Miehen lasten hiukset on kauheat

Anonyymi

saako äitipuoli saksia ne tai viedä parturiin? Maksan kyllä itse, jo siitäkin syytä että en kehtaa muuten liikkua noiden kanssa missään. Omien lasten hiukset ovat kerttiän kauniit ja pitkät, mutta miehen lasen on kauhiat. Oikeasti.
Sittenovat aina likaisissa vaatteissa meillä, ja mun on pakko pestä, muuten ei kehtaa mennä niiden kanssa minnee.
Huonosti käyttätyvät ovat myös ja ei yleiselle paikalle oikein viitti mennä kun koskaan ei tiedä mitä ne keksii. Olen kovasti yrittänyt viisi vuotta kasvattaa heitä mieleisekseni ja käytöksiltään upeiksi muttei ole onnistnut, eivät osaa ottaa oppia. Koulukin menee ehikosti. Siitä lähtein kun muutin tähän taloon, he ovat taantuneita. Olisi pitänyt aiemmin muuttaa tähän, niin uskoisin että ei olisi näin paljon ongelmia. Harmittaa että ovat niin paljo täällä, aina pitää olla skarppina että vahtii ja seuraa mitä tekevät. Ei kannata ryhtyä äitipuoleksi, tää on rankka pesti, onneksi mä kuitenkin oon vielä jaksanu mutta kukaan teistä ei jaksaisi tätä pyörittää.

18

<50

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Äitipuoli saa tietenkin leikata ne sellaisiksi kuin haluaa ja valita lasten vaatteet. Äitipuolen kanssa liikkuessanhan he edustavat äitipuolta eivätkä ex-äitiä. Parturiin ei pidä lapsia viedä, se on rahanhukkaa, vaan itse pitää leikata. Fiskarsin sakset ovat siihen hyvät. Niillä voi leikata myös vaatteita, jos miehen lasten vaatteissa on esim liian pitkät lahkeet tai hihat.

      • Anonyymi

        Isäpuoli saa tietenkin leikkauttaa ne sellaisiksi kuin haluaa ja valita lasten vaatteet. Isäpuolen kanssa liikkuessanhan he edustavat isäpuolta eivätkä ex-isää. Parturiin pitää lapset viedä, se on hyvä vähän siistiä hiuksia , ei saa itse leikata. Fiskarsin sakset ovat huonot . Niillä voi leikata vaatteita, jos naisen lasten vaatteissa on esim liian pitkät lahkeet tai hihat ja sitten ommella.


      • Anonyymi

        Meillä myös kamlat meihen lapet. Onneksi mies ymmärtää ja lähti viemään lapset exänsä luokse. En olisi kestänyt enä hetkeäkän niitä häiriköitä. Miten voi olla huonosti kasvatettuja ja likaisia ja hiukset kun mopittit. Eilenkin puhua pulputtivat koko ajan, ja sivät ja sotkivat. Minä yritin rentoutua ja löhötä sohvalla ja kauniisti pyysin että tuokaa sitä ja taätä, ja imuroikaa ja tiskatkaa.. niin heti tuli vastalause et tee ite. Sanoin miehelle että jos tuo ei lou lapset lähtee kottiin, sillä minä en siedä kotonani kiukkusia likaisia lapsia. No eihän se loppunut vaan sanoin kersoille että kimpsut kasaan ja mars kotia kohti. En antanut vielä uusia vaatteita kotiinsa, sillä heidän äiti varmasti ihastelee ja myy ne rahan puutteessa kirpparilla. Nyt saamm eollla miehen kanssa rauhassa taas.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Meillä myös kamlat meihen lapet. Onneksi mies ymmärtää ja lähti viemään lapset exänsä luokse. En olisi kestänyt enä hetkeäkän niitä häiriköitä. Miten voi olla huonosti kasvatettuja ja likaisia ja hiukset kun mopittit. Eilenkin puhua pulputtivat koko ajan, ja sivät ja sotkivat. Minä yritin rentoutua ja löhötä sohvalla ja kauniisti pyysin että tuokaa sitä ja taätä, ja imuroikaa ja tiskatkaa.. niin heti tuli vastalause et tee ite. Sanoin miehelle että jos tuo ei lou lapset lähtee kottiin, sillä minä en siedä kotonani kiukkusia likaisia lapsia. No eihän se loppunut vaan sanoin kersoille että kimpsut kasaan ja mars kotia kohti. En antanut vielä uusia vaatteita kotiinsa, sillä heidän äiti varmasti ihastelee ja myy ne rahan puutteessa kirpparilla. Nyt saamm eollla miehen kanssa rauhassa taas.

