BB Katin hattumania

Anonyymi

Tällä typykällä on joka päivä uusi tupsupäähine, tai joku veikeä lippis. Hänellä taitaa olla jonkunlainen hattumania. Kuka muuten tuollaista hattumäärää olisi hankkinut. Jos puhutaan asukkaista, jotka eivät ala taloon tullessaan antamaan itsestään ulospäin mitään. Kati kuuluu juuri näihin tyyppeihin.
Ei pelkkä hattujen esittely ja asukkaiden kuntotreenien ohjaaminen ja tsemppaaminen riitä.
Nainen on muilta osin jäänyt ihan elottomaksi tapetiksi.

11

75

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

Tiia ja niko ovat tällä hetkellä turhimmat tuolla. Ei mua kenenkään lakit ja hatut ärsytä.

• Anonyymi

En tiedä miks mut mä ihastuin heti katiin kun hän tuli taloon ja tykkään hänen pirteydestä ja asiallisuudesta.
      Joku mystinen sai minut häneen ihastumaan.
      Vaikka Kati jää näiden mölyapinoiden varjoon niin toivon että hän pääsee pitkälle. <3

• Anonyymi

Onko Katikin oikeasti mies kuten Ella? Ainkakin ääni on möreä ja kasvojen ja kropan piirteet kuten miehellä. Rintojakaan ei näytä olevan? Jos Kati on nainen, niin hän on huomattavasti miehekkäämpi kuin Ella-poika.

• Anonyymi

Katilla joka päivä eri hattu, tai pipo. Jotenkin kummallista. Luulee kai saavansa huomioita hattujen esittelyllään ja voittavansa sillä bb:n. Katilla on myös aamuisin ärsyttävä narinaääni. Kuin olisi koko illan huutanut äänensä käheäksi.

• Anonyymi

Niinhän Krisukin vaihteli hattuja jatkuvasti. Jotenkin on nyt vähän tylsiä tyyppejä. Yhdistäminen varmaan saisi vähän säpinää aikaan, muuten taitaa jäädä loppu katsomatta.

• Anonyymi

Joka päivä erilainen hattu päässä ja istuu jalat auki kuin mies jolla on valtava vehje.

• Anonyymi

Viestittääkö kotiin jotain noilla hatuilla

• Anonyymi

Niinpä. Hyvä huomio !!

• Anonyymi

Ehkä hän saa provikat jostain...onhan kyse mainoskanavasta. Muuten en ymmärrä noita karmeita tötsejä.

• Anonyymi

Mun inhokki on talossa ella. Mikähän sen nimi on aiemmin ollut.
      Sillä menee päivä peilatessa ja miettiä mitä leikkauksia seuraavaksi itselleen tekee.
      Tosi luonnottoman näköinen , huulet töröttää, kuin aku ankalla.
      Karsee ilmestys.

• Anonyymi

Ella on jotenkin reppana. Hyväksyn hänet Ellana 🐥, eräällä tavoin naisena. Haahuilee hiljaisena muiden selän takana, kun jotkut, nk. "suoraan naiseksi" syntyneet ovat tatuoituja päästä varpaisiin, kuin elinkautisvangit, käytökseltään miehekkäitä tai muutoin räikeitä ja äänet kuin laumalla variksia. 🦅🦅🦅

Kyseessä on siis fyysisesti mies, jolla ilm. vehkeet jalkovälissä, kuitenkin nk. sielultaan transnainen. Hän on luonnollinen itsensä: oma, miehen ääni, ei yritä teeskennellä, esim. piipittää.

Mitä tulee hänen naiseuteensa, niin on hän montaa, "tavallista" naista naisellisempi. "Naisena" hän lyö laudalta kaikki BB-talon muut naiset. Hänellä on hyvä ja kaunis maku ja hän on nähnyt vaivaa luoda itsestään myös fyysisesti mahd. naisellisen. Hän on sisäistänyt naiseuden, hiuspalmikoitaan myöten. 10 pistettä!

Harva, suomalainen nyky-nainen on noin "naisellinen" kuin Ella. Näinä feminismin aikoina naiset ovat miehistyneet. Ellan olemus siis itseasiassa sotii feminismiä vastaan, eli on rohkea tyttö! Hänen naisihanteensa on kaunis.

Tämän on kirjoittanut (ei suvakki) ja itsekin nainen.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. 533
      8566
    2. Aamuseuraa/rehevää naista

uhkean rehevät m-xxxl naiset/rouvat/pari 18-80v kutsu luokses 31.1 aamusta päiväpanoille 32v hetero mies.oon innokas nuo
      Keuruu
      5
      3678
    3. 24h Kirppis

Olen muuttamassa paikkakunnalle ja mietin olisiko tälläiselle liikkeelle tarvetta alueella?
      Jämsä
      7
      2203
    4. Suomessa eletään liian pitkään

"Ihmisten on kuoltava" Asiantuntija varoittaa: Suomi ei ole valmis siihen, että niin moni elää pitkään: ”Kaiken täytyy
      Maailman menoa
      160
      1184
    5. Kerotakaa joensuun kontiolahden paiholan laitoksesta jotain

Mun kaveri joutuu paiholan laitokseen nyt lähi aikoina niin voisko ihmiset kertoa minkälaista siellä on tarinoita jne ja
      Joensuu
      17
      826
    6. Sun ulkonäkö on

Kyllä viehättävä. Kauniit piirteet. Todella sievät. Ja olemus on ihana. Olet tehnyt vaikutuksen.
      Ikävä
      40
      754
    7. Olen niin haaveillut

Sinusta. Ollut hullun rakastunut. Ajatellut kaikkea mitä yhdessä voisimme tehdä. Mutta ei ei yhtään mitään. Usko vaan lo
      Ikävä
      57
      742
    8. Oletko koskaan

Tavannut/tuntenut ihmistä, jonka kanssa vuosisadan rakkaustarina olisi ollut mahdollinen, mutta joku este tuli väliin?
      Sinkut
      68
      716
    9. Näyttääkö kaivattusi

Miten hyvältä ❤️
      Ikävä
      46
      705
    10. En voi ottaa

Jos ikinä aiot ottaa yhteyttä, niin tee se nyt. On aika, kun todella todella tarvitsisin sinua. Naiselle.
      Ikävä
      36
      647
    Aihe