No jopa oli rangaistus juonittelusta ja kiusaamisesta ?!

Anonyymi

Pestä pyykkiä !! Joutuu pesemään pyykkiä, no voi voi ! Eihän tuo ollut mikään rangaistus !! Kuinkahan paljon se snow vetelee taustalla naruja? Tää pride ja kaikki... On toi sini js sasa kyl raskaita ihmisiä.

14

93

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

Nykyihmiselle pyykinpesukin on rangaistus. Arvaa mikä meteli siitä syntyisi kun joku pakotettaisiin tiskaamaan.
      Ja jos se joku olisi näitä paremman luokan uus sukupuolisia niin siitä nousisi varmaan hallitusta myöden syrjimis kohu.

• Anonyymi

Mutta auta armias jos kiusattu olisikin ollut esim. Ella tai joku muu seksuaalivähemmistöön kuuluva niin johan olisi tuotanto ärähtänyt!

• Anonyymi

Niinpä !! Siitä olis joutunut heti häätöön !

• Anonyymi

Ne juonittelijat Sasa , Sini ja Ella olisi pitänyt laittaa häätöäänestykseen.
      On joskus sääntörikkomuksista laitettu häätöön.
      Tuotanto tiesi varmasti, että Minna tulee olemaan äänestyksessä.
      No Tiiahan se tänään lähtee, ei jää mitään jännitettävää.

• Anonyymi

Minnan "heikkous" on kristilliset konservatiiviset arvot jotka ovat nykyään julkisen lynkkauksen kohteina aina hallitustasolta myöden.
        Jos Minna olisi vähemmistöön kuuluva hänen häätöön joutumisesta oltaisiin tehty valtakunnallinen katastrofi ja bb tuotantoa odottaisi nuhtelua ja sakkoja. Tähän on tultu 2020 luvulla.

• Anonyymi

Lepsua, lepsua. Todella heikko ja mitätön rangaistus. Muistelkaas niitä wanhan ajan rankkuja..

• Anonyymi

Pihamajoitukseen viikoksi olisivat joutaneet nämä kolme sisältä, juonimasta ja kiehnäämästä.
      Pyykinpesu ja lajittelu ja puhtaan pyykin viikkaaminen, on naurettava rangaistus.
      Tätä "rangaistustahan" me monet suoritamme täällä talon ulkopuollellakin, vaikka ei oltaisi edes mitään pahaa tehty. Joten kysyn rangaistusidean keksineeltä.
      Koetko todella pyykkihuoltosi rangaistuksena?
      Vai suorittaako sen "rangaistuksen"joku muu puolestasi?
      Voi ei! Mihin tämä maailma on menossa? Jos pyykkihuoltokin koetaan rangaistuksena.

• Anonyymi

Pihalle laavuun 4 yöksi. Ruuaksi vain pelkkää riisiä. Ja öisiä herättelyitä koko ajan. . .

• Anonyymi

Toivon että isoveli olis tarkempi ja antais kunnon rankkuja niin sais enenpi ohjelmalle katsojia .

• Anonyymi

Tuo, Minnan kiusaaminenhan perustui hänen "erilaisuuteensa", kristilliseen uskoonsa, eli oli rasismirikos. Kyllä juristin on täytynyt tämä ymmärtää.

BB on rahapeli, voittaja saa melko suuren summan rahaa. Eli, rasistisin keinoin pyritään häätämään mukava, "erilainen" Minna.

• Anonyymi

Timo ja Ella lisäksi ovat itse seksuaalivähemmistöisiä ja jotka juuri näinäkin päivinä, näyttävillä Pride-marsseillaan julistavat muka suvaitsevaisuutta. Mutta vain heitä itseään kohtaan.

Itse he eivät suvaitse erilaisuutta.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Timo ja Ella lisäksi ovat itse seksuaalivähemmistöisiä ja jotka juuri näinäkin päivinä, näyttävillä Pride-marsseillaan julistavat muka suvaitsevaisuutta. Mutta vain heitä itseään kohtaan.

Itse he eivät suvaitse erilaisuutta.