        Mitenkä voit saada noin paljon virheitä kommenttiisi, joko olet kännissä, tai vakava lukihäiriö, tai muuten saa????


    • Anonyymi

      Naiseni lasten kuontalot on kamalat ,saako isäpuoli viedä naiseni penskat pojat parturiin? Maksan kyllä itse, jo siitäkin syytä että en kehtaa muuten liikkua noiden kanssa missään. Omien lasten hiukset ovat erittäin siistit ja pitkät, mutta naisen lasten on kauhiat. Oikeasti.
      Sitte ne on aina likaisissa vaatteissa meillä, ja mun on pakko pestä, kun niiden äiti ei jaksa muuten ei kehtaa mennä niiden kanssa minnekään .
      Huonosti käyttätyvät ovat myös ja ei yleiselle paikalle oikein viitti mennä kun koskaan ei tiedä mitä ne keksii. Olen kovasti yrittänyt viisi vuotta kasvattaa heitä kunnollisiksi ja käytöksiltään upeiksi , mutta en ole onnistnut, eivät osaa ottaa oppia. Koulukin menee heikosti. Siitä lähtein kun muutin tähän taloon, he olivat jo taantuneita. Olisi pitänyt aiemmin muuttaa tähän, niin uskoisin ,että ei olisi näin paljon ongelmia. Harmittaa että ovat niin paljo täällä, aina pitää olla skarppina että vahtii ja seuraa mitä tekevät. Ei kannata ryhtyä isäpuoleksi , tää on rankka pesti, onneksi mä kuitenkin oon vielä jaksanu mutta kukaan teistä ei takuulla jaksaisi tätä pyöritystä.

    • Anonyymi

      En tajuu miksi äitipuoli ei saa määrätämiehenlasten asioita ja ekemisiä. Minusta on sääli nähdä etteimiehen lapset osaa mitään ja voisin auttaa heitä, mutta ei käy.
      Olen kuin hullu tässä perheessä, mitään ei saisi puhua, tehdä eikä mihkään mennä.
      Eilen leivoinkakun mutta sekään ei kelvannut. Olen kuin kotiapulainen vaikka oletin että miehen lapset passaavat mua enkä mä lapsia.
      Eivät edes osaa siivota, vaan sotkea ostaan. On kauheeta olla äitinä toisenlapsille, kun ei voi toimia äitin tavoin. Exänsä vaan käy meillä kuin kotonaan ja hakee meidän tavaroita itselleen. Eilenkin vei sohvan. Sanoin miehelle että ei sohvaa saa viedä, ostakoot oman, mut mies puolusti et se oli sen ostama, mut kuitenkin ei voi viedä jos minä en anna lupaa. Missä me ny istutaan?

      • Anonyymi

        En tajuu miksi isäpuoli ei saa määrätä naisen lasten asioita ja tekemisiä, koska tuon tähän huusholliin eniten rahaa ja talo on minun. Minusta on sääli nähdä ettei naisen lapset osaa mitään ja voisin auttaa heitä, mutta ei käy.
        Olen kuin hullu tässä perheessä, mitään ei saisi puhua, tehdä eikä mihkään mennä.
        Eilen korjasin polkupyärät, mutta sekään ei kelvannut. Olen kuin remppamies vaikka oletin että naisen lapset passaavat mua enkä mä lapsia.
        Eivät edes osaa siivota, vaan sotkea Osataan ja kaikki rikotaan On kauheeta olla isänä naisen lapsille , kun ei voi toimia isien tavoin. Exänsä vaan käy meillä kuin kotonaan ja hakee meidän tavaroita itselleen. Eilenkin vei porakoneen Sanoin naiselleni että ei porakonetta saa viedä, ostakoot oman, mut nainen puolusti et se oli se kone jonka hän osti aikoinaan , mut kuitenkin se ei voi viedä jos minä en anna lupaa. Milläs nyt teen remppaa.


      • Anonyymi

        Kauheeta! Tottakai tilaat teille uuden ja lähetät laskun sille!


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kauheeta! Tottakai tilaat teille uuden ja lähetät laskun sille!

