Etsitään suomikonepistoolia mielellään talvisota mallia eli suujarruton ja että ei olisi eri osista koottu yksilö vaan aseen osat samaa sarjaa.mutta kaikkea voi silti tarjota. Sähköpostiin [email protected]
Ostetaan deaktivoitu suomi konepistooli
8
1465
Vastaukset
- Anonyymi
Minulla on mutta valitettavasti dekottu vanhalla tyylillä, pitää teettää se muutos uuteen.
- Anonyymi
AI niin ja siinä kyllä on se suujarru
- Anonyymi
OK , minulla on jo yksi ostaja, jos se ei mene purkkiin niin laitan viestiä. On myös ns peltiheikki konepistooli.
- Anonyymi
Olisin kiinnostunut molemmista, mainitset että ovat vanhenpaa dekolakia noudattavat. Osaatko arvioida paljonko maksaa dekota ne uuden lain mukaiseksi?
- Anonyymi
Uusintadeko maksaa varmaankin satasen kaksi. Olet tietenkin voinut ostaa ne jo aikaisemmin vanhan lain aikaan, joloin ei tarvitse tehdä mitään. Dekojen omistussuhteita ei ole rekisteröity mihinkään, joten kaupat on voitu sopia jo paljon aikaisemmin.
- Anonyymi
Niin meneehän se aika rumaksi koko hienopala historiaa.
- Anonyymi
Näin on. Uusi dekotapa raiskaa aseen toimimattomaksi metalliklöntiksi, joka menettää teknisen ja historiallisen arvonsa.
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1372011
Toivotko koskaan mies...
Että nähtäis ja aloitettais alusta, puhtaalta pöydältä tutustuminen. Olit oikeassa ei me kunnolla tunnettu. Olin hölmö.1311686Vesikin maksaa, miksei hengitysilma?
Jatkuvasti itketään ettei ole rahaa mihinkään, mutta tilastojen mukaan rahaa on enemmän kuin koskaan, joten miksei asial11526Satuolennoista tarinointi ei kuulu peruskoulun tehtäviin
Opetustunteja on muutenkin käytössä vain rajallinen määrä. Eli nämä satuhommat koulun ulkopuolelle vapaaehtoisiin harras881433- 321421
Kyllä näin 45 vuotiaana miehenä pitää sanoo, että 40-50v naiset näyttää vanhoilta
Niin väsynyttä, silmäryppyä, harmaata hiusta jne jne1321244Olisin valmis salaisiin tapaamisiin
Juuri sinun kanssasi mies. Olet saanut minun pääni pyörälle ja ajatukseni pyörimään ympärilläsi. Hittoon velvollisuudet541154- 251120
Lahkokasteen ja kristillisen kasteen erot
Raamatun mukaan Kristillisessä yhdessä kasteessa Jumala pesee ja puhdistaa ihmisen sydämen ja poistaa perisynnin kirouks4221031- 52920