Eläinrääkkäys

Anonyymi

La 12.9 noin klo 19-20 Vehmaksenpuistossa kaksi tyttöä ja koira. Koirien hihnat ja pannat taluttamista varten. Tyttö heitti koiraa hihnassa ilmassa ja molemmat tytöt tönivät koiraa. Tässäkö korona ajan koirien ikävä seuraus?!

57

741

    Vastaukset

    • Anonyymi

      Tästä olisi voinnut soittaa virkavallalle! Ei tälläset tytöt muuten usko. Tiilenpäitä vaan lukemaan vähäksi aikaa!

    • Anonyymi

      Koirien ja kissojen pitäminen kaupunkialueella on eläinrääkkäystä.

      Ei ole oikein, että koira joutuu kulkemaan asfaltilla ja betonilaattojen päällä. Iho nirhautuu verille ja kynnet hajoavat. Onko se oikein?

    • Anonyymi

      Sähköpantojen käyttö on eläinrääkkäystä

    • Anonyymi

      Niksi-Pirkka-kamaa: Fifi talutushihnassa toimii hyvin moukarinheiton harjoittelussa. Voi heitellä myös kaupungissa, on sen verran pehmeä, ettei riko paikkoja.

    • Anonyymi

      Et sitten puuttunut asiaan? Riihimäellä enemmänkin näitä eläinrääkkääjiä. Sen Tyrakoiran rääkkääjäkin oli sieltä joku romani. Ettekö te jumakauta, opi tajuamaan, ettei teillä ole oikeus rääkätä mitään elävää olentoa!?
      Puuttukaa sivulliset ajoissa tälläisiin tapauksiin, jos näette. Myös eläin tarvitsee apua, vaikka ei osaa sanoila sitä huutaa.

    • Anonyymi

      Pyyntöni/kysymykseni ei liity edellä olevaan koiraan.

      VOISITTEKO HELLARIT KERTOA NÄKEMYKSENNE ELÄIMISTÄ

      . mitä ymmärtävät
      - mitä muistavat
      - mitä tuntevat
      - miten niitä kuuluu kohdella

      . saako oravia ammuskella energia.-aseella
      - entä lintuja

      • Anonyymi

        Saako broilerin koipi- ja rintapaloja lämmittää microaaltouunissa?


    • Anonyymi

      Videokuvaa tällaisista ääliöistä. Muuten se on sana sanaa vastaan.

    • Anonyymi

      Orava meni tuhatta ja sataa, tuhatta ja, eikä mikään estänyt.

      • Anonyymi

        Kuulemma eilen aamulla taas, mahtaili paska äijä. Viime talvena lukuisia kertoja. Laiha luikku.

        Kyllä videoita siitä saisi, kun rauhassa paikallaan ollut lintu tai oravan rääpäle saa sätkyn ja syöksyy karkuun. Ihan olen joutunut 2-3 metrin päässänäkemään lintujen ruokintapaikalla. Hellaripaskat ampuu kerrostalon ikkunasta. Joskus ihan näkyvillä ovat.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kuulemma eilen aamulla taas, mahtaili paska äijä. Viime talvena lukuisia kertoja. Laiha luikku.

        Kyllä videoita siitä saisi, kun rauhassa paikallaan ollut lintu tai oravan rääpäle saa sätkyn ja syöksyy karkuun. Ihan olen joutunut 2-3 metrin päässänäkemään lintujen ruokintapaikalla. Hellaripaskat ampuu kerrostalon ikkunasta. Joskus ihan näkyvillä ovat.

        Siis orava oli laiha luikku, äijällä iso maha.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kuulemma eilen aamulla taas, mahtaili paska äijä. Viime talvena lukuisia kertoja. Laiha luikku.

        Kyllä videoita siitä saisi, kun rauhassa paikallaan ollut lintu tai oravan rääpäle saa sätkyn ja syöksyy karkuun. Ihan olen joutunut 2-3 metrin päässänäkemään lintujen ruokintapaikalla. Hellaripaskat ampuu kerrostalon ikkunasta. Joskus ihan näkyvillä ovat.

        Oravat ja linnut ovat "saaneet sätkyjä ja syöksyneet karkuun" jo paljon ennen kuin mitään radioaaltoja tai microaaltoja oli edes keksitty.

        Eläimillä on niin herkät aistit, että ne kuulevat sellaisia asioita, joita normaalit ihmiset eivät kuule. Et edes sinä, vaikka et normaali olekaan.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Oravat ja linnut ovat "saaneet sätkyjä ja syöksyneet karkuun" jo paljon ennen kuin mitään radioaaltoja tai microaaltoja oli edes keksitty.