        Mää kleikkasin ihan ite ne ihna lyhyiksi. Äitinsä vähän tai paljon suuttui ja araivosi, samoin lapsi itse. en tajua miksi, koska nyt ne on helpompi hoitaa, vaikke ole kauniistileikattu mutta lyhyet on.Tenava ei kehtaa kuulemma mennä koulouun kun olen pilannut hänen tukan, se on se kiitos mulle kun autan.
        Sil oli kauniit hiukset mutta aina takkuset ja en jaksanu selvii niiä aina, kun ei itse osannut koskaankammata eikä tienyt mitä n sampoo ja harja.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Mää kleikkasin ihan ite ne ihna lyhyiksi. Äitinsä vähän tai paljon suuttui ja araivosi, samoin lapsi itse. en tajua miksi, koska nyt ne on helpompi hoitaa, vaikke ole kauniistileikattu mutta lyhyet on.Tenava ei kehtaa kuulemma mennä koulouun kun olen pilannut hänen tukan, se on se kiitos mulle kun autan.
        Sil oli kauniit hiukset mutta aina takkuset ja en jaksanu selvii niiä aina, kun ei itse osannut koskaankammata eikä tienyt mitä n sampoo ja harja.

        Miä kleikkasin ihan ihten ne ihoa lyhyiksi. Isääänsää vähän tai paljon juu sytty suuttui ja araivosi, samoin pentyua itse. en taj miksi, koska nyt ne on hevhgopi hoivaaa, vakke ole kauniistileimattumutta lyhyet on.Tentu ei kehtaa kumulanna mennä koulouun kun olen pilhanu hänen tuhkan , se on se kiittäisi mulle kun atuan .ja hoibaran
        Sil oli kaujeet hiukset mutta aina paskaadet ja en jaksanu selvii niiä aina, kun ei itsosannut koskaankammata eikä tiännny mitä n sapoo ja harjakset om.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Miä kleikkasin ihan ihten ne ihoa lyhyiksi. Isääänsää vähän tai paljon juu sytty suuttui ja araivosi, samoin pentyua itse. en taj miksi, koska nyt ne on hevhgopi hoivaaa, vakke ole kauniistileimattumutta lyhyet on.Tentu ei kehtaa kumulanna mennä koulouun kun olen pilhanu hänen tuhkan , se on se kiittäisi mulle kun atuan .ja hoibaran
        Sil oli kaujeet hiukset mutta aina paskaadet ja en jaksanu selvii niiä aina, kun ei itsosannut koskaankammata eikä tiännny mitä n sapoo ja harjakset om.

        Saisko saman ymmärrettävässä muodossa, kiitos


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Saisko saman ymmärrettävässä muodossa, kiitos

        Nuo kaksi edellistä omaavat pahan lukihäiriön, voi olla että ovat lisäksi aika tuiskeessa , ehkä sama kirjoittaja.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Nuo kaksi edellistä omaavat pahan lukihäiriön, voi olla että ovat lisäksi aika tuiskeessa , ehkä sama kirjoittaja.

        Ilmeiseti kyseessä on provosija joka vääntää kaikkien viesteistä tahalteen outoja, tai sitten ei osaa lukea eikä kirjottaa. Mutta joo, asiaan, kyllä itipuolen oikeus on leikata miesten lasten hiukset jos siltä tuntuu. Ihan oikeasti voi leikata, minäkin leikkautin kun mun miehen tytöllä oli pitkät luonnonkiharaiset hiukset ja mun lapsella ei ollut kun lhyet, niin nyt heillä on samnalaiset hiukset eikä mun lapselle tule paha mieli. Miehen exä riavostui ja haukku mut ihan, omoituinen harakka. Olisi ite kuunnellut kun mun lapsi oli kateellinen kun toisella on iahat hiukset, nyt kun on sama niin minusta hyvä asia. Kyllä ne kutrit kasvaa, ja sitten vot itaas leikata. Se on niin ettei tarvi oll aerilaisia, sillä on muutenkin aina merkkivaatteita joita me sitten lainaamme, ha hypsis menee vaihigossa rikki , niin on heukkoja.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ilmeiseti kyseessä on provosija joka vääntää kaikkien viesteistä tahalteen outoja, tai sitten ei osaa lukea eikä kirjottaa. Mutta joo, asiaan, kyllä itipuolen oikeus on leikata miesten lasten hiukset jos siltä tuntuu. Ihan oikeasti voi leikata, minäkin leikkautin kun mun miehen tytöllä oli pitkät luonnonkiharaiset hiukset ja mun lapsella ei ollut kun lhyet, niin nyt heillä on samnalaiset hiukset eikä mun lapselle tule paha mieli. Miehen exä riavostui ja haukku mut ihan, omoituinen harakka. Olisi ite kuunnellut kun mun lapsi oli kateellinen kun toisella on iahat hiukset, nyt kun on sama niin minusta hyvä asia. Kyllä ne kutrit kasvaa, ja sitten vot itaas leikata. Se on niin ettei tarvi oll aerilaisia, sillä on muutenkin aina merkkivaatteita joita me sitten lainaamme, ha hypsis menee vaihigossa rikki , niin on heukkoja.

