
      Ääntely on sitä luokkaa, että suuhun vaimennin. Minulla on mukana pallokapula mutta tarkoitukseen kelpaa vaikkapa myttyyn pyöritelty nilkkasukka ja ilmastointiteippi.
      Talutus makuuhuoneeneen. Sidonnan täydennys "sammakkoasentoon" takamus pystyyn.
      Fibralla kohteen eturauhasen härnäys lähelle kriittistä pistettä.
      Äijä kyljelleen, ranteiden vapauttaminen joten nyt kohde ylettyy siittimeensä ja takamusta piiskaten pakotan hänet runkkaamaan.

      Olen huomattavalta osin toteuttanut tuon mutta nainen on kohteena paljon kiihoittavampi.

      • Anonyymi

        Olipa mahtava esitys! Tuollaisia pystyviä tekijöitä tarvitaan lisää, ei jäänyt pienintäkään epäilystä, ettetkö sinä pysty tekemään minusta kiltin pojan.


      • Anonyymi

        Hyvän kuulloista toimintaa tuollainen väkisintouhu, mutta kyllä sen kurittajan mielestäni pitäisi myös ymmärtää mitä miehelle voisi muutakin tehdä, kuin vain kurittaminen. Pitäisi olla bi, jos molemmat käy käsiteltäväksi.


      • Anonyymi

        Jos minä "joutuisin" sinun käsittelyyn, niin arvaapas mitä minä sanoisin sinulle lopuksi?
        ( Olen muuten nykytermein sanottuna miesoletettu.)


    • Anonyymi

      Minun fantasiani on, että poliisi, painija tai joku muu riski mies ottaisi minut sellaiseen pihtiin etten pystyisi yhtään estämään hänen aikeitaan. Sitten hän vitsalla miehekkään rauhalliseen tahtiin käsittelisi paljaat pakarani.

    • Anonyymi

      Olen elänyt tähän asti uskossa, että haluan miehen piiskaavan minut ja sen miehen pitäisi pystyä tekemään sen yksin, vaikka minä hoikka mies yritänkin estää toimituksen. Kuitenkin minä pelkään piiskauksen tuomaa kipua, enkä osaa oikein kuvitella miltä se tuntuu, kun aikuinen mies piiskaa.

      Netissä surffailen etsien videoita, joissa riski lihaksikas mies piiskaisi vastaan rimpuilevan ruipelon miehen. Jos piiskaaja on beefy ja hänellä pullistelee komeat hauikset, niin minä olen aivan kuumana. Minua ei kuitenkaan innosta kenenkään pyllyt riekaleiksi hakkaamisen näkeminen. Minua kiinnostaa piiskaajan voimat, jolla hän pystyy piiskattavan alistamaan ja kipua lisäämällä pakottaa kuritettavan katumuksen tielle.

      Minun fetissini taitaakin olla voimakkaat miehet ja voimansa he todistavat piiskaamalla. Muistan nuoruudestani ainakin kaksi kertaa, kun pari vuotta vanhempi veli piiskasi minut, jo silloin minulle oli ainut asia koko selkäsaunasta sen ihmettely, että miten veljellä voi olla noin pirusti voimaa.

      Minun on mahdollista saada erektio muutenkin kuin piiskaamisesta. Siihen riittää, jos joku antaa minulle lumipesun, pistää hartiani mattoon, laittaa minulle käsiraudat tai kantaa minut pihalle jäähtymään tai muulla tavalla todistaa olevansa minua voimakkaampi. Melkoiset sätkyt olen saanut myös siitä kun yksi kaveri laittoi minut jätepaperilaatikkoon ja istui itse kannelle. Piiskaaminen on noista menetelmistä houkuttelevin ilmeisesti siksi, että mikään muu temppu ei vaadi niin paljon voimaa.

      Olenkohan maailman ainoa mies, jolla on fantasiana voimakkaat miehet?