        Eläimillä on niin herkät aistit, että ne kuulevat sellaisia asioita, joita normaalit ihmiset eivät kuule. Et edes sinä, vaikka et normaali olekaan.

        Osaan tehdä tarkkoja havaintoja. Jos normaali tarkoittaa mielestäsi aivopestyä laumasielua pimeän sairaan rikollisessa uskontoporukassa, niin onneksi olen erilainen-

        Js sinä väität vastaan jollakin yleisellä huomiolla,

        Pääministerin kotikieltä lainatakseni lainatakseni: voi vittu saatana perkele.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Osaan tehdä tarkkoja havaintoja. Jos normaali tarkoittaa mielestäsi aivopestyä laumasielua pimeän sairaan rikollisessa uskontoporukassa, niin onneksi olen erilainen-

        Js sinä väität vastaan jollakin yleisellä huomiolla,

        Pääministerin kotikieltä lainatakseni lainatakseni: voi vittu saatana perkele.

        Vai halusitko kiertotietä ilmaista, että myös ultraääniasetta on tällä pihalla käytetty eläimiin, myös minuun. Kun en enää ole normaali , vaan olen pitkään kohteena olon takia herkistynyt/oppinut tunnistamaan ultraäänen vaikutukset kehossa, tiedän kyllä sen.

        Ja vittu saatana perkele Keskuspuiston eläinrääkkäylammikolla sitäkin asetta käytettiin sillan korvassa olevasta kerrostalosta lintujen lisäksi myös minuun.

        Ja vittu saatana perkele Valtakadun kerrostalon ampujalle ei tehty mitään, vaikka kirjoitin asiasta ja rikosilmoituksenkin tein.

        Minun aloitteesta, vaatimuksesta.mutta mm- terveyskeskuksen vt.virkaeläinlääkärin ansiosta lintujen tuominen siihen lätäkköön lopetettiin.

        Ja sitten puistoremontti ja nimettiin Jukka Jalosen puistoksi. Mutta kyllä sen aikaiset täyspäiset riksulaiset muistavat.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Vai halusitko kiertotietä ilmaista, että myös ultraääniasetta on tällä pihalla käytetty eläimiin, myös minuun. Kun en enää ole normaali , vaan olen pitkään kohteena olon takia herkistynyt/oppinut tunnistamaan ultraäänen vaikutukset kehossa, tiedän kyllä sen.

        Ja vittu saatana perkele Keskuspuiston eläinrääkkäylammikolla sitäkin asetta käytettiin sillan korvassa olevasta kerrostalosta lintujen lisäksi myös minuun.

        Ja vittu saatana perkele Valtakadun kerrostalon ampujalle ei tehty mitään, vaikka kirjoitin asiasta ja rikosilmoituksenkin tein.

        Minun aloitteesta, vaatimuksesta.mutta mm- terveyskeskuksen vt.virkaeläinlääkärin ansiosta lintujen tuominen siihen lätäkköön lopetettiin.

        Ja sitten puistoremontti ja nimettiin Jukka Jalosen puistoksi. Mutta kyllä sen aikaiset täyspäiset riksulaiset muistavat.

        Käytkö sinä terveyskeskuksessa eläinlääkärin vastaanotolla? Toivottavasti hän on antanut sinulle vesikauhurokotuksen.


    • Anonyymi

      Puuttukaa asiaan jos tollaista näette! Itse puutuin! Ei varmasti pentu enää kiusannut koiraa!

    • Anonyymi

      Pitäisiköhän minun hankkia foliohatut linnuille ja oraville.

    • Anonyymi

      Jaaha,on viesti poistettu, teko mitä oraviin kohdistettiin, oli kyllä eläinsuojelulain vastaista, ei minun viestini.

      Minä olen ollut täällä parikymmentävuotta vainon kohteena, ja myös kidutuksen.

      Jaa, jos semmoiset, jotka eivät ole päässeet kiduttamaan, tekivät sitä nyt oraville,

      Ensimmäinen yht äkkiä säntäsi pakoon "sitä tuhatta ja sataa" ruokintapaikalta ja vielä alas talon pihaan ja sieltäkin eteenpäin.
      Toista selosta.

      vittu saatana perkele , sanoisin Marin.

      • Anonyymi

        siis toista en selosta


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        siis toista en selosta

        Sama taas tehtiin eilen oravalle kuin, mitä en viimeksi selostanut. Nyt selostan.

