Huhuu! Toivottavasti olette kaikki kunnossa? Terkkuja kaikille ja myös muille mukaville/järkeville tällä palstalla! ❤️
Missä rekatut?
122
<50
Vastaukset
- Anonyymi
Jos ovat ajankulukseen menneet töihin ja sen lisäksi löytäneet muuta, järkevämpää sisältöä elämäänsä?
Tuntuu että sinä pilkkaat tai et siedä kun olen eläkkeellä?
Toivottavasti ymmärrät että sairastua voi kuka vaan ja aina sitä ei parane työkuntoon, valitettavasti.. Kyllä kuitenkin teen jotain, en laiska.
...
Minä halusin kysyä palstaystävien kuulumisia, kun ollaan täällä monta vuotta kirjoitellut ja ollaan ystäviä.
Toivottavasti heille kuuluu kaikkea hyvää ja samoin muille tää palstalla. ❤️
Hengissä ollaan, mut on ny ollu monenmoista...
Eihän sitä koskaan kukaan ole luvannutkaan, että elämä olis ruusuilla tanssimista.Kiva kun pistäydyit, huolissa olen ollut.. Toivottavasti pärjäilet! ❤️
Tänne on kyllä tullut uutta/outoa sakkia ja omituisia avauksia.. 😕
Ja sitten niitä jotka valittaa milloin mistäkin, sekä meistä myös.. Hohhoijaa.Kittiechihunen kirjoitti:
Kiva kun pistäydyit, huolissa olen ollut.. Toivottavasti pärjäilet! ❤️
Ja sitten niitä jotka valittaa milloin mistäkin, sekä meistä myös.. Hohhoijaa.Älä välitä. Ei tämä maailma ikään tule sellaiseksi, että kaikki olis toisilleen ystävällisiä.
Tuollaiset tapaukset pitää vain suodattaa pihalle...
Loppujen lopuksi nuo urpot on pieni ongelma tässä elämässä, kun oikein ajattelee.
Kannattaa ajatella vain, että niin kauan kuin itse käyttäytyy fiksusti, niin ei huolta.tinttu-liina kirjoitti:
Älä välitä. Ei tämä maailma ikään tule sellaiseksi, että kaikki olis toisilleen ystävällisiä.
Tuollaiset tapaukset pitää vain suodattaa pihalle...
Loppujen lopuksi nuo urpot on pieni ongelma tässä elämässä, kun oikein ajattelee.
Kannattaa ajatella vain, että niin kauan kuin itse käyttäytyy fiksusti, niin ei huolta.Mikä ihme tapaus tuo asiakaspalvelu keskustelija oikein on... ?! 😀
Kittiechihunen kirjoitti:
Mikä ihme tapaus tuo asiakaspalvelu keskustelija oikein on... ?! 😀
Ensimmäisen aloituksen jotenkin ymmärsi, mutta kun alkoi tulemaan useampia, niin kuulostaa jo traumalta.
tinttu-liina kirjoitti:
Ensimmäisen aloituksen jotenkin ymmärsi, mutta kun alkoi tulemaan useampia, niin kuulostaa jo traumalta.
Ja kuinka monta kertaa sama aihe ja eri työpaikka.. ?
Ja kuinka monta kertaa sama aihe ja eri työpaikka.. ?
Jos hän on vaihtanu usein työpaikkaa, kun on kilahtanut asiakkaisiin...
tinttu-liina kirjoitti:
No en tiedä... 😕
Kiva kun pistäydyit, huolissa olen ollut.. Toivottavasti pärjäilet! ❤️
Ja sitten niitä jotka valittaa milloin mistäkin, sekä meistä myös.. Hohhoijaa.Kauhea myräkkä...
Siis oikeasti kyseinen sanonta menee niin, että elämä ei ole pelkkää juhlaa, vaan se on myös ruusuilla tanssimista... (◕‿◕✿)
Syksy on tosi ihanaa aikaa, koska silloin voi käpertyä oman rakkaan kainaloon takkatulen lämmössä ja ostaa kaapit täyteen uusia syysvaatteita. Ja mun tapauksessa se rakas mies on siis tietenkin Toljanter... ♡♡♡♡(♥‿♥✿)♡♡♡♡- Anonyymi
Ariel-the-Wondergirl kirjoitti:
Siis oikeasti kyseinen sanonta menee niin, että elämä ei ole pelkkää juhlaa, vaan se on myös ruusuilla tanssimista... (◕‿◕✿)
Syksy on tosi ihanaa aikaa, koska silloin voi käpertyä oman rakkaan kainaloon takkatulen lämmössä ja ostaa kaapit täyteen uusia syysvaatteita. Ja mun tapauksessa se rakas mies on siis tietenkin Toljanter... ♡♡♡♡(♥‿♥✿)♡♡♡♡Jep, hyvä tietää jos on jollakulla epäselvyyttä:D
- Anonyymi
Syksy on tosi ihanaa aikaa, koska silloin voi käpertyä oman rakkaan kainaloon takkatulen lämmössä ja ostaa kaapit täyteen uusia syysvaatteita. Ja mun tapauksessa se rakas mies on siis tietenkin Toljanter... ♡♡♡♡(♥‿♥✿)♡♡♡♡No itelläni on ainaski ollu vaikeuksia vaikeuksien perään että toi ei pidä paikkaansa:( Kai sitten niillä joille elo on silkkaa auringonpaistetta.
Sunflower Ariel-the-Wondergirl kirjoitti:
Syksy on tosi ihanaa aikaa, koska silloin voi käpertyä oman rakkaan kainaloon takkatulen lämmössä ja ostaa kaapit täyteen uusia syysvaatteita. Ja mun tapauksessa se rakas mies on siis tietenkin Toljanter... ♡♡♡♡(♥‿♥✿)♡♡♡♡Ai,, noinko se oikeesti menee?
