Ostetaan deaktivoitu suomi konepistooli

Etsitään suomikonepistoolia mielellään talvisota mallia eli suujarruton ja että ei olisi eri osista koottu yksilö vaan aseen osat samaa sarjaa.mutta kaikkea voi silti tarjota. Sähköpostiin [email protected]

8

1488

Vastaukset 8

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

Minulla on mutta valitettavasti dekottu vanhalla tyylillä, pitää teettää se muutos uuteen.

• Anonyymi

AI niin ja siinä kyllä on se suujarru

• Anonyymi

OK , minulla on jo yksi ostaja, jos se ei mene purkkiin niin laitan viestiä. On myös ns peltiheikki konepistooli.

• Anonyymi

Olisin kiinnostunut molemmista, mainitset että ovat vanhenpaa dekolakia noudattavat. Osaatko arvioida paljonko maksaa dekota ne uuden lain mukaiseksi?

• Anonyymi

Uusintadeko maksaa varmaankin satasen kaksi. Olet tietenkin voinut ostaa ne jo aikaisemmin vanhan lain aikaan, joloin ei tarvitse tehdä mitään. Dekojen omistussuhteita ei ole rekisteröity mihinkään, joten kaupat on voitu sopia jo paljon aikaisemmin.

• Anonyymi

Niin meneehän se aika rumaksi koko hienopala historiaa.

• Anonyymi

Näin on. Uusi dekotapa raiskaa aseen toimimattomaksi metalliklöntiksi, joka menettää teknisen ja historiallisen arvonsa.

Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Mikä kaivatussasi

on parasta?
      Ikävä
      90
      1328
    2. Koska muru nähdään

Kaksin?
      Ikävä
      45
      677
    3. Et vaan tajua

Että rakastan sua
      Ikävä
      20
      629
    4. Olen jo oppinut tuntemaan

sinun kirjoitustyylisi
      Ikävä
      50
      578
    5. Mikä kaivatussasi

on pahinta?
      Tunteet
      46
      569
    6. Sinisilmäiselle tutulle miehelle

Iltaisin ikävä pahenee ja olet usein mielessä. Toivon merkitseväni sinulle paljon. On ihan hirveän vaikeaa miettiä, mit
      Ikävä
      38
      549
    7. Sanoppa ihan rohkeasti

Mun huonot puolet! En suutu…
      Ikävä
      70
      531
    8. Nainen ... ala olemaan miehille täysin hyödytön

Otsikossa on paras neuvo jokaiselle naiselle, jonka hän voi koskaan saada. Moni mieshän ajattelee jo nyt, että naiset o
      Sinkut
      132
      528
    9. Mikä herkku

Kaivattusi On? 😁
      Ikävä
      41
      512
    10. Ylen typerät rinnastukset.

Näin YLE…..Saksassa ei ole äärioikeisto ollut vallassa sitten Hitlerin . YLEn toimittajille tiedoksi . Hitler oli Saksan
      Maailman menoa
      176
      478
    Aihe