        Seisoin ruokintapaikan vieressä vähän aidan takana isojen lintujen pelättimenä. Aina välillä kurkin ruokintapaikalle, Nytkin orava söi siellä kaikessa rauhassa. Hups. Hävisi. Oli kiivennyt koivunrunkoa ylös ja istui siellä "umpikujassa". Häntä vahvahteli ja niin koko ruumiskin, joka näytti aaltoilevan voimakkaasti ja pää .......saatanan perkele ampui e-aseella jostakin.
        Näytin naamaani. Lähti sitten vaivalloisesti liikkuen oksia myöten pois.

        Hyi helvetti.


    • Anonyymi

      Hyi helvetti joo.
      nyt on ilmeisesti useammalta suunnalta kohdistettu energia-aseet ruokintapaikalle.
      Kun nyt perkelee sihinäpommin herätyksen sain varhain aamuyöstä, viiden jälkeen jo menin viemään rusinoita mustarastaille. Ne syövät MAASTA PERKELE. Nälkäisinä hyökkäsivät rusinoitten kimppuun ja vauhdilla pois,. Ei auttanut, vaikka vaihdoin paikkaa.- Kävin äsken uudestaan , sama tilanne.- Eivät pysty tintitkään käymään kummassakaan pähkinälaitteessa,.
      Olisittepa aikoinaan uponneet sinne suohon.

      • Anonyymi

        Joo, mustarastaat ovat ammuskelun kohteena, törkeästi.

        En viitsi antaa kikseja sadisteille ja "kunniamainintaa" tämän talon koskelan pojille kertomalla tarkemmin.


        inhoan ja halveksin tuommoisia, mutta sehän ei ole uutinen


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Joo, mustarastaat ovat ammuskelun kohteena, törkeästi.

        En viitsi antaa kikseja sadisteille ja "kunniamainintaa" tämän talon koskelan pojille kertomalla tarkemmin.


        inhoan ja halveksin tuommoisia, mutta sehän ei ole uutinen

        Lintuparat. Tilannetta käytetään tietenkin minun stalkkaamiseen sen kun keritään.


    • Anonyymi

      Lintujen ja oravien ruokkiminen on eläinrääkkäystä.

      • Anonyymi

        Kirjoitin kommentin, hupsis viimeisen lauseen kohdalla hävisi.

        En viitsi koko juttua, ihan asiallisesti kirjakielellä kerrottua, kokonaan kirjoittaa uudestaan.

        Se vain, että lintujen ja oravien ammuskelu ihan suunnitelmallisen sadistisesti on sairasta.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kirjoitin kommentin, hupsis viimeisen lauseen kohdalla hävisi.

        En viitsi koko juttua, ihan asiallisesti kirjakielellä kerrottua, kokonaan kirjoittaa uudestaan.

        Se vain, että lintujen ja oravien ammuskelu ihan suunnitelmallisen sadistisesti on sairasta.

        Siinä ruokintapaikalla ennenkin ollut pulmia naakkojen kanssa. Syksystä alkaen ovat valloittaneet paikan. Kyllä itsekin osaavat tällaisen valinnan tehdä, mutta tiedän myös, että naakkaparvia voi ohjailla menemään johonkin paikkaan. Ei vaan siis häätää jostakin, vaan myös ohjata jonnekin.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Siinä ruokintapaikalla ennenkin ollut pulmia naakkojen kanssa. Syksystä alkaen ovat valloittaneet paikan. Kyllä itsekin osaavat tällaisen valinnan tehdä, mutta tiedän myös, että naakkaparvia voi ohjailla menemään johonkin paikkaan. Ei vaan siis häätää jostakin, vaan myös ohjata jonnekin.

        Tällä ruokintapaikalla naakat ovat saaneet olle rauhassa. Ei ole ammuskeltu niin kuin muita.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Tällä ruokintapaikalla naakat ovat saaneet olle rauhassa. Ei ole ammuskeltu niin kuin muita.

        Naakat kakkivat maan ihan läiskälliseksi. Tunnetusti levittävät salmonellaa.
        Joudun sitäkin tilannetta katselemaan. - Kyllä nämä naakkojen suojelijat/suosijat sen tietävät.


    • Anonyymi

      Meno melkoinen. Taas kerran lintujen ruokinta ja stalkkaukseni kietotuvat yhteen. On mobbausta jatkuvasti täällä ja sitten muiden stalkkereiden ilkitekoja.
      Kaksi vuotta sitten kun silloinkin satoi lunta vaakasuoraan ja pakkanen meni yli kahdenkymmen, hiki hatussa huhkin, että saisin vietyä syötävää kaikille nälkäisten, ihan parvillekin.
      Ensihoitajat tulivat ovelle hakkaamaan ja kysymään lähtisinkö ihan vapaa ehtoisesti--minähän lähdin.
      Linnut joutuvat kärsimään.