    • Anonyymi

      Piiskaaja olisi ikäiseni poika, joka olisi niin voimakas, että saisi minut oikeasti piiskattua. Tietenkin se tuntuisi sen mahtavammalta, jos piiskaaja olisi kanssani saman kokoinen.

      • Anonyymi

        Olisi hienoa päästä katselemaan, kun mies piiskaa toisen miehen. Ensin käytäisiin pitkä kamppailu painimalla, kunnes toinen olisi aivan sippi. Sellainen uupunut kaveri tiukkaan pihtiin pylly paljaaksi ja kohtuullisesti piiskaa niin kauan, että piiskattava suostuu vahvemman ehtoihin. Esim. hän joutuu keksimään piiskaajastaan kymmenen hyvää ominaisuuta. Jos hän ei suhtaudu aiallisesti hommaan, niin silloin lisää piiskaa.


    • Anonyymi

      Minä haluaisin koko kurituspaketin.
      Homma alkaisi siitä, että piiskaaja juoksisi minut kiinni, ja veisi piiskauspaikalle kantaen, korvasta taluttaen tai ottamalla pääni kainaloonsa ja minun olisi pakko seurata mukana. Matkalla hän voisi tentata minua rangaistuksen syistä ja kuvailisi vielä miten minun tulee käymään.

      Seuraavana hän ottaisi minulta housut nilkkoihin ja kaataisi minut syliinsä mahalleni ja vangitsisi minut vasempaan kainalonsa. Voimaa hänellä olisi niin paljon, että minun on aivan turha yrittää karkuun. Koska hän on minuun verrattuna paljon riskimpi, niin hänellä ei ole kiire, vaan hän käyttää kämmentään rauhalliseen tahtiin. Vähitellen minun on tunnustettava itselleni, että omin voimin en tästä selviä, vaan minun on ryhdyttävä neuvottelemaan. Lopulta yhteinen linja löytyy ja hän päästää minut. Mutta vielä hän ilmoittaa, että jos aihetta löytyy, niin hän piiskaa minut uudestaan ihan koivuvitsalla ja se sattuu paljon enemmän kuin hänen kouransa.

      Omat tunteeni on myrskyisät, takapuoli on kuuma ja punainen kuin saunan kiuas. Hävettää, etten päässyt juosten karkuun, vaikka olen nuorempi. Hävettää myös, etten missään vaiheessa pystynyt todelliseen vastarintaan. Ihailen ja pelkään hänen voimiaan, mutta silti minusta on mukava olla nöyrä poika hänen edessään. On hienoa kuulua tuollaisen miehen jengiin ja jossain syvällä toivon, että itsekin muutun enemmän hänen kaltaisekseen. Haluaisin kertoa jollekin, millainen mies hän on, mutta en kehtaa sanoa mistä minä hänen voimansa tietäisi.
      Yllättäen hän kysyy minulta:
      - Taisit tykätä?
      Vähän minua jäi nolottamaan oma vastaukseni:
      - Oot sinä pirun riski mies.
      - Sinä olet tuollainen hintelä kaveri, helppo sinut on piiskata.
      - Ei nyt sentään joka mies sitä tee.
      - Ei tietenkään kaikki, ainoastaan ne joilla on aihetta siihen.
      Sitten hän nauroi, sieppasi pääni kainaloonsa, hieroi päälakeani rystysillään ja sanoi jotakin piiskaamisesta, mutta siitä en saanut selvää, sillä korsissani jymisi hänen kehonsa liikkeet.

