No jopa oli rangaistus juonittelusta ja kiusaamisesta ?!

Anonyymi

Pestä pyykkiä !! Joutuu pesemään pyykkiä, no voi voi ! Eihän tuo ollut mikään rangaistus !! Kuinkahan paljon se snow vetelee taustalla naruja? Tää pride ja kaikki... On toi sini js sasa kyl raskaita ihmisiä.

14

56

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Nykyihmiselle pyykinpesukin on rangaistus. Arvaa mikä meteli siitä syntyisi kun joku pakotettaisiin tiskaamaan.
      Ja jos se joku olisi näitä paremman luokan uus sukupuolisia niin siitä nousisi varmaan hallitusta myöden syrjimis kohu.

    • Anonyymi

      Mutta auta armias jos kiusattu olisikin ollut esim. Ella tai joku muu seksuaalivähemmistöön kuuluva niin johan olisi tuotanto ärähtänyt!

      • Anonyymi

        Niinpä !! Siitä olis joutunut heti häätöön !


    • Anonyymi

      Ne juonittelijat Sasa , Sini ja Ella olisi pitänyt laittaa häätöäänestykseen.
      On joskus sääntörikkomuksista laitettu häätöön.
      Tuotanto tiesi varmasti, että Minna tulee olemaan äänestyksessä.
      No Tiiahan se tänään lähtee, ei jää mitään jännitettävää.

      • Anonyymi

        Minnan "heikkous" on kristilliset konservatiiviset arvot jotka ovat nykyään julkisen lynkkauksen kohteina aina hallitustasolta myöden.
        Jos Minna olisi vähemmistöön kuuluva hänen häätöön joutumisesta oltaisiin tehty valtakunnallinen katastrofi ja bb tuotantoa odottaisi nuhtelua ja sakkoja. Tähän on tultu 2020 luvulla.


    • Anonyymi

      Lepsua, lepsua. Todella heikko ja mitätön rangaistus. Muistelkaas niitä wanhan ajan rankkuja..

    • Anonyymi

      Pihamajoitukseen viikoksi olisivat joutaneet nämä kolme sisältä, juonimasta ja kiehnäämästä.
      Pyykinpesu ja lajittelu ja puhtaan pyykin viikkaaminen, on naurettava rangaistus.
      Tätä "rangaistustahan" me monet suoritamme täällä talon ulkopuollellakin, vaikka ei oltaisi edes mitään pahaa tehty. Joten kysyn rangaistusidean keksineeltä.
      Koetko todella pyykkihuoltosi rangaistuksena?
      Vai suorittaako sen "rangaistuksen"joku muu puolestasi?
      Voi ei! Mihin tämä maailma on menossa? Jos pyykkihuoltokin koetaan rangaistuksena.

    • Anonyymi

      Pihalle laavuun 4 yöksi. Ruuaksi vain pelkkää riisiä. Ja öisiä herättelyitä koko ajan. . .

      • Anonyymi

        Toivon että isoveli olis tarkempi ja antais kunnon rankkuja niin sais enenpi ohjelmalle katsojia .


    • Anonyymi

      Tuo, Minnan kiusaaminenhan perustui hänen "erilaisuuteensa", kristilliseen uskoonsa, eli oli rasismirikos. Kyllä juristin on täytynyt tämä ymmärtää.

      BB on rahapeli, voittaja saa melko suuren summan rahaa. Eli, rasistisin keinoin pyritään häätämään mukava, "erilainen" Minna.

      • Anonyymi

        Timo ja Ella lisäksi ovat itse seksuaalivähemmistöisiä ja jotka juuri näinäkin päivinä, näyttävillä Pride-marsseillaan julistavat muka suvaitsevaisuutta. Mutta vain heitä itseään kohtaan.

        Itse he eivät suvaitse erilaisuutta.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Timo ja Ella lisäksi ovat itse seksuaalivähemmistöisiä ja jotka juuri näinäkin päivinä, näyttävillä Pride-marsseillaan julistavat muka suvaitsevaisuutta. Mutta vain heitä itseään kohtaan.

        Itse he eivät suvaitse erilaisuutta.