Mä oon kuullu vaan tuon, ettei elämä ole aina ruusuilla tanssimista.
No eipä se ole ollut, joten kai tuota on siks mulle hoettu aikoinaan.
Jos syksystä jotain hyvää hakee, niin onhan se just tuota, että ulkona on koleaa, sateista ja tuulista, niin silloin on mukavaa olla sisällä lämpimässä :)
Sulla Ariel on varmasti oikeen jättivaatekaapit? :))
Nii..se vielä, että todella mukavaa, että oot onnellinen. Se ei ole meiltä keneltäkään pois, jos toisella on onnellinen elämä ⚘- Anonyymi
tinttu-liina kirjoitti:
Ai,, noinko se oikeesti menee?
Jos syksystä jotain hyvää hakee, niin onhan se just tuota, että ulkona on koleaa, sateista ja tuulista, niin silloin on mukavaa olla sisällä lämpimässä :)
Nii..se vielä, että todella mukavaa, että oot onnellinen. Se ei ole meiltä keneltäkään pois, jos toisella on onnellinen elämä ⚘Tuttu sanonta ettei elämä ole ruusuilla tanssimista. Liekö sananlaskua mukaeltu enempi suomalaiseen mentaliteettiin sopivaksi, jätetty positiivinen kaiku pois?
Anonyymi kirjoitti:
Tuttu sanonta ettei elämä ole ruusuilla tanssimista. Liekö sananlaskua mukaeltu enempi suomalaiseen mentaliteettiin sopivaksi, jätetty positiivinen kaiku pois?
Se voi olla..
Kaunishan tuo oli minkä Ariel kirjoitti. Varmasti kaikilla on ollut elämässään noitakin hetkiä jolloin tuo pätee :)
En panis vastaan, jos ois useamminkin. Tahtovat olla vaan ohikiitäviä juttuja.Ariel-the-Wondergirl kirjoitti:
Syksy on tosi ihanaa aikaa, koska silloin voi käpertyä oman rakkaan kainaloon takkatulen lämmössä ja ostaa kaapit täyteen uusia syysvaatteita. Ja mun tapauksessa se rakas mies on siis tietenkin Toljanter... ♡♡♡♡(♥‿♥✿)♡♡♡♡Alla linkki lauluun jonka haluan laulaa sulle hupsu tyttöni...♡♡♡♡
https://www.youtube.com/watch?v=g9G3eLKkAyMilmannimiiä kirjoitti:
Kauhea myräkkä...
En ole jaksanu täällä käydä. En halua kertoa miksi olen pitäny taukoa täältä ja en halua kertoa miksi tulen luultavammin pitää edelleen taukoa...
Syy ei johdu teistä.
Mutta en halua tänne selittää...
Olet mukava ihminen Kittie ja monet muut rekatut ja muutama ei rekattu.
Mun taukoni ei liity teihin tai tähän palstaan millään tavalla...
Te olette mukavia ja ihania.
Kiitän teitä yhteisistä juttutuokiosta ja käyn aina välillä teitä moikkaa...
Pitäkää palsta pystyssä.
Nauttikaa elämästä ja olkaa onnellisia...
Terveisin Ilmannimiiätinttu-liina kirjoitti:
Ai,, noinko se oikeesti menee?
Nii..se vielä, että todella mukavaa, että oot onnellinen. Se ei ole meiltä keneltäkään pois, jos toisella on onnellinen elämä ⚘Joo, menee se... (◕‿◕✿)
Mutta kun alkujaan elämäniloa huokuvasta sanonnasta jättää muutaman sanan pois, sen merkitys muuttuu lannistavaksi ja masentavaksi...
Niin, ja onhan syksyssä paljon muutakin hyvää, kuten esimerkiksi mun tulevat synttärit... (ʘ‿ʘ✿)Toljanter kirjoitti:
Alla linkki lauluun jonka haluan laulaa sulle hupsu tyttöni...♡♡♡♡
https://www.youtube.com/watch?v=g9G3eLKkAyMJa tämä kappale kertoo mun tunteista sua kohtaan, rakas... ♡(◡‿◡✿)♫♪♪
https://youtu.be/vfmwcgh9pa4- Anonyymi
Ja tämä kappale kertoo mun tunteista sua kohtaan, rakas... ♡(◡‿◡✿)♫♪♪
https://youtu.be/vfmwcgh9pa4On se vaan alfa ku sai sut 😢
https://youtu.be/vfmwcgh9pa4Mäki koitan funtsii Klartsulle sopivaa biisii mut ku päässä soi vain toi Mombasa Klartsun laulamana :(
Joo, menee se... (◕‿◕✿)
Mutta kun alkujaan elämäniloa huokuvasta sanonnasta jättää muutaman sanan pois, sen merkitys muuttuu lannistavaksi ja masentavaksi...
Niin, ja onhan syksyssä paljon muutakin hyvää, kuten esimerkiksi mun tulevat synttärit... (ʘ‿ʘ✿)Nii... Joskus vaan elämässä tulee niitäkin vaiheita, että sopii vähän lannistavakin lause. Onneks kuitenkin tulee niitä myönteisiäkin asioita :)
Mä oon enempi kevät- ja kesäihmisiä. Kevät on ihana, kun huomaa pitkän talven jälkeen, että aurinko jo lämmittää.
Neitokainen hukkuu sit kohta taas lahjoihin, kun merkkipäivä lähestyy.
Muista sit toivon tontulta jotain ooooooiiikein kallista ;))- Anonyymi
artagnan kirjoitti:
Mäki koitan funtsii Klartsulle sopivaa biisii mut ku päässä soi vain toi Mombasa Klartsun laulamana :(
Aallot paiskoo muovipäätä rantaan saa * ana:D
- Anonyymi
https://youtu.be/vfmwcgh9pa4Tuossa on hiton tarttuva melodia, kuuntelin pari kertaa putkeen:)
Sunflower - Anonyymi
https://youtu.be/vfmwcgh9pa4Partaheppu ottelee alempana 🌻 kanssa.
