Etsitään suomikonepistoolia mielellään talvisota mallia eli suujarruton ja että ei olisi eri osista koottu yksilö vaan aseen osat samaa sarjaa.mutta kaikkea voi silti tarjota. Sähköpostiin [email protected]
Ostetaan deaktivoitu suomi konepistooli
8
1318
Vastaukset
- Anonyymi
Minulla on mutta valitettavasti dekottu vanhalla tyylillä, pitää teettää se muutos uuteen.
- Anonyymi
AI niin ja siinä kyllä on se suujarru
- Anonyymi
OK , minulla on jo yksi ostaja, jos se ei mene purkkiin niin laitan viestiä. On myös ns peltiheikki konepistooli.
- Anonyymi
Olisin kiinnostunut molemmista, mainitset että ovat vanhenpaa dekolakia noudattavat. Osaatko arvioida paljonko maksaa dekota ne uuden lain mukaiseksi?
- Anonyymi
Uusintadeko maksaa varmaankin satasen kaksi. Olet tietenkin voinut ostaa ne jo aikaisemmin vanhan lain aikaan, joloin ei tarvitse tehdä mitään. Dekojen omistussuhteita ei ole rekisteröity mihinkään, joten kaupat on voitu sopia jo paljon aikaisemmin.
- Anonyymi
Niin meneehän se aika rumaksi koko hienopala historiaa.
- Anonyymi
Näin on. Uusi dekotapa raiskaa aseen toimimattomaksi metalliklöntiksi, joka menettää teknisen ja historiallisen arvonsa.
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 172463
- 441271
Piilorikollisuutta Puolangan päätöksentekoelimissä? Kyllä! Julkisesti todistettu!
Kyösti (kesk) rehenteli julkisissa tiedotusvälineissä tehneen jo ennen vaaleja sopimuksen kokoomuksen ehdokkaiden kanssa70927Miten suomalaiset miehet
On usein niin aikaansaamattomia? Odottavat prinsessapalvelua. Odottavat, että nainen tekee aloitteen, että nainen pyytää137872- 45851
- 59817
- 42796
Eräs läheinen sanoi
Että mies kyllä ottaa aina itse yhteyttä, jos on kiinnostunut. Oli tilanne mikä hyvänsä. Kuulemma kuvittelin koko jutun.44765Eduskunnassa valmistaudutaan jo persujen täydelliseen romahdukseen - Koko paska kaatuu hetkessä
– On mahdollista, että käy kuin Assadin Syyrialle tai Ceaușescun Romanialle: koko paska kaatuu aivan hetkessä, kun tarpe164742Iloista ja aurinkoista pääsiäistä kaikki palstan kivat sinkut :)
Täällä on näköjään vähän huono meininki tarttunut kuin tuolta muualta mutta pidetään edelleen tämä puoli suht positiivis130704