rupee ottaa pattiin ku porukalla osuu vähän turhan hyvin.. niinpä kysynkin miten sen autoaimin saa hankituksi=)
se pistää kyllä pelin pilalle, mutta minkäs teet!
onks servuja missä apujen käyttö on ehdottoman kiellettyä?????????
tosi pelimies
cs.s
tympiintynyt
3
202
Vastaukset
Sellasta servua ei olekkaan missä saisi käyttää jotain huijaus juttuja. Pelkään pahoin, että sinun on opeteltava pelaamaan. Kun aloitin joskus kauan sitten CS:än pelaamisen, niin viikon hakkaamisen jälkeen oli hyvä jos sain 3 tapettua pelin aikana. Olen ollut niinkin toivoton tapaus.
- katmasta
et oo oikeest hyvä jos sul on joku aimbot
se ei oo oikeeta hyvyyttä vaa normaalit ketkä on opettellu ite pelaamaa ja näkeehän se jos on aimbottari esim 46tappoo ja 2 kuolemaa on se aika helppoo sillee olla teko hyvä - CSS player
kysy nyt viellä mistä saa WH:n :D
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Haluan sinut, kuuletko minua.
Haluan sinut. Toivon, että voisimme olla yhdessä. Mietin pystynkö täyttämään toiveesi, olemaan arvoisesi. Voisitko saad1001713- 551113
Alastomat miehet seksikeinussa lasten nähden PRIDEssä!
https://www.iltalehti.fi/kotimaa/a/adf62289-a0b6-4b4c-9672-9e19c01beb51 Eikö nyt muka mene jo aivan liian pitkälle että4371087- 1701023
- 58801
Anteeksipyynnöstä
Uskotko anteeksipyynnön voimaan? Mikä tekee anteeksipyynnöstä vaikeaa? Onko se mielestäsi joskus turhaa, joko pyytäjän126782- 83730
- 51698
Naiselle Kuuleppa Tämä
Tämä ei ole mikään vitsi. Minulla on ikävä sinua nainen! Naiselle mieheltä38675- 57671