Sysmän kunta on päätetty lopettaa

Anonyymi

Valtioneuvosto on tehnyt päätöksen, että Sysmän kunta poistetaan Suomesta. Syynä on kuntalaisten liiallinen huumeiden käyttö, jonka johdosta kunnasta ei enää löydy itsenäiseen päättelyyn ja työskentelyyn kykeneviä henkilöitä. Kaikki kunnan virkamiehet ja luottamushenkilöt sekä kaikki kuntalaiset ovat jääneet kiinni huumetesteissä, joissa löytyi selviä jäämiä valkoisesta myrkkykärpäsjarottaienestä. Sen tiedetään aiheuttavan ihmisille suuria hallusinaatioita. Esimerkiksi tunteita ylivertaisista asioiden ymmärtämisestä ilman mitään kompetenssia ko. asiaan. Lisäksi koko kunnanvaltuusto määrättiin saman tien 10 vuoden karanteeniin ja samalla pysymään kotipihoillaan 10 metrin säteellä ilman poistumisoiketutta. Virkamiehet, -naiset ja kaikki oletetut henkilöt ilman sukupuolta on määrätty karanteeniin, joka kestää niin kauan, että täällä kirjoittavat viisaat ja omasta mielestään ainoat älykkäät pellet ja runkkarit saavat ensin päätettyä yhdessä olevansa maailman parhaita . Ennen tätä virallista päätöstä kukaan ei saa poistua kunnasta ilman Marketan lupaa, jonka hänkin joutuu ensin Mikalta pyytämään. Tämä määräys on esivallan suurimman viisaan antama ja siten heti voimassa. VOI VITTU TIEDÄN PELLEJEN KANSSA!

9

861

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

Korkki kiinni ja heti!

• Anonyymi

No, laitoitko?

• Anonyymi

...ja näillä viisailla sanoilla paikallinen Kokoomusjohto julistaa kuntavaalikampanjansa avatuksi. Tervetuloa äänestämään meitä sivistyneitä Kokoomuslaisia senkin huumeita nauttivat seniori pellet!

• Anonyymi

Nyt on väärää tietoa Sysmä julistautuu itsenäiseksi valtioksi. Laitetaan rajat kiinni eikä kukaan saa poistua Sysmästä. Asukkaiden pitää anoa lupa liikkumiseen M Ja M johtokaksikolta.

• Anonyymi

Tähän nyt tälläinen päivän kevennys suuruuden hulluudesta kun, Breznev ja Kekkonen aikanaan keskusteliva Suomen ja Venäjän välisen rajan poistosta että poistetaan koko raja niin siihen Kekkonen viisaana miehenä sanoi Brezneville että enhän minä niin isoa maata pysty yksin hallitsemaan !

• Anonyymi

Voi sitä aloittajan morkkista kun aamulla herää krapulassa ja lukee illalla kirjoitaman sepustuksen silmä sippurassa. Sanovat että kännissä tulee niin hienoja oivalluksia ja ajatuksia ettei niitä selvinpäin edes ymmärrä.

• Anonyymi

Ihan oli normiaamu ilman ongelmia, olen edelleenkin tyytyväinen, koska olen viisaampi kuin kukaan teistä pelleistä, jotka täällä "viisauksianne" esitätte. Sain juuri vaimolta pimperoa ja kohta lähden käymään parilla Uotissa ja sitten lähden kalaan. Elämä on parasta aikaa ihmiselle.

• Anonyymi

Älä valehtele! Sun prinssinakki ei herää eikä sulla "puoliskoa" ole. Peräkylän Taavi-parka!

• Anonyymi

Pitikö oikein tänne tulla tuo sanomaan?

Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Mitä tapahtunut

Poliiseja monta autoa+panssariauto Porista kpäähän päin tänään klo n.20 kuka hurjistunut ?
      Kankaanpää
      51
      6600
    2. Upea peppuisella naisella

Upea peppuisella naisella on upea peppu.
      Ikävä
      70
      5601
    3. Lakea konkurssiin. Asukkaat menettävät asuntonsa

Kuntarahoitus on tänään jättänyt konkurssihakemuksen lakean kaikista kiinteistö osakeyhtiöistä. Kassa on tyhjä, kaikki
      Seinäjoki
      103
      4908
    4. Nikkalassa vauhdilla nokka kohti taivasta

Mitähän Darwin sanoisi näistä 4 suomalaisesta, jotka kävivät Haparandan puolella näyttämässä, kuinka Suomi auto kulkee t
      Tornio ja Haaparanta
      27
      3635
    5. Gallup: kaivattusi syntymävuosi

Minä vuonna kaipaamasi henkilö on syntynyt?
      Ikävä
      205
      3201
    6. Missäpäin,,,

Lapuaa tapettu ihminen viime yönä ? Hurjaa touhua nykymeno täällä...
      Lapua
      41
      3025
    7. törniöläiset kaaharit haaparannassa

isäpapan autolla kaahatta 270 km/h metsään https://www.lapinkansa.fi/nsd-kaksi-suomalaista-kuoli-kolarissa-haaparannall/
      Tornio ja Haaparanta
      24
      2944
    8. mahdollista, että olet ollut iltavuorossa

Ja kotiin päästyäsi tulit palstalle etsimään merkkiä minusta, jos kaipaat yhtään minua niin kuin minä sinua Ei mennyt k
      Ikävä
      13
      2829
    9. Mitähän ne katseet merkitsee

Kun et saa sanaa suustasi.
      Ikävä
      156
      1661
    10. Sitä saa mitä tilaa Perussuomalaiset!

https://yle.fi/a/74-20160212 SDP:n kannatus se vain nousee ja Keskusta on kolmantena. Kokoomus saanut pienen osan persu
      Maailman menoa
      346
      1610
    Aihe