    • Anonyymi

      ei lähetetty viestiä, menee sitten laajempaan jakoon

    • Anonyymi

      Puuhakkaan päivän jälkeen tein kierroksen pihalla. Olisiko huurteissia puissa kuvattavaa, Ovatko ruokintalaitteet paikoillaan, onko niissä aamun varalle jotakin ysyötävää. Mustikset oli puussaan runsaslukuisina. Tintit söivät ahkerasti yön varalle.

      YHTÄ'ÄKKIÄ KAIKKI LINNUT KAUHEAA VAUHTIA LENSIVÄT POIS SAMAAN SUUNTAAN HÄTÄISESTI ÄÄNELLEN. Oli kuin myrskyn puuska olisi tyhjentänyt maiseman hetkessä. ETTÄ SEMMOINEN E-ASE ON NYT SIELLÄ VASTAPÄISESSÄ POIKITTAIN OLEVASSA KERROSTALOSSA.

      Pervoa, tunteetonta sadistista porukkaa.

    • Anonyymi

      Ohuen pehmeän muovipussin kahina, kun otan sieltä rusinoita. Se lähellä olevat linnut lentämään karkuun.

      • Anonyymi

        Että semmoinen ehdollistus on tehty. Osaisin ehdottaa, miten.


    • Anonyymi

      Viimeyön ihmisrääkkäykseen kuului, että herätettiin klo 01, sen jälkeen muutama torkahdus joista saattoi täräyttää hereille Klo 04 keitin aamukahvit,. Kaikenlaista provokaatiota, Moneen kertaan mustikset meinasi päästä syömään, mutta ei...Juuri taas koko porukka tulipähkinöille niin yx 1,5 metrinen tuli siihen viereen, kun piti auto putsata. Ei ole tähän mennessä ajamaan lähtenyt. -Ikävä kyllä tulin vastanneeksi yhteen kysymykseen. Kirjoitan sen nyt tähän.

      • Anonyymi

        Syksyn puolella, kun ei ollut vielä lunta, yritin siellä e-ammuntahäitsemisten keskellä järkätä aamupalan niin, että jyrkkään rinteeseen heittelin rusinoita. Siinä porukka vauhdilla lensi syömään ja samantien vielä kovemmalla vauhdilla pois. - Heidän peräänsä tulivat sitten kytiksessä olleet varikset syömään ne, ihan rauhassa saivat sen tehdä,-Ei ollut eka kerta, kun mustikset ammuttin pois.
        Yritän pitää pääni kiinni kevääseen asti. Kun linnut ovat lähteneet, kerron mitä sadistirääkääjiä olette.
        Ovatko mustikset paholaisen lintuja, vai mistä lahkolaisten into kumpuaa?


    • Anonyymi

      Siis alkuunsa syksyllä, kun menin ruokintapaikalle, mustikset lensivät luokseni ihan eteen. Panin aamusyötävät siihen. Söivät ja lähtivät pois. Sama päivällä. - Ei olisi rotta päässyt jaolle. Mutta sitten e-ampumisilla homma tehtiin mahdottomaksi.

      Sitten huomasin, että parkkipaikalla oli luminen auto, jolla ei ajettu ja ihan mustisten piilottelu/olopusikon edessä. Panin auton eteen katveeseen tassille ruokaa. Uskalsivat pujahtaa sinne syömään. Naapuriauton omistaja tasseja keräili pois.

      • Anonyymi

        Eilen oli hankala päivä sekä linnuille että minulle.

        Kun iltapäivällä myöhempään näin, että niitä oli puskassa, panin kahdelle pikkutassille syötävää, että riittäisi kaikille päivän viimeiseksi. Neljän jälkeen palasin katsomaan. Tassit oli kahden eri auton edessä nurinpäin syötävän päällä. Vielä oli kaksi nälkäistä pusikossa. Käänsin oikein päin.- Välillä menin sisälle.-Takaisin ulos. Eivät olleet uskaltaneet syödä.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Eilen oli hankala päivä sekä linnuille että minulle.

        Kun iltapäivällä myöhempään näin, että niitä oli puskassa, panin kahdelle pikkutassille syötävää, että riittäisi kaikille päivän viimeiseksi. Neljän jälkeen palasin katsomaan. Tassit oli kahden eri auton edessä nurinpäin syötävän päällä. Vielä oli kaksi nälkäistä pusikossa. Käänsin oikein päin.- Välillä menin sisälle.-Takaisin ulos. Eivät olleet uskaltaneet syödä.