- Anonyymi
tinttu-liina kirjoitti:
En voi ymmärtää ihmisiä jotka syyttävät asiakaspalvelijaa siitä kun asiakas riehuu. Auttakaa minua ymmärtämään.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
On se vaan alfa ku sai sut 😢
Ei kantsi olla naama vääränä. Taatusti ei ole elo herkkua kun ei voi olla kuin tavisnaisen kanssa. Tuommoista joutuu huomioimaan satakertaisesti verrattuna tavalliseen tallaajaan. Heppu joutuu kuuntelemaan korva höröllään laulujen sanatkin jotta miellyttäisi g--e^e n^i lotossa voittanutta nuorikkoaan.
- Anonyymi
Tän paskanjauhannan vois lopettaa alkuunsa.Ketään nämä sun tyhmät aloitukset kiinnosta!!!!
Sinäkin avasit ja luit tämän aloituksen... Vielä lisäksi vastasit, vaikkakin kirjoituksesi oli just tuota mainitsemaasi paskaa.
ilmannimiiä kirjoitti:
Minua kiinnostaa...
Kauhea myräkkä täällä..Tervehdys Ilmannimi! Joo, täällä Treella myös tuulee kovaa, puitten oksia näin maassa koirua ulkoiluttaessa. Sää on kylmä.. Ei kauan koiru viihtynyt ulkona.
Tervehdys Ilmannimi! Joo, täällä Treella myös tuulee kovaa, puitten oksia näin maassa koirua ulkoiluttaessa. Sää on kylmä.. Ei kauan koiru viihtynyt ulkona.
En tule usein käymään palstalla. Olen tietoisesti pitäny taukoa ja tulen pitämään. Ei liity Kittie millään tavalla sinuun tai tähän palstaan.
En halua kertoa miksi pidän taukoa.
En tiedä milloin palaan taas tänne aktiivisesti...
Olette mukavia ihmisiä ja kiitän teitä monia. ja toivon kun joskus palaan kunnolla tauolta voimme edelleen jutella ja keskustella...
Kiitos kaikki mukavat ihmiset teidän kanssa oli monesti kivaa viettää aikaa. Tulin piipahtaa jottette luule että taukoni johtuu teistä.
Nähdään kun nähdään.
Voikaa hyvin. Pitäkää itsestänne huolta.
Ps. Muistakaa jokainen on tärkeä ihminen ja arvokas ja ihan sama mitä on sattunut ni jokainen teistä on vahva ihminen eikä luovuta. Joskus tulee tilanteita jolloin on parasta vetäytyä sivuun. Terveisin ilmannimiiä
Voikaa hyvin!..
Hei. En sano hyvästejä koska kerran tulen tänne vielä palamaan ja pidän teille seuraa..
Hyvää jatkoa ja pitäkää itsestänne huolta..
Toivoo Ilmannimiiä
Nähdään... Hei hei.
Käyn aina välillä täällä moikkaa teitä..
Kiitos teilleilmannimiiä kirjoitti:
En tule usein käymään palstalla. Olen tietoisesti pitäny taukoa ja tulen pitämään. Ei liity Kittie millään tavalla sinuun tai tähän palstaan.
En halua kertoa miksi pidän taukoa.
En tiedä milloin palaan taas tänne aktiivisesti...
Olette mukavia ihmisiä ja kiitän teitä monia. ja toivon kun joskus palaan kunnolla tauolta voimme edelleen jutella ja keskustella...
Kiitos kaikki mukavat ihmiset teidän kanssa oli monesti kivaa viettää aikaa. Tulin piipahtaa jottette luule että taukoni johtuu teistä.
Nähdään kun nähdään.
Voikaa hyvin. Pitäkää itsestänne huolta.
Ps. Muistakaa jokainen on tärkeä ihminen ja arvokas ja ihan sama mitä on sattunut ni jokainen teistä on vahva ihminen eikä luovuta. Joskus tulee tilanteita jolloin on parasta vetäytyä sivuun. Terveisin ilmannimiiä
Voikaa hyvin!..
Hei. En sano hyvästejä koska kerran tulen tänne vielä palamaan ja pidän teille seuraa..
Hyvää jatkoa ja pitäkää itsestänne huolta..
Toivoo Ilmannimiiä
Nähdään... Hei hei.
Käyn aina välillä täällä moikkaa teitä..
Kiitos teilleMageeta syksyy Ilmannimi, sä runollinen neito :)
- Anonyymi
Lueppa niiden aloituksien vastauksia miten ala-arvoisia ja törkeitä ne ovat.
- Anonyymi
Itse olen todella huolestunut kun nykyaikana ei osata ymmärtää sitä mitä kirjoitetaan. Hyvänä esimerkkinä se kun toi yksi kirjoittaa siitä mitä asiakas teki niin kaikki vastaavat, että hänen pitäisi vaihtaa alaa. Minäkin olen yli 50v ja ymmärrän mitä tekstit tarkoittavat. 😄
Anonyymi kirjoitti:
Itse olen todella huolestunut kun nykyaikana ei osata ymmärtää sitä mitä kirjoitetaan. Hyvänä esimerkkinä se kun toi yksi kirjoittaa siitä mitä asiakas teki niin kaikki vastaavat, että hänen pitäisi vaihtaa alaa. Minäkin olen yli 50v ja ymmärrän mitä tekstit tarkoittavat. 😄
Ymmärtääkö aiheen aloittaja, että mitä järkeä jaaritella aiheesta jatkuvasti? Ja monessako asiakaspalvelu työssä hän oikein on? Ja itse myös tulee tylyä vastauksia vastaajille, mutta itse ei kestä kritiikkiä.
Outoa meininkiä..