      • Anonyymi

        Kyllähän siitä seurasi melkoinen tunnemyrsky, kun oli kunnolla piiskattu. Teki mieli pistää hyrskyn myrskyn, mutta kun ei tohtinut. Häpeä oli myös melkoinen. Jos piiskaaja oli mies, niin minulla ainakin ihailu pukkasi pintaan, vaikka sellaiset tunteet pyrki salaamaan. Mutta loppujen lopuksi ihailu oli tärkein asia, mikä piiskauksesta jäi jälkeen. Itse teininä ollessa pidin miehen tärkeimpänä ominaisuutena voimaa. Nostelin omatekoisia painoja ja harrastin voimailua, esikuvani oli isä ja veljet. Uskoin että kohta olen veljien veroinen voimiltani. Ollakseni enemmän aikuinen tein jonkin typeryyden ja isä piiskasi minut veljien nähden. Hävetti ja suututti, että isä nosti tuolla tavalla veljeni aikuisten kastiin.

        Piiskan saamista pidettiin melkoisen kovana rangaistuksena, mutta minä sen salassa hyväksyin. Ajattelin, että mies tekee ja vastaa itse seurauksista. Enkä varmasti koskaan tuominnut piiskaamista kasvatuskeinona.


    • Anonyymi

      Häpeä on ihanaa kun tietää piiskaajan vievän sinut vuoteesen ja saat imeä hänen kalunsa.

    • Anonyymi

      Fantasioiden kohteena on minulla teini-ikäinen kaveri, joka on saanut syntymälahjana huomattavat voimat ja niitä hän on terästänyt vielä salilla.

      Kun minä töppäilen, niin hän tulee tapaamaan minua vitsan kanssa ja ilmoittaa reilusti, että aikoo piiskata minut. Tiedän tarkkaan mitä se tarkoittaa ja miltä se tuntuu. Hän riisuu takkinsa, eikä T-paita yksin pysty kätkemään hänen voimiaan.
      - Tulepas poika tänne! hän sanoo.
      En mene. Hän laskee vitsan matalalle pöydälle ja tulee kohti. Salaman nopeasti hän tarraa minua ranteesta ja niskasta, puristus on luja, melkein parahdan, mutta onnistun huitenkin hillitsenään itseni. Tiedän olevani nakissa sellaisella miehellä, että hän vie tahtonsa läpi. Jos hän ei saa housujani alas ja pakaroita paljaaksi, niin hän voi repiä vaikka puukolla hankalat esteet. Niin hän on minulle vakuuttanut, mutta tähän asti hän on aina selvinnyt tilanteesta pelkällä lihasvoimalla. Puristusvoimaa ja vääntöä löytyy, minusta tuntuu, että olen aivan vessula jätkä.

      Tällä kertaa hän repii minulta housut tykkänään pois ja sen jälkeen hän nakittaa minut mahalleni syliinsä. Olen mennyttä, tästä tilanteesta en enää karkaa, paitsi jos pääsen sohvalta pystyyn ja nostan samalla 103 kiloa painavan miehen sylissäni ja vien pihalle. Kerkeän vielä riuhtomaan rannettani vapaaksi, ei onnistu. Yritän kieräytää itseni lattialle, hänen käsivartensa puristaa entistä lujemmin. Jaloilla sätkiminenkin lppuu siihen, että vitsa alkaa tanssia pakaroillani. Tulista on meno ja minua kaduttaa, että olen antanut hänelle luvan piiskata niin kunnolla, että minulta pääsee oikeasti parku. Piiskaaminen kestäisi tuskin 15 sekunttia, jos hän antaisi vitsaa lujalla kädellä alusta lähtien, mutta hän pitää taukoja ja nuhtelee minua samalla.

      Jos olisi häpeämittari, niin se kääntyisi melkoisella nopeudella kohti tappia. Tunnen pakaroillani, että seuraavalla vitsakierroksella pato murtuu. Ilmeisesti piiskaajakin tietää sen, sillä puheillaan hän saa minut ryhdistäytymään ja taas murtumiskohta siirtyy vähän kauemmaksi.