        Tänään 5.30 ulos. Syötävät paikoillaan. Panin vähän huoneenlämpöistä lisäksi. Joskus seitsemän aikoihin taas ulos. Mustiksia oli puussa, eivät uskaltaneet tulla syömään. Yksi tuli alas, Tuijotti vaan lautasta ja äkkiä pois,- Lähdin sisälle.

        Nyt yhdeksän aikaan lähdin pihalle. Siellä pusikkonsa alaosissa hätäisesti äänellen tulivat lähelleni. Kaikki oli syömättä. Eivät uskaltaneet syödä, vaikka jotkut maahankin laskeutuivat.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Tänään 5.30 ulos. Syötävät paikoillaan. Panin vähän huoneenlämpöistä lisäksi. Joskus seitsemän aikoihin taas ulos. Mustiksia oli puussa, eivät uskaltaneet tulla syömään. Yksi tuli alas, Tuijotti vaan lautasta ja äkkiä pois,- Lähdin sisälle.

        Nyt yhdeksän aikaan lähdin pihalle. Siellä pusikkonsa alaosissa hätäisesti äänellen tulivat lähelleni. Kaikki oli syömättä. Eivät uskaltaneet syödä, vaikka jotkut maahankin laskeutuivat.

        Otin tassit ja vein yllättäen autokatoksen taakse koivujen juurelle. Sinne lensivät innokkaasti, jotkut rohkeat heti, muutama hetken päästä. Menin katsomaan. Toiselta tassilta syöty, viereiseltä ei. Mustikset olivat hävinneet kaikki jonnekin.

        Että on virkku zeesuksen löytänyt ehtinyt e-pyssyn kanssa hoitamaan kunniakasta velvollisuuttaan.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Otin tassit ja vein yllättäen autokatoksen taakse koivujen juurelle. Sinne lensivät innokkaasti, jotkut rohkeat heti, muutama hetken päästä. Menin katsomaan. Toiselta tassilta syöty, viereiseltä ei. Mustikset olivat hävinneet kaikki jonnekin.

        Että on virkku zeesuksen löytänyt ehtinyt e-pyssyn kanssa hoitamaan kunniakasta velvollisuuttaan.

        Silloin puolikuudelta ja vielä seitsemän aikaan kiinnitin huomiota, että oikealla puolella poikittain olevassa kerrostalossa olivat ikkunat pimeänä, toisin, kuin silloin, kun siellä oli sihti mustisten ruokakipolle.

        MUTTA NÄMÄ URHEAT AUTONOMISTAJAT, MILLÄ KAUHISTUTITTE MUSTIKSEN NIIN, ETTEIVÄT TEIDÄN AUTON EDESSÄ USKALLA SYÖDÄ. Varmaan kerti pisteitä edeniin.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Silloin puolikuudelta ja vielä seitsemän aikaan kiinnitin huomiota, että oikealla puolella poikittain olevassa kerrostalossa olivat ikkunat pimeänä, toisin, kuin silloin, kun siellä oli sihti mustisten ruokakipolle.

        MUTTA NÄMÄ URHEAT AUTONOMISTAJAT, MILLÄ KAUHISTUTITTE MUSTIKSEN NIIN, ETTEIVÄT TEIDÄN AUTON EDESSÄ USKALLA SYÖDÄ. Varmaan kerti pisteitä edeniin.

        Yksityiskohta aamulta:

        mustiksia pusikon alaoksat täynnä. Vähän pöyhin yön jäljelta rusnoita ja lisäsin muutaman huoneen lämpöisen. Siinä silmät "varren päässä" kaulaa venyttäen tuijottivat tassin tarjoamaa. Muutaman kerran pääkin nytkähti. MUTTA EIVÄT USKALTANEET.

        Siltä varalta, että tassi pelotti, heittelin rusinoita vähän maallekin. Jostakin kauempaa joku uskalsi käydä nokkasemassa ja äkkiä pois.

        NIIN ETTÄ MITENKÄHÄN NÄMÄ MANIPULOINNIN MESTARIT TÄMÄN OLIVAT TEHNEET.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Yksityiskohta aamulta:

        mustiksia pusikon alaoksat täynnä. Vähän pöyhin yön jäljelta rusnoita ja lisäsin muutaman huoneen lämpöisen. Siinä silmät "varren päässä" kaulaa venyttäen tuijottivat tassin tarjoamaa. Muutaman kerran pääkin nytkähti. MUTTA EIVÄT USKALTANEET.