Jos oikeasti aloittaja on töissä, niin ongelmista voi puhua työkavereiden kanssa, niin saa apua/tukea ja mennä eteenpäin, niin ei tarvitse uudestaan tehdä taas uusi avaus.
Äläkä taas tule sanomaan mitä tein väärin jne..- Anonyymi
Ymmärtääkö aiheen aloittaja, että mitä järkeä jaaritella aiheesta jatkuvasti? Ja monessako asiakaspalvelu työssä hän oikein on? Ja itse myös tulee tylyä vastauksia vastaajille, mutta itse ei kestä kritiikkiä.
Outoa meininkiä..
Jos oikeasti aloittaja on töissä, niin ongelmista voi puhua työkavereiden kanssa, niin saa apua/tukea ja mennä eteenpäin, niin ei tarvitse uudestaan tehdä taas uusi avaus.
Äläkä taas tule sanomaan mitä tein väärin jne..Totta myös että ei järkeä jankata samasta aiheesta. Hän vastasi ihan aiheesta takaisin koska vastausket hänelle olivat todella ala-arvoisia
Anonyymi kirjoitti:
Totta myös että ei järkeä jankata samasta aiheesta. Hän vastasi ihan aiheesta takaisin koska vastausket hänelle olivat todella ala-arvoisia
Täällä keskustelu palstalla on monenlaista sakkia, ja kaikki saavat kritiikkiä, hyvää ja pahaa.. Kaikki joskus suuttuu/hermostuu. Joskus se voisi loukata, mutta ei siihen kuole.
Ei aloittaja mikään pyhimys ole, kyllä on olemassa hankalia asiakkaita, mutta siitä on jo tehty monta avausta tänne..Eli aiheen voisi jo antaa olla ja mennä elämässä eteenpäin. Oikeasti outoa käytöstä..- Anonyymi
Täällä keskustelu palstalla on monenlaista sakkia, ja kaikki saavat kritiikkiä, hyvää ja pahaa.. Kaikki joskus suuttuu/hermostuu. Joskus se voisi loukata, mutta ei siihen kuole.
Ei aloittaja mikään pyhimys ole, kyllä on olemassa hankalia asiakkaita, mutta siitä on jo tehty monta avausta tänne..Eli aiheen voisi jo antaa olla ja mennä elämässä eteenpäin. Oikeasti outoa käytöstä..Noniin sinä täällä taas mesoamassa. Just tollasen takia menee into työhön ja päivä pilalle. Tätä tämä on aina!! Jos minä vi**u kerran sanon mitä asiakas teki niin se on heti minun syytä!!!!
Anonyymi kirjoitti:
Noniin sinä täällä taas mesoamassa. Just tollasen takia menee into työhön ja päivä pilalle. Tätä tämä on aina!! Jos minä vi**u kerran sanon mitä asiakas teki niin se on heti minun syytä!!!!
Tiedätkö, että tuolla mesoamisella laskeudut samalle tasolle sen kitisevän asiakkaan kanssa.
Miksi päästät ihon alle? Koveta itsesi, niin sen jälkeen helpottaa.- Anonyymi
tinttu-liina kirjoitti:
Tiedätkö, että tuolla mesoamisella laskeudut samalle tasolle sen kitisevän asiakkaan kanssa.
Miksi päästät ihon alle? Koveta itsesi, niin sen jälkeen helpottaa.Asiahan meni näin. Vaikka minä kerroin asiallisesti mitä asiakas teki niin minä sain sellaisia kommentteja kuin...
-Idiootti
-Ota lääkkeet
-Hae apua
-Pelle
Ja minulle sanotaan, että minä vajoan jonnekin tasolle. Kaikki jotka vastaavat näin ovat täysin sekaisin Anonyymi kirjoitti:
Asiahan meni näin. Vaikka minä kerroin asiallisesti mitä asiakas teki niin minä sain sellaisia kommentteja kuin...
-Idiootti
-Ota lääkkeet
-Hae apua
-Pelle
Ja minulle sanotaan, että minä vajoan jonnekin tasolle. Kaikki jotka vastaavat näin ovat täysin sekaisinAnna jo olla koko asia, sitä tässä on yritetty sanoa monta kertaa..
Anonyymi kirjoitti:
Asiahan meni näin. Vaikka minä kerroin asiallisesti mitä asiakas teki niin minä sain sellaisia kommentteja kuin...
-Idiootti
-Ota lääkkeet
-Hae apua
-Pelle
Ja minulle sanotaan, että minä vajoan jonnekin tasolle. Kaikki jotka vastaavat näin ovat täysin sekaisinVaikka seisoisit päälläs, niin aina tulee hankalia ihmisiä vastaan.
En oleitse kaupassa työssä, mutta joudun ihmisten kanssa olemaan paljon tekemisissä. Kyllä mullekki tulee vastaan vaikka minkälaista ihmistä. Välillä tekis mieli haistattaa ja näyttää keskariakin, mutta on vaa pidettävä mölyt mahassa, vaikka kuinka jurppis.
Niitä kohtaan pitää vaan kasvattaa paksu kuori ja unohtaa samantien.Anonyymi kirjoitti:
Noniin sinä täällä taas mesoamassa. Just tollasen takia menee into työhön ja päivä pilalle. Tätä tämä on aina!! Jos minä vi**u kerran sanon mitä asiakas teki niin se on heti minun syytä!!!!
No voi voi..
Oletteko tehneet syyssiivousta, esim ottaneet syysvaatteet käyttöön ja turhat kierrätykseen?
Itse tein niin, kiva saada vaatekaappi siistittyä. Laitoin ehjiä, mutta ylimääräisiä myyntiin ja osa kierrätykseen. Tuli hyvä fiilis. 🙂- Anonyymi
Tää muija menee toistaiseksi samoilla syyskuteilla. Hiton hankalaa on löytää semmoisia vaatteita jotka sopis kropalle ku ei viittis mennä minkään pintamuodin perässä.