      Lopulta minä murrun itkuun, piiskaus loppuu, mutta hän ei päästäkkään minua otteestaan, vaan taputtelee ja sivelee pakaroitani ja juttelee rauhallisella äänellä. Siinä minua totutetaan häpeään. Nyyhkien, pakarat punaisena joudun makaamaan piiskaajani sylissä monta minuttia. Refleksin omaisesti yritän välillä nousta, mutta hän ei laske minua vapaaksi. Lopulta minusta alkaa tuntua, että me olemme yhtä ja samaa. Hän nauttii voimistaan ja minkin nautin niistä. Minä häpeän, että minut on nolosti piiskattu. Hänkin tuntee syyllisyyttä ja häpeää siitä. Me olemme kumpikin urhoja, minä otan vastaan rohkeasti sen mitä hän pystyy tarjoamaan.

      Lopulta hän laskee minut vapaaksi ja minä tietenkin ensimmäisenä katson, minkä näköinen piiskaajani on. Ei hätää, minun selkäsaunani on turvattu kymmeniksi vuosiksi eteenpäin. Vielä 6-kymppisenäkin hän pystyy minut varmasti piiskaamaan..

    • Anonyymi

      Oma haaveeni on, että veli minut vielä joskus oikeasti piiskaisi. Hän on yli satakioinen korsto ja kovakuntoinen. Toiveena on, että hän ottaisi minulta pyllyn paljaaksi ja sitten sellaiseen sidontaan, että saisi esteettä annettua monihaaraista koivupiiskaa. Kuritus saisi olla niin kova, että minä marisisin surkeasti löylytyksen aikana. Sitten joutuisin tiukkaan seurantaan, jos yhtään ryppyilisin, niin saisin vitsaa uudestaan.

    • Anonyymi

      TEHTÄVÄT MIESTÄMYÖYEN

      En ole mikään riski kaveri, minua se on aina ärsyttänyt. Nuorena minä välttelin sellaisia paikkoja, jossa kaveri nostelivat painoja, työnsivät kuulaa tai harrastivat muita voimalajeja. Sellaisessa tilanteessa olisin tietenkin jutunut näyttämään oman esitykseni naurettavin tuloksin. Omaa vuoroa ringissa valvottiin tiukkaan, ettei kukaan etuile. Mutta minut työnnettin heti kärkeen, jos saavuin paikalle. Kaikki nauttivat, kun minä korjasin nimiini viimeisen sijan.

      Meikäläisen elämä kulki sivuraidetta hissuksiin, vältellen kaikkia sellaista menoa, josta nuoret miehet tuntuivan nauttivan. Uudelle polulle lähtemisen muistan vallan hyvin, se tapahtui elukuussa pari viikkoa 16-vuotispäiväni jälkeen. Olimme pyörineet koko illan kylällä poikaporukassa. Rohkeimmat olivat jopa naukkailleet viinaa, niin Lassekin, joka oli meidän porukan alffa, ainakin omasta mielestään. Myönnän, että hän oli pitkä ja harteikas kaveri. Iso miinus tulee siitä, että hänellä oli huono viinapää.

      Lasse oli sen verran höyryissä, että me emme voineet kutsua ketään hakemaan. Eikä sitä muutenkaan voinut ketään pikkutunneilla herättää. Jonas kävi kuiskaamassa minulle, että katsoisin Lassen perään kotimatkalla. Ajattelin, että siinä ei katsomiset auta, jos noin iso mies menee jorpakkoon, niin ei sitä pelkällä katseella estetä eikä auteta.

      Marssimme kotikonnuille alkoi, Lassen taival oli 4km ja minulla kilsan pitempi. Kohta minä huomasin, että Lasse oli juonut änkyräviinaa. Joten päätin olla mahdollisimman vähäsanainen, etten ärsyttäisi ainkaan.