        Siltä varalta, että tassi pelotti, heittelin rusinoita vähän maallekin. Jostakin kauempaa joku uskalsi käydä nokkasemassa ja äkkiä pois.

        NIIN ETTÄ MITENKÄHÄN NÄMÄ MANIPULOINNIN MESTARIT TÄMÄN OLIVAT TEHNEET.

        Nyt taitaa olla meneillään selitys, etteivät uskaltaneet syödä, kun minä olin liian lähellä. PIELEEN MENEE.

        Jotkut mustiksista söisi vaikka kädestä, jos antaisin.


        Kyllä, olen usein poistunut paikalta huudellen, minä häivyn nyt, syökää rauhassa. Olen seissyt variksenpelättimenä enkä ole tarjennut enää. Olen lähtenyt suoraan sisälle tai kiireesti käynyt tekemässä jonkun homman.

        jne, jne


    • Anonyymi

      Elämä on kovaa. TV-uutisissakin illalla muistutettiin, että KYLMÄN TALVEN TAKIA LINTUJA PITÄÄ AUTTAA RUOKINNALLA. Varsinkin pienet ovat hengenvaarassa, niitäkin käy.
      (Ja mustikset ovat lämpimämmän vyöhykkeen lintuja eivätkä syö kuin maasta.Ja minulle ehdotettiin, että lopetan niiden ruokinnan 2-3 viikoksi tässä lumen ja pakkasten keskellä, kun ilmestyi se rotta.)

      Vaikka sitten häädettäisiin asunnosta, en lopeta koko ruokintaa. Kun vähensin tarjoilua, linnut alkoivat jo keskenään taistella,.Tintit ajoivat sisäpiirin ulkopuoliset tintit pois. Varikset ja naakat ottivat yhteen. Naakat ensin katosivat. Palasivat ja nyt yhdessä varisten kanssa mustisten kimpussa niiden rusinat syöden. Sitten vielä kusipäät ammuskelevat e-pyssyillä.

      Että semmoista eläimillä

      • Anonyymi

        Kun on vähän levoton meno linnuilla, olen seisoskellut ja liikuskellut ruokintapaikan lähellä.Pihaan ajoi paku. Sieltä tuli nainen kyseleen autojen parkkeerausta. Kertoi, että heidät palkattu raivaushommiin, Katsoi merkitsevästi ruokintapaikalle päin.
        Ilmoitti, että nyt menevät raivaamaan yhden asunnon. Kysyin, onko joku kuollut. Ei, muutto, mutta pitää raivata huonekalut pois.


    • Anonyymi

      Täällä kyllä sadisteja piisaa, joko näissä taloissa tai muuten on sopivasti sihti.

      Olen kyllä kuvioitanne huomannut. En kerro. Kerron vaan, että on tullut tutuksi linnut. jotka eivät lennä pakoon kuin ammutut vaan ihan ammutut.


      Toivon teille paskasta loppua, en nyt muutakaan runollista keksi.

      • Anonyymi

        Tarkennettuna: siirtoa pohjoisnavalle pakkaseen ja lumeen. Pari kertaa päivässä näytetään ruokaa, mutta ammutaan e-aseilla näpeille, jos yritätte ottaa ja pakotetaan pakenemaan kuin ammuttuna.


    • Anonyymi

      Kotipihan stalkkaukset -ketjussa on kommentointi lopetettu. Siellä lopussa on viestejäni poistettu ja kutistettu.
      Viestien sisältö oli eläinrääkkäystä, mutta väänsin niissä rautalankamallia manipuloidussa tilassa toimimisesta.

    • Anonyymi

      LINTUJAN RUOKINTA "hellariharjulla"

      Ei pitänyt enää sitä jatkaa, mutta kun luulin kehitelleeni helpon systeemin. Meni kaikki pieleen.
      Ostin ruokintalaitteen, jossa oli iso lieriö, Luulin, että selviän sillä, että täytän joka toinen päivä. Lieriön alaosassa oli pyöreitä aukkoja. Kun lintu nokki niistä 2-3 pähkinänpuolikasta, homma oli jumissa. Itse asiassa olen joutunut about tunnin välein lieriön alareunan alta kaivelemaan pähkiöitä esille.-Alistuin kohtalooni.-Heti alkuun kävi ilmi, että ruonkintalaitetta eli lintuja ammuskeltiin e-pyssyllä. Vaihtelin paikkaa.