        Joku provokaattori se on, käyttää kaiken aikansa täällä trollaamiseen. Mutta tosiaan kyllä miehen lasten hiukset on pidettävä lyhyinä, ihan hygieniasyistäkin. Ei siitä näinä aikoina tule mitään, että miehen lapset ovat saastaisia koronalinkoja. Tai jos ei tukkaa ajeta siiliksi, niin sitten k sitten kaasunaamari päähän, se on virallinen suositus näinä aikoina.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Joku provokaattori se on, käyttää kaiken aikansa täällä trollaamiseen. Mutta tosiaan kyllä miehen lasten hiukset on pidettävä lyhyinä, ihan hygieniasyistäkin. Ei siitä näinä aikoina tule mitään, että miehen lapset ovat saastaisia koronalinkoja. Tai jos ei tukkaa ajeta siiliksi, niin sitten k sitten kaasunaamari päähän, se on virallinen suositus näinä aikoina.

        Kaikki saman ihmisen kirjoittamia provoja , kirjoitusvirheet koko ajan samat ja tyyli myös sama.
        Ilmeisesti kirjoittajalla paha lukihäiriö, ehkä myös tuiskeessa ja katkera jollekin.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kaikki saman ihmisen kirjoittamia provoja , kirjoitusvirheet koko ajan samat ja tyyli myös sama.
        Ilmeisesti kirjoittajalla paha lukihäiriö, ehkä myös tuiskeessa ja katkera jollekin.

        En ole kakera ja tuiskeessa!


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        En ole kakera ja tuiskeessa!

        Mutta paha lukihäiriö , " kakera".


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kaikki saman ihmisen kirjoittamia provoja , kirjoitusvirheet koko ajan samat ja tyyli myös sama.
        Ilmeisesti kirjoittajalla paha lukihäiriö, ehkä myös tuiskeessa ja katkera jollekin.

        Just joo, kirjoittajalla ei myöskään jutuissa mitään sisältöä, hokee samaa liturgiaa päivästä päivään ja samaan ketjuun monta.


    Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Baaritappelu

      Hurjaksi käynyt meno Laffassa. Jotain jätkää kuristettu ja joutunu teholle...
      Kokkola
      57
      5790
    2. Tappo Kokkolassa

      Päivitetty tänään Iltalehti 17.04.2024 Klo: 15:23..Mikähän tämä tapaus nyt sitten taas on.? Henkirikos Kokkolassa on tap
      Kokkola
      26
      3667
    3. Miksi tytöt feikkavat saaneensa orgasmin, vaikka eivät ole saaneet?

      Eräs ideologia itsepintaisesti väittää, että miehet haluavat työntää kikkelinsä vaikka oksanreikään, mutta tämä väite ei
      Sinkut
      227
      1921
    4. Poliisit vaikenee ja paikallinen lehti

      Poliisit vaikenee ja paikallinen lehti ei kerro taposta taaskaan mitään. Mitä hyötyä on koko paikallislehdestä kun ei
      Kokkola
      28
      1772
    5. Mitä ihmettä

      Kaipaat hänessä
      Ikävä
      94
      1222
    6. MAKEN REMPAT

      Tietääkö kukaan missä tämmöisen firman pyörittäjä majailee? Jäi pojalla hommat pahasti kesken ja rahat muisti ottaa enna
      Suomussalmi
      30
      1177
    7. Itämaisesta filosofiasta kiinnostuneille

      Itämaisesta filosofiasta kiinnostuneille. Nämä linkit voivat auttaa pääsemään niin sanotusti alkuun. https://keskustel
      Hindulaisuus
      290
      955
    8. Kuntoutus osasto Ähtärin tk vuode osasto suljetaan

      5 viikkoa ja mihin työntekijät, mihin potilaat. Mikon sairaalan lopetukset saivat nyt jatkoa. Alavudelle Liisalle tulee
      Ähtäri
      50
      948
    9. Välillä käy mielessä

      olisiko sittenkin ollut parempi, että emme koskaan olisi edes tavanneet. Olisi säästynyt monilta kyyneleiltä.
      Ikävä
      76
      889
    10. Mulla on kyllä

      Järkyttävä ikävä sua. Enkä yhtään tykkää tästä olotilastani. Levoton olo. Ja vähän pelottaa..
      Ikävä
      35
      848
    Aihe