Mitään perinteistä ja wanhaa ei saa suvaita nykyään. Vain tätä pride touhua on pakko toitottaa vaikka kokisi sen ITSELLE vääräksi. Sananvapautta ei suvaita. Suvaitsevaiset eivät suvaitse erilaisia.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Mitään perinteistä ja wanhaa ei saa suvaita nykyään. Vain tätä pride touhua on pakko toitottaa vaikka kokisi sen ITSELLE vääräksi. Sananvapautta ei suvaita. Suvaitsevaiset eivät suvaitse erilaisia.

Niinpä. Kun katselee "suvaisevaisten" ilmeitä ja kuuntelee mielipiteitä jos kristilliset tai konservatiiviset arvot omaava ihminen perustelee omaa elämää niin häntä pidetään jonkinlaisena outolintuna jonka ajatus pitää "parantaa"
        Mua niin hävetti katsoa Bb.a eilen kun tuotanto on selkeästi käskenyt Samia niin päiväkirjahuoneessa kuin suorassa lähetyksessäkin muuttamaan vanhoollisia mielipiteitään tästä mikälie pridge tapahtumasta. No samin todellinen mielipide tulee julki varmasti kun hän lähtee talosta. Ellei Bb ole kehitellyt mitään pitkäaikais sanktiota myös Bb.n jälkeen.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Niinpä. Kun katselee "suvaisevaisten" ilmeitä ja kuuntelee mielipiteitä jos kristilliset tai konservatiiviset arvot omaava ihminen perustelee omaa elämää niin häntä pidetään jonkinlaisena outolintuna jonka ajatus pitää "parantaa"
        Mua niin hävetti katsoa Bb.a eilen kun tuotanto on selkeästi käskenyt Samia niin päiväkirjahuoneessa kuin suorassa lähetyksessäkin muuttamaan vanhoollisia mielipiteitään tästä mikälie pridge tapahtumasta. No samin todellinen mielipide tulee julki varmasti kun hän lähtee talosta. Ellei Bb ole kehitellyt mitään pitkäaikais sanktiota myös Bb.n jälkeen.

Kyllä on maailma mennyt hulluksi!! Miten tähän voidaan suostua? Olkoon JOKAINEN ihan mitä haluaa, mutta älköön vaatiko sitä toisilta ja pitäkö mielipiteestään niin suurta älämölöä!!!

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Mies kateissa Lapualla

Voi ei taas! Toivottavasti tällä on onnellinen loppu. https://poliisi.fi/-/mies-kateissa-lapualla
      Lapua
      111
      5785
    2. Poliisi tutkii murhaa Paltamossa

Poliisi tutkii Kainuussa sijaitsevassa Paltamon kunnassa epäiltyä henkirikosta, joka on tapahtunut viime viikon perjanta
      Paltamo
      32
      3877
    3. Olenko joka hetki

Ajatuksissasi?
      Ikävä
      82
      3322
    4. Jos me voitais puhua

Jos me voitais puhua tästä, mä sanoisin, että se on vaan tunne ja se menee ohi. Sun ei tarvitse jännittää mua. Mä kyllä
      Ihastuminen
      18
      2936
    5. Jenna meni seksilakkoon

"Olen oppinut ja elän itse siinä uskossa, että feministiset arvot omaava mies on tosi marginaali. Todennäköisyys, että t
      Maailman menoa
      248
      1980
    6. Joo nyt mä sen tajuan

Kaipaan sua, ei sitä mikään muuta ja olet oikea❤️ miksi tämän pitää olla niin vaikeaa?
      Ikävä
      87
      1953
    7. Mikä sinua ja

kaivattuasi yhdistää ?
      Ikävä
      141
      1758
    8. Olipa ihana rakas

❤️🤗😚 Toivottavasti jatkat samalla linjalla ja höpsöttelykin on sallittua, kunhan ei oo loukkaavaa 😉 suloisia unia kau
      Ikävä
      8
      1676
    9. Jere, 23, ja Aliisa, 20, aloittavat aamunsa Subutexilla tai rauhoittavilla: "Vaikka mä käytän..."

Jere, 23, ja Aliisa, 20, ovat pariskunta, joka aloittaa aamunsa Subutexilla tai rauhoittavilla. Jere on ollut koko aikui
      Maailman menoa
      38
      1665
    10. Vain yksi elämä

Jonka haluaisin jakaa sinun kanssasi. Universumi heitti noppaa ja teki huonon pilan, antoi minun tavata sinut ja rakastu
      Ikävä
      86
      1513
    Aihe