Sunflower Anonyymi kirjoitti:
Tää muija menee toistaiseksi samoilla syyskuteilla. Hiton hankalaa on löytää semmoisia vaatteita jotka sopis kropalle ku ei viittis mennä minkään pintamuodin perässä.
SunflowerHyvä että sinulla on syysvaatetus kunnossa. Kyllä minullakin on oma tyyli, esim. Tykkään trenssi takista keväällä ja syksyllä. Talvella villakangas takki vyöllä ja hupulla, vyö antaa jotenkin ryhtiä takin malliin ja kropalle. Ja takki saa olla pitkä, ettei peppu jäädy.. 😀
Talvipakkasella pitkä toppatakki jossa taas huppu ja vyö, kyllä tarkenee.. 😀👍Teen tuota karsintaa aina silloin tällöin.
Täällä on tänään satanu koko hemmetin päivä. On mukavasti sukat kastunu jo kolme kertaa :/- Anonyymi
tinttu-liina kirjoitti:
Teen tuota karsintaa aina silloin tällöin.
Täällä on tänään satanu koko hemmetin päivä. On mukavasti sukat kastunu jo kolme kertaa :/Mutta missä viipyy se hemmetin myräkkä?
tinttu-liina kirjoitti:
Teen tuota karsintaa aina silloin tällöin.
Täällä on tänään satanu koko hemmetin päivä. On mukavasti sukat kastunu jo kolme kertaa :/Täälläkin ollut harmaa, kolea ja sateinen päivä.. Onneksi ei silloin satanut kun koirua ulkoilutin, se ei tykkää kastua.. 🙂
Täälläkin ollut harmaa, kolea ja sateinen päivä.. Onneksi ei silloin satanut kun koirua ulkoilutin, se ei tykkää kastua.. 🙂
No teillä on siellä ollut sitten paremmin.
Kyllä se kesä on lopullisesti kuopattu. Tuulee, vettä sataa ja puiden lehdetkin jo kellastuu.
Mulla muutama kukkanen kuiteski sitkeästi kukkii. Oikeita päivän piristäjiä..tinttu-liina kirjoitti:
No teillä on siellä ollut sitten paremmin.
Kyllä se kesä on lopullisesti kuopattu. Tuulee, vettä sataa ja puiden lehdetkin jo kellastuu.
Mulla muutama kukkanen kuiteski sitkeästi kukkii. Oikeita päivän piristäjiä..No tiedä nyt paremmin, syksyä se täälläkin on.. Mutta, on kiva kun on koiru kaverina ja tulee käytyä vähän ulkona.
Pidän tosi kovasti tämän tyyppisistä talvimekoista ja niitä mulla on hirveän paljon erilaisia... (◕‿◕✿)
https://www.zalando.fi/derhy-navire-neulemekko-black-rd521c0g2-q11.html- Anonyymi
Hyvä että sinulla on syysvaatetus kunnossa. Kyllä minullakin on oma tyyli, esim. Tykkään trenssi takista keväällä ja syksyllä. Talvella villakangas takki vyöllä ja hupulla, vyö antaa jotenkin ryhtiä takin malliin ja kropalle. Ja takki saa olla pitkä, ettei peppu jäädy.. 😀
Talvipakkasella pitkä toppatakki jossa taas huppu ja vyö, kyllä tarkenee.. 😀👍No tään muijan tyyli on viime vuosikymmeneltä, mutta se sananlaskuki sanoo että 'rumat ne vaatteilla koreilee':D *nauraa*
Sunflower - Anonyymi
Pidän tosi kovasti tämän tyyppisistä talvimekoista ja niitä mulla on hirveän paljon erilaisia... (◕‿◕✿)
https://www.zalando.fi/derhy-navire-neulemekko-black-rd521c0g2-q11.htmlVoi hitto, niin korkealta ei aurinko paistais että tää muija vetäis niskaansa tuommoisia hepeneitä. Tyylejä on moneksi totta vie:D
Sunflower Ariel-the-Wondergirl kirjoitti:
https://www.zalando.fi/derhy-navire-neulemekko-black-rd521c0g2-q11.htmlToi on kyl täysi kymppi :P
https://www.zalando.fi/derhy-navire-neulemekko-black-rd521c0g2-q11.htmlTuoko on siis joku neulemekko??
En ees tienny tuollasia olevankaan, vaikka oon eläny jo vähän kauemmin. Hameita kylläkin on, kun niitä oli mulla aina muksuna.
Onhan tuo lämmin vaihtoehto, kun haluaa pukeutua viileämmillä ilmoilla mekkoon :)
Oli kyllä kadehdittavan kaunis tuo malli, jonka päällä toi oli...Anonyymi kirjoitti:
Voi hitto, niin korkealta ei aurinko paistais että tää muija vetäis niskaansa tuommoisia hepeneitä. Tyylejä on moneksi totta vie:D
SunflowerMeinaakko, ettei passaa sun vartalolle, vai etkö muuten tykänny?
tinttu-liina kirjoitti:
Tuoko on siis joku neulemekko??
En ees tienny tuollasia olevankaan, vaikka oon eläny jo vähän kauemmin. Hameita kylläkin on, kun niitä oli mulla aina muksuna.
Onhan tuo lämmin vaihtoehto, kun haluaa pukeutua viileämmillä ilmoilla mekkoon :)
Oli kyllä kadehdittavan kaunis tuo malli, jonka päällä toi oli...Tuota kakkua värkätessä mietin, että näin sitä on pihalla noissa vaatteissaki, ku en hirveesti käy noissa paremmissa vaateliikkeissä :{
Pitäsköhä sitä alkaa sivistämään itteään...- Anonyymi
tinttu-liina kirjoitti:
Meinaakko, ettei passaa sun vartalolle, vai etkö muuten tykänny?