      Mustarastaat pysyttelivät piilossa niin kauan kuin itse löysivät ruokaa. Kun tuli kylmää, ilmestyivät. Yritin jossakin tarjota rusinoita. Joka paikkaan ammuskeltiin.
      Jos olisi annettu olla rauhassa, homma olisi sujunut siististi. Aamulla kun menin paikalle, kokoontuivat luokseni. Panin lautaselle rusinoita. Olisivat syöneet ne pois, mutta kun ammuskelulla estettiin. Hain uusia paikkoja. Nyt viimeisimmässä pulmana olivat ihmisten lisäksi lumen ja pakkasen ahdistamat vaakut ja varsinkin naakat.

      KUN RUOKINNAN ON ALKANUT, SITÄ EI SAA KESKEN TALVEN LOPETTAA.

      JA KUN MUSTARASTAILLE ON LAJITYYPILLISTÄ , ETTÄ SYÖVÄT VAIN MAASTA ON TÖRKEÄÄ (varsinkin ent. biologian opettajalta)TULLA EHDOTTAMAAN, ETTÄ OPETAN NE SYÖMÄÄN TOISIN.

      Nyt tuli sitten ukaasi kotiin.

    • Anonyymi

      Pyydän laillisiakin neuvoja, please

      As.OY Uramonmäki Tiedote 17.2.2021

      Linnut ja jyrsijät
      Eläinten ruokkiminen maahan asetetuilla siemenillä ym.on rottavaaran takia kiellettyä.

      Pikkulintujen ruokintas on sallittu vain autokatoksen taakse asennetulla lintulaudalla.
      (Apua, viimeisin taloyhtiön lintulauta oli sellainen, etteivät linnyt pystyneet lainkaan syömään siitä)

      Havainnoista määräyksen rikkomisesta tulee ilmoittaa isännöitsijälle, mieluiten kirjallisesti. Näin saamme dokumentoitua väärinkäytökset toimenpiteitä varten.

      MITKÄ MINUUN KOHDISTUVAT TOIMENPITEET/SANKTIOT/ SAKOTTAMISET/HULLULAAN MUILUTTAMINEN/HÄÄTÖ YM OVAT LAIN SALLIMIA.

      Olen se riksun vainottu, joka on tässökin talossa/taloyhtiössä joutunut aivan sairaan vainoamisen kohteeksi. Se on ihan luvallista. Ei ole otettu valituksiani vastaan.
      Ja lintujen rääkkääminen e-aseella ampumalla on ihan sallittua.

      • Anonyymi

        Se taloyhtiön lintulauta, jättäkää asentamatta.

        Oikealla puolella olevasta kerrostalosta pääsee ammuskelemaan e-aseella sinne . Rinteen alapuolelta on ammuskeltu myös.


    • Anonyymi

      VOI, VOI, MINÄ VEIN TEILTÄ TÄMÄN KIVAN STALKKAAMISEN. ETTE VOIKAAN KYTÄTÄ JA HÄIRITÄ JA KAUHISTELLA TAKANA PÄIN JA ILMOITELLA ISÄNNÖITSIJÄLLE-

      paskat, kun minua kuuluu stalkata niin paljon kuin mahdollista, nyt sitten ruvetaan taas ammuskelemaan minua ja ainakin mobbaamaan vainopsykopaattipomon ohjeiden mukaan

      haistakaa jotakin

      • Anonyymi

        hups, unohdin tuolla alussa mainita, että lopetin koko homman.

        Yö on kylmä, jotkut ruokavieraistani viettää nälissään huippukylmän yön ja herää talven kylmimpä aamuun ilman, että on enää tuttua ruokapaikkaa. On muita ruokapaikkoja, mutta ne ovat joidenkin reviirejä. Eivät ulkopuoliset saa mennä syömään.

        onhan siinä sadisteille jotakin kiksejä, etteivät vierotusoireet ihan pamahda päälle.

        Minkähänlaiset kidutukset minulla on ensi yönä. Senkun tapatte.


    • Anonyymi

      VIELÄ KERRAN MINÄ JA ROTAT

      Syksyllä jo muistaakseni ilmoitin rottahavainnosta taloyhtiön pj:lle . Tuli paikanpäälle katsomaan. Näytin avoimet aukot. Aika lyhyt käytävä oli. Olin nähnyt rotan vilahtavan yläaukolla, tulevan ulos keskiaukosta ja sitten alimmasta lähti varovasti kävelemään minua kohti.
      Pj sanoi myöhemmin soittaneensa isännöitsijälle, hänen eli pj:n yhteystiedot annetaan rottaihmiselle. "Ei se sinun montuista ole kiinnostunut."