      Pian alkaisi koulu, minä menisin lukioon ja Lasse amiskaan, se tuntui ärsyttävän häntä tänään. Ja se, että olin niin koppava, etten suostunut edes puhumaan hänelle. Pidin turvallisuusväliä kaiken varalta, jos kaverini sattuisi ärtymään jostakin. Normaali oloissa olisi turvaväli vähintään kymmenen metriä, mutta tänään riittäisi varmaan vähempikin. Siinä me laahustimme kohti kotia, Lasse vasemmassa reunassa kiroillen vähän väliä. Eikä hän ilmeisesti ollut niin humalassa kun antoi ymmärtää. Hän käveli suoraa linjaa, eikä pysähdellyt turhaan. Minä marssintien oikeassa reunassa kokko ajan valppaana.

    • Anonyymi

      Piiskaajan pitäisi nyttää ja myös olla riski mes. Sen näköinen, että kaikille olisi selvää kuinka tällainen kukkakeppi saa piiskaa. Oikein notkeaa kivupiiskaa paljaalle pyllylle.

      Olen saanut muutaman kerran isän kädestä, mutta en koskaan vitsasta paljaalle, se kyllä harmttaa. Koivuvitsa lujassa miehen kourassa aikeuttaa minussa melkoisen myrskyn.

    • Anonyymi

      Minulla on kaksi veljeä, toinen on vanhempi kuin minä ja toinen nuorempi minua. Kumpikin niistä on minua suurempia ja myös voimakkaampia. Ja kumpikin heistä on opettenut minut tottelemaan vahvemman lakia.

    Ketjusta on poistettu 30 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Cynthia Woods

      😋😍😋😍😋😍😋😍😋 💋 ­­­N­­y­m­­­f­o­­m­­a­­a­­­n­i -> https://x18.fun/girl04372247#CynthiaWoods 🔞💋❤️💋❤️💋🔞�
      YIT-Yhtymä
      1
      14826
    2. Perustele miksi hän ei

      Ole sopiva sinulle
      Ikävä
      184
      1784
    3. Mikä oli nainen

      Paras yhteinen hetkemme niistä pienistä ja vähäisistä.
      Ikävä
      77
      1124
    4. Miksi sinulla, nainen

      On niin negatiivinen asenne minuun ja yleensäkin negatiivinen käsitys?
      Ikävä
      113
      1123
    5. Nainen, millainen tilanne oli

      kun huomasit ihastuneesi häneen oikein kunnolla. Missä tapahtui ja milloin
      Ikävä
      64
      1046
    6. Lakeisha Coleman

      🍑🍒🍑🍒🍑🍒🍑🍒🍑 💋 ­­N­y­­­m­f­­o­­m­a­­­a­n­­i -> https://x18.fun/girl08105348#LakeishaColeman 🔞💋❤️💋❤️💋🔞
      Synnytys
      0
      981
    7. Pamela Orr

      😋😋😋😋😋😋😋😋😋😋 🍒 ­­­N­y­­m­f­­o­­­m­a­­­a­­­n­­­i -> https://x18.fun/girl06055581#PamelaOrr 🔞❤️💋❤️💋❤️🔞
      Star Wars
      0
      980
    8. Allison Queen

      🍒🍑🍒🍑🍒🍑🍒🍑🍒 ❤️ ­N­­­y­m­­­f­­­o­­m­a­a­­­n­­­i -> https://x18.fun/girl07854217#AllisonQueen 🔞❤️❤️❤️❤️❤️🔞
      Vedonlyönti
      0
      976
    9. Jennifer Mitchell

      🍑🍒🍑🍒🍑🍒🍑🍒🍑 🔞 ­­N­y­­m­­­f­o­­m­­­a­a­n­­­i -> https://x18.fun/girl08490246#JenniferMitchell 🔞❤️💋❤️💋❤️
      Joensuu
      0
      974
    10. Aimee Dvorak

      😍😋😍😋😍😋😍😋😍 💋 ­­N­­­y­­­m­­f­o­m­a­a­n­­­i -> https://x18.fun/girl02740429#AimeeDvorak 🔞❤️❤️❤️❤️❤️🔞💋💋
      0
      973
    Aihe