No hitto vieköön ku en tunne yhtäkään muijaa joka ylipukeutuis tuommoiseen kolttuun. Porukat sanois taatusti että ookko seonnu jos ite ilmestyisin toi niskassa ihmisten ilmoille. Hintaki on turhan suolainen, suomeks sanottuna ei oo varaa.
Sunflower Anonyymi kirjoitti:
No hitto vieköön ku en tunne yhtäkään muijaa joka ylipukeutuis tuommoiseen kolttuun. Porukat sanois taatusti että ookko seonnu jos ite ilmestyisin toi niskassa ihmisten ilmoille. Hintaki on turhan suolainen, suomeks sanottuna ei oo varaa.
SunflowerMä jäin ihmettelemään tuota "ylipukeutumista"...
Mitä sä niinku sillä tarkotit, ku ei tuo ny mitenkään semmonen ylikorea ollu, vaan käy ihan moneenkin tilanteeseen :)tinttu-liina kirjoitti:
Mä jäin ihmettelemään tuota "ylipukeutumista"...
Mitä sä niinku sillä tarkotit, ku ei tuo ny mitenkään semmonen ylikorea ollu, vaan käy ihan moneenkin tilanteeseen :)Ihan samaa ihmettelen myös minä.
Vaikuttaa siltä että ihan sama mitä Arielini palstalle kirjoittaa löytää Sunflwer siitä jotain negatiivista sanottavaa. Mun silmissä tuo asu on tosi suloinen...- Anonyymi
tinttu-liina kirjoitti:
Mä jäin ihmettelemään tuota "ylipukeutumista"...
Mitä sä niinku sillä tarkotit, ku ei tuo ny mitenkään semmonen ylikorea ollu, vaan käy ihan moneenkin tilanteeseen :)Kai toi on vaan niin että mistä näkövinkkelistä asioita kattelee. Itelleni toi on ylipukeutumista, mutta jollekulle voi olla normaalin rajoissa. Voi olla niinki että moni trendihirmu kattelis että onpa siinä muijalla muinaiset kuteet ku mut näkis. Asioissa on monta puolta:)
Sunflower - Anonyymi
Toljanter kirjoitti:
Ihan samaa ihmettelen myös minä.
Vaikuttaa siltä että ihan sama mitä Arielini palstalle kirjoittaa löytää Sunflwer siitä jotain negatiivista sanottavaa. Mun silmissä tuo asu on tosi suloinen...No sori:( En vaan oo ton prinsessatyylin muijia.
Sunflower
- Anonyymi
No saakos täällä juoruta jos tietää?;)
Anonyymi kirjoitti:
https://youtu.be/T2l_OBsq3Lc
Tästäpä vihjettä!;)Hyvä bändi ja laulu, kiitos iskän kun on tutustuttanut hyvää musiikkia arvostamaan. ❤️🎶🎵
Juoruiluun en ota kantaa..
Ja edelleen, me muutkin ollaan täällä.. Mutta ei kai kelvata..- Anonyymi
Hyvä bändi ja laulu, kiitos iskän kun on tutustuttanut hyvää musiikkia arvostamaan. ❤️🎶🎵
Ja edelleen, me muutkin ollaan täällä.. Mutta ei kai kelvata..Mitäs pahaa tuli sanottua? En kai arvostellut, väheksynyt tms.:(
Hyvä bändi ja laulu, kiitos iskän kun on tutustuttanut hyvää musiikkia arvostamaan. ❤️🎶🎵
Ja edelleen, me muutkin ollaan täällä.. Mutta ei kai kelvata..Mun aivot näköjää nukkuu, ku en tajunnu tuosta hölkäsen pöläystä.
Anonyymi kirjoitti:
Mitäs pahaa tuli sanottua? En kai arvostellut, väheksynyt tms.:(
No tulee paha mieli vähän kun aina kysellään nuoren jengin perään.. Ollaan me muutkin täällä.. ☹️
Mutta joo.. Tuo bändi ja musiikki on ❤️Kittiechihunen kirjoitti:
No tulee paha mieli vähän kun aina kysellään nuoren jengin perään.. Ollaan me muutkin täällä.. ☹️
Mutta joo.. Tuo bändi ja musiikki on ❤️Kysyttiinkö tuossa jotain????
En mä sitä biisiä kuunnellu ku vähän alusta, ku ei ole mun musaa tuo...tinttu-liina kirjoitti:
Kysyttiinkö tuossa jotain????
En mä sitä biisiä kuunnellu ku vähän alusta, ku ei ole mun musaa tuo...Ajattelin että joku nuoremmista naimisiin menossa, niin ymmärsin tällä vihjeellä. Tuosta bändistä oikeasti tykkään.
- Anonyymi
Mutta joo.. Tuo bändi ja musiikki on ❤️No kerropas missä kohtaa kyselin nuoren jengin perään?:)
- Anonyymi
tinttu-liina kirjoitti:
Kysyttiinkö tuossa jotain????
En mä sitä biisiä kuunnellu ku vähän alusta, ku ei ole mun musaa tuo...Mikäs sitten on?:)
Anonyymi kirjoitti:
No kerropas missä kohtaa kyselin nuoren jengin perään?:)
Tuli vaan sellainen mieleen, miten muuten tämä laulu liittyi tänne/meille?
Ajattelin että joku nuoremmista naimisiin menossa, niin ymmärsin tällä vihjeellä. Tuosta bändistä oikeasti tykkään.
Ai... ei tullu tollanen mieleenkään.
No onnea sitten hänelle, kuka lie onkin.tinttu-liina kirjoitti:
Ai... ei tullu tollanen mieleenkään.
No onnea sitten hänelle, kuka lie onkin.Ai et sä hoksannut kaupungilla niitä sydämmenmuotoisii kylttei joissa luki et 'Artsi&Klartsu'? ;)
Ajattelin että joku nuoremmista naimisiin menossa, niin ymmärsin tällä vihjeellä. Tuosta bändistä oikeasti tykkään.
