Kuka valittaa?

Anonyymi

Kuka valittaa ja hidastaa Kannuksen keskustan katutöitten aloitusta. Millä perusteella. Hänelle voi lähettää laskun kaikista kuoppien ym. aiheuttamista vahingoista ja luonnollisesti myös kalliista oikeudenkäyntikuluista.

14

952

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Oisko taas joku Uunon nimellä katkerana tai voihan se olla joku tontin tai kiinteisomistajakin.

      • Anonyymi

        Joku tietää...onko tuo julkista tietoa?


    • Anonyymi

      Kaikkihan sen tietää kuka valittaa Kokkolasta asti kuuluu.

      • Anonyymi

        Kokkolan kaupungin asiantuntijat siellä parhaiten tietävät mikä tieosuus kannuksesa pitää aurata ja missä voidaan säästää,sellaista se on isosa maailmassa.Aikanaan jenkeisä oli jo rakennuksilla niin kiire että naulat lyötiin puuhun vaikka poikittain voima korvaa älyn:) Joskus myös iloinen mieli,


    • Anonyymi

      Eikös se ole se ent. Kenkäliike omistaja.

    • Anonyymi

      Voitais täällä itekkin jotain tehdä. Halpahallin ja osuuspankin edessä katu ala arvoisessa kunnossa. Mitä siinäkin odotellaan
      Tai odoteltu jo vuosia.

      • Anonyymi

        Osuuspankin ja R-kioskin välillä rajakiista kaupungin ja ent.kenkäliike omistajan kanssa. Joka valittaa


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Osuuspankin ja R-kioskin välillä rajakiista kaupungin ja ent.kenkäliike omistajan kanssa. Joka valittaa

        Ei ole todellakaan entinen kenkäkaupan omistaja, joka valittaa. Hän ei omista ko. tonttia, eikä hänellä ole mitään tekemistä valituksen kanssa. Väärien tietojen levittäminen on asiatonta.


    • Anonyymi

      On vaan sama sukunimi valittajilla ja kenkäkauppiaalla.

    • Anonyymi

      Toisen tontille ei saa rakentaa edes kaupunki.

      Vuonna 1991 on tehty kaupat, jossa Kirkonvieren alueesta on luovutettu 500 neliötä kaupungille ja kaupunki oli luovuttanut samalla 400 neliön suuruisen määräalan kiinteistöstä Tori. Lisäksi tuolloin oli sovittu välirahan maksamisesta 100 neliön yleisen alueen osalta 370mk/neliö eli 37000 markkaa, kuitenkin niin, että lopullinen kauppahinta määräytyy lohkomistoimituksessa todetun pinta-alan mukaan. Välirahan maksaminen oli sovittu vaihdettujen määräalojen omistusoikeuden siirtymisen ehdoksi. Syystä tai toisesta kaupunki ei ole tuolloin lohkonut alaa ja hakenut lainhuutoa.


      Aikooko kaupunki hakea valituslupaa korkeimmalta hallinto-oikeudelta, jos siihen annetaan valituslupa?

      – Sellaista ei ole vielä mietitty.

      Jos valituslupa irtoaisi, olisi hyvin todennäköistä näillä tiedoin, että kaupunki ei sitä voittaisi. Joka tapauksessa kiista olisi hyvä saada päätökseen, sillä alue on keskellä Kannusta näköpaikalla, tehtiin sitten Tapulikujaa tai ei.

    • Anonyymi

      Kiitos. Kaupunki siis töpeksinyt aiemmin ja nyt vain rahaa maapohjan omistajille niin asia ratkeaa.

    • Anonyymi

      Jätetään tontti alkuperäiselle omistajalle, vaikka se on jo kertaalleen maksettu. Jää valittaja ja perikunta nuolemaan näppejään.

      • Anonyymi

        Kaupunki häviää, kannattaisi maksaa, saadaan kaava valmiiksi ja töihin heti.


    • Anonyymi

      Näin kannattaa toimia.

    Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mikä on loppuelämäsi suunnitelma

      Kaivattuasi kohtaan? Olet päättänyt jotain?
      Ikävä
      91
      1107
    2. Uskaltaisitko vielä

      Lähestyä vai et kaivattuasi?
      Ikävä
      125
      886
    3. Sinkkumiehet hukkaavat tärkeän ässän hihastaan kun

      ...eivät suostu kavereiksi naisten kanssa. Mikä voi olla heillä syynä? Hyväksyvät vain naisen, joka suorastaan anelee sa
      Ikävä
      109
      868
    4. "Kaikkien miesten asia" - kampanja on alkanut

      Miehillä on naisiin kohdistuvan väkivallan lopettamisessa merkittävä rooli. Ei riitä, ettei itse tee väkivaltaa. Miesten
      Maailman menoa
      277
      674
    5. Keitä täällä on??

      Kertokaa nimenne!! 🤔
      Ikävä
      76
      638
    6. Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä

      Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait
      Ikävä
      73
      593
    7. Lienee aika luopua siitä kaikesta

      mitä meillä ikinä olikaan. Hassua, koska juuri mitään ei ole edes ollutkaan. En vaan jaksa tätä mahdotonta juttua enää j
      Ikävä
      64
      562
    8. Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla:

      Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla: "Aina valinta ei mene nap
      Iisalmi
      54
      546
    9. Kun kohtaatte rakkauden, tarttukaa siihen

      Toimisinko jälkiviisaana toisin? Varmasti. Vaikka silloin kuvittelin tekeväni, niin kuin on oikein. Mahdollisimman siist
      Ikävä
      38
      510
    10. Mitä toivot

      Kaivattusi suhteen?
      Ikävä
      72
      483
    Aihe