        Mitään perinteistä ja wanhaa ei saa suvaita nykyään. Vain tätä pride touhua on pakko toitottaa vaikka kokisi sen ITSELLE vääräksi. Sananvapautta ei suvaita. Suvaitsevaiset eivät suvaitse erilaisia.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Mitään perinteistä ja wanhaa ei saa suvaita nykyään. Vain tätä pride touhua on pakko toitottaa vaikka kokisi sen ITSELLE vääräksi. Sananvapautta ei suvaita. Suvaitsevaiset eivät suvaitse erilaisia.

        Niinpä. Kun katselee "suvaisevaisten" ilmeitä ja kuuntelee mielipiteitä jos kristilliset tai konservatiiviset arvot omaava ihminen perustelee omaa elämää niin häntä pidetään jonkinlaisena outolintuna jonka ajatus pitää "parantaa"
        Mua niin hävetti katsoa Bb.a eilen kun tuotanto on selkeästi käskenyt Samia niin päiväkirjahuoneessa kuin suorassa lähetyksessäkin muuttamaan vanhoollisia mielipiteitään tästä mikälie pridge tapahtumasta. No samin todellinen mielipide tulee julki varmasti kun hän lähtee talosta. Ellei Bb ole kehitellyt mitään pitkäaikais sanktiota myös Bb.n jälkeen.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Niinpä. Kun katselee "suvaisevaisten" ilmeitä ja kuuntelee mielipiteitä jos kristilliset tai konservatiiviset arvot omaava ihminen perustelee omaa elämää niin häntä pidetään jonkinlaisena outolintuna jonka ajatus pitää "parantaa"
        Mua niin hävetti katsoa Bb.a eilen kun tuotanto on selkeästi käskenyt Samia niin päiväkirjahuoneessa kuin suorassa lähetyksessäkin muuttamaan vanhoollisia mielipiteitään tästä mikälie pridge tapahtumasta. No samin todellinen mielipide tulee julki varmasti kun hän lähtee talosta. Ellei Bb ole kehitellyt mitään pitkäaikais sanktiota myös Bb.n jälkeen.

        Kyllä on maailma mennyt hulluksi!! Miten tähän voidaan suostua? Olkoon JOKAINEN ihan mitä haluaa, mutta älköön vaatiko sitä toisilta ja pitäkö mielipiteestään niin suurta älämölöä!!!


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Kyllä suoraan

      Sanottua vi.tu.taa. Miksi en toiminut silloin. Sama kun olisi heittänyt smagardin menemään.
      Ikävä
      69
      1970
    2. Voisitko nainen kertoa mulle

      Tykkäätkö sä musta, vai unohdanko koko jutun? Mä en viitti tulla sinne enää, ettei mua pidetä jonain vainoajana, ku sun
      Suhteet
      164
      1539
    3. Perustele miksi hän ei

      Ole sopiva sinulle
      Ikävä
      140
      1387
    4. Oisko jii-miehelle jollakin asiaa

      Jos vaikka on jäänyt joku asia sydämen päälle.
      Ikävä
      90
      1308
    5. Miehelle naiselta

      Ajattelen sinua aina, en jaksa enää. Ja luulin, että pidit minusta, mutta silloin olisit tehnyt jotain. Mutta sinä et te
      Ikävä
      49
      1240
    6. Iäkkäät asiakkaat ärsyttävät kaupoissa

      Miksei Kela järjestä palvelua, jolla toimittaisivat ostokset suoraan ikäihmisille? https://www.is.fi/taloussanomat/art-
      Maailman menoa
      273
      1047
    7. Mikä oli nainen

      Paras yhteinen hetkemme niistä pienistä ja vähäisistä.
      Ikävä
      75
      992
    8. Miksi sinulla, nainen

      On niin negatiivinen asenne minuun ja yleensäkin negatiivinen käsitys?
      Ikävä
      110
      957
    9. Olen syvästi masentunut

      En oikein voi puhua tästä kenenkään kanssa. Sillä tavalla että toinen ymmärtäisi sen, miten huonosti voin. Ja se että mi
      Tunteet
      118
      954
    10. Nainen, millainen tilanne oli

      kun huomasit ihastuneesi häneen oikein kunnolla. Missä tapahtui ja milloin
      Ikävä
      49
      777
    Aihe