Toi on kyl hemmetin magee biisi ja mageet on noi liikkeetkin :D
artagnan kirjoitti:
Toi on kyl hemmetin magee biisi ja mageet on noi liikkeetkin :D
Se on tarkoitus olla vitsikäs laulu ja video. 🙂🎵🎶
artagnan kirjoitti:
Ai et sä hoksannut kaupungilla niitä sydämmenmuotoisii kylttei joissa luki et 'Artsi&Klartsu'? ;)
Voi hemmetti, miten en huomannu ;)
Vai lipuu se Artsikin avioliiton satamaan.
Ostit varmasti Klartsulle upeen sormuksen? ;)
Teidän nimet ainaski rimmaa hyvin yhteen.tinttu-liina kirjoitti:
Voi hemmetti, miten en huomannu ;)
Vai lipuu se Artsikin avioliiton satamaan.
Ostit varmasti Klartsulle upeen sormuksen? ;)
Teidän nimet ainaski rimmaa hyvin yhteen.No tota... Tuli halvaksi noi kekkerit ku Klartsulla ei oo paikkaa rinkuloille. Sit hän tarvi muutoinkin vaan lyhyen pusakan ku on ammatiltaan meikkipää ;)
artagnan kirjoitti:
No tota... Tuli halvaksi noi kekkerit ku Klartsulla ei oo paikkaa rinkuloille. Sit hän tarvi muutoinkin vaan lyhyen pusakan ku on ammatiltaan meikkipää ;)
:))))) Hah...tosiaan, että ei ole hyppysiä.
Mut voi, ku Klartsu olis tajunnu, että olis voinu sormuksen sijaan vaatia kaulaan joku äärettömän kaunis (ja kallis) kaulakoru. Os vetäny rinkulan virkaa ;)Anonyymi kirjoitti:
Tästäpä vihjettä!;)Onnea jos olet menossa avioon.. Se mulle tuli mieleen tuosta videosta
Ja edelleen, me muutkin ollaan täällä.. Mutta ei kai kelvata..Mulle taas tuli mieleen että toi joka kyseisen yuotubeen linkki laittoi on menossa avioon.
tinttu-liina kirjoitti:
Mun aivot näköjää nukkuu, ku en tajunnu tuosta hölkäsen pöläystä.
Mulle tuli häät mieleen. En tiedä miksi
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Tästäpä vihjettä!;)Hitto mitä äijiä:D
Sunflower - Anonyymi
ilmannimiiä kirjoitti:
Onnea jos olet menossa avioon.. Se mulle tuli mieleen tuosta videosta
No niin itekki ton käsitin että on vihjaus häistä:)
Sunflower Kittiechihunen kirjoitti:
Se on tarkoitus olla vitsikäs laulu ja video. 🙂🎵🎶
Muista Kittie että olet mukava ihminen ja arvokas.
Muista Tiina-Liina olla välillä kotona ja älä ole koko ajan töissä.
Muista kukkastyttö että Ariel on Ariel. Te olette erilaisia ja pidätte erilaisista asioista ja siksi tämä palsta on rikkaus.
Muista kukkastyttö että sä kelpaat omana itsenään.
Muista Ariel että sä ja kukkastyttö olette erilaisia ja teillä on eri maku. Tulkaa jotenki toimeen. Ystäviä ei tarvitse olla mutta kumpikin on yhtä tärkeä ihminen.
Muista Artegan välillä olla myös kokkolassa eikä aina Helsingissä.
Muista tonttu jouluna mennä joulu saunaan.
Muista Ilmannimiiä että luonto on parasta mitä tiedät.
Muista sä joka höpisee asiakkaista ottaa välillä rennosti ja älä ota työ asioita kotiin mukaan.
Muista ressu että kokkola on kokkola eikä mikään perho.
Muistakaa kaikki että jokaisella on oma maku ja mielipide ja niistä ei ehkä pidä, mutta jokaisella on oikeus omaan mielipiteensä ja palsta olisi tosi tylsä jos kaikki ajattelisivat samoin.
Muistakaa ottaa rennosti ja elämä on tärkeintä - ei tressi.
- Anonyymi
Huh huh, olipa vuoropuhelua itsensä kanssa.
Kiitos. Hih. Lähden tauolle.
Hauskaa, että edelleen luulet että täällä on vain yks ihminen.
Hei. Näkemiin
- Anonyymi
Du är så gullig,
sötast på jorden.
Ingen är som du.
Kom så ska
du få en kram;)- Anonyymi
En tiedä kenelle tämä oli, mutta nätisti kirjoitettu.
Till dig:)
- Anonyymi
Aamulla kävin parvekkeella savukkeella. Tuuli ryökäle tarttui minuun ja lennätti Jeppikseen asti.
Vasta nyt juuri saavuin takaisin kotiin siltä reissulta. Ihan kunnossa olen toki. - Anonyymi
Aikanaan 2000-luvun vaihteessa kävin teitä useastikin viihdyttämässä mutta nyt on keskijalka kipeä enkä enää jaksa Kokkolan rouvia viihdyttää.
Ai et ku alkoi runosuoni sykkiin ku mä hiffasin teidät uuhet :) 'Tinttis-uuhi uhmakas, uppiniskainen mut puuhakas'. 'Kiva koira Kittie-karitsalla, ei oo pelkoo et ampuisi ritsalla' ;) 'Ilmannimi-lammas lempeä, on sillai snadisti hempeä'. Enkös mä ookin aika magee pässi ku osaan tällaistakin jänskää? ;)
No olet kyllä hyvä ja hauska runoilemaan. 🙂
Kotitöitä ja rentoutusta koirun kanssa kotona, kun ulkona kurja sää.. Juuri katsoin jälleen Katukatti Bob leffan, ja tuli tippa linssiin... ❤️Voi Artsi...Mulla on ollu tosi paska päivä, mut tuo sun runos sai kyllä ekan kerran hymyn huulille :))
Sulta kyllä luonnistuu tuokin hyvin.