      Kun tuli lumi, huomasin rotankoloja sellaisen puunjuurella, jossa roikkui pieni syöttölaite. Enimmäkseen siitä tippui auringonkukansiemenen kuoria, mutta kyllä kokonaisiakin.
      Ilmoitin näistä koloista pj:lle monta kertaa ja tännekin olen kirjoittanut. Tein polun sinne puunjuurelle.
      Kirjoitin tänne paasauksen lumen ja jään peittämistä loukuista. Joku kävi kaivamassa ne esille.kaivamassa ne esille., Pani kaksi ylhäälle syöttöpaikan viereen. Niihin kai sitten jotakin on mennyt joskus.

      Tänään, kun eilen lopetin kaiken syöttämisen, tuli sitten rottamies ja näin hänet asettamassa loukut sinne puun juureen. Menin sinne puhumaan eikun huutamaan, että lopultakin. Väitti nyt vasta ensimmäisen kerran kuuli näistä.-Juu ei ole tarvetta laittaa muualle, kun täällä ne rotat on. Eivät ole menneet loukkuihin, kun on koko piha täynnä siementä. SE ON SYY. Haistakoon paska.
      Oli pannut loukun muualle yhden puskan juureen kun oli neuvottu. Ei siellä mitään rotankoloa ollut. Lumen alla loukku siellä oli.

      Paasasin yhtä ja toista. Kerroin vähän, missä on mukana. "Minä olen viaton" vikisi. Sanoin, että on hänen hyvä tietää.



      ELI TÄMÄN ROTTAHOMMAN OLISI VOINUT HOITAA HETI ALKUUNSA.

      Siinä tuli yksi mustarastas laiheliini luokseni, Sanoin äijälle" Toi tulee kuolemaan kylmään ja nälkään"

      • Anonyymi

        Eli tämä tuli vahingossa väärään ketjuun.

        Tämä kuuluu tänne. Nostin Hämeenlinnan palstalle Aulangon joutsen -ketjuja. Voitte käydä lukemassa niitä. Huomaatte, ettei mitään uutta täällä.


    • Anonyymi

      Olisi tästäkin "eläinrääkkäyskaudesta" kertomista, mutta se olisi turhaa. Vahinko on jo tapahtunut eivätkä nämä eläinrääkkääjät miksikään muutu. Turha tässä on mainostaa heidän "saavutuksiaan"

    • Anonyymi

      Eläinrääkkäystä esiintyy ympäri maailmaa ja tietty Suomessakin. Kyllä Riksu pärjää siinä kisassa, ei täällä ole sadisteja kusipäitä sen vähempää kuin muuallakaan.


      Yäk. yäk
      taidan pitää teitä päivän inhokkeina tänään.

      • Anonyymi

        samat inhokit tänäänkin

        kuulin juuri radiosta, että riihimäellä ruvetaan torjumaan villikaneja SUKKULAMADOILLA


    Ketjusta on poistettu 3 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Millä voin

      Hyvittää kaiken?
      Ikävä
      100
      2926
    2. Jotain puuttuu

      Kun en sinua näe. Et ehkä arvaisi, mutta olen arka kuin alaston koivu lehtiä vailla, talven jäljiltä, kun ajattelen sinu
      Ikävä
      106
      2490
    3. Haluan sut

      Haluatko sinä vielä mut?
      Ikävä
      91
      2250
    4. Ampuminen Iisalmessa

      Älytöntä on tämä maailman meno.
      Iisalmi
      22
      2082
    5. 177
      1886
    6. Pohjola kadulla paukuteltu

      Iltasanomissa juttua.
      Iisalmi
      44
      1883
    7. Hei A, osaatko

      sanoa, miksi olet ihan yhtäkkiä ilmestynyt kaveriehdotuksiini Facebookissa? Mitähän kaikkea Facebook tietää mitä minä en
      Ikävä
      45
      1817
    8. Haluaisin aidosti jo luovuttaa ja unohtaa

      Ei tästä mitään tule koskaan.
      Ikävä
      78
      1756
    9. Synnittömänä syntyminen

      Helluntailaisperäisillä lahkoilla on Raamatunvastainen harhausko että ihminen syntyy synnittömänä.
      Helluntailaisuus
      135
      1558
    10. Mitä tämä tarkoittaa,

      että näkyy vain viimevuotisia? Kirjoitin muutama tunti sitten viestin, onko se häipynyt avaruuteen?
      Ikävä
      41
      1314
    Aihe