Täytyy sanoa että talon asukkaat ovat täysin tolloja Minnaa lukuunottamatta. Aivan kahoja. On ihmeellistä että Janne Virtanen ei puutu tähän törkeään Minnan kiusaamiseen vai onko tuo Janneukka samaa mieltä tollohenasukkaiden ka nssa. Sini makaa tyhmän Artun vieressä ja kiehnää jatkuvasti. Samoinpuolivirolainen läakiläjä Sasa Joelin ka ssa. Tämä porukka koko illan eilen pommitti Minnaa että kun olet kiinnostunut Artusta. Ei Minna ole kiehnännyt. Siniei ole terve ja kun tuo aina esille olevansa juristi. Aiva tyhmäja sivistymätön. Passaa ihmetellä millainen ukko tuolla on. Kaikki hyökkäsivät Minnan kimppuun. Hyvin outo tapaus. On väärin että Suomessa poistettiin henkisesti sairaraan diagnoosi homoilta ja lesboilta koska sairaitahan he ovat.Mahtaahan siinä sonta lentää jos vaan ei ole ummetusta. Hyi helvetti. Ja ransu.
Vain yksi älykäs talossa, Minna
5
<50
Vastaukset
- Anonyymi
kiusaajat jatkaa kuka helvetti tuota talon väkeä viitsii enään katsoa ainoa joka siellä on nin minna jatkoon ja muut pois ja mökin porukka minnan seuraksi. sitten on kiva katsoa. hyvää porukkaa ja reilua kisailua.
- Anonyymi
Noita jatkuvasti itseään esiin tuovia ja tyrkyttäviä naisia löytyy nykyisin joka paikasta. Työmaalla niin vastenmielisiä, että pilaavat työilmapiirinkin. Onko nämä niitä vapaan kasvatuksen saaneita minä minä ihmisiä? Koko ajan äänessä ja kehumassa itseään ja sortamassa muita. Toivottavasti joku uskaltaa sanoa noille suorat sanat ja lytätä läjään!
- Anonyymi
Tuonne BB taloon kiroilu kielto, en oo tekopyhä mutta kuulis muutakin kun noita täytesanoja.
Ei näkyy opinesuus sivistystä takaa,vaikka olis käyny yliopiston hyvää mainosta kyseisille laitoksille ym koulukunnille.
Vallitettavasti lapsetkin katsoo kyseistä formaatia ja kuulee / näkee tehden omia johtopäätöksiään.
Asian-ajajat ....... ? tuon perusteella ajan itse asiani. - Anonyymi
Tuo Priden tuputtaminen ja tyrkyttäminen on syvältä.. Ja minna on todellakin porukan Fiksuin.
- Anonyymi
Toivottavasti Minna pysyy pitkään BB talossa. Ehkäpä jopa voittajaksi !
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Finlayson Tom of Finland tuotteineen ajautumassa konkurssiin
Takavuosina kotimainen lakana- ja pyyhevalmistaja Finlayson teki jättimäisiä voittoja, myymällä alastomien gay-miesten k1392875Ajattelit siis löytäneesi onnen minusta
Etkä sitä silloin sanonut. Miksi oi miksi. Olisit avannut suusi. Olisin kääntänyt vaikka minkä kiven, että oltaisiin voi262417- 1352008
Suhde varattuun, kuinka saa tunteet katoamaan
Kuinka unohtaa ihminen johon olet tulen palavasti ihastunut/rakastunut, varsinkin jos olet varattu tai kohteesi on vara1341583Mies millä tasolla sun kiinnostus oli?
Mitä musta halusit/hait? Nyt kun kaikki on ohi, ei ole mitään menetettävää enää...831377- 331213
- 1001161
Lubondaksentiellä taitaa huomenna tyssätä!
Nyt TAX-1 hakee kolmatta kertaa poikkeuslupaa venevajan muuttamiseksi kesäasuntoon! Sari Paljakka ehdottaa lautakunnalle21049Nainen, jos kiinnostaa niin miksi ihmeessä
et kirjoita tänne jotain tunnistettavaa? On niin paljon eri mahdollisuuksia ottaa esille yksityiskohtia menneestä ajasta601032Minua särkee puolestasi
Kirjoitan kahdelle naiselle tämän, koska molemmat jouduitte saman kokemaan. Minun itsehillintäni petti ja sinä jouduit50990