Pitää kyl kysyä, ku joskus aiemminkin on tullu sulta vastaan tuo sana "uhmakas".
Oonkos mä muka semmonen ?? :)))tinttu-liina kirjoitti:
Voi Artsi...Mulla on ollu tosi paska päivä, mut tuo sun runos sai kyllä ekan kerran hymyn huulille :))
Sulta kyllä luonnistuu tuokin hyvin.
Pitää kyl kysyä, ku joskus aiemminkin on tullu sulta vastaan tuo sana "uhmakas".
Oonkos mä muka semmonen ?? :)))No kyl sä oot sillai snadisti uhmakas et osaat pitää puolesi tarpeen tullen. Et sanotaanko vaikka näin :)
No olet kyllä hyvä ja hauska runoilemaan. 🙂
Kotitöitä ja rentoutusta koirun kanssa kotona, kun ulkona kurja sää.. Juuri katsoin jälleen Katukatti Bob leffan, ja tuli tippa linssiin... ❤️Mä sain Ilmannimeltä alkujaan inspiksen ja ny mä oon jo palstan, khöm... Eino Leino ;)
artagnan kirjoitti:
No kyl sä oot sillai snadisti uhmakas et osaat pitää puolesi tarpeen tullen. Et sanotaanko vaikka näin :)
On sitä joutunu täs elämässä oppimaan :•
artagnan kirjoitti:
Mä sain Ilmannimeltä alkujaan inspiksen ja ny mä oon jo palstan, khöm... Eino Leino ;)
Vaauuu..Että tuli tämäkin päivä, että meillä on täällä oma Eino Leino.
Hitto, että mä oon täällä repeilly :)))- Anonyymi
Kiitos.
Joko olette lukeneet uutisia. Huh huh lukekaa.. Tuollaista tänään kokkolassa.. Poliisit... Vanhassa kaupungissa Anonyymi kirjoitti:
Kiitos.
Joko olette lukeneet uutisia. Huh huh lukekaa.. Tuollaista tänään kokkolassa.. Poliisit... Vanhassa kaupungissaKiitos.
Joko olette lukeneet uutisia. Huh huh lukekaa.. Tuollaista tänään kokkolassa.. Poliisit... Vanhassa kaupungissa
(laitoin uudestaan ku vaikka olin rekisteröityny ni nimimerkki ei näkyny)- Anonyymi
ilmannimiiä kirjoitti:
Kiitos.
Joko olette lukeneet uutisia. Huh huh lukekaa.. Tuollaista tänään kokkolassa.. Poliisit... Vanhassa kaupungissa
(laitoin uudestaan ku vaikka olin rekisteröityny ni nimimerkki ei näkyny)Täällä on ollu nyt isompien paikkakuntien meininkiä ku tänäänki oli pollarit keskustassa.
Sunflower tinttu-liina kirjoitti:
Vaauuu..Että tuli tämäkin päivä, että meillä on täällä oma Eino Leino.
Hitto, että mä oon täällä repeilly :)))No kyl mä sillai snadisti oon vai mitäs sä sanot tästä riimittelystä? 'Artsi-pässi! Määkyi Tinttis-uuhi ku rupesi vuotamaan puuruuhi' :)
artagnan kirjoitti:
No kyl mä sillai snadisti oon vai mitäs sä sanot tästä riimittelystä? 'Artsi-pässi! Määkyi Tinttis-uuhi ku rupesi vuotamaan puuruuhi' :)
:))))))
Mikä tuotos! Mikä uniikki lahjakas persoona!!
Tuo jo jo niin hyvin ulos puristettu, että uskallan luvata sun menevän tuolla jopa ohi Eino Leinon! ;))
- Anonyymi
Rekatut on rekoissa. Ajavat pitkiä matkoja ympäri Suomea. Mukavaa hommaa. Opiskele sinäkin rekatuksi. Rekattu.
Tietääkös kukaan, että vaikuttaako pienet munat kakun onnistumiseen??
Tuli tuo äsken mieleen, ku heivasin semmosen uuniin :]- Anonyymi
Ei sillä väliä jos sulla on pienet munat. Kunhan et niitä taikinaan sotke.
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Nurmossa kuoli 2 Lasta..
Autokolarissa. Näin kertovat iltapäivälehdet juuri nyt. 22.11. Ja aina ennen Joulua näitä tulee. . .1367639Joel Harkimo seuraa Martina Aitolehden jalanjälkiä!
Oho, aikamoinen yllätys, että Joel Jolle Harkimo on lähtenyt Iholla-ohjelmaan. Tässähän hän seuraa mm. Martina Aitolehde361893Kaksi lasta kuoli kolarissa Seinäjoella. Tutkitaan rikoksena
Henkilöautossa matkustaneet kaksi lasta ovat kuolleet kolarissa Seinäjoella. Kolmas lapsi on vakasti loukkaantunut ja251870- 911613
Miksi pankkitunnuksilla kaikkialle
Miksi rahaliikenteen palveluiden tunnukset vaaditaan miltei kaikkeen yleiseen asiointiin Suomessa? Kenen etu on se, että1791535Tunnekylmä olet
En ole tyytyväinen käytökseesi et osannut kommunikoida. Se on huono piirre ihmisessä että ei osaa katua aiheuttamaansa p104978- 49910
Odotathan nainen jälleenkohtaamistamme
Tiedät tunteeni, ne eivät sammu johtuen ihanuudestasi. Haluan tuntea ihanan kehosi kosketuksen ja sen aikaansaamaan väri28810Taisit sä sit kuiteski
Vihjata hieman ettei se kaikki ollutkaan totta ❤️ mutta silti sanoit kyllä vielä uudelleen sen myöhemmin 😔 ei tässä